[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451180#p451180:kaybjymu je napisao(la):solecar » Sun May 14, 2017 4:12 am[/url]":kaybjymu]Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 84? Ako bi linija radila u ekspres režimu , mogla bi da stigne do Dunav stanice za 40 minuta , iako bi malo kružila. Sa istim brojem vozila bi se dobio takt od 7 - 9 minuta u odnosu na sadašnjih 6 - 8 minuta. Na ovaj način bi se ozbegao Terazijski tunel.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461029#p461029:3olw7232 je napisao(la):NBG_dete » Fri Jun 23, 2017 9:38 pm[/url]":3olw7232]Gledajuci mapu za ovu novu liniju 70 ponadao sam se da ce gradjani Lestana,VML,Kaludjerice,Klenka dobiti relativno brzu liniju (na 20 min) kojom ce se povezati sa NBG i Zemunom al izgleda dobise patku jer su slabe sanse da se naprave stajalista na trasi ove nove linije kroz njihova naselja.
Hoce li okretnica na Bez. kosi biti dovoljna da primi 74 75 i 70 il je mozda bolje da se jedna od te tri linije produzi do okretnice na ledinama.Ona sad samo prima 603 i 71.
Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.
Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461041#p461041:3olw7232 je napisao(la):Biciklistkinja » Fri Jun 23, 2017 10:02 pm[/url]":3olw7232]Od potencijalne linije za Ikeu od koje bi koristi mogli da imaju stanovnici naselja oko nje, najveću korist će imati stanovnici Bežanijske Kose koji i ovako imaju solidan broj autobusa i linija. Ako ne postoje, mogla bi da se naprave stajališta kod Plavog Mosta, Lastine garaže i na vrhu brda kod Velikog Mokrog Luga. Ovako linija bukvalno ide bud zašto tj. jedina joj je svrha da dovozi kupce u Ikeu, a inače ljudi koji je plaćaju tj. svi stanovnici Beograda će imati minimalno koristi od nje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465862#p465862:3olw7232 je napisao(la):Дошљак » Sun Jul 16, 2017 8:33 pm[/url]":3olw7232]Штета, пошто ова линија омогућава директно путовање од Франша до Студењака, где се иначе до сада путовало са преседањем код Сава центра са 17/18 на 601.
Ово је добра траса, смањиће се оптерећење на линијама 17, 18 и 601. Који погон ће је одржавати?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461064#p461064:339f7q16 je napisao(la):11030 » Fri Jun 23, 2017 11:21 pm[/url]":339f7q16]Zar to i nije svrha linije, odlazak u Ikeu? Zar je ne placa Ikea a ne grad?
Sjajno.....upravo to je sustina....interes gradjana da se prevezu,jer tamo neko trebai da radi a ne samo da kupuje.Dakle,samo je potrebno iskoristiti ovu situaciju i da ti vecu mogucnost ljudima da se prevezu ka pre avega NBGD iz pravca Ikee,to je nesto sto se na ovaj ili onaj nacin godinama gura pod tepih,a sada se vidi koliko je to potreba a ne neciji hir da na necemu insistira....vidi se ocigledno da i lokalna zajednica prepoznaje interes,pa se doduse zbog jos malo glasova na nekim sledecim izborima,trudi da raj problem resi..... ali bolje je i to nego da ostane praistorija...svi na Lastu i udri pa ko udje....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466635#p466635:1zhz6hvw je napisao(la):solecar » Pet Jul 21, 2017 3:20 am[/url]":1zhz6hvw]Da je onako kako je rekao Marrecar , bila bi isključivo linija za IKEU , ovako je kao što Predrag1978 reče , presedačko - ekea linija. Meni lično će koristiti kao presedačka linija , jer nemam potrebu da tolko idem do IKEE. Mnogo veći problem je što ima dosta zaposlenih iz Mladenova i Sopota koji muku muče da se dobace do tamo , jer ne postoji linija za zaposlene. Oni su tražili da linija koja ide za Mladenovac staje i kod IKEE.
Pored svega pomenutog , spominje se i linija koja bi išla iz Grocke preko Zaklopače do IKEE , produženje linije 306 , linija koja bi išla preko Klenka bi svraćala do IKEE , i uređenje ulica u Klenku finansire IKEA , tako da će i MML biti spojen ...