Realno, 50 i 20 treba da zamene okretnice, i da 50 po mirijevu ide glavnim putem kao 46. Al nema od toga nista dok postoji problem zvani mita ruzic.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505959#p505959:1ciw5kqw je napisao(la):predrag1978 » Sub Jan 06, 2018 7:05 am[/url]":1ciw5kqw]50 je nekad davno jos trebao ici do Mirijeva,mislim da ce ovo da urade pred same izbore...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505093#p505093:3qhjs8ch je napisao(la):Igor » Уто Јан 02, 2018 9:28 pm[/url]":3qhjs8ch]Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:
Mislim da tramvaj nije problem sam po sebi, vec njegov u Beogradu neiskoriscen potencijal. Npr. na Cukarici- jedna linija kroz Trgovacku, jedna kroz Kosutnjak(ako je izvodljivo) uz kratke intervale, a od njih jedna u centar, jedna na NBG uz par tacaka za presedanje da nadoknade metro. Takodje ako bi se poslednji plan za metro realizovao, takve linije tramvaja bi mogle biti integrisane u sistem(kao u Istanbulu T1, duga tramvajska linija koja povezuje nekoliko autobuskih terminusa i linija metroa)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506112#p506112:4bwgt193 je napisao(la):ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Jan 06, 2018 7:13 pm[/url]":4bwgt193][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505093#p505093:4bwgt193 je napisao(la):Igor » Уто Јан 02, 2018 9:28 pm[/url]":4bwgt193]Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:
А ко би се онда возио аутомобилом ? Брђанима је суђен трамвај, као и Западном Новом Београду иако су то две од 4 највеће београдске агломерације са по стотинак хиљада становника. То није битно, битно је да се нађе начин да свако заради.