igorsimic
Intermediate
Da samo sto tebi pobegne 26ica i sledeca dolazi za 5 minuta, a meni pobegne 21 i cekaj ti sledeci 20 minuta na stanici bez nadstresnice po kisi, suncu, snegu itd.
Ja , iako živim kod Prokopa , ako mi pobegne 34 ili 36 , kada mi oni trebaju , ne čekam sledeći , nego idem peške ili na trolu pa presedam. A obzirom da vozači sa 36 imaju običaj da kreću ranije , ili da ne staju na stajalištu u Dragana Mancea kada je iza njih 34 , počeo sam ranije da dolazim na stajalište i da svaki put prijavljujem kada primetim neregulasrnost , te sam primetio da sada ređe rade navedeno. Za razliku od vozača sa 36 , ovi na 34 su sušta suprotnost i primer kako bi trebalo da se ponaša većina drugih vozača.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467365#p467365:25my79wg je napisao(la):marrecar » July 25th, 2017, 2:50 am[/url]":25my79wg]Ne znam da li je to stvar navike ljudi iz grada, ili možda tvoja, da ne biraš da presedaš nego da čekaš, navika da im prevoz staje u blizini doma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466952#p466952:3e155kgf je napisao(la):11030 » 22 Jul 2017, 11:43[/url]":3e155kgf]Cekajte, jel ovu liniju finansira grad? Ako da, zbog cega? Sto je Ikea toliko povlascena da dobije uredjenje okoline, izmestanje naplatne rampe, pa sad i GSP liniju? Ako je tako, zaista nema svrhe da ide od BK trasom koja se poklapa sa vec postojecom linijom. Isto tako, ako je linija grada, naravno da sva naselja treba da pokrije, i MML itd.
Ako je finansira IKEA (sto je meni jedino logicno) onda neka je teraju kuda hoce.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467415#p467415:5pne2gn5 je napisao(la):solecar » 25 Jul 2017, 13:23[/url]":5pne2gn5]Ali da nije IKEA izabrala tu lokaciju , ne bi se još uvek izmestila naplatna rampa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467365#p467365:25f0772a je napisao(la):marrecar » Uto Jul 25, 2017 1:50 am[/url]":25f0772a]Ok, razumeli smo da ti je problem da čekaš 20 minuta. Bez ljutnje, ali nisi jedini i ima mnogo gorih slučajeva. Na to ne mislim neka sela koje imaju autobuse jednom u sat vremena, itd., nego one koji žive na obodu grada i čekaju 25-30-40 minuta da bi presedali opet još sto puta kako bi stigli na destinaciju, a pri tome ne računam eventualno pešačenje do stanice. Drugo, ako se ne varam, ispravi me, jednom si rekao da živiš blizu početne 21. Ako ti ode trola, u bilo kom smeru, zašto jednostavno ne presedaš? Recimo u naselju, okružen si sa svih strana prevozom, imaš uređene ulice i lako možeš da ideš na šta ti god odgovara, kod Šumica možeš na sve živo da presedaš. Ne znam da li je to stvar navike, ali ja kada god propustim prevoz, koji ne ide toliko često ili očekujem gužvu, u povratku kući, ja iskombinujem sve moguće trase do Ustaničke gde ću ući u svoj autobus. Kada su bili protesti svako veče, tramvaji nisu išli Bulevarom, a meni predavanja do 7-8. I tada odmah razmišljam čime da idem i uglavnom se spustim u Dimitrija Tucovića i na bilo šta do Cvetka, bilo 79 direktno ili trole/77 pa peške. Ne znam da li je to stvar navike ljudi iz grada, ili možda tvoja, da ne biraš da presedaš nego da čekaš, navika da im prevoz staje u blizini doma.
Tako da, shvatamo da ti ne odgovara takav red vožnje, ni meni ne odgovara što imam dve linije do naselja pa one idu jedna za drugom i posle čekamo pola sata da opet isto bude, ali pokreni se, traži promenu reda vožnje, imaš komšije, prijatelje, I njima sigurno ne odgovara to.
Molim te, reci mi gde sam eksplicitno rekao da 21 treba i mora da ima takav red voznje jer nema toliko putnika da bi bila frekventnija? Svaki put sam rekao da sve linije imaju red voznje po tome kako su iskoriscene. Budi realan malo, sve trole koje idu kroz Vracar su pune na Vracaru i isprazne se do OS Vojislava Ilica, osim 29 koja je cesto puna do Sumica, eventualno do Medaka, to ne znam. 19 ima logican red voznje, svi je koriste kao bajpas liniju za 31, isto kao Vracarci, vec kod osnovne skole bude skoro prazna. A isto je i od Konjarnika, uvek ima dosta mesta da se sedne do osnovne skole, osim ako ima problema sa 31 pa je koriste ljudi kojima do odgovara do Slavije i dalje. 21 ide gore u naselje i kao 19 dalje nije popunjena. A s obzirom da istu trasu dele 3 trolejbuske linije, 29 mora da ima najjaci red voznje jer ide do Medaka, a tim ljudima je to direktna veza sa centrom, umesto da idu na ionako prepunu 26, plus sto i dolaze i ljudi iz MML. Tvoj kraj je okruzen linijama koje idu do centra grada i na sve druge strane i 21 nije opterecena od pocetka, kao 19. Za ove ostale trolejbuske linije ne znam, niti ih koristim, osim eventualno 28. Dok 19 i 29 koristim kad god imam sansu i znam kakva je situacija, bilo letnji red voznje ili zimski.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467475#p467475:1hn1akn0 je napisao(la):igorsimic » 25 Jul 2017 09:48 pm[/url]":1hn1akn0]I kako ti mozes da sudis koliko je koja linija koriscena kada je ne koristis svaki dan
Izvini , ali nisi dovoljno upucen da komentarises 40 i 41 jer ih ne koristiš , što se i vidi iz komentara , da se izrazim tvojim rečnikom. To je moj kraj i vrlo dobro znam kakva je situacija. Dosta bolnica ima na Dedinju , i sve linije koje ih opslužuju su i te kako popunjene. Trole jedino u kasnim večernjim satima i ranim jutarnjim imaju po par putnika. Sve ostalo vreme su manje ili više popunjene , a nekad zna da već kod Dragiša Mišović da bude problem da se uđe u trolu. Takođe , u popodnevnim časovima , u 59 zna već kod Dragiša Mišović , smer ka Petlovom brdu , da bude problem da se uđe u autobus , a stanica krcata putnicima , i onda ako želiš da lomiš kičmu do TC Vidikovac (Pilota Mihajla Petrovića) , ti ćeš da uđeš. Ništa bolje nećeš proći ni ako kod "Pet solitera" čekaš 50.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467487#p467487:2moms76w je napisao(la):igorsimic » July 25th, 2017, 11:04 pm[/url]":2moms76w]Rekao sam ti vec, nisi dovoljno upucen da komentarises 21 jer je ne koristis. 21 se itekako napuni u naselju, u spicu je trolejbus pun na pocetnoj sva mesta puna i par njih stoji, dok kod Velizara Kosanovica trolejbus bude krcat ( ovo je u spicu) dok van spica ima sasvim dovoljno ljudi iz naselja i taj broj varira od 15-30 uglavom sto je sasvim okej za 3 stanice koliko ima u naselju. Vidim nisi pomenuo to da se 41/40 prate mnogo vise stanica a pritom pokrivaju Dedinje?? gde retko ko koristi prevoz nego idu kolima. Uz to imaju i 47,48,49,50,59,78,33,42,10,14,9 na Banjici a 41/40 imaju duplo vise trola nego 29,22,21,19 sve zajedno sto nije normalno, ali ne vredi tebe ubedjivati posto se ocigledno u spicu nisi vozio sa 21icom . I 21 uopste ne dolazi u naselje prazna, tacno je da puno ljudi izadje na usputnim stanicama ali do naselja zaista ostane pun trolejbus.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467542#p467542:1x542rn0 je napisao(la):prigradski » 26 Jul 2017, 10:07[/url]":1x542rn0]Malo kasnim sa "kačenjem" na temu "IKEA" linija... da pojasnim, po meni , linija možda trenutno jeste napravljena zbog Ikee,ali ceo taj potez oko nje je planiran kao industrijska zona što znači da će dosta putnika (radnika) u perspektivi koristiti ovu liniju.
Zbog toga smatram da je velika nepravda što u trasu linije nisu ubačena stajališta "Lasta" (kao prolazno stajalište pre ponovnog izlaska na auto-put)
kao i stajalište da ga nazovem Nadvožnjak-Zabranska(na slici/spoiler) .
Investicija mizerna, potrebno je samo stepenište oko nadvožnjaka slično Dušanovačkom mostu sa obe strane kao i pravljenje autobuske niše. A korist za stanovnike Stražarske kose, naselja Klenak, Vml... nemerljiva.
za dolazak do npr autokomande u trenutnoj situaciji imamo 308 pa 31/17 pa onda Ikea linija, a sa ovim dodatkom stajališta dobijamo ekspres liniju i za stranu ka Ikei, i ka autokomandi/gazeli/nbg...