Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ako možemo da napravimo neki dogovor za čamac, da me odveze taman na posao, onda povlačim sve što sam rekao do sada, ostali prigrađani neka se snalaze...
11030":1f0kftv0 je napisao(la):
Necemo biti bukvalisti, poenta je valjda jasna. Ti ljudi su pre svega vas kraj degradirali pa onda i ceo Bg. Zgrade kao sto su tvoje cine 10% tog dela grada, pored legalnog dela Borce imamo i Kotez koji je planski radjen, ali sad okruzen divljom gradnjom.
Praksa koja se i dan danas nastavlja pretvara Bg u grad treceg sveta, nebezbedan higijenski i arhitektonski, favelizuje, degradira i getoizuje ceo taj potez.
Bilo bi delimicno posteno da se nelegalni debelo zakace porezima koji ce sluziti iskljucivo za poboljsanje lokalne infrastrukture. Realno oni vam dodju naknadu stete za sve sto su uradili.
Da, ali to stanje treba da se rešava uvođenjem zakona a ne prepucavanjem preko GSP-a i međusobnim omalovažavanjima i etiketama.
Grad treba da nađe neki model kojim će da rešava tu situaciju, a ne da je dodatno pogoršava tako što će da se od naselja koja mu se ne dopadaju ograđuje u svakom smislu (infrastruktura, prevoz, škole, parkovi...) i da ih jednostavno proglasi za manje vredne.
 
Zakon postoji ali se ne postuje. Resenje moze da bude duplo veci porez za nelegalno izgradjene objekte, a ne da poreska osnovica bude trzisna cena kvadrata. Ali i tu je problem napravio Veljin zakon koji je i nemoguce pustio na naknadnu legalizaciju.
Nije bas promsena tema, jer ti nelegalci su navikli na otimacinu. Sve hoce dzabe i na buku. E pa ne moze. Poredite B Kosu koja je planski radjeno naselje, jedno od najlepsih u bg sa Borcama. Kvadrat na Kosi je isao do 2000 e, time i porez. Jel mislis da stanovnici Kose i Borce jednako d
oprinose gradskom budzetu? Ne bih ekla.
 
A zasto se ne mogu porediti Borca i Bezanijska kosa? Podjednako su udaljeni od centra, imaju slicnu infrasktrukturu, velicinu i oba su obicna stambena naselja, podjednako nebitna vecini sugradjana, a opet, podjednako bitna ljudima koji tu zive. I Borca je koliko znam planski radjeno naselje, dok Ledine koje se nastavljaju na Kosu, su apsolutno ruglo (Kaludjerica NBG-a).

Problem je u krajnje uskom pogledu na Beograd koji 90 % ljudi ima, sto sam Beograd i dalje cini palankom, a ne velegradom kakvim zeli da se prikaze. MML je 7 kilometara od Trga Republike, a pokriva ga 300 potez koji se okrece na Ustanickoj. Na drugoj strani ka Visnjici se "grad" zavrsava sa Karaburmom, ako ne i sa Bogoslovijom. Krnjaca je na 3-4 km od centra, kao i Marinkova bara i Lekino brdo, a sve te lokacije su divlje, neuredjene naseobine koje je slaba drzava pustila da se formiraju i postoje u takvom obliku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463341#p463341:154e64vd je napisao(la):
11030 » Tue Jul 04, 2017 11:36 am[/url]":154e64vd] Poredite B Kosu koja je planski radjeno naselje, jedno od najlepsih u bg sa Borcama. Kvadrat na Kosi je isao do 2000 e, time i porez. Jel mislis da stanovnici Kose i Borce jednako d
oprinose gradskom budzetu? Ne bih ekla.
Plaćamo isti PDV, isti infostan (voda, smeće, grejanje, itd), iste markice za prevoz. Evo, ponoviću pitanje pa da više to isteramo na videlo - koliko ti, kao stanovnik Bežanije godišnje uplatiš u budžet više od stanovnika Borče koji ima stan iste kvadrature - 50 evra više poreza na stan i šta još ?
 
Ja ne zivim na Bezaniji tako da ne mogu da ti odgovorim na pitanje precizno. Ali recimo da je razlika 50 e po glavi. Cela BK placa taj porez, a koji procenat Borci Krnjaca Koteza i sl. to isto placa? Jel uopste placaju porez na stan? Jesu platili ostale poreze?

Mislim mene realno zabole za oba kraja a tek za linije koje idu, nego ne verujem sta pisete...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463105#p463105:2zh3wbys je napisao(la):
Tyrion » Pon Jul 03, 2017 2:02 pm[/url]":2zh3wbys]

1.Jel si upoznat da pored sela Borča o kome uporno govoriš, postoji naselje Borča, koja samo nosi to ime kao i selo, a koja ima klasične lamele zgrada, sa svom propratnom infrastrukturom

2.Evo pozivam te otvoreno da daš link na uredbu koja definiše gde je dozvoljeno držanje domaćih životinja ?
Ili na mapu koja jasno odvaja grad od prigrada

3.Tih par kilometara je podvodno i ostaće pustopoljina zauvek. I po tom kriterijumu sve što je sa druge strane je večno prigrad, pa makar se izgradilo kao Novi Beograd.
Ona recenica, koju si onako maliciozno boldovao i uvecao, se odnosila samo na tebe, zbog uvreda koje si prethodno napisao (bulaznim, lupam), tako da okani se pilicarske manipulacije.
Evo i da ti odgovorim, iako je ova diskusija besmislena, konsultuj bilo kog urbanistu, dobices isti odgovor. Nbg, bež kosa, juzni bg... su U POTPUNOSTI planski urbanizovane povrsine, i ne mogu se porediti sa nekakvim borcama, mokrim lugovima i sl. Sam osecaj kada si na bež kosi ili na petlovom brdu kao najudaljenijoj tacki urbanog beograda, je NEUPOREDIV sa borcom ili MML-om, to je bar svima jasno.
U vezi stambenih lamela koje pominjes, ne znam kakve to veze ima, svako vece prigradsko naselje ima urbanizovane delove pa su i dalje prigrad, (npr mladenovac, lazarevac, obrenovac) ne znam po cemu je borca bolja od njih, sve su to prigradski mini gradovi, kojima je borca po svim urbanistickim kriterijumima daleeeeko slicnija nego bež kosi ili petlovom brdu.

U vezi poreza... uporedi cenu istog stana kod tebe i mene pa ces proporcionalno doci i do razlike u porezu.

Sto se tice uredbe o zabrani drzanja domacih zivotinja, bilo bi smesno da negiras njeno postojanje, valjda je svima jasno da ona postoji, a ako postoji onda MORA DA IMA i jasno i precizno definisanu teritoriju na kojoj vazi, zar ne? Stvarno mi ne pada na pamet da je trazim za tebe...

Dalja diskusija o ovome je stvarno besmislena, konsultuj urbaniste, resi se nagomilanih kompleksa, a za skelu ne brini, evo vazice ti cak i markica na njoj.

Inace poenta mojih komentara je samo bila da treba VRATITI striktnu podelu na gradske i prigradske linije, koja je do pocetka devedesetih potpuno opravdano postojala i da mutantske frankenstajn linije tipa 73, 85, 95 u tom obliku ne treba da postoje.
 
Samo jedno ovako pitanje ako neko zna, zbog cega se Banjica toliko forsira kao naselje (nije jedina ali konkretno me zanima oko toga), pored 47,48,50,59,78,10,14,9,41,40,49 pa malo li je ? Pritom 41 po letnjem redu voznje ide skoro kao po zimskom sada ide na 4 minuta u spicu a mozda je isao na 3 po zimskom. Pa sada vi meni recite da li je to u redu prema ostalim naseljima ?

Konkretno primer: trolejbusi 21 ( po zimskom redu voznje u spicu ide na 7-9 minuta a van spica 10-12 minuta radnim danom - dok po letnjem u spicu ide na 12-13 minuta,a van spica 17-18 minuta) dok 22 ( u zimskom redu voznje u spicu 10 minuta, van spica valjda 12-13 dok sada po letnjem u spicu na 13 minuta a van spica 16 minuta). I sada vi meni recite da li je to normalno da se trolejbus radnim danom oko 19h uvece kada se ide u grad ceka po 17 minuta ? Pa gde to ima ? Pritom 29tku su dosta pogorsali pa je svaka krcata, dok na svim stanicama duz vracara stoji po gomile ljudi i naravno uglavnom 21 bude taj u koga svi udju kod Rimske a bude poprilicno dosta ljudi jer niko nece da rizikuje da ceka 29tku koja se mozda nece pojaviti pa onda svi ulaze u prvi. I onda se postavlja pitanje zasto stanovnici Banjice imaju pogodnosti da im se 40 i 41 preklapaju velikim delom trase a da pritom obe linije idu tako cesto ? Nije sada da mi zelimo da komsiji crkne krava, ali barem neka na 21 i 22 uvedu neki standard od 12-13 minuta celog radnog dana jer 18 minuta je stvarno previse cekati, a ne zaboravite da pocetna stanica Uciteljsko Naselje i Marcanska nemaju nadstresnicu pa jos ako pada kisa mozes samo da se slikas.
 
Linije 40 i 41 su pre neki dan pojačane sa po 3 vozila. To je najverovatnije zbog radova u Bulevaru Oslobođenja i na Slaviji. Trasa kojom idu linije 40 i 41 mu trenutno dođe kao alternativa pomenutoj trasi. Sve linije koje saobraćaju Bulevarom Oslobođenja , dal' preko Trošarine , dal' preko Autokomande , imaju probleme sa ostvarivanjem reda vožnje , tako da se na njih ne može računati kao na pouzdane linije.
 
@igorsimic
Ne forsira se Banjica kao naselje, vec apsolutna vecina linija koje si nabrojao ide preko banjice jer jednostavno nema alternativni pravac kuda bi isao.
Slicna situacija kao i na banovom brdu sa pozeskom ulicom, ili sa vojvode misica kod sajma itd...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kako god, evo da ne okolisam nego konkretno pitanje: Zasto red voznje na 41 moze biti skoro nepromenjen tipa da se ceka samo 1 minut duze pritom 40 se preklapa veliki deo trase i dele iste stanice jer nije u redu prema ostalim ne samo trolejbuskim nego i autobuskim linijama.A linije u Pozeskoj dele par stanica -4-5 stanica kroz Banovo Brdo. Dok 41 i 40 dele 16 stanica sto je slozices se daleko vise. Neko ce sada da se uhvati oko toga sto ima i na Banovom Brdu linija kao 23 i 53 koje dele trase, ali koliko vidim i 23 i 53 su redukovane a samo 41 i 40 mogu imati skoro isti red voznje, stvarno nije fer prema nama da cekamo prevoz po 18 minuta kao da zivimo 40km od Beograda a ne samo 5km od centra. Tesko onima koji zive dalje, i prisutno je stvarno veliko forsiranje Banjice, Mirijeva, Bezanijske Kose. A ostale linije Banjice sam pomenuo samo da se vidi da ceo taj tu potez dobro pokriven i da se ne bi ni osetilo ako bi se 4 vozila skinula sa 41 pa po dva na 21 i 22. Zar ne bi trebalo da na svim linijama vazi ista redukcija posto valjda iz svih krajeva grada ljudi idu na odmore... A ne jednu liniju redukuju 20% a drugu 5% npr.
 
11030":3cux9tvt je napisao(la):
Ja ne zivim na Bezaniji tako da ne mogu da ti odgovorim na pitanje precizno. Ali recimo da je razlika 50 e po glavi.
Razlika je 50 evra po stanu, ne po glavi. Retko gde u stanu živi jedna osoba. Ako je u stanu tročlana porodica, razlika je 15-20 evra po glavi godišnje.
Cela BK placa taj porez, a koji procenat Borci Krnjaca Koteza i sl. to isto placa? Jel uopste placaju porez na stan?
Ne, mi ne plaćamo porez na stan. Ne plaćamo ni struju, ni grejanje, ni prevoz, sve nam je džabe, svi živimo na račun BK :lol:
Šalu na stranu, ne kapiram odakle ti ideja da neko u ovim naseljima ne plaća porez. Skoro svi stanovi su legalni, mnogi ljudi žive u tim stanovima 40 i više godina i od prvog dana plaćaju sve dažbine. Čak i ova divlja gradnja, tj kuće koje su opkolile naselja, svi oni plaćaju porez i infostan.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463539#p463539:3cux9tvt je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Tue Jul 04, 2017 11:06 pm[/url]":3cux9tvt]
Ona recenica, koju si onako maliciozno boldovao i uvecao, se odnosila samo na tebe, zbog uvreda koje si prethodno napisao (bulaznim, lupam), tako da okani se pilicarske manipulacije.
A šta je sa tvojim komentarima kako je nas koji se ne slažemo sa tobom udarilo sunce, loše smo sanjali i slično, to ti je ok. Stvarno si neverovatan primer egoizma i samoživosti :kafa:
Mada, način na koji si pokušao da me uvrediš je zanimljiv. Mogao si da mi kažeš da sam glup, ili neobrazovan, ili id***, i to bi bilo ok, možda i jesam. Ali time što smatraš da ima smisla vređati nekoga na osnovu toga gde živi, to govori puno o tebi.
U vezi poreza... uporedi cenu istog stana kod tebe i mene pa ces proporcionalno doci i do razlike u porezu.
Upravo to sam i uradio, i došao sam do 50 evra godišnje, uporno to ponavljam, ali vi uporno na to žmurite i nastavljate sa demagogijom.
Sto se tice uredbe o zabrani drzanja domacih zivotinja, bilo bi smesno da negiras njeno postojanje, valjda je svima jasno da ona postoji, a ako postoji onda MORA DA IMA i jasno i precizno definisanu teritoriju na kojoj vazi, zar ne? Stvarno mi ne pada na pamet da je trazim za tebe...
Ja je tražio i nisam uspeo da je nađem. Zato sam tebe i pitao, ti si taj koji se pozvao na taj argument, a sada kada treba da priložiš dokaz, kažeš da ti ne pada na pamet da ga tražiš.
Dalja diskusija o ovome je stvarno besmislena, konsultuj urbaniste, resi se nagomilanih kompleksa, a za skelu ne brini, evo vazice ti cak i markica na njoj.
Opet ad hominem, dovodim u pitanje tvoje stavove, iz toga sledi da sam kompleksaš... Reši se ti tvog idiotskog elitizma i tripova da si popio svu pamet ovog sveta :kafa:

Ja sam ti postavio jasna tri pitanja u prošloj poruci, ni na jedno nisam dobio odgovor. Pod odgovorom ne podrazumevam savete da se otarasim kompleksa, nego definicije, kriterijume, linkove i matematiku koja dokazuje da si ti uplatio u bužet primetno više od mene. I dalje čekam. Do tada, smatraću da nisi dao nikakve argumente svojim stavovima :sesir:
 
To jednostavno nije istina. Poznajem ljude koji zive u Zbegu (da ne napisem Borca posto vidim da brkamo pojmove) koji se hvale kako ne placaju nista osim struje... U pitanju su kuce, nikakvi pomocni karton objekti. No nebitno, ja se iskljucujem iz besmislene diskusije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463558#p463558:3d9s7zt4 je napisao(la):
igorsimic » Uto Jul 04, 2017 11:59 pm[/url]":3d9s7zt4]Samo jedno ovako pitanje ako neko zna, zbog cega se Banjica toliko forsira kao naselje (nije jedina ali konkretno me zanima oko toga), pored 47,48,50,59,78,10,14,9,41,40,49 pa malo li je ? Pritom 41 po letnjem redu voznje ide skoro kao po zimskom sada ide na 4 minuta u spicu a mozda je isao na 3 po zimskom. Pa sada vi meni recite da li je to u redu prema ostalim naseljima ?

Pa Banjica / Paunova uglavnom vojno naselje pa se znaju prioriteti.
Drugo Laki ti reče nema alternativnih puteva kuda bi mogle da idu periferne linije.
Treće podavalska naselja i naselja u nastavku gravitiraju do Banjice, Trošarine pa su i ona razlog većem broju JGP linija.
Četvrto Sole ti reče za trenutno veći broj trolejbusa.
 
Opstina Stara Pazova je uveliko u pregovorima sa Gradom Beogradom oko uvodjenja Integrisanog tarifnog sistema, krajem prosle godine je uradjena i Studija opravdanosti koja je pokazala da PO,,Lasta-Srem"ne ispostuje ni 40 % polazaka, konkretno recimo da za Banovce ne saobraca privatni prevoznik Lika Bim Turs, kao i da ne postoje linijski taksisti nastao bi opsti haos.

Na jesen se ocekuje raspisivanje tendera za linije koje ce pokriti samu opstinu kao i za linije koje ce Opstinu Stara Pazova povezati sa Gradom Beogradom.
Postoji vise verzija:
1.-Uvodjenje GSP linija Zemun(Backa)-Stari Banovci, kao i linije Zemun(Kej oslobodjenja)-Nova Pazova (Industrijska zona-Deleze, DTS, Lidl)
2.- druga verzija podrazumeva uvodjenje linije koja bi bika uskladjena sa polascima BG Voza, njena ruta bi bila Stara Pazova-Nova Pazova-Batajnica(Zeleznicka stanica)-Banovci i obrnuto,

Ovo su neki delovi studije:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463638#p463638:3i520lmc je napisao(la):
Žika » Sre Jul 05, 2017 11:05 am[/url]":3i520lmc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463558#p463558:3i520lmc je napisao(la):
igorsimic » Uto Jul 04, 2017 11:59 pm[/url]":3i520lmc]Samo jedno ovako pitanje ako neko zna, zbog cega se Banjica toliko forsira kao naselje (nije jedina ali konkretno me zanima oko toga), pored 47,48,50,59,78,10,14,9,41,40,49 pa malo li je ? Pritom 41 po letnjem redu voznje ide skoro kao po zimskom sada ide na 4 minuta u spicu a mozda je isao na 3 po zimskom. Pa sada vi meni recite da li je to u redu prema ostalim naseljima ?

Pa Banjica / Paunova uglavnom vojno naselje pa se znaju prioriteti.
Drugo Laki ti reče nema alternativnih puteva kuda bi mogle da idu periferne linije.
Treće podavalska naselja i naselja u nastavku gravitiraju do Banjice, Trošarine pa su i ona razlog većem broju JGP linija.
Četvrto Sole ti reče za trenutno veći broj trolejbusa.

Pa sta ? I to je razlog da mi ostali ispastamo zato sto je vojno naselje pa je to kao neki veci prioritet? Veliki deo 41ice pokriva Dedinje i taj kraj a tu bas i ne koriste nesto previse trolejbuse, dok na Vracaru bukvalno se samo grade nove zgrade isto tako i u okolnim naseljima... Niko ne osporava to kuda ce ici periferne linije i da li one moraju proci preko Banjice, zasigurno da, ali sto se onda jos i trole forsiraju toliko ( niko ne trazi ukidanje vec se trazi da se skine 4 trolejbusa) a to se nikako ne bi osetilo pored drugih linija.Nevezano za radove, trolejbusi ka Banjici idu precesto. A nesto si zaboravio i cela Grocka koja je daleko veca pa samo Kaludjerica ima isto stanovnika kao pola podavalskih naselja, plus dodaj ostale 300 linije i svi oni kasnije presedaju ali to i nije sada tema vec tema je to sto se na samo 5km od centra prevoz ceka 18 minuta a da napomenem da linija 36 koja zvrnda prazna CEO dan ide na 20 minuta pored preceste 41 i 40... Pa gde tu ima logike ? A sve trole sa Vracara pune! Nema 29tke koja nije puna! Svakodnevno ljudi ostaju da cekaju sledecu trolu jer se ne moze uci kod Terazija a retko ko sada ceka 22 ,21, 19 nego svi u 29 posto vecinom pokriva sve pa guzva bude nepodnosljiva, a u Uciteljskom Naselju na pocetnoj i drugoj NEMA nadstresnice pa ti lepo cekaj 20 minuta.. Ne verujem ni da Lekino Brdo ima neke bolje uslove sto se tice stanica... A kada se trazi da se 77 produzi do Zvezdare Pijace da se svima i sa poteza 300 olaksa dolazak do grada onda nemoze da se izadje u susret jer je toliko potrebna na Zvezdari da nikada nije pun Solaris na Zvezdari i to najvise bude da svi sede u spicu i tako.. A na Banjici cim se nesto desi odma mora pojacanje, dodavanje ...
 
Ti izgleda ne shvataš , ili ne želiš da shvatiš kakva je trenutno situacija nastala zatvaranjem dobrog dela Bulevara Oslobođenja. Dok traju radovi , nikakvo smanjenje broja vozila na trolama 40 i 41 ne dolazi u obzir , već objašnjeno i zašto. Što se tiče tvog problema , za početak , to bi moglo da se reši tako što bi se smanjio broj vozila na 29 , a povećao na 19 , 21 i 22 , čime bi se smanjio pritisak na 29.
Što se tiče 36 , tu se slažem i davani su predlozi za bolju povezanost pravca koji pokriva sa Prokopom.
Lekino brdo ima bolje uslove što se tiče okretnice. očkretnica se nalazi pored crkve , tako da ima tamo kamena ograda i zaklon od sunca koji pravi posađeno drveće. Što se tiče postavljana nadstrešica , to bi trebalo da se obratite DJP (www.bgprevoz.rs) sa molbom da se postave nadstrešice na okretnici i na stanici u Marčanskoj ulici.
Za produženje (preusmerenje) linije 77 na okretnicu kod Cvetka , kao i preusmerenje u Bulevar Zorana Đinđića , iz nekog razloga već godinama odbijaju uz smešna obrazloženja , kao i reorganizaciju linija sa poteza 300 koja bi se uradila po uzoru na linije sa poteza 600 , gde bi se iskoristile na bolji način okretnice u blizini Ustaničke ...
 
Nemoj da zaboraviš silne bolnice na potezu 40,41.
 
Ljudi, pogresno me shvatate. Niko ne trazi da se 41 ili 40 ukinu, vec da se skine par vozila kada se zavrse radovi.. Sa 29tke nema sanse posto je ona puna svakako nonstop, vi ili se ne vozite sa 29 ili neznam.. 29 je daleko punija od 41ice i pored 21,22,19 koje se prate dosta. Neka skinu odakle hoce samo da se uvede neki gradski standard na 14-15 minuta a ne po 20 minuta u 7 uvece kao da zivim na kraju sveta i sa ovim se slazu sve komsije. I opet se ponavlja ne pravda a to je da 22 ide cesce pored alternativa u vidu 26,25,25P,31,46,55.. Dok najveci deo Uciteljskog ima samo 21 i 20.. 21 stvarno zasluzuje pojacanje, vi neznate kako izleda trolejbus u 7.20 , pa na pocetnoj stanici je pun trolejbus, a na trecoj se ne moze UCI a kamoli sesti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463825#p463825:162j8hwc je napisao(la):
igorsimic » July 5th, 2017, 11:10 pm[/url]":162j8hwc]Ljudi, pogresno me shvatate. Niko ne trazi da se 41 ili 40 ukinu, vec da se skine par vozila kada se zavrse radovi.
Ti si se onda uporno pogrešno izražavao tražeći da se vozila sa 40 i 41 skinu i prebace na linije 19 , 21 i 22 kao rešenje problema. Barem sam ja stekao takav utisak.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463825#p463825:162j8hwc je napisao(la):
igorsimic » July 5th, 2017, 11:10 pm[/url]":162j8hwc]Sa 29tke nema sanse posto je ona puna svakako nonstop, vi ili se ne vozite sa 29 ili neznam.. 29 je daleko punija od 41ice i pored 21,22,19 koje se prate dosta. Neka skinu odakle hoce samo da se uvede neki gradski standard na 14-15 minuta a ne po 20 minuta u 7 uvece kao da zivim na kraju sveta i sa ovim se slazu sve komsije. I opet se ponavlja ne pravda a to je da 22 ide cesce pored alternativa u vidu 26,25,25P,31,46,55.. Dok najveci deo Uciteljskog ima samo 21 i 20.. 21 stvarno zasluzuje pojacanje, vi neznate kako izleda trolejbus u 7.20 , pa na pocetnoj stanici je pun trolejbus, a na trecoj se ne moze UCI a kamoli sesti.
Sam si rekao da je 29 non stop puna zato što 19 , 21 i 22 imaju slab takt i da 29 razvozi te putnike koji bi koristili pomenute linije., Ako bi se par vozila sa 29 prebacila na 19 , 21 i 22 , za početak , i dodalo još koje vozilo na 19 , 21 i 22 , drastično bi se smanjio pritisak na 29. Inače , često sam u tom delu grada , tako da sam upoznat donekle sa situacijom. Izračuna se koliko bi vozila bilo potrebno za Medaković i to se stavi da bude na liniji 29 , a pojačaju se 19 , 21 i 22. Prosto i jednostavno.
 
Verovatno po validacijama Bus-Pljus zaključuje da su vozila poluprazna i nema potrebe za većim brojem vozila. :lol:
Smatraš da postoji problem, napiši dopis Direkciji pa nek šalju snimače. Prosto da prostije ne može.
 
Gresis sole, 29 dolazi puna vec sa Medakovica a napune je dodatno ljudi sa poteza 300 i Lastinih Linija. Ljudi sa Vracara ulaze u prvu trolu koja naidje. Kako god, neka samo pojacaju 21 jer slozicete se samnom nije normalno da se ceka 18 minuta prevoz bez nadstresnice po ovom suncu ili ako kisa pada.Pa cesce ide prevoz za neka mesta koja nisu u Beogradu a mi 5km od grada stvarno sramota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463888#p463888:246dy4zy je napisao(la):
Žika » July 6th, 2017, 9:18 am[/url]":246dy4zy]Verovatno po validacijama Bus-Pljus zaključuje da su vozila poluprazna i nema potrebe za većim brojem vozila. :lol:
Smatraš da postoji problem, napiši dopis Direkciji pa nek šalju snimače. Prosto da prostije ne može.
Još prostije da prostije ne može biti. Dovoljno da stave stalnu kontrolu na 29 i gužva će odmah da nestane. Jednom prilikom bio haos u 29 , a kako se pojavila konrtola , uopšte ne karikiram , pola trole je izašlo napolje. :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464014#p464014:246dy4zy je napisao(la):
igorsimic » July 6th, 2017, 4:52 pm[/url]":246dy4zy]Gresis sole, 29 dolazi puna vec sa Medakovica a napune je dodatno ljudi sa poteza 300 i Lastinih Linija. Ljudi sa Vracara ulaze u prvu trolu koja naidje. Kako god, neka samo pojacaju 21 jer slozicete se samnom nije normalno da se ceka 18 minuta prevoz bez nadstresnice po ovom suncu ili ako kisa pada.Pa cesce ide prevoz za neka mesta koja nisu u Beogradu a mi 5km od grada stvarno sramota.
O tome sve vreme pričam. Ako bi imao više trolebusa na 19 , ne bi bio pritisak na 29 , zato što bi ljudi više koristili 19. Ako treba neko da čeka 19 desetak minuta , normalno da će da uđe i da se gura u 29 jer ne želi da tolko čeka prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460985#p460985:19xdnzcu je napisao(la):
Norexan » June 23rd, 2017, 5:15 pm[/url]":19xdnzcu]http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
04%20-%20BEZANIJSKA%20KOSA%20-%20IKEA%20stajali%C5%A1ta.JPG

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461009#p461009:19xdnzcu je napisao(la):
marrecar » June 23rd, 2017, 8:10 pm[/url]":19xdnzcu]Realno posle Franša nema nijedno mesto na autoputu gde može da bude iskorišćeno stajalište, barem u smeru ka Ikei, niti ima izlaz sa autoputa da se iskoristi kako treba. Linija po meni ne treba da bude toliko dugačka, trebalo je da bude početna na nekoj okretnici koja je u blizini mnogih linija koje povezuju veći deo novobeogradske strane, a ne ovako. Ovo će biti više presedačka linija nego što će je ljudi zaista koristiti do Ikee, osim u početku naravno.
A vidim da su iz nekog nepoznatog razloga na mapi označili i 306 gde se okreće kada ide do "Bubanj potoka".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461149#p461149:19xdnzcu je napisao(la):
predrag1978 » June 24th, 2017, 4:32 pm[/url]":19xdnzcu]Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice od Autokomande pa sve do tamo...jer ne znamo jos tu dosta stvari....da li je takt od 20 minuta predvidjen bez zaustavljanja od Autokomande ka Ikei,ili ce ipak biti stajalista duz trase... drugo nije nam receno da li ce liniju drzati GSP ili privatnik..ako je GSP,koji je onda pogon i koja vozila,solo ili zglobna....fali jos informacija....

Biće stajališta i kod Hitne pomoći i kod Plavog mosta , i to baš onako kako sam predlagao.



Varijanta%2011.jpg


Varijanta%202.jpg


izvor: bgprevoz.rs
 
Ово је добра траса, смањиће се оптерећење на линијама 17, 18 и 601. Који погон ће је одржавати?
 
Vrh