Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Trasom 56L. Ulice su dovoljno široke da mogu da podrže tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505267#p505267:r5achx6n je napisao(la):
solecar » Sre Jan 03, 2018 2:45 pm[/url]":r5achx6n]Jedno kratko vreme je bio dvosmeran , dok su bili radovi u Vojvode Micka Krstića , i čini mi se da su autobusi normalno prolazili , tj. bez ikakvih problema. Koliko se meni čini , taj deo nije nešto mnogo uži od ostatka Marijane Gregoran.

Ulica je i u tom delu sasvim dovoljno široka da bude dvosmerna. Mislim da je pre problem u konfiguraciji terena. Sa donje strane ulice je veliki broj zgrada popucao i tu je ozbiljno klizište, pa bi možda konstantno kretanje autobusa to poremetilo. Meni je uvek bilo čudno zašto ni jedna linija tuda ne prolazi. Recimo, 25 bi bio idealan za preusmeravanje tim delom i kroz Dragoslava Srejovića otkad postoji 25p u Višnjičkoj. Svakako 74 ne treba sklanjati sa postojeće trase kroz Karaburmu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506575#p506575:2ravvkrt je napisao(la):
solecar » Пон Јан 08, 2018 12:21 am[/url]":2ravvkrt]Na mapi se isto tako vidi da linija ide Požeškom ulicom. Ako može da deli trasu sa tramvajem , ne vidim u čemu bi bio problem da se tramvaj uvede (vrati) na Čukaričku padinu i da se sa njega preseda na Metro , uzimajući u obzir tvoju primedbu.


Метро линија има станицу у Чукарици, али не и у насељу Чукаричка падина, а ти мислиш да би трамвај требало да досегне то насеље. У том случају би дошло до преклапања траса, а питање је и за трасу на Бановом брду, да ли ће се преклапати или ће трамвајска траса бити претворена у метро трасу, изнад или испод тла.

За становнике Видиковца и околних насеља је изгледа предвиђена употреба воза у тунелу испод Видиковца и преседање на метро линију која иде од Макиша. Могућност употребе тог тунела и стварање станице на Видиковцу сам на теми метро поменуо у време када то нико није ни помињао, још пре 5, 6 година !
 
I kako onda da presedam sa tramvaja 13 na metro? Što se tiče preklapanja , u tom slučaju bi smo pored ukidanja linije 13 , morali da ukinemo i 12 i 3.
 
Кад пре написа одговор ! Требало би да напишеш прво где си да би знали где ћеш да преседаш, друго ми још не знамо да ли ће трамвај уопште и возити на Баново брдо, ако га замени метро. Ако нема трамваја на Брду и 12 неће тамо ићи, а није ми јасно зашто 3, метро не иде Топчидерском долином, сем ако не мислиш на преклапање на траси код Сајма и у Савској. Па метро мрежа мора да измени и трамвајске трасе, о свему томе смо расправљали још 2010. Тада сам писао да неколико добро трасираних метро линија може да укине скоро све трамвајске трасе и да трамвај може да постане туристички превоз, са ретро возилима на траси двојке и управо тројке, јел пролазе кроз старе делове града и природне пределе.

У случају тројке би било право решење да и даље иде Топчидерском долином, али да пре Сајма пређе на трасу пруге која је недавно склоњена, а ишла је близу Саве. После Газеле би та трамвајска траса могла да иде Вилсоновим булеваром до Карађорђеве.
 
Ako bi se tramvaj koji ide na Čukaričku padinu preklapao sa metroom koji ide na Banovo brdo , onda bi se svakako preklapao i tramvaj 3 sa trasom metroa , od Mosta na ADI do GŽS , te mu tako dođe na isto da ni to nije isplativo.
Zašto ukidati tramvaj kada on može sasvim odlično da funkcioniše u korelaciji sa Metroom , što govore razni primerri iz inostranstva. Pod tim mislim i na to da ako na jednom delu postojeće tramvajske mreže , istu zamenimo sa metroom , možemo je na nekom drugom mestu izgraditi.
 
Ne znam da li ste znali,80-tih je postojao plan da tramvaj prodje levo od mosta u Zarkovu i kroz naselje paralelno sa Ratka Mitrovica izadje kod VMC-a na Vidikovcu.Pri tome je trebalo da Jablanicka ulica bude preorana to jest da se napravi na tom delu neka vrsta tunela kako bi se tramvajima omogucilo lakse dolazenje na Vidikovac....zasto se od tog plana odustalo,nije mi poznato...
 
80-tih je postojao plan da tramvaj prodje levo od mosta u Zarkovu i kroz naselje paralelno sa Ratka Mitrovica izadje kod VMC-a na Vidikovcu
Prvi put čujem za tako nešto. Tramvaj je po tadašnjem planu trebao da ide do Labudovog Brda Trgovačkom ulicom.
 
Evo da sa vama podelim jutrosnje iskustvo koje se ponavlja vec neko izvesno vreme pa me zanima da cujem i vase misljenje.
Udjem u 6 ujutru na Ibarskoj kod skretanja za B.Vode u 56 ka gradu.Posto uglavnom vec znam kad mogu da ocekujem bus,u to vreme sam uvek na stanici.A u isto to vreme obicno naidje Lastin 581 iz Lazarevca isto ka gradu,koliko znam on ide do Glavne Zeleznicke stanice.Dakle fakticki se preklapa sa 56.I onda sta se desava.Usavsi u 56 vidim tu istu 581 koja pretice 56 jer Lasta ne staje na stanici kod crkve u Zarkovu.Dolazeci na stanicu u Zarkovu u Trgovackoj gde staju bukvalno svi autobusi,gledam i vidim 581 ispred u koji ulazi bukvalno svaki covek na stanici....niko nece u 56 koji istom trasom vodi ka GZS.I na stanici kod Maxija na Cuk.Padini ka gradu,581 ponovo kupi sve putnike,56 dolazi posle minut i nema nikog na stanici u vreme kad je minimum bar 15 ljudi na stanici.Ja silazim kod KFC i ne idem dalje pa za dalje nemam informaciju,ali ono sto vec nedeljama gledam navodi me na 2 zakljucka pa prosto da vidim da li razmisljamo isto:
1.Narod u Zarkovu ulazi u 581 jer je to evidentno kad se pogleda u stvari ekspres linija iz periferije ka gradu i ljudi brze stizu na posao,mislim da posle Ade,581 staje na Sajmu ali to radi i 56 pa me to buni.
2.Da li je mozda razlog zaobilazenje Bus plus kontrole kod Ade pa se zato ulazi u 581...mada mi ovo iskreno be pije vodu kao mogucnost.
Nekako mi se namece misao da je narod ocigledno zeljan ekspres linija i da svakako treba raditi na tome jer ako su postojale 80-tih godina sa manje vozila,zasto to sada treba da bude problem uvesti.
Ako neko ima misljenje o ovome,voleo bih da prodiskutuje o tome....
 
Ja idem sa 581, 583, 585 dva do tri puta nedeljno. Putnici koji ulaze u Zarkovu su uglavnom ljudi koji rade u okolini Zeleznicke stanice. Pre je bilo jako puno zaposlenih u Palati pravde, medjutim sada je rekonstrukcija u toku. Nisam stekao utisak da su sverceri, pre bih rekao da su ljudi zeljni da brzo stignu, s obzirom da 583 treba 12 minuta od Zarkova do Zeleznicke, a 581 15 minuta. Ja u kombinaciji sa 78, 83 stignem do opstine Nbg za 30-35 minuta, a sa nekim gsp autobusom sa presedanjem na 88, 85 potrebno je oko 45 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507109#p507109:2njnhr5c je napisao(la):
prostorni planer » Uto Jan 09, 2018 10:45 pm[/url]":2njnhr5c]Ja idem sa 581, 583, 585 dva do tri puta nedeljno. Putnici koji ulaze u Zarkovu su uglavnom ljudi koji rade u okolini Zeleznicke stanice. Pre je bilo jako puno zaposlenih u Palati pravde, medjutim sada je rekonstrukcija u toku. Nisam stekao utisak da su sverceri, pre bih rekao da su ljudi zeljni da brzo stignu, s obzirom da 583 treba 12 minuta od Zarkova do Zeleznicke, a 581 15 minuta. Ja u kombinaciji sa 78, 83 stignem do opstine Nbg za 30-35 minuta, a sa nekim gsp autobusom sa presedanjem na 88, 85 potrebno je oko 45 minuta.
Bravooo...znaci mozemo se sloziti da na neki nacim im ovo odgovara jer im dosta stedi na vremenu i brze stizu...ne znam tacno relacije za linije 583 i 585 ali ocigledno da si i ti sam registrovao ovo o cemu sam pricao....ja sam mislio da 581 staje na Sajmu,a ako vec ne staje,samim tim ovo o cemu pricam dobija na tezini kada se prica o nekom buducem ekspres rezimu....
 
Siniša Mali: Objedinićemo javni prevoz Beograda i Pančeva

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je danas da će se rešiti mnogi problemi na koje su se građani žalili, što još jednom potvrđuje koliko je važno da se njihove sugesije i molbe, pa i kritike slušaju. On je gostujući u „Beogradskoj hronici” i danas odgovarao na pitanja sugrađana, koja su se uglavnom odnosila na komunalne probleme.

Na pitanje građana da li je moguće objediniti javni prevoz Beograda i Pančeva, zbog dnevnih potreba ljudi koji gravitiraju ka oba grada, gradonačelnik je podsetio da protokol između dva grada već postoji, te da se trenutno radi na detaljima finansijske kontrukcije i da se rešenje može očekivati relativno brzo.

Siniša Mali je obećao i dvoma penzionerima da će ekipe BVK urgentno izaći na teren kako bi proverili preveliku potrošnju vode, čime će se još jednom pokazati da su sva komunalna preduzeća na usluzi građanima. Na zahtev žitelja Mirijeva, gradonačelnik je najavio i veći broj vozila na liniji 27.

izvor: beograd.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507135#p507135:syvthi0x je napisao(la):
solecar » Сре Јан 10, 2018 12:09 am[/url]"]

Na zahtev žitelja Mirijeva[/b], gradonačelnik je najavio i veći broj vozila na liniji 27.

И да најзад повежу 27 и 67, чиме би се растеретиле две окретнице, смањило загађење и неки делови града учинили доступнијим људима са НБг који сада морају да преседају да би нпр. са Зеленог венца дошли до Булевара КА, Палилуле, Мирјева и обрнуто људима из тих крајева би били доступнији делови Новог Београда. Сем тога већ пуне две године су на 67 претрајали аутобуси које се избегавају, али зато је потребно да се иде пола километра или километар до станица 95 у Гагариновом булевару.На 27 има ипак и новијих аутобуса.
 
Добар предлог, ево још једна идеја за растерећење Зеленог венца и Трга као терминуса - спајање линије 68 и 32Е, с тим да линију у потпуности преузме приватник и да се појача број возила и смањи интервал. А у будућности размишљати о претварању те линије у електробуску. Са та два спајања и са скраћивањем линија 704, 706 и 707 само до окретнице 43 на Ушћу добили би смањење броја линија које окрећу на Зеленом венцу са 15 на 10 (са могућношћу да се део тих линија претвори у тролејбуске а део у електробуске), и само једну линију која окреће на Тргу. Наравно ту није узето у обзир пресељење окретнице са Трга на нову окретницу тролејбуса у Дунавској, као и могућност да се и нпр. 60 и 71 продуже од Зеленог венца до те окретнице, са предусловом да исте постану електробуске линије како се не би повећавала емисија штетних гасова у центру града. Можда још и да се нешто уради са линијом 56Л,да се она споји са линијом 60 која би скренула oдмах са Бранковог моста ка Зеленом венцу заобилазећи скроз Бранкову улицу па даље на Краљице Наталије (у обрнутом смеру да скроз заобилази и Зелени венац и Бранкову улицу тако што би ишла право из Гаврила Принципа на Бранков мост), наравно,и ова линија да постане електробуска или тролејбуска. Онда би се број линија на Зеленом венцу укупно смањио на 7.
 
Stvari za razmišljanje.

1) Spojiš 27 i 67 i u potpunosti pokriješ trasu EKO 1
2) Terazijski tunel i dodatne linije koje predlažete
 
Eво отприлике неки резиме:
-3 нове линије у тунелу (27+67, 32Е+68, 71 продужена до новог новог терминуса Дунавска)
-3 линије мање на мосту (704, 706 и 707 до терминуса Ушће)
-1 линија мање у Бранковој улици (60+56Л)
-укидање терминуса Трг републике (96 измештена на терминус Дунавска, 27 и 32Е спојене са 67 и 68 и продужени на НБГ)
-8 линија мање окреће на терминусу Зелени венац, остаје их само 7
-линије 32Е+68, 60+56Л и 71 претворити у електробуске линије
-тежити ка томе да линије 27+67, 15, 52, 53, 56 и 75 постану тролејбуске, као и линије 16, 65, 77, 35 и 27Е те би на Бранковом мосту, у Бранковој улици и тунелу као линије са аутобусима на гориво остале само 43 и 95. Резултат тога било би драстично смањење загађења и буке у централној зони.
-евентуално укидање ЕКО1 линије због поклапања са 27+67.

Наравно, ово све је теоретисање са фокусом на Бранков мост и тунел.
 
581 ide kroz Cukaricku padinu i staje na istoj a 585 i 583 idu pored tempa i ne gube ta dva do tri minuta kroz Cukaricku padinu. Nekada i njih mozete videti u kroz C. Padinu kada je guzva kod tempa, vozacima je svejedno kuda idu jer od palate pravde do Zarkova nemaju stanicu
 
Vidim da se ovde predlozi uglavnom svode na formiranje dugackih 'mega linija' po razmisljanju "ne bih da presedam kad idem od A do B...
A mislim da je upravo to lose za dobro funkcionisanje saobracaja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507176#p507176:1b0a3nzz je napisao(la):
kraspeed » January 10th, 2018, 11:02 am[/url]":1b0a3nzz]Pretpostavljam da je samo prazno obecanje pred izbore
Mali: Objedinićemo javni prevoz Beograda i Pančeva

http://rs.n1info.com/a355481/Vesti/Vest ... nceva.html
Ne pratiš na času. :) Ja objavio još juče.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507179#p507179:1b0a3nzz je napisao(la):
laki72 » January 10th, 2018, 11:36 am[/url]":1b0a3nzz]Vidim da se ovde predlozi uglavnom svode na formiranje dugackih 'mega linija' po razmisljanju "ne bih da presedam kad idem od A do B...
A mislim da je upravo to lose za dobro funkcionisanje saobracaja.
Slažem se. Negde to ima smisla (mislim na spajanje linija) , ali ne tako da to budu mega linije. Problem kod onoga što je Došljak predložio je što je očigledno prevideo ono na šta sam ciljao , a nisam stigao da odgovorim sinoć , a to je da Terazijski tunel ne može da primi tolike linije.
Ako već hoće da spajaju 67 sa linijom za Mirijevo , mnogo bolje rešenje je da to bude sa 27E , a ne sa 27 , obzirom da 27E već saobraća kroz Terazijski tunel i ide na NBG , plus što mu se u tom slučaju trasa ne bi poklapala sa EKO 1. Takođe , ako bi se 27 i 67 spojili u jednu liniju , pored toga što bi se trasa linije EKO 1 pokrila u potpunosti , izgubila bi se i veza sa Trgom republike , što bi dodatno izvršilo pritisak na liniju 27E , koja bi ostala jedina veza sa Trgom republike , što nikako ne bi bilo dobro rešenje , jer bi narod rezonovao u stilu , što da se cimam da sa 27 presedam na 26 , kada mogu direktno da dođem sa 27E.
Ja lično nemam ništa protiv presedanja , i rado se služim ovom opcijom , ali tom prilikom uvek gledam da to bude što jednostavnije.
 
Od ponedeljka i na 52 novi-stari red vožnje, a na 83 novi. 52 uzima opet Novi Beograd, a 83 Kosmaj.

izvor: gspbeograd.net
 
solecar":2qasblv8 je napisao(la):
Od ponedeljka i na 52 novi-stari red vožnje, a na 83 novi. 52 uzima opet Novi Beograd, a 83 Kosmaj.

izvor: gspbeograd.net
Са чиме ће Космај да одржава 83?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507396#p507396:2qgdz3o2 je napisao(la):
igor989 » January 11th, 2018, 12:13 am[/url]":2qgdz3o2]Са чиме ће Космај да одржава 83?
Verovatno sa vozilima sa 52.
 
Vrh