Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ne , nego neko treba da sedne i da podesi displeje na srpski font , ali tako da ono što se ukuca u program , bude identično onome što se ispiseuje na samom displeju,
 
Na busevi.com sam pročitao komentar da će se uskoro linija 50 produžiti do Mirijevsko bulevara. Da li zna neko nešto o ovome?
 
Za liniju 50 samo prave veci problem. Ionako je preopterecena i svako se u to uverio do sada. Ako su zeleli alternativu za 46 do Bulevara, onda bolje da je neka linija prosla od Mirijeva IV do Smederevskog Puta, jer je to najpotrebnije.

Posto se na pomenutom sajtu pozivaju na Opstinu, ovo sa linijom 50 ce biti odradjeno. Jedino, ne znam gde ima mesta za okretanje, tu je neka perionica i pomenuti restoran Lazic.

Idemo dalje, frankenstajn linije se nizu 25p,74,85,94,711... Sta je sledece... 50, nastaviti niz... :(
 
Lepo na svaku pedeseticu zakačiti krst napred da se zna da je linija zvanično sahranjena :) i na 74 isti.
 
A cim neko lane neku glupost na busevi.com odma se o tomora ovdje razglabati
 
50 je nekad davno jos trebao ici do Mirijeva,mislim da ce ovo da urade pred same izbore kao slag na tortu...ovo ce definitivno biti najteza linija za rad u gradskom prevozu za vozace....jos duza ce biti a ionako je predugacka...sta covek na ovo da kaze....
 
Spojiti novu 50, 85, 96 i recimo 58 u jednu liniju Mirijevo -Borca 3 - Novi Zeleznik. Vozaci bi na toj liniji vozili samo jedan krug, i dosta za taj dan.
 
Спојити 704 и 50 и продужити је до Ресника, новог Зеленог венца :D :D :D
 
Ако продуже 50 одакле ће да скидају возила да попуњавају рупе на потезу 300? У ствари још боље, биће прекоманда Соларис са Коњарника на 303 8) :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505959#p505959:1ciw5kqw je napisao(la):
predrag1978 » Sub Jan 06, 2018 7:05 am[/url]":1ciw5kqw]50 je nekad davno jos trebao ici do Mirijeva,mislim da ce ovo da urade pred same izbore...
Realno, 50 i 20 treba da zamene okretnice, i da 50 po mirijevu ide glavnim putem kao 46. Al nema od toga nista dok postoji problem zvani mita ruzic.

Hocu da kazem, realno nema uslova, al mi smo naprDNO drustvo pa nas nista ne moze iznenaditi, pred izbore je i mama na prodaju, sta je za njih jedan problemcic u vidu nekog tamo mite.
 
Mite Ruzica je slepo crevo tog dela Zvezdare, i na zemljistu je kojem nije bilo nista predvidjeno za gradnju, tu je trebalo da ide profil ulice 2 + 2, ali se neko pravio pametan i sve nas zaje*******'o... Isto kao i na okretnici na Galenici, od ulice gde 84 okrece, je krajem 80ih godina planirano da se ta ulica probije do Novosadskog autoputa, ali su mentoli probili ulicu gde ide 707 sad, umesto da probiju ulicu gde ide 84, i time upropastili da se Altina, Galenika i Zemun Polje povezu na takav nacin, da ne bi nicija bezbednost bila ugrozena. Uostalom, ko mi ne veruje, neka vidi planove za ceo taj deo Zemuna, videce da sam u pravu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505093#p505093:3qhjs8ch je napisao(la):
Igor » Уто Јан 02, 2018 9:28 pm[/url]":3qhjs8ch]Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:


А ко би се онда возио аутомобилом ? Брђанима је суђен трамвај, као и Западном Новом Београду иако су то две од 4 највеће београдске агломерације са по стотинак хиљада становника. То није битно, битно је да се нађе начин да свако заради.
 
Koliko mogu da primetim,mnogo lakse se nove linije prave ili se vrse korekcije trasa na linijama koje drze privatnici.Od silnih promena u zadnjih nekoliko meseca jedino je GSP sa svoje strane uveo liniju 502,ovo sve ostalo koliko vidim su izmene kod privatnika.Ocigledno da kad su neciji interesi u pitanju,izgleda da privatnici i grad mogu veoma lepo da se nadju sto bi se reklo,a GSP opet radi kako mu se kaze,a i to nekome odgovara ocigledno......
 
Ugovorom je predviđeno da su privatnici u obavezi da obezbede dodatna vozila , ukoliko se ukaže potreba za time.
 
Oтприлике приватници лакше набављају возила па им је лакше онда и линије да прекрајају. ГСП је много тромији систем за гомилом заврзлама када су набавке у питању што се одражава на бројност возног парка и исправност возила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506112#p506112:4bwgt193 je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Jan 06, 2018 7:13 pm[/url]":4bwgt193]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505093#p505093:4bwgt193 je napisao(la):
Igor » Уто Јан 02, 2018 9:28 pm[/url]":4bwgt193]Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:


А ко би се онда возио аутомобилом ? Брђанима је суђен трамвај, као и Западном Новом Београду иако су то две од 4 највеће београдске агломерације са по стотинак хиљада становника. То није битно, битно је да се нађе начин да свако заради.
Mislim da tramvaj nije problem sam po sebi, vec njegov u Beogradu neiskoriscen potencijal. Npr. na Cukarici- jedna linija kroz Trgovacku, jedna kroz Kosutnjak(ako je izvodljivo) uz kratke intervale, a od njih jedna u centar, jedna na NBG uz par tacaka za presedanje da nadoknade metro. Takodje ako bi se poslednji plan za metro realizovao, takve linije tramvaja bi mogle biti integrisane u sistem(kao u Istanbulu T1, duga tramvajska linija koja povezuje nekoliko autobuskih terminusa i linija metroa)
 
Ja bih vratio tramvaj i na Čukaričku padinu. Ako je mogao nekada , ne vidim zašto ne bi mogao i sada.
 
Такви делови града који имају велики број становника заслужују метро, али ако се спроведе намера да метро линија иде до Макиша , тада брђанима преостаје преседање са будуђег трамваја, на метро негде код Чукарице, Аде и зато трамвај неће бити враћен на Чукарицу, број 13 ће повезивати Нови Београд, Блок 45 са Бановим брдом и вероватно продужетком до Видиковца, преко моста на Ади.
 
Једноставно ту где је некад ишла тринаестица је предвиђена - метро траса.
 
Da li si video ovu mapu?

107.jpg
 
На мапи се види да метро има станицу код Аде до Чукарице. Зато чему то питање ?
 
Na mapi se isto tako vidi da linija ide Požeškom ulicom. Ako može da deli trasu sa tramvajem , ne vidim u čemu bi bio problem da se tramvaj uvede (vrati) na Čukaričku padinu i da se sa njega preseda na Metro , uzimajući u obzir tvoju primedbu.
 
Питање је колико је то изводиов због данашње саобраћајне ситуације, тј. куда провући трамвај?
 
Vrh