Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504587#p504587:17hvkb18 je napisao(la):
Dejan011 » December 31st, 2017, 1:23 am[/url]":17hvkb18]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504411#p504411:17hvkb18 je napisao(la):
solecar » 30 Dec 2017, 03:23[/url]":17hvkb18]Preedlog za liniju 26A. Radila bi na relaciji Medaković II - Braće Jerković. Linija bi opsluživala deo naselja Braće Jerković koji trenutno nema liniju gradskog prevoza. Linija bi služila kao neka vrsta lokalne linije koja bi povezivala Medaković II i braće Jerković sa TC Stadion , Centralnim grobljem i Super Verom , kao i lokalnim vrtićima i osnovnim školama , koji su svi relativno blizu , a nije baš jednostavno doći do njih. Ulice Mirča Ačeva , donji deo Braće Jerković i gornji deo Darvinove su dovoljno široke da mogu bez problema da prihvate liniju gradskog prevoza. Podsećanja radi , Darvinovom ulicom je pre par godina privremeno nekoliko meseci , bez problema saobraćala linija 26. Takođe , ceo taj donji deo Braće Jerković ima stambene zgrade poput onih kuda saobraćaju linije 18 , 25 i 25P , i ima ih otprilike u istom broju. Na liniji bi saobraćalo 1 solo vozilo na 30 minuta.


file.php
Nepotrebna linija. Stanica kod Jahorine u Zaplanjskoj je blizu, kao i stanica u Braće Jerković kod Crvenog solitera. Ne može sad autobus da staje svakome ispred zgrade, a i nema dovoljno vozila.
U tom slučaju ukinuti 70 , 409 , 502 i 505L , a linije 94 i 711 vratiti na stare trase , a ta vozila iskoristiti pametnije , obzirom da ne može svakome da se straje ispred zgrade , plus što nemamo dovoljno vozila.
350 do 500m uzbrdo do najbliže stanice je tebi blizu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504588#p504588:101i1qxw je napisao(la):
Norexan » December 31st, 2017, 1:38 am[/url]":101i1qxw]@solecar
Лол као да ће 40-ица много да кружи...свраћа у станицу као што свраћају све нормалне линије. Испада као да сам рекао да ће мењати трасу километримa. Што се тиче трасе, траса је иста колко и траса 44-ице са тролама тако да не бу****.Тотално си отишао у аут. :bash:
Pre će biti da si ti otišao u aut. Gomilaš nepotrebno linije istom trasom , koja je sasvim dobro pokrivena. Kao drugo , sam izjaviš prvo da linija 40 ne bi kružila , a posle govoriš kako bi kružila , pa sad opet kako ne bi kružila... A spominjao si i kako bi linija 46 kružila (ne bukvalno tim rečima) , a to što bi ona obilazila Prokop bi produžilo putovanje isto kao i kada bi linija 40 svraćala na Prokop , a to je oko 600m.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504588#p504588:101i1qxw je napisao(la):
Norexan » December 31st, 2017, 1:38 am[/url]":101i1qxw]Наравно да мењам мишљење када покушавам да нађем оптимално решење а оно се своди на следеће:
1. преусмерити 40 на Прокоп
2. Увести ЕКО 2 линију Трг ослобођења-Прокоп-Дорћол
3. Усмерити линију 51 на Прокоп.

Рекао сам да ништа није специјално за градску гужву, гужва као гужва... али свакако јесте за сељачки менталитет. :wink:

И баш зато треба ту потенцирати чистији облике превоза и увести е-бусеве у што већем броју. Раз'меш ти мене? 8)
Kako može jedan seljak da razume doktora nauka?
 
A sta mislite o resenju da 74 iz Kneza Milosa svrati na Prokop, pa produzi Gazelom? :D
 
Соле ти си имао идеју да 46 кружи не ја. Како можеш да поредиш 40 која бувално пролази поред Прокопа, где треба само спровести каблове и 46 која иде аутопутем? Да ли знаш колико би се то одразило на квалитет саме линије с обзиром да линија иде аутопутем? Наравно да не знаш. Исто као што не знао ова... што је 74 узела да кружи као да је то линија мала па ћемо да се играмо с њом. :twisted: :roll:

Мало дете од 5 година би схватило да то не може да се ради. Линије су нам ужас живи. Не постоје експрес градске линије које би обављале баш што раде монструм линије, прљави превоз нам иде у центар,чисти и модерни сатиремо, анимозитет имамо према трамвајима, имамо доста монструма који иду с крај на крају и при томе обилазе сва жива места а онда се након свега чудимо што нам је превоз лош и што касни? Па да гужве си криве јер јебига не живимо у паланци нити у планираном граду нажалост... :roll:

Тако ћемо проћи и са метроом јер ћемо га изградити тамо где је најмање неопходан а све у циљу да задовољимо разноразне сплаваруше... :kafa:
 
To što sam ja predložio da 46 "kruži" nema nikakve veze , tj. nebitno je dal sam to ja predložio ili neko drugi. Ti si to prokomentarisao tako da ispade da se linija preusmerava da saobraća preko Lazarevca ... , a ja sam napravio analogiju sa linijom 40 , koju si "velikodušno" aminovao da može da svaća u Prokop , iznoseći podatak da bi i jednoj i drugoj liniji to "kruženje" bilo vremenski isto i za istu dužinu pouta bi im se produžile trase. Eto recimo ti si sam spomenuo da nam je potrebna nova mreža linija , a onda spominješ kako linija 46 ne sme da se "dira". Tako nećemo nikad doći do nove mreže linija , već do mreže prevaziđenih linija i njihovim "prvoborcima" , tj. svako će da izjavljuje "Linije u mom naselju ostavi na miru , a igraj se sa drugim linijama" , te ćemo onda zarad mira da sve ostavimo kako jeste , uz kukanje kako nam je mreža loša. Eto recimo imamno i slučaj "linije 74" (mislim na NBG trasu) , gde se jedni zalažu da se linija spusti na autoput odmah sa BK , jer im tako više odgovara , dok imamo druge kojima više odgovara sadašnja trasa i koji se zalažu da treba kao takva da ostane. Ovakvih primera imamo još , i baš zbog tog "gloženja" i sličnih stvari ćemo biti jedna velika palanka ...
Što se tiče samog Prokopa , glavni problem je što imamo dve "struje" , jedne koji su apriori protiv toga da se bilo šta preusmerava da saobraća preko Prokopa uz retke izuzetke sa polurešenjima i one koji smatraju da treba nešto konkretno da se uradi po pitanju prevoza , što bi funkcionisalo , i koji iznose predloge i rešenja shodno tome , a koja bi bila izvodljiva sa minimalnim ulaganjima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504454#p504454:2kb02vzr je napisao(la):
solecar » 30 Дец 2017, 11:50[/url]":2kb02vzr]Pogledaj koliko je širok deo gde bi linija skretala iz Zaplanjske u Mirča Aceva.

веруј ми када ти то кажем, јер често идем туда, не може класичан соло бус ту да скрене
 
I ja sam često tu , na baš tolko često , i kad pogledam gde može da se provuče solo bus po skretanju sa Dušanovačkog mosta , i pod kakvim uglovima , a tek one uličice od Dušanovačke pošte do Južnog bulevara , pomenuta ulica nija ništa gora , već bih rekao i bolja , što se tiče širine i uglova , tako da može i tu da ide solo bus , veruj mi kad ti to kažem :)
 
Кад сам ја то рекао да линија 46 не сме да се дира? Сме да се дира али не начин на које ови... што предлажу проширење дугих линија као што је 74. Човек треба бити озбиљно ментално поремећена личност па да већ упропаштену линују која једва функционише и која нема сврху осим што испуњава потребе две линије а то су 27Л и 74 , па да направи ону грозоту звану 74. Ја не знам чија је то била идеја и не знам уопште како је успела да прође. А нова мрежа линија ако се прави онда мора да се мења из корена, са све нумерацијом која је овако превазиђена. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504705#p504705:3kdvuv7t je napisao(la):
Norexan » December 31st, 2017, 5:31 pm[/url]":3kdvuv7t]Кад сам ја то рекао да линија 46 не сме да се дира? Сме да се дира али не начин на које ови... што предлажу проширење дугих линија као што је 74.
Evo ovde si to izjavio. Akcenat je na reči "oštećenje".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504546#p504546:3kdvuv7t je napisao(la):
Norexan » December 30th, 2017, 8:26 pm[/url]":3kdvuv7t]Немогућ си. Повезао би прво Прокоп са 46,40,41 а онда када ја кажем да треба само узети једну ЕКО линију и тролу 40 и исто то урадити без оштећена било које линије онда моји предлози не ваљају.
 
Pa da upravo tako , ne sme ni jedna jedina linija da se dira u gradu , jer svaka i minimalna promena trase je "oštećuje".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504686#p504686:nlxhv03u je napisao(la):
solecar » 31 Дец 2017, 14:58[/url]":nlxhv03u]I ja sam često tu , na baš tolko često , i kad pogledam gde može da se provuče solo bus po skretanju sa Dušanovačkog mosta , i pod kakvim uglovima , a tek one uličice od Dušanovačke pošte do Južnog bulevara , pomenuta ulica nija ništa gora , već bih rekao i bolja , što se tiče širine i uglova , tako da može i tu da ide solo bus , veruj mi kad ti to kažem :)

добро, ај и да може, опет немаш довољно путника да оправдаш постојање те линије
 
Približno isti broj zgrada u donjem delu ulice Braće Jerković kao deo kuda ide linija 18. Izgleda da mi danas matematika nešto ne ide. :)
 
Danas 52 skroz solo vozi po starom redu voznje, nece valjda ostaviti isti broj vozila kao pre promene? Takodje, koliko vozila je uopste oslobodjeno u Kosmaju ustupanjem linija privatnicima?
 
531 i 532
Dumeko i Trasprodukt ( uh :( )
Vozila danas po nedeljnom redo voznje:
2 po liniji, imtrrval 15min na 1+1

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na 533 Dumeco I Presto a na 511 Banbus, Dumeco, Cvrčak I Beobus, 532 Dumeco I Lekon, 534 Saga itd...

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Bicu malo realan, ali po meni je 52 vise solo linija, nego za zgloba, obzirom da na relaciji Mostar - Banovo Brdo pokrivaju ju je 23, 37, 58, a tu je interval ok, a Cerak sam po sebi sem severozapadnog dela naselja ima pristup Ibarskoj na 5 minuta laganim hodom gde staje i 56, i to mi je solo linija kao idealna, mislim na 52, sad treba dodati odnekud jos 1 dvosmenca na 53 i sihtu, ali da rade svi u tom trenutku, jer ocigledno da 53 moze da radi kao solo... Nikakva mudrost, samo realnost.
 
A kako to da se meni više puta desilo da natrčim na prepuni zglobni 52? Bilo je to na početnoj na Zelenom vencu , pa drugi put Kneza Miloša , treći put banovo brdo ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504891#p504891:3r9azsc7 je napisao(la):
solecar » Pon Jan 01, 2018 11:46 pm[/url]":3r9azsc7]A kako to da se meni više puta desilo da natrčim na prepuni zglobni 52? Bilo je to na početnoj na Zelenom vencu , pa drugi put Kneza Miloša , treći put banovo brdo ...
Za to si u pravu.....ali da ti istovremeno ostavis Kosmaj i na 27 e i 89,nikakve logike nema...oni daje Japance i nove Ikarbuse na 83 od danas na liniju koja je vec zglobna,a ostavljaju solo na 89 i te buseve ne zamene...za 52 si u pravu jer je koristim svaki dan...a sad su joj dali broj buseva solo koji treba da zamene zglobne...nemam reci....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504885#p504885:hzzmczua je napisao(la):
Djole Pevcanin » Пон Јан 01, 2018 10:25 pm[/url]":hzzmczua]Na 533 Dumeco I Presto a na 511 Banbus, Dumeco, Cvrčak I Beobus, 532 Dumeco I Lekon, 534 Saga itd...

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока

512 Банбус. 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504887#p504887:3gg7sutr je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Jan 01, 2018 10:35 pm[/url]":3gg7sutr]Bicu malo realan, ali po meni je 52 vise solo linija, nego za zgloba, obzirom da na relaciji Mostar - Banovo Brdo pokrivaju ju je 23, 37, 58, a tu je interval ok, a Cerak sam po sebi sem severozapadnog dela naselja ima pristup Ibarskoj na 5 minuta laganim hodom gde staje i 56, i to mi je solo linija kao idealna, mislim na 52, sad treba dodati odnekud jos 1 dvosmenca na 53 i sihtu, ali da rade svi u tom trenutku, jer ocigledno da 53 moze da radi kao solo... Nikakva mudrost, samo realnost.
Realan???

Kada si se poslednji put vozio 52-kom dalje od Banovog Brda?

Pre par postova u ovoj temi sam napisao da su zglobni autobusi puni prakticno do pred okretnicu posebno do Maksija u Savnickoj a to nikakve veze nema sa linijama 53 i 23.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504887#p504887:3srs0aqz je napisao(la):
Gaspar18 » Mon Jan 01, 2018 10:35 pm[/url]":3srs0aqz]Bicu malo realan, ali po meni je 52 vise solo linija, nego za zgloba, obzirom da na relaciji Mostar - Banovo Brdo pokrivaju ju je 23, 37, 58, a tu je interval ok, a Cerak sam po sebi sem severozapadnog dela naselja ima pristup Ibarskoj na 5 minuta laganim hodom gde staje i 56, i to mi je solo linija kao idealna, mislim na 52, sad treba dodati odnekud jos 1 dvosmenca na 53 i sihtu, ali da rade svi u tom trenutku, jer ocigledno da 53 moze da radi kao solo... Nikakva mudrost, samo realnost.

Slozio bih sa potpuno sa tobom, da si na pocetku rekao "bicu malo nerealan". U kom paralelnom univerzumu zivis? U realnosti, na 52 treba da idu:
the-gran-artic-bus-can-hold-up-to-300-passengers-photo-by-volvo.jpg


Nikakva mudrost, samo realnost.
 
Moram da naglasim nekoliko stvari koje mi apsolutno ne deluju jasno u ovom trenutku.Koristim liniju 52 svaki dan jer zivim na Ceraku pa smatram da imam dobar uvid u probleme ove linije.Dakle od 01.01.2016 godine kada je krenuo novi sistem sa podeljenim linijama privatnicima i GSP-u,a za koji nam je receno da je pre svega baziran na ustedi troskova i pravom brojanju putnika,vide se neke stvari koje apsolutno nisu u skladu sa tim.Dakle ako je od tog dana Pogon Kosmaj krenuo da radi na liniji 52,kakve su onda ovo igranke svo ovo vreme.Za ove 2 godine linija 52 je cetiri puta menjala pogon a da za to nije bio uzrok letnji red voznje kada uvek postoji mogucnost za tako nesto.Ja sam prvi rekao da se ne slazem da to bude Kosmaj,ali avaj,ako sistem kaze da nam treba solo bus a ne zglobni,necu da talasam,ima nekih delova grada kojima je jos teze.Mislim da je od februara 2016 ponovo linija vracena NBGD,pa onda ponovo 1 januar 2017 opet Kosmaj,pa vrlo brzo nakon nekog vremena opet u NBGD i tako sve do juce.Da izvine prijatelj i vidim korisnik iste Igor,ko koga ovde bre zaje*******ava...na sta bre ovo lici....da li ova linija po takozvanom brojanju putnika treba da ima zglobne ili solo autobuse,nek nam bre neko kaze,a ne da se sprda sa nama korisnicima iste.Ima linija koje vise zasluzuju zglobne autobuse nego 52....37,50,59,74,89,26,25...sve to je delom pripalo privatnicima,a nesto sitno ostade GSP-u...izvinjavam se stanovnicima Sremcice,ali zar nije bilo logicno da privatnik koji poseduje zglobne autobuse delom ucestvuje sa njima na ovim linijama tipa 37 i 74 i 59 recimo koje su konstantno pune,vec kompletnih 20 zglobnih daje na 511...iako ne sporim cinjenicu da su potrebni na 511,ali zar moraju bas svi....to je isto kad su 2003 dosli Japanci i svi solo Japanci zavrsili na 26 tada...dokle bre vise da se prave ovakve ,,slucajnosti,,........ono sto zelim da kazem da su zglobni autobusi po meni potrebni na 52,makar sve bili oni koji su najstariji u Pogonu NBGD,niko ne trazi,prvi ja ne,da samo budu Solarisi i nova vozila iz Ikarbusa,ali ovo je necuveno,neozbiljno,amaterski kako se neka gospoda bukvalno sprdaju sa ovom linijom i generalno sa prevozom u gradu....pri tome jos uvek stoji stari red voznje iz oktobra meseca,dakle umesto 15 zglobnih,sada ide 15 solo autobusa....pa jel to isto majka mu stara,kako to moze biti isto....ako si mu dao 15 zglobova ranije,pa moras bar staviti 18 solo minimum ako ne i koje vise...pogledajte liniju 53....ona vec 2 godine kako tako funkcionise u Pogonu Kosmaj,ali je niko ne dira...ljudi su se vec navikli na to,realno linija ima pomoc 23-ke pa koliko toliko solidno pliva....27 e i 89 bi morale da budu zglobne linije ako ih vec drzi GSP,ali logike nema ramo gde treba da je bude....privatnici uzeli dobre solo linije GSP-u,skinuli ogroman teret sa ledja GSP-u i ova gospoda umesto to da pametno iskoriste,prave tolike gluposti,poxev od te nove mreze linije,pa sve do ovog ludiranja sa potezom 500 i 600...znaci toliko je sve postalo smesno,hoce li se konacno neko setiti da sredi ovo stanje sa prevozom,ovo je cist amaterizam.....
 
Vrh