Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Linija saobraća na 20 minuta, tako da teško da može da pomogne 17 i 18.
Pretpostavljam da će Novi Beograd s obzirom da ide sa BK.
 
Штета, пошто ова линија омогућава директно путовање од Франша до Студењака, где се иначе до сада путовало са преседањем код Сава центра са 17/18 на 601.
 
Dobro je da ti resava delimicno problem sa Spanskih Boraca i sa 77,ali samo do petlje za silazak na autoput...od stanice Toplice Milana do Ikee nema stanica...velika steta sto nece da prave stanicu na Begaljickom Brdu za Mokroluzane....velika steta.....a u povratku mi nije jasn,odnosno u smeru ka BK pise Vladimira Tomanovica stajaliste....da li to mozda znaci da bi isto kao i 38L u povratku ulazila na Konjarnik i izlazila na auto put kod Dusanovackog mosta..ili jednostavno planiraju stajaliste u visini pumpe SLAP u smeru ka BK....
 
Ako se pogledaju pažljivije podatci o stajalištima , videće se da će biti baš ovako kako sam postavio na slici.

file.php
 
Ko je bese ono pricao kako udaljena mesta / van uzeg jezgra treba da imaju trocifrene linije? Moglo bi to i ovde da se primeni. :D
Nadam se da nece zglobove da stave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451180#p451180:kaybjymu je napisao(la):
solecar » Sun May 14, 2017 4:12 am[/url]":kaybjymu]Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 84? Ako bi linija radila u ekspres režimu , mogla bi da stigne do Dunav stanice za 40 minuta , iako bi malo kružila. Sa istim brojem vozila bi se dobio takt od 7 - 9 minuta u odnosu na sadašnjih 6 - 8 minuta. Na ovaj način bi se ozbegao Terazijski tunel.
file.php

Jako los predlog. 84 ide koliko toliko uredno sada. Sta se dobija? Jaka veza sa Dunav stanicom postoji od Zelenog venca. Slavija/Beogradjanka su povezani sa Zemunom sa 83. Ovaj predlog zahteva velike dodatne resurse uz pogorsanje pouzdanosti linije i minorne dobitke. Neekonomicno, ruzno.
 
Taj predlog je odavno stavljen AD AKTA kao loš. Ne vidim poentu još jednog negativnog komentara.
 
Ja se nekada pitam da li ljudi koji posećuju ovu temu žive u istom gradu kao i ja...

Čitam šta neki ovde pišu u vezi IKEA busa (od kako je izašla trasa kojom će saobraćati) i stvarno mi nije jasno... IKEA bus bi trebao da ide kao "samostalna" linija, znači da se koristi od strane onih koji su namenski krenuli u kupovinu u IKEA (slažem se da je trebalo možda dodati još koje stajalište ali i ovako je sasvim ok).

Zašto uporno ljudi na ovoj temi pokušavaju da od IKEA linije naprave prigradsku liniju koju će da koristi neko ko ide iz Leštana za NBG? :bash:

Da li ima ovde koji shvataju da će i ovako ova linija (pogotovo prvih nekoliko meseci) biti krcata, a da ne pričam jer sam dobro upoznat sa našim narodom, da će ova linija biti puna ljudi koji će vući nekoliko torbi/kesa, a bogami već vidim neke koji će da vuku i razne kutije.
 
Odakle ti ova ideja da se ovde prepravlja linija kako bi neko iz Leštana koristio da dođe direktno do Novog Beograda? Em što nije tačno, em što bi i takva veza bila loša. Sam si rekao, Ikea linija je namenska da ljudi dođu do robne kuće. Koji je onda razlog što ima hiljadu stanica na Novom Beogradu? Obilazi ceo taj kraj, kupi hiljadu putnika koji sigurno neće ići do Ikee (barem dve-tri nedelje nakon otvaranja). A onda u starom delu grada ima tri stanice. Ovde je jedino uporno predloženo da je šteta što nema stanice kod nadvožnjaka u mokrom lugu jer je to ozbiljno propuštena šansa. Isto tako sada ispada da najbliža naselja Ikei, prevashodno gročanska, eto Leštane, Boleč, Vrčin, Begaljica, Grocka, nemaju direktnu vezu niti ikakvu vezu gradskog prevoza sa robnom kućom. I "teraju" se ljudi da koriste automobile i time prave gužvu. Nema ovde nikakvih namera da se od Ikeine linije napravi neka prigradska, nego da se napravi linija koja će isključivo da služi čemu je i namenjena, što si ti rekao. Ne vidim potrebu da ima toliko stanica na Novom Beogradu, ionako je trasa dugačka, a uz još toliko stanica putovanje se produžava. I onda će pre ljudi koristiti automobile nego autobus i linija sada nema smisla nego će se koristiti samo kao pomoćna presedačka linija. Ekspres režim bi bio pun pogodak, samo nekoliko glavnih stanica u oba dela grada i više ništa ne treba.
 
Nije to moja ideja, to je ideja nekoliko članova koji su to istakli na ovoj temi.

Evo i primera jer me nije mrzelo da okrenem nekoliko strana unazad:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461029#p461029:3olw7232 je napisao(la):
NBG_dete » Fri Jun 23, 2017 9:38 pm[/url]":3olw7232]Gledajuci mapu za ovu novu liniju 70 ponadao sam se da ce gradjani Lestana,VML,Kaludjerice,Klenka dobiti relativno brzu liniju (na 20 min) kojom ce se povezati sa NBG i Zemunom al izgleda dobise patku jer su slabe sanse da se naprave stajalista na trasi ove nove linije kroz njihova naselja.

Hoce li okretnica na Bez. kosi biti dovoljna da primi 74 75 i 70 il je mozda bolje da se jedna od te tri linije produzi do okretnice na ledinama.Ona sad samo prima 603 i 71.

Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.

Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461041#p461041:3olw7232 je napisao(la):
Biciklistkinja » Fri Jun 23, 2017 10:02 pm[/url]":3olw7232]Od potencijalne linije za Ikeu od koje bi koristi mogli da imaju stanovnici naselja oko nje, najveću korist će imati stanovnici Bežanijske Kose koji i ovako imaju solidan broj autobusa i linija. Ako ne postoje, mogla bi da se naprave stajališta kod Plavog Mosta, Lastine garaže i na vrhu brda kod Velikog Mokrog Luga. Ovako linija bukvalno ide bud zašto tj. jedina joj je svrha da dovozi kupce u Ikeu, a inače ljudi koji je plaćaju tj. svi stanovnici Beograda će imati minimalno koristi od nje.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465862#p465862:3olw7232 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jul 16, 2017 8:33 pm[/url]":3olw7232]Штета, пошто ова линија омогућава директно путовање од Франша до Студењака, где се иначе до сада путовало са преседањем код Сава центра са 17/18 на 601.
 
Ovo poslednje nema nikakve veze sa prigradskom linijom. Ovo drugo je to sto sam ti i ja napisao, okolna naselja nemaju uopste direktnu vezu gradskog prevoza sa Ikeom, dok linija koja se uvodi, koja bi trebalo da ima namenu samo da preveze putnike do Ikee iz grada, radice suprotno, bice samo obicna linija koja ide do Ikee a koristice se za presedanje po Novom Beogradu do starog dela grada.
I na ovo prvo sam se osvrnuo, ne moze da se dobije dobra veza da okolna naselja presedaju na tu novu liniju, eventualno Vrcin, Zaklopaca, Begaljica, Grocka, ali dok bi oni dosli do Ikee i preseli na 70, koja ide na 20 minuta, vec ce doci do Ustanicke i dalje presedati. A za Kaludjericu, VML i Lestane je to jedino moguce ako linija prolazi kroz naselja, a suludo je da se bilo koja linija do Ikee, pa i ova 70, napravi da ide kroz ulice grada pa i naselja umesto direktne veze autoputem, barem za prvu liniju do Ikee. Uostalom, taj komentar se odnosi na to da se osoba ponadala da ce linija ici kroz ta naselja pre nego sto je objavljena trasa, a ne da treba da se prepravi ili od nje napravi prigradska linija.
 
Kako nema veze kada i na prethodnoj strani Dosljak ostavi poruku

Ово је добра траса, смањиће се оптерећење на линијама 17, 18 и 601. Који погон ће је одржавати?

Znači očekuje da će linija 70 smanjiti opterećenje na linijama 17, 18 i 601? Znači mislio je da će 70 (verovatno solo) koristiti oni koji idu iz Grocke do NBG, umesto da čekaju prigradski 351 pa da presedaju na 17 koja u jutarnjim časovima bude krcata u Šumicama.


Mare, slažem se sa tobom i ostalima koji su napisali sve u vezi problema direktnih linija i izostankom usputnih stanica za one iz prigradskih naselja.
Mislim da bgprevoz nije ni trebao da dodeli broj 70, trebala je linija da se zove IKEA, jer je prvenstveno pokrenuta da služi toj svrsi, dok neki bi odmah da je "konvertuju" u gradsku liniju pa da time ubiju dve muve jednim udarcem?

I da citiram 11030 za kraj :sesir:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461064#p461064:339f7q16 je napisao(la):
11030 » Fri Jun 23, 2017 11:21 pm[/url]":339f7q16]Zar to i nije svrha linije, odlazak u Ikeu? Zar je ne placa Ikea a ne grad?
 
Nema u smislu da taj pravac sto je Dosljak spomenuo nije prigrad, kao sto je ovaj kraj kod Ikee prigrad. Mislio je na opterecenje na 17/18 preko mosta, nema veze sa prigradom. To jest nema veze da ce prigradski deo koristiti 70, pretpostavljam da se vezes na Grocku, i tako smanjiti opterecenje na te dve linije. Mislio je samo na opterecenje koje i obicno imaju linije, 17 i 18 su prepune u oba pravca, nebitno da li od Konjarnika/Medaka ili od Fransa. Ali s obzirom da linija ide na 20 minuta tesko da ce nesto mnogo pomoci.
To sam i ja hteo da napisem, ali sam odustao. Trebalo je da se zove posebno, eto to Ikea umesto 70 jer je ovako samo jedna obicna linija. A i pretpostavljam da je to namera DJP-a, da jednim potezom napravi neku novu liniju za BK i ostatak NBG i prebaci na drugu stranu Save, pa eto neka ide do Ikee taman. Eventualno ako se druga Ikea otvara na BK pa da ima smisla.
 
Ova nova linija je nazvana br.70.Zasto vas ide od Bezanije do Ikee najmanje je bitno.Koja jos linija gradskog prevoza nema broj.Sem minibus linija koje imaju i slovo pride.Dakle,nek ljudi shvate ako zele ali i ne moraju ako ne zele.Ako vec uvodim liniju,znam joj.pocetak i kraj,pa normalno je da cu da gledam interese ljudi koji zive u blizini linije o kojoj se radi.Sad cu liniju da nazovem Ikea,a ljudima cu da kazem....glupo je da je koristite ako zelite do Medaka na primer jer je to linija Ikea.Vozite se na sopstvenu odgovornost.....zaista neverovatne teze....Ljudi koji zive u blizini auto puta 50 godina sigurno cekaju da im neko da bus ka N.Beogradu,i gle cuda to je bas linija koja ce ici ka Ikei.Pa sta.Sta sad,treba ljudima reci,ko vas sisa,nema stanice za vas,ovo je linija koja nije predvidjena za vas stanovnike drugog reda iz V.M.Luga,Kaludjerice,Grocke,itd....na sta to lici bre....linija koristi auto put,kakve veze ima ko gde ide ako linija radi posao aman ljudi...omogucite svima sansu da je koriste ako za to ima prostora,koju stanicu vise napravitei resite problem,a da li ce takt biti cesci ili redji,mnogo je sad manje bitno u odnosu na to da ljudi mogu liniju da koriste tamo gde zive ako im vec prolazi u blizini.
 
Nijedan komentar na ovom forumu nije beznacajan,daleko od toga,ali nikako mi ne ide u glavu potreba ljudi da nas ubedjuju kako je bolje da odes na Bezaniju,sednes u bus i vozis se do Ikee,jer je linija napravljena zbog toga...aman...kada stavljas stanice na trasi,valjda je bitno da ih koristis da se negde usput prebacis,mozda to mozes i sa nekom drugom linijom,ali evo cekam na Tosinom Bunaru i naidje mi 70,a hocu do Sava Centra....ma ulazim bre ne razmisljam o nameni,hocu samo da se prebacim od tacke A do tacke B.....hvala lepo.....
 
Da je onako kako je rekao Marrecar , bila bi isključivo linija za IKEU , ovako je kao što Predrag1978 reče , presedačko - ekea linija. Meni lično će koristiti kao presedačka linija , jer nemam potrebu da tolko idem do IKEE. Mnogo veći problem je što ima dosta zaposlenih iz Mladenova i Sopota koji muku muče da se dobace do tamo , jer ne postoji linija za zaposlene. Oni su tražili da linija koja ide za Mladenovac staje i kod IKEE.
Pored svega pomenutog , spominje se i linija koja bi išla iz Grocke preko Zaklopače do IKEE , produženje linije 306 , linija koja bi išla preko Klenka bi svraćala do IKEE , i uređenje ulica u Klenku finansire IKEA , tako da će i MML biti spojen ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466635#p466635:1zhz6hvw je napisao(la):
solecar » Pet Jul 21, 2017 3:20 am[/url]":1zhz6hvw]Da je onako kako je rekao Marrecar , bila bi isključivo linija za IKEU , ovako je kao što Predrag1978 reče , presedačko - ekea linija. Meni lično će koristiti kao presedačka linija , jer nemam potrebu da tolko idem do IKEE. Mnogo veći problem je što ima dosta zaposlenih iz Mladenova i Sopota koji muku muče da se dobace do tamo , jer ne postoji linija za zaposlene. Oni su tražili da linija koja ide za Mladenovac staje i kod IKEE.
Pored svega pomenutog , spominje se i linija koja bi išla iz Grocke preko Zaklopače do IKEE , produženje linije 306 , linija koja bi išla preko Klenka bi svraćala do IKEE , i uređenje ulica u Klenku finansire IKEA , tako da će i MML biti spojen ...
Sjajno.....upravo to je sustina....interes gradjana da se prevezu,jer tamo neko trebai da radi a ne samo da kupuje.Dakle,samo je potrebno iskoristiti ovu situaciju i da ti vecu mogucnost ljudima da se prevezu ka pre avega NBGD iz pravca Ikee,to je nesto sto se na ovaj ili onaj nacin godinama gura pod tepih,a sada se vidi koliko je to potreba a ne neciji hir da na necemu insistira....vidi se ocigledno da i lokalna zajednica prepoznaje interes,pa se doduse zbog jos malo glasova na nekim sledecim izborima,trudi da raj problem resi..... ali bolje je i to nego da ostane praistorija...svi na Lastu i udri pa ko udje....
 
Cekajte, jel ovu liniju finansira grad? Ako da, zbog cega? Sto je Ikea toliko povlascena da dobije uredjenje okoline, izmestanje naplatne rampe, pa sad i GSP liniju? Ako je tako, zaista nema svrhe da ide od BK trasom koja se poklapa sa vec postojecom linijom. Isto tako, ako je linija grada, naravno da sva naselja treba da pokrije, i MML itd.

Ako je finansira IKEA (sto je meni jedino logicno) onda neka je teraju kuda hoce.
 
@11030
Suština!!!
Sve si rekla! :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ikea treba da nabavi autobuse ili iznajmi i da napravi i plati besplatne linije koje će da voze iz raznih krajeva grada...
 
Strani investitor. Dobio sve, oslobođen svega i samo da broji pare.
 
Gde da prijavim ako vozac krene ranije pre polaska? Konkretno, danas polazak sa Studentskog Trga u 19.17 je krenuo ranije i u 19.14 je vec prosao Trg Republike a vozacima tih 2-3 minuta stvarno nista ne znace dok nama mnogo znace jer cekati 20 minuta je stvarno mnogo. Zbog toga sam bio prinudjen da idem 29tkom kuci. Kod Vojvode Dragomira je taj 21 crko ali opet ne opravdava to sto krece ranije. Ako placam kartu ocu u minut da bude tacno neka i zakasni minut,dva samo da ne krece ranije jer ljudima pobegne onda., Kad vec ide na 20 minuta barem neka se postuje u minut. Da je ovo neka linija kao 29,41 pa da ide na 5 minuta pa nikome ne bi pala kruna sa glave ali 20 minuta je mnogo. Garazni broj je 2016 pa ako neko zna gde da prijavim.
 
na 26 redovno kreću minut dva ranije, i to uvek ispred mini busa 26l. Slučajno da ne uzmu 3 putnika više.....
 
Vrh