Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462703#p462703:1xoqiunz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » July 1st, 2017, 1:09 pm[/url]":1xoqiunz]I zaboravih u prethodnom postu, jedna od najjasnijih urbanistickih odrednica sta je grad a sta prigrad je zapravo odluka o zabrani gajenja domacih zivotinja koja ne vazi u gore pobrojanom naseljima, vec samo urbanom gradskom jezgru. Dakle, po mnogim parametrima jasno je sta je grad a sta prigrad, jos da se resimo kompleksa i nema problema.
Dakle utvrdili smo da je i Bežanijska kosa prigrad , pošto se tamo gaje konji , magarci , pilići , koze ... Lično video više puta. Isto tako i Konjarnik , viđao svinje i konje više puta.
 
U delu tosinog bunara oko zel stanice, koji ne pripada bež kosi, uprkos zabrani, romskoj populaciji se tolerise drzanje domacih zivotinja. Dovoljno inteligentan covek pravi razliku između zabrane i krsenja iste koje teoretski moze da se desi bilo gde, pa i u knez mihajlovoj.

Ovaj komentar je klasican primer tendencioznog i malicioznog izvrtanja mojih komentara, sto je oduvek bila praksa i najcesce jedini 'argument' korisnika solekar u komunikaciji sa mnom. Po pravilu, svaki put sam potvrđuje ovu dole pricu o praznoj limenci.
 
Nije samo oko železničke stanice Tošin Bunar već i na padini od Vojvođanske do Bežanijskih ilegalaca i nisu nikakvi cigani u pitanju. Čak sam ih viđao i na livadi koja je odmah uz stepenice koje vode od / ka železničkoj stanici Tošin Bunar.
To što ti u svakom komentaru svakog člana koji spomene Bežaniujsku kosu ili bilo šta što slučajno ima veze sa tobom , vidiš kao klasican primer tendencioznog i malicioznog izvrtanja tvojih komentara je nešto sasvim drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462569#p462569:p0uqbeil je napisao(la):
igor989 » June 30th, 2017, 1:20 pm[/url]":p0uqbeil]Предлог за измену линије 49
0812fad11d07d5927d219b81f8e971de.jpg
Za ovako nešto bi bilo potrebno dodati dva vozila.
 
solecar":1ikk4xyb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462569#p462569 je napisao(la):
igor989 » June 30th, 2017, 1:20 pm[/url]":1ikk4xyb]Предлог за измену линије 49
Za ovako nešto bi bilo potrebno dodati dva vozila.
У то не сумњам али опет би доста корисника било на добитку. Добар део Вождовца би имао преседање на Бг воз у било ком правцу. Чак мислим да би се измењена траса врло брзо позитивно прихватила.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462714#p462714:2xl17v9q je napisao(la):
solecar » Sub Jul 01, 2017 1:43 pm[/url]":2xl17v9q]Nije samo oko železničke stanice Tošin Bunar već i na padini od Vojvođanske do Bežanijskih ilegalaca i nisu nikakvi cigani u pitanju. Čak sam ih viđao i na livadi koja je odmah uz stepenice koje vode od / ka železničkoj stanici Tošin Bunar.
I u samom centru grada, na starom sajmistu ljudi drze domace zivotinje iako je zabranjeno, prostor između prokopa i autoputa, odmah pored korisnika solekar, je ruralan i tamo su ljudi viđali domace zivotinje, a bilo ih je i na prostoru BnV.
Ponovicu jos jednom: dovoljno inteligentan covek je sposoban da napravi razliku između zabrane i krsenja iste, covek sa ogranicenjima, na zalost, ocigledno da ne moze. Drustvena anomalija koja je jasno zabranjena, svakako da ne moze da bude odrednica bilo cega, to je bar jasno svakom normalnom i razumnom coveku. Ostalima ocigledno da nije.

I sve ovo, naravno, nema veze sa temom, vec iskljucivo sa cinjenicom da korisnik solekar godinama psihicki ne moze da se pomiri sa time da mirijevo i bezanijska kosa imaju daleko vise linija nego sto on smatra tj umislja da bi trebalo.
 
Naseg kolegu po komentarima sa Bez.Kose da pitam za njegovo misljenje vezano za sledecu situaciju.Da li mislis da je ok da linija 94 produzi do Bez.Kose novom saobracajnicom preko Mosta na Adi,a da se 75 spoji sa 74 i kod Studenjaka izadje na autoput i trasom 74 ka Mirijevu.Onaj deo koji je koristila 74 kroz B.Zorana Djindjica mogla bi da koristi 77 ako bi prosla ideja da ide preko B.Zorana Djindjica.....mislim da je to bio Soletov predlog.....ionako ce uskoro krenuti da ciste linije sa Zelenjaka,tako da ce to jednog dana zakaciti i 75.....pa reko da vidim sta ti mislis o tome.....pozz......
 
А могу све три линије да остану :)
Продужење 94 је одлична идеја. Чак не мора да се завлачи у само насеље него нека иде до окретнице 65. Лако је пресести.
Ово за спајање не разумем. Нпр. спустим се са 75 у Тошин бунар, и како даље? Право ка Студењаку и Царини или десно па на аутопут?
 
@predrag1978 Dal bi ta nova 75 imala frekvenciju kao trenutna 75. Bojim se da bi moglo doci do zastoja na potezu kneza milosa-resavska.Kod Beogradjanke bi imali guzvu zbog nove 75 i tramvaja .

Promena linije 94 je losa ideja jos gora ako bi nova linija 70 ostala na planiranoj trasi. Narod duz bulevara M Milankovica bi izgubio cestu liniju ,a posledice bi osetili i stanovnici blokova.Tu liniju koriste stariji sugradjani svih blokova od 45 do 70 a da idu na pijacu nedeljom ili do doma zdravlja.
Ova linija sluzi i za presedanje na 85 ka Zemunu jer je cesca od 73 i 610( na dve 94 dodje po jedna 73 ili 610) Bezanijci jeste da ste moji (sa NBG) al nemo da ste alavi za gsp linije :)

Predlog @Solecar za 708 je bar u ovom trenutku los. Tu liniju i 76 gradjani blokova 70 i 70a kao i duz ulice O brigada koriste kao alternativu slabim 73 i 610 do opstine NBG. Predlog nije los al prvo da se poboljsa stanje na 73 da bi domestio gubitak 708 iz tvog predloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462914#p462914:zw30q4xx je napisao(la):
times12 » Ned Jul 02, 2017 5:05 pm[/url]":zw30q4xx]А могу све три линије да остану :)
Продужење 94 је одлична идеја. Чак не мора да се завлачи у само насеље него нека иде до окретнице 65. Лако је пресести.
Ово за спајање не разумем. Нпр. спустим се са 75 у Тошин бунар, и како даље? Право ка Студењаку и Царини или десно па на аутопут?
Mislio sam da ide desno pa na auto put....da li ce ti trenutno zaglaviti 74 ili 75 kao njena zamena na auto putu, nema neke velike razlike.74 ionako upada u cepove,to je i normalno kad linija ide kroz sam centar grada.Smatram da 74 i 75 mogu da se spoje,jedino bih razmislio jos kako bi i kuda prolazila ta linija.Nekako mi je logicnije da ako je vec dugacka linija,onda je bolje da jednim delom kaci autoput,svejedno ce negde upasti u cep....to je neminovnost.....vidim da su se time vodili i nadlezni kad su planirali liniju 70.....
 
Jeste da je ovo vise za temu o bg vozu al ova prica bi imala efekat i na linije gsp.Koliko je realno i tehnicki izvodljivo napraviti sledece.

1)produzenje pruge do padinske skele +linija bg voza padinska skela -rakovica(ili pad skela -prokop preko vuka)

Time bi se olaksao pritisak na liniju 101 koja osim pad. skele pokriva i linije 107 i 110.Time bi gradjani dobili alternativu do pancevackog mosta ,a i izbegli bi presedanje do vuka ili do juznih delova Beograda.

2)linija voza (dorcol)-pancevacki most-rospi cuprija-mirijevo 3 I (ili) mirijevo 4-tri tiganja-profesora vasica(za vincu)-karadjordjeva(bolec i ritopek)-grocka

Pitanje koliko bi ovako nesto kostalo ,al bi sigurno spaslo potez 300 koji je jedna od rak rana gradskog prevoza.
 
@predrag1978

Nemoj druze, ko boga te molim, nista da me pitas, uci cu u raspravu sa pojedincima pa posle 15 dana ne mogu da se otkacim sa foruma.
Veliko smo mi naselje da nam se spajaju dve glavne linije, nista nama ne treba osim 65, 75, 74 i nekakve veze da siđemo u blokove. Sve drugo moze da se skloni, ionako su sve ostalo duhovi i antibiotici.
75 je nasa prva, osnovna, glavna linija, ide kroz celo naselje, nece ona da se dira, ako se zelenjak bude cistio, moze samo da se spoji sa nekom od ovih sto su produzene sa trga.
65 bi bolje bila iskoriscena ako bi isla kao nekad 75, onda bi 82 mogla da se ukine, ionako je bitna samo zbog groblja. 65 ne kaci veliki deo naselja, bitna je ovima oko idee jer im dođe prazna, dok je 75 tu puna
74 je ekstra od kad je vozi privatnik, jedina mana sto turisticki kruzi po bul avnoja, treba da ide nik dobrovica, tos bunar, autoput. Kroz bul avnoja celom duzinom moze da se stavi 18.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462990#p462990:2kskuoyl je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Jul 02, 2017 10:55 pm[/url]":2kskuoyl]@predrag1978

Nemoj druze, ko boga te molim, nista da me pitas, uci cu u raspravu sa pojedincima pa posle 15 dana ne mogu da se otkacim sa foruma.
Veliko smo mi naselje da nam se spajaju dve glavne linije, nista nama ne treba osim 65, 75, 74 i nekakve veze da siđemo u blokove. Sve drugo moze da se skloni, ionako su sve ostalo duhovi i antibiotici.
75 je nasa prva, osnovna, glavna linija, ide kroz celo naselje, nece ona da se dira, ako se zelenjak bude cistio, moze samo da se spoji sa nekom od ovih sto su produzene sa trga.
65 bi bolje bila iskoriscena ako bi isla kao nekad 75, onda bi 82 mogla da se ukine, ionako je bitna samo zbog groblja. 65 ne kaci veliki deo naselja, bitna je ovima oko idee jer im dođe prazna, dok je 75 tu puna
74 je ekstra od kad je vozi privatnik, jedina mana sto turisticki kruzi po bul avnoja, treba da ide nik dobrovica, tos bunar, autoput. Kroz bul avnoja celom duzinom moze da se stavi 18.
Ok,i ovo mi je dovoljno...zanimalo me jer si na izvoru...nekad je 75 isao do Vuka pre sankcija,sad su to pokrili 65-com koliko toliko.....mada mislim da 74 ovakva kakva je pre zasluzuje da bude sa zglobnim vozilima,ali privatnici voze samo solo takoda od toga nista....sad ce biti i linija 70,zato ocekujem da ce verovatno mozda korigovati trasu 74 kroz NBGD......ti znas da je po onoj cuvenoj trecoj fazi unapredjenja prevoza 82 trebao da ode u Borcu uz ukidanje 85.....inace sam malopre cuo informaciju po kojoj ce linija 45 od 1 septembra biti vracena GSP-u....a privatnik koji je bio na toj liniji ce preuzeti novu liniju od Keja Oslobodjenja do Nove Pazove....verovatno ce to biti 706....umesto 12 polazaka,bice 25 polazaka za Pazovu....dakle nezvanicno....da se ipak ogradim,ali cisto da imate k znanju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462952#p462952:2o8iyohn je napisao(la):
NBG_dete » Нед Јул 02, 2017 7:10 pm[/url]":2o8iyohn]Jeste da je ovo vise za temu o bg vozu al ova prica bi imala efekat i na linije gsp.Koliko je realno i tehnicki izvodljivo napraviti sledece.

1)produzenje pruge do padinske skele +linija bg voza padinska skela -rakovica(ili pad skela -prokop preko vuka)

Time bi se olaksao pritisak na liniju 101 koja osim pad. skele pokriva i linije 107 i 110.Time bi gradjani dobili alternativu do pancevackog mosta ,a i izbegli bi presedanje do vuka ili do juznih delova Beograda.

2)linija voza (dorcol)-pancevacki most-rospi cuprija-mirijevo 3 I (ili) mirijevo 4-tri tiganja-profesora vasica(za vincu)-karadjordjeva(bolec i ritopek)-grocka

Pitanje koliko bi ovako nesto kostalo ,al bi sigurno spaslo potez 300 koji je jedna od rak rana gradskog prevoza.

Постоји пруга Овча-Падинска скела дужине око 18км, али је у очајном стању, покрадено је неколико километара шина и коришћена је претежно за теретни саобраћај за потребе ПКБ-а. Maда постоји солидан коридор, за неку озбиљнију линију БГ воза мислим да би морао да се дуплира колосек (поред може се рећи нове изградње постојећег) и да се електрификује пруга. Можда би рационалније било да се ремонтује постојећи колосек и њиме пусти дизел гарнизура као БГ воз линија нпр. станица Дунав - Овча - Падинска скела.
 
Не би се возио нико до Дунав станице, много кружи. Али, са повећањем дужине линије, до Новог Београда би из Падинске скеле већ претекао неки путник.
Није потребан дупли колосек да воз иде на сваких пола сата.
 
Ако је тако онда треба само ремонтовати пругу и неке гарнитуре за ту линију.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462691#p462691:280denxt je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sat Jul 01, 2017 10:22 am[/url]":280denxt]
Ja decko nisam osoba uvredljive prirode,svejedno mi je sta nebitni stanovnici prigrada misle i pisu o meni, jedino sam naucen da vracam istom merom, sto pojedincima ovde smeta, adminu sam vise puta objasnjavao da nikad ne vređam prvi, vec samo odgovaram na uvrede, ali ne vredi, pojedinci su ovde povezani kao crevca, pa se moji komentari brisu celi cime mi se uskracuje pravo na odgovor.
:shock: izvini, vratiću se u svoju mišiju rupu da ne bih uznemiravao bitne pripadnike grada. :shock:
I onda ti nije jasno zašto ljudi misle da ih vređaš... i uveren si da postoje neke zavere protiv tebe. Batali mene, ovim si uvredio par stotina hiljada ljudi :!:
Po skromnom mišljenu čoveka iz prigrada, ovo je rečenica za žuti karon.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462691#p462691:280denxt je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sat Jul 01, 2017 10:22 am[/url]":280denxt]
Borca i jeste tipicno vojvođansko selo, koje je zbog izrazite blizine gradu, enormno naraslo, ali i dalje ima sve ruralne karakteristike prigrada i ne moze se porediti sa NBG ili juznim delom grada koji su u potpunosti planski urbanizovani. Evo ti i jedan primer: umesto kisne kanalizacije, ti pored puta imas drenazne kanale karakteristicne za sva vojvođanska sela, a iz istog razloga nemas ni ivicnjake, sve su to ruralne karakteristike prigrada. Ovo se naravno ne odnosi na celo naselje, jer svako selo moze u odr meri biti urbanizovano pa i kod vas ima urbanijih delova.
Jel si ti bio u Borči ? Nema ivičnjake ?
Jel si upoznat da pored sela Borča o kome uporno govoriš, postoji naselje Borča, koja samo nosi to ime kao i selo, a koja ima klasične lamele zgrada, sa svom propratnom infrastrukturom, uključujući i centralno grejanje, isto kao i bilo koje drugo naselje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462691#p462691:280denxt je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sat Jul 01, 2017 10:22 am[/url]":280denxt]
Cak si u odnosu na mene i privilegovan jer placas mnogo manji porez a imas isto tri linije do centra kao i ja. Znaci, ti, sa jeftinijim ulaznicama (mislim na porez, ne na karte), i treba da se vozis do bogoslovije, a ne da tvoje prigradske linije guse centar grada. Cak bi i u tom slucaju bio privilegovan, jer bogoslovija je skoro pa u centru, za razliku od trosarine ili ustanicke gde stanovnici prigrada imaju jos dosta jahanja do centra.
Ma naravno, i Bogoslovija nam je mnogo, ima da okreće u Krnjači, pa peške preko mosta, šta ima naše prigradske linije da opterećuju most, ionako je i na njemu gužva. A za dalje ćemo da tražimo propusnice, da mi manje vredni građani ne pravimo gužvu u gradu eliti kao što si ti.
Mislim, daj čoveče, ako za osnovu uzmemo stan od 60 kvadrata, plaćaš godišnje porez najviše 50 evra više od mene, iliti 4 evra mesečno. I sad smatraš da te ta 4 evra mesečno stavljaju u neki uzvišen položaj, da si viša klasa. A zaboravljaš da ja dam više od toga mesečno na razliku u markici za 1 i 2 zonu.
I zaboravih u prethodnom postu, jedna od najjasnijih urbanistickih odrednica sta je grad a sta prigrad je zapravo odluka o zabrani gajenja domacih zivotinja koja ne vazi u gore pobrojanom naseljima, vec samo urbanom gradskom jezgru. Dakle, po mnogim parametrima jasno je sta je grad a sta prigrad, jos da se resimo kompleksa i nema problema. Moj prijatelj u centru borce, bosanska ul, gaji pilice, ima bastu iz koje se organski hrani i nema nikakav problem da kaze da zivi u prigradu, covek uziva na 10km od grada i nema nikakve komplekse.
Evo pozivam te otvoreno da daš link na uredbu koja definiše gde je dozvoljeno držanje domaćih životinja ?
Ili na mapu koja jasno odvaja grad od prigrada ?
Ili na spisak kriterijuma kojim se to određuje ?
Ovako se baviš dokazivanjem pomoću kružnog zaključivanja - znamo gde je prigrad prigrad jer tamo idu trocifrene linije, a određeno je da idu tamo zato što je to prigrad.
Ili pomoću kriterijuma koji ne znači ništa - postoje njive koje su prekid u urbanom tkivu. Pa šta ? Tih par kilometara je podvodno i ostaće pustopoljina zauvek. I po tom kriterijumu sve što je sa druge strane je večno prigrad, pa makar se izgradilo kao Novi Beograd.

Znači, manje elitizma, više objektivnih kriterijuma.
 
Ma sta grad prigrad...Lepo da se linije provuku tamo gde se placa porez i gde zive ljudi koji doprinose zajednici. Oni koji su sve radili na divlje i dalje guraju tako, peske ili lepo nek preplivavaju Dunav.

Imaju i moji kucu u prigadu gore navedenom, vikendicu, gradjenu sa dozvolom, uknjizenu u katastar na koju se placa godisnji masni porez pa ima jedna gsp linija i to bedna. Ti sto su u stotinama hiljada naselili ta plavna zemljista koja ni po jednom planu nisu bila za ggz, kanalizaciju sto ispustataju u kanale, grade po 500m2 bez dozvola, ulica, nemaju pravo glasa. Da budu srecni jer da je prava drzava celo naselje bi odavno bilo sravljeno sa zemljom a neimari u zatvoru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462990#p462990:1cwzwltp je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Jul 02, 2017 9:55 pm[/url]":1cwzwltp]
74 je ekstra od kad je vozi privatnik, jedina mana sto turisticki kruzi po bul avnoja, treba da ide nik dobrovica, tos bunar, autoput. Kroz bul avnoja celom duzinom moze da se stavi 18.

Linija 74 ne kruži "turistički", već ima veliki broj svojih putnika u Bulevaru Zorana Đinđića.
 
Par postova sam prebacio u temu o o prigradskim linijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463222#p463222:xgbfz5k6 je napisao(la):
Miki BGD » Pon Jul 03, 2017 10:19 pm[/url]":xgbfz5k6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462990#p462990:xgbfz5k6 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Jul 02, 2017 9:55 pm[/url]":xgbfz5k6]
74 je ekstra od kad je vozi privatnik, jedina mana sto turisticki kruzi po bul avnoja, treba da ide nik dobrovica, tos bunar, autoput. Kroz bul avnoja celom duzinom moze da se stavi 18.

Linija 74 ne kruži "turistički", već ima veliki broj svojih putnika u Bulevaru Zorana Đinđića.
To 'turisticki' se odnosilo na kruzenje, ne na prazan hod. Ako pogledamo trasu jasno je da ide zaobilaznim putem, zamislimo samo liniju 16 kada bi od opstine prema gradu, umesto pupinovim bulevarom svracala malo do bul avnoja, isto bi imala putnike, daleko vise nego 74.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463204#p463204:15zogdn4 je napisao(la):
11030 » Mon Jul 03, 2017 8:58 pm[/url]":15zogdn4]Ma sta grad prigrad...Lepo da se linije provuku tamo gde se placa porez i gde zive ljudi koji doprinose zajednici. Oni koji su sve radili na divlje i dalje guraju tako, peske ili lepo nek preplivavaju Dunav.

Imaju i moji kucu u prigadu gore navedenom, vikendicu, gradjenu sa dozvolom, uknjizenu u katastar na koju se placa godisnji masni porez pa ima jedna gsp linija i to bedna. Ti sto su u stotinama hiljada naselili ta plavna zemljista koja ni po jednom planu nisu bila za ggz, kanalizaciju sto ispustataju u kanale, grade po 500m2 bez dozvola, ulica, nemaju pravo glasa. Da budu srecni jer da je prava drzava celo naselje bi odavno bilo sravljeno sa zemljom a neimari u zatvoru.
Potpuna i bezrezervna podrška za rušenje, skupu legalizaciju kojom će da se nadoknade godine, ili čak decenije neplaćanja, zatvor za neimare i one koji su im dali dozvole ili zažmurili na to što se radilo :kk:

Ali moj stan je sagrađen 1983, građen po GUP-u, DUP-u i svim ostalim regulativama koje su bile na snazi, uknjižen, kao i celo naselje. Od prvog dana se za njega uredno plaća porez i sve takse, infostan prelazi 100 evra. Ovo važi za sve zgrade u Borči (osim par novoizgrađenih čudovišta) tako da sebe ne pronalazim u toj grupi i ne vidim zašto treba da plivam preko Dunava.
 
Necemo biti bukvalisti, poenta je valjda jasna. Ti ljudi su pre svega vas kraj degradirali pa onda i ceo Bg. Zgrade kao sto su tvoje cine 10% tog dela grada, pored legalnog dela Borce imamo i Kotez koji je planski radjen, ali sad okruzen divljom gradnjom.
Praksa koja se i dan danas nastavlja pretvara Bg u grad treceg sveta, nebezbedan higijenski i arhitektonski, favelizuje, degradira i getoizuje ceo taj potez.
Bilo bi delimicno posteno da se nelegalni debelo zakace porezima koji ce sluziti iskljucivo za poboljsanje lokalne infrastrukture. Realno oni vam dodju naknadu stete za sve sto su uradili.
 
Vrh