Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Da samo sto tebi pobegne 26ica i sledeca dolazi za 5 minuta, a meni pobegne 21 i cekaj ti sledeci 20 minuta na stanici bez nadstresnice po kisi, suncu, snegu itd.
 
Ok, razumeli smo da ti je problem da čekaš 20 minuta. Bez ljutnje, ali nisi jedini i ima mnogo gorih slučajeva. Na to ne mislim neka sela koje imaju autobuse jednom u sat vremena, itd., nego one koji žive na obodu grada i čekaju 25-30-40 minuta da bi presedali opet još sto puta kako bi stigli na destinaciju, a pri tome ne računam eventualno pešačenje do stanice. Drugo, ako se ne varam, ispravi me, jednom si rekao da živiš blizu početne 21. Ako ti ode trola, u bilo kom smeru, zašto jednostavno ne presedaš? Recimo u naselju, okružen si sa svih strana prevozom, imaš uređene ulice i lako možeš da ideš na šta ti god odgovara, kod Šumica možeš na sve živo da presedaš. Ne znam da li je to stvar navike, ali ja kada god propustim prevoz, koji ne ide toliko često ili očekujem gužvu, u povratku kući, ja iskombinujem sve moguće trase do Ustaničke gde ću ući u svoj autobus. Kada su bili protesti svako veče, tramvaji nisu išli Bulevarom, a meni predavanja do 7-8. I tada odmah razmišljam čime da idem i uglavnom se spustim u Dimitrija Tucovića i na bilo šta do Cvetka, bilo 79 direktno ili trole/77 pa peške. Ne znam da li je to stvar navike ljudi iz grada, ili možda tvoja, da ne biraš da presedaš nego da čekaš, navika da im prevoz staje u blizini doma.
Tako da, shvatamo da ti ne odgovara takav red vožnje, ni meni ne odgovara što imam dve linije do naselja pa one idu jedna za drugom i posle čekamo pola sata da opet isto bude, ali pokreni se, traži promenu reda vožnje, imaš komšije, prijatelje, I njima sigurno ne odgovara to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467365#p467365:25my79wg je napisao(la):
marrecar » July 25th, 2017, 2:50 am[/url]":25my79wg]Ne znam da li je to stvar navike ljudi iz grada, ili možda tvoja, da ne biraš da presedaš nego da čekaš, navika da im prevoz staje u blizini doma.
Ja , iako živim kod Prokopa , ako mi pobegne 34 ili 36 , kada mi oni trebaju , ne čekam sledeći , nego idem peške ili na trolu pa presedam. A obzirom da vozači sa 36 imaju običaj da kreću ranije , ili da ne staju na stajalištu u Dragana Mancea kada je iza njih 34 , počeo sam ranije da dolazim na stajalište i da svaki put prijavljujem kada primetim neregulasrnost , te sam primetio da sada ređe rade navedeno. Za razliku od vozača sa 36 , ovi na 34 su sušta suprotnost i primer kako bi trebalo da se ponaša većina drugih vozača.
Generalno , gde god da se nalazim u gradu , uglavnom , radije ću i da presedam više puta nego da neki prevoz čekam duže , sa ili bez pešačenja. Čak mi je nekad i lakše da prepešačim određenu destinaciju , pogotovu leti , nego da se gužvam i kuvam u gradskom prevozu. Ali generalno , prateći forume ovog tipa , primetio sam da ljudi baš i ne vole da presedaju , nego bi radije da po kiši , vrućini , zimi , vetru ... čekaju i po pola sata ako treba. A onda kada im neko spomene da im je bolje da presedaju , nego da stoje na stanici i smrzavaju se , naravno u naseljima gde je to moguće , ospu paljbu na onog ko je to spomenuo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466952#p466952:3e155kgf je napisao(la):
11030 » 22 Jul 2017, 11:43[/url]":3e155kgf]Cekajte, jel ovu liniju finansira grad? Ako da, zbog cega? Sto je Ikea toliko povlascena da dobije uredjenje okoline, izmestanje naplatne rampe, pa sad i GSP liniju? Ako je tako, zaista nema svrhe da ide od BK trasom koja se poklapa sa vec postojecom linijom. Isto tako, ako je linija grada, naravno da sva naselja treba da pokrije, i MML itd.

Ako je finansira IKEA (sto je meni jedino logicno) onda neka je teraju kuda hoce.

Za ostalo nisam siguran ali naplatna nije izmestena zbog Ikee nego zato sto je tu planirana petlja bubanj potok i ta rampa je trebala biti izmestena ohoho odavno. Secam se da su se Vrcinci jos 90tih pricali kako ce se naplatna rampa premestiti na mestu gde je sada.
 
Ali da nije IKEA izabrala tu lokaciju , ne bi se još uvek izmestila naplatna rampa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467415#p467415:5pne2gn5 je napisao(la):
solecar » 25 Jul 2017, 13:23[/url]":5pne2gn5]Ali da nije IKEA izabrala tu lokaciju , ne bi se još uvek izmestila naplatna rampa.

U tom slučaju bi ispravno bilo reći da je IKEA ubrzala preseljenje naplatne stanice, a ne da je ona premeštena zbog IKEA. Zemljište na kojoj se nalazila stara rampa nema veze sa robnom kućom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467365#p467365:25f0772a je napisao(la):
marrecar » Uto Jul 25, 2017 1:50 am[/url]":25f0772a]Ok, razumeli smo da ti je problem da čekaš 20 minuta. Bez ljutnje, ali nisi jedini i ima mnogo gorih slučajeva. Na to ne mislim neka sela koje imaju autobuse jednom u sat vremena, itd., nego one koji žive na obodu grada i čekaju 25-30-40 minuta da bi presedali opet još sto puta kako bi stigli na destinaciju, a pri tome ne računam eventualno pešačenje do stanice. Drugo, ako se ne varam, ispravi me, jednom si rekao da živiš blizu početne 21. Ako ti ode trola, u bilo kom smeru, zašto jednostavno ne presedaš? Recimo u naselju, okružen si sa svih strana prevozom, imaš uređene ulice i lako možeš da ideš na šta ti god odgovara, kod Šumica možeš na sve živo da presedaš. Ne znam da li je to stvar navike, ali ja kada god propustim prevoz, koji ne ide toliko često ili očekujem gužvu, u povratku kući, ja iskombinujem sve moguće trase do Ustaničke gde ću ući u svoj autobus. Kada su bili protesti svako veče, tramvaji nisu išli Bulevarom, a meni predavanja do 7-8. I tada odmah razmišljam čime da idem i uglavnom se spustim u Dimitrija Tucovića i na bilo šta do Cvetka, bilo 79 direktno ili trole/77 pa peške. Ne znam da li je to stvar navike ljudi iz grada, ili možda tvoja, da ne biraš da presedaš nego da čekaš, navika da im prevoz staje u blizini doma.
Tako da, shvatamo da ti ne odgovara takav red vožnje, ni meni ne odgovara što imam dve linije do naselja pa one idu jedna za drugom i posle čekamo pola sata da opet isto bude, ali pokreni se, traži promenu reda vožnje, imaš komšije, prijatelje, I njima sigurno ne odgovara to.

Naravno da je problem, i onda dodje neko i prosipa kako mu pobegne 26. Pa izvini ako ti je problem 5 minuta da sacekas neznam sta da ti kazem. I naravno da cu da se zalim sto je krenuo 2-3 minuta ranije ti ako to opravdavas slobodno. Nije meni problem da pesacim pa rekao sam da sam dosao kuci sa 29tkom ali brate ako postoji red voznje ima da se postuje a ne da oni krecu ranije. I naravno da su ljudi ogorceni neznam sta da ti kazem. Nama 21 po zimskom redu voznje ide na 8 minuta i stvarno su je previse redukovali, sve komsije se slazu pa valjda mi bolje znamo nego ti jer zivimo ovde. I onda se proteze pitanje zasto je 29 stalno puna, pa zato sto niko i ne ceka 21 i 22 jer nema svrhe! Dok ga docekas vec bi stigao kuci. Ako redukuju jednu liniju toliko zasto su neke linije povlascene da se ne redukuju, a ima dosta takvih linija.. Kakve uredjene ulice sta lupetas, pa prosetaj se uvece kroz Petra Bajalovica ili neka tvoja drugarica pa da vidim da li bi isla tom "precicom" do Sumica. Uvece nema zive duse u naselju, dodje trola i za 2-3 minuta se razidju svi, cuo sam dosta prica o tome sta je sve bilo u pomenutoj ulici imas i u novinama je bilo pre i dobio sam preporuku od svih da u sirokom luku izbegavam tu ulicu pogotovu nocu , a zene nikako da prolaze tu nocu..
 
Ne opravdavam niti sam to igde napisao. Osvrnuo sam se na cinjenicu da se ti vise zalis na taj red voznje od 20 minuta, a ne na to da vozac nije ispostovao red voznje. Sto nikako nije u redu i to treba da prijavis. Mislim, zivis u relativno dobrom delu grada sto se tice prevoza, opet ponavljam, imas milion nacina da dodjes do svog doma, i zalis se na red voznje linije koja ti savrseno odgovara jer zivis blizu. Sa 8 na 20 minuta jeste previse, ali s obzirom da mozes da koristis i druge prevoze, ja zaista ne vidim poentu da se toliko zalis. I ne samo u ovom slucaju, opravdano je to sto si revoltiran time da je vozac krenuo ranije i da zbog toga moras da cekas toliko dugo, nego si se vec i ranije zalio u drugoj temi na red voznje. A i sam si opet napisao da ti je krivo sto su druge linije ostale iste ili pojacane, sto ti je milion puta vec objasnjeno. To do Sumica je samo predlog, jedan, a mozes i do Konjarnika, Bulevara, ili pak malo drugacijom trasom do Super Vera. I da, to su uredjene ulice, taj opis je samo u kontekstu da je ulica asfaltirana, ima uredjen trotoar i ulicno osvetljenje. To nikako ne podrazumeva i ne mora da znaci da je bezbedno. I ne razumem to tvoje "pa valjda mi bolje znamo nego ti jer zivimo ovde", cemu ta recenica? Ja sam ti lepo napisao, ako vam smeta taj red voznje zalite se, pokusajte nesto da uradite. Ne shvatam zbog cega mislis da sam ti ja to pisao kao da znam bolje od vas. Cak sam te i podrzao u tome.
Poenta price je da se previse cimas oko tog reda voznje kada imas toliko alternativa uz malo pesacenja, u odnosu na mnoge delove grada koji nemaju alternativu, pesace mnogo duze u vrlo cesto neuredjenim ulicama.
 
Citiram: "A i sam si opet napisao da ti je krivo sto su druge linije ostale iste ili pojacane, sto ti je milion puta vec objasnjeno." Nije meni krivo sto su oni pojacali neku liniju ali ako redukuju jednu npr za 20% onda sve treba osim ako nema nekog razloga zasto bi ostalo kao staro. Izvini, ali ima toliko naselja koja isto imaju milion prevoza i nacina do kuca pa im je red voznje opet ostao ne promenjen pa kako to objasnjavas? Moze neka ulica da ima neznam kakvo uredjenje, ali ako je bezbednost na malom nivou onda sta nama znaci sredjena ulica. Zar mnogo trazimo da nam prevoz ide na 13-14 minuta ? Stvarno nije mnogo, slozices se samnom. Mozda imamo alternativu ali zar nije poenta da sami napunimo nasu liniju, a ne da se guramo u 29tci ili nekoj drugoj liniji i tako zauzimamo mesto nekome sa poteza 300 ili lastinih linija kome mnogo vise znace. A to da ima gorih naselja ( mislim na prevoz) tacno je ali to je posao opstine i grada a ne nekog tamo stanovnika Uciteljskog naselja koji se zali sto je vozac posao ranije i stanovnika koji se zale na trenutni red voznje.
 
Procitaj opet svoju drugu recenicu i ono sto sam citirao. Mozda tebi ne zvuci, ali ja kada citam jasno vidim da ti je krivo sto je bas tvoja linija redukovana, a ne i trole do Banjice, i ostale linije. A specificno sam to spomenuo jer si se na to zalio i tu spominjao ovaj red voznje. To sto je red voznje neke linije ostao nepromenjen, ili malo izmenjen, znaci da je linija i tokom letnjih meseci izuzetno koriscena, u odnosu na eto 21. Ja ti i dalje govorim, ako ti je toliko stalo do boljeg reda voznje, obrati se nadleznima i prilozi dokaze, ovde neces nista postici jer niko ovde nema direktnog uticaja tamo, niti ce iko ovde umesto tebe da resava taj problem.
 
Pa logicno da ce da mi bude krivo, jok nego cu da se smejem jer cu cekati prevoz 20 minuta. I nije tacno to sto kazes, nije samo o trolama pricam i o autobuskim linijama. I kako ti mozes da sudis koliko je koja linija koriscena kada je ne koristis svaki dan, pa boze zar mora svaka linija da bude 95ica da bi isla na 14 minuta. Ne trazimo prevoz na 2 minuta vec na 14 minuta . Izvini ako ti mislis da je normalno da 29tka koja po zimskom redu voznje cini mi se ima oko 20 i nesto vozila sada spadne na samo 11, dok su sa 41 skinuli 2-3 trole mozda ne ni toliko! Pritom su jos redukovali 21,22,19 pa se svi nabiju u 29 dok 41 zvrnda prazan iskreno cesto vidjam trolze i duple trole na 41 poluprazne pa i 21 je puniji tada. Mozda su sada ti radovi, ali ovi radovi opterecuju i Vracarske trole jer koliko sam primetio 47,59 i jos neke se okrecu sada bas na stanici trolejbusa. Po onome sto sam nasao na internetu Banjica ukupno ima 41 vozilo angazovano! Dok ceo Vracar, Lekino Brdo, Uciteljsko Naselje, Konjarnik, Sumice, Medakovic II,Medakovic III, Medak Padina i deo Brace Jerkovic imaju 21 vozilo! Pa reci ti meni ko je ovde lud, i da li je normalno da linija 41 ima isti broj vozila kao 4 linije ? Da li je normalno da na 19ici rade samo 2 vozila? Da li je normalno da 41 ima vise vozila od 65ice ( Koja je u top 10 najopterecenijih linija) i ovo nije jedini slucaj, a onda jos neko sa Banjice pocne da prosipa tu nama kako 41 i treba da ima toliko vozila kako mi ocemo da komsiji crkne krava itd.. A da ne pominjem da 41 ima tolike alternative, mnogo vise nego mi. Pojedini delovi Vracara imaju samo trolejbuse, dok drugi deo ima trole i 83 koja ide retko. Neznam ili sam ja i svi oko mene ludi pa ti sam vidi sta je logicno, ovakav raspored i plan ni u ludilu nije normalan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467475#p467475:1hn1akn0 je napisao(la):
igorsimic » 25 Jul 2017 09:48 pm[/url]":1hn1akn0]I kako ti mozes da sudis koliko je koja linija koriscena kada je ne koristis svaki dan
Molim te, reci mi gde sam eksplicitno rekao da 21 treba i mora da ima takav red voznje jer nema toliko putnika da bi bila frekventnija? Svaki put sam rekao da sve linije imaju red voznje po tome kako su iskoriscene. Budi realan malo, sve trole koje idu kroz Vracar su pune na Vracaru i isprazne se do OS Vojislava Ilica, osim 29 koja je cesto puna do Sumica, eventualno do Medaka, to ne znam. 19 ima logican red voznje, svi je koriste kao bajpas liniju za 31, isto kao Vracarci, vec kod osnovne skole bude skoro prazna. A isto je i od Konjarnika, uvek ima dosta mesta da se sedne do osnovne skole, osim ako ima problema sa 31 pa je koriste ljudi kojima do odgovara do Slavije i dalje. 21 ide gore u naselje i kao 19 dalje nije popunjena. A s obzirom da istu trasu dele 3 trolejbuske linije, 29 mora da ima najjaci red voznje jer ide do Medaka, a tim ljudima je to direktna veza sa centrom, umesto da idu na ionako prepunu 26, plus sto i dolaze i ljudi iz MML. Tvoj kraj je okruzen linijama koje idu do centra grada i na sve druge strane i 21 nije opterecena od pocetka, kao 19. Za ove ostale trolejbuske linije ne znam, niti ih koristim, osim eventualno 28. Dok 19 i 29 koristim kad god imam sansu i znam kakva je situacija, bilo letnji red voznje ili zimski.
Nema nista lose u tome da ti bude krivo, i vise necu da ti se ponavljam, nema ovde vajde da se zalis.
 
Rekao sam ti vec, nisi dovoljno upucen da komentarises 21 jer je ne koristis. 21 se itekako napuni u naselju, u spicu je trolejbus pun na pocetnoj sva mesta puna i par njih stoji, dok kod Velizara Kosanovica trolejbus bude krcat ( ovo je u spicu) dok van spica ima sasvim dovoljno ljudi iz naselja i taj broj varira od 15-30 uglavom sto je sasvim okej za 3 stanice koliko ima u naselju. Vidim nisi pomenuo to da se 41/40 prate mnogo vise stanica a pritom pokrivaju Dedinje?? gde retko ko koristi prevoz nego idu kolima. Uz to imaju i 47,48,49,50,59,78,33,42,10,14,9 na Banjici a 41/40 imaju duplo vise trola nego 29,22,21,19 sve zajedno sto nije normalno, ali ne vredi tebe ubedjivati posto se ocigledno u spicu nisi vozio sa 21icom . I 21 uopste ne dolazi u naselje prazna, tacno je da puno ljudi izadje na usputnim stanicama ali do naselja zaista ostane pun trolejbus.
 
Neznam ako je ovaj broj ljudi tebi malo iz naselja neznam stvarno, neke linije ne postignu ovoliki broj ljudi tokom cele trase a 21 postigne na samo 3 stanice u naselju.

rR4v9oS_d.webp



pKHMN4w_d.webp


Ja cesto dok prolazim pored Beogradjanke ili dok cekam trolu vidjam veoma cesto da 41 ne bude ni ovoliko pun...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467487#p467487:2moms76w je napisao(la):
igorsimic » July 25th, 2017, 11:04 pm[/url]":2moms76w]Rekao sam ti vec, nisi dovoljno upucen da komentarises 21 jer je ne koristis. 21 se itekako napuni u naselju, u spicu je trolejbus pun na pocetnoj sva mesta puna i par njih stoji, dok kod Velizara Kosanovica trolejbus bude krcat ( ovo je u spicu) dok van spica ima sasvim dovoljno ljudi iz naselja i taj broj varira od 15-30 uglavom sto je sasvim okej za 3 stanice koliko ima u naselju. Vidim nisi pomenuo to da se 41/40 prate mnogo vise stanica a pritom pokrivaju Dedinje?? gde retko ko koristi prevoz nego idu kolima. Uz to imaju i 47,48,49,50,59,78,33,42,10,14,9 na Banjici a 41/40 imaju duplo vise trola nego 29,22,21,19 sve zajedno sto nije normalno, ali ne vredi tebe ubedjivati posto se ocigledno u spicu nisi vozio sa 21icom . I 21 uopste ne dolazi u naselje prazna, tacno je da puno ljudi izadje na usputnim stanicama ali do naselja zaista ostane pun trolejbus.
Izvini , ali nisi dovoljno upucen da komentarises 40 i 41 jer ih ne koristiš , što se i vidi iz komentara , da se izrazim tvojim rečnikom. To je moj kraj i vrlo dobro znam kakva je situacija. Dosta bolnica ima na Dedinju , i sve linije koje ih opslužuju su i te kako popunjene. Trole jedino u kasnim večernjim satima i ranim jutarnjim imaju po par putnika. Sve ostalo vreme su manje ili više popunjene , a nekad zna da već kod Dragiša Mišović da bude problem da se uđe u trolu. Takođe , u popodnevnim časovima , u 59 zna već kod Dragiša Mišović , smer ka Petlovom brdu , da bude problem da se uđe u autobus , a stanica krcata putnicima , i onda ako želiš da lomiš kičmu do TC Vidikovac (Pilota Mihajla Petrovića) , ti ćeš da uđeš. Ništa bolje nećeš proći ni ako kod "Pet solitera" čekaš 50.
Inače , više puta ti je objašnjeno zašto je situacija na Banjici takva kakva je. Umesto što se zalažeš za redukovanje linija na Banjici da bi situacija bila izjednačena sa onom u tvom naselju , bolje da počneš da se zalažeš za to da se pojačaju linije u tvom kraju i da se na taj način izjednačite sa Banjicom. Ovako kako sada nastupaš , nećeš dobiti podršku nikoga , već samo možeš da navučeš gnev drugih članova.
 
40/41 nisam prokomentarisao niti imam potrebe da ih komentarisem jer sam ti napisao da "Za ove ostale trolejbuske linije ne znam, niti ih koristim". Ovo stanje na slikama je sasvim u redu, ne znam gde ti ovde vidis problem, ovo je solidno popunjen trolejbus. Zaista ne vidim potrebu da, ako je slicna situacija kao na slikama, pojaca linija, plus sto je u naselju cak tri stanice, kao sto kazes.
 
Slike su nastale van spica, i kao sto si sam rekao ima samo 3 stanice u naselju pa jos ce da se puni kasnije na Vracaru. I naravno da treba pojacanje da ide na 13-14 minuta jer logikom kojom se bavis i sam si rekao da mogu peske brzo stici do ostalih prevoza, pa upravo zato ima manje ljudi u 21 jer ne isplati se cekati pa ljudi pesace da bi se gurali u nekoj drugoj liniji i zauzeli mesto nekome sa poteza 300 ili lastinih linija. Pritom leto je, ljudi su na odmorima i ovoliko pun trolejbus u naselju je i vise nego zadovoljavajuce jer ce se posle puniti na ostalim stanicama. Ako nisi znao slike su nastale u Uciteljskom Naselju. I da sole, ja kada se zalazem za to da se 21 pojaca bude paljba na mene kako ovde nema problema, kako je 20 minuta nista i takve druge nebuloze i porede kada ti pobegne prevoz koji ide na 20 minuta sa prevozom kao sto je redovna 26ica na svakih 5 minuta tako da pojedinim clanovima foruma se drugacije i ne moze obratiti. Pritom u gradu ima toliko linija koje zvrndaju prazne ceo dan a vi se uhvatili za tu jednu, dve vise trole na 21. Umesto sto prosipate pamet kako je 21 dobar ovako, bolje se uhvati za to sto linije kao 36, 32e prave gubitke i to ogromne. Marrecar mogao bi na primer da predlozis da skinu vozilo sa 36 ili 32e i stave na tvoju liniju ili tako nesto a ne da sudis kakva je neka druga linija koju ne koristis i tako dajes lazne informacije nekima koji su neupuceni. Da skratimo, ja nemam nista protiv vas niti sam imao. Eto imamo razlicita misljenja vi mislite da je normalno da Banjica dobije duplo vise vozila od 9 naselja koja su daleko veca i u buducnosti imaju veliki potencijal i sve vise novih stanovnika a i sada su brojcano veca i po povrsini i broju stanovnika.
 
"Moja linijija treba da bude cesca, jer je popunjenija!"
"Nikako, MOJA linija je zapravo ta koja je bitna!"

...
 
Malo kasnim sa "kačenjem" na temu "IKEA" linija... da pojasnim, po meni , linija možda trenutno jeste napravljena zbog Ikee,ali ceo taj potez oko nje je planiran kao industrijska zona što znači da će dosta putnika (radnika) u perspektivi koristiti ovu liniju.

Zbog toga smatram da je velika nepravda što u trasu linije nisu ubačena stajališta "Lasta" (kao prolazno stajalište pre ponovnog izlaska na auto-put)
kao i stajalište da ga nazovem Nadvožnjak-Zabranska(na slici/spoiler) .
lhT8jVk.jpg
Investicija mizerna, potrebno je samo stepenište oko nadvožnjaka slično Dušanovačkom mostu sa obe strane kao i pravljenje autobuske niše. A korist za stanovnike Stražarske kose, naselja Klenak, Vml... nemerljiva.
za dolazak do npr autokomande u trenutnoj situaciji imamo 308 pa 31/17 pa onda Ikea linija, a sa ovim dodatkom stajališta dobijamo ekspres liniju i za stranu ka Ikei, i ka autokomandi/gazeli/nbg...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467542#p467542:1x542rn0 je napisao(la):
prigradski » 26 Jul 2017, 10:07[/url]":1x542rn0]Malo kasnim sa "kačenjem" na temu "IKEA" linija... da pojasnim, po meni , linija možda trenutno jeste napravljena zbog Ikee,ali ceo taj potez oko nje je planiran kao industrijska zona što znači da će dosta putnika (radnika) u perspektivi koristiti ovu liniju.

Zbog toga smatram da je velika nepravda što u trasu linije nisu ubačena stajališta "Lasta" (kao prolazno stajalište pre ponovnog izlaska na auto-put)
kao i stajalište da ga nazovem Nadvožnjak-Zabranska(na slici/spoiler) .
lhT8jVk.jpg
Investicija mizerna, potrebno je samo stepenište oko nadvožnjaka slično Dušanovačkom mostu sa obe strane kao i pravljenje autobuske niše. A korist za stanovnike Stražarske kose, naselja Klenak, Vml... nemerljiva.
za dolazak do npr autokomande u trenutnoj situaciji imamo 308 pa 31/17 pa onda Ikea linija, a sa ovim dodatkom stajališta dobijamo ekspres liniju i za stranu ka Ikei, i ka autokomandi/gazeli/nbg...

Ne bi tu nudio jednostavna rešenja, pa i autobusku nišu pošto je reč o čistokrvnom autoputu i svako stajanje tu će ugrožavati bezbednost učesnika u saobraćaju.

Svakako je potrebna veza i sa drugim delovima grada sa industrijsko trgovačkom zonom u Bubanj Potoku ali to se može rešiti i na drugi, bezbedniji način. Najidealnije bi bilo da se na tom mestu izgradi izlaz za Kaluđericu i okolna naselja pa da se u blizini tog izlaza napravi stanica, nešto slično što su uradili sa lastinom stanicom Tranšped.
 
i linija 611 staje na cistokrvnom autoputu i to dobrih 5-6 stanica :)

Bitno je da se svi slažemo da postoji potreba i da stanovnici na potezu Klenak-VML-Straž.Kosa zaslužuju pristup ovoj liniji,
a valjda će neko ko treba da pročita ovo reagovati...
 
Linija koja će prolaziti kroz Klenak će svraćati do IKEE , već spominjano , a finansiranje uređenja ulica u Klenku i izgradnju puta MML - Klenak , finanmsira IKEA. Tako se priča trenutno i nešto se i pisalo na tu temu na sajtu Grocke.
 
To je na dugom štapu, osim Klenka potrebno je i proširenje VSS-Zabranske, a potom od terminusa Ravan do Ikee da se probije put.

Pričamo o liniji (70) koja prolazi na milimitear od ova tri naselja, i koja bi naravno smanjila pritisak na 46,55,31,17 ukoliko bi se ubacila ova stajališta...
 
Odakle ti garancija da će linija baš ići tuda , nakon što se IKEA uključila u priču? I zašto misliš da ne bi mogla linija da pusti da ide do okretnice 309 a naknadno Zabranskom?
 
Tako je najavio predsednik opstine, a do okretnice 309 ne moze da se pusti dok se ne urede ulice kod Klenka i prosiri Zeljka Milivojevica. To navodno treba na jesen da se uradi,a videcemo kako ce sve to teci. Drugo sto je i okretnica 309 opterecena, ovo joj je trenutno maksimum, a nova linija bi bila previse.
 
Vrh