Imao sam ja predlog da se linije 43 i 44 spoje u jednu liniju , al tako što bi se uzela trasa linije 44 od Senjaka do Trga republike i trasa linije 43 od Trga do Koteža , a da se linija 60 preusmeri od Zelenog venca trasom 44 do Dunav stanice , odnosno od Buvljaka da ide do okretnice u Agostina Neta , uz svraćanje u određenim polascima do Toplane , odnosno Luke Beograd.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461588#p461588:8w5wmxfo je napisao(la):NBG_dete » June 26th, 2017, 1:09 pm[/url]":8w5wmxfo]ima li neko predlog da se linija 60 produzi preko nove saobracajnice do nekog od sledecih terminusa: Zemun -novu grad,Novo bez groblje,ledine,altine(preko kvantasa). Cilj predloga je da se ova linija pretvori u celodnevnu i sa malo boljim vremenom. Posto radi do 19 retko kome takva odgovara.
O kom kraju pričaš?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461588#p461588:8w5wmxfo je napisao(la):NBG_dete » June 26th, 2017, 1:09 pm[/url]":8w5wmxfo]@Sole tvoji predlozi za 76 i 708 nisu losi,ali posto zivim u tom kraju znam da se obe linije koriste kao veza za opstinu NBG i sa presedanjem za Zemun. Tako da sam za jedan od ta dva,ali ne za oba.
Ovo te ništa nisam razumeo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461588#p461588:8w5wmxfo je napisao(la):NBG_dete » June 26th, 2017, 1:09 pm[/url]":8w5wmxfo]Kakvo je stanje sa linijom 505 i 505L. Dal je bolje resenje da se napravi linija Suncani breg 2-Miljakovac 1i ostavi linija 47 na potezu od stnice ulica oslobodjenja do tunela strazevice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461631#p461631:2tsr99yu je napisao(la):hiavata » June 26th, 2017, 5:27 pm[/url]":2tsr99yu]Sto se tice ove linije za Ikeu, gde su sad pobornici teorije da linije treba da budu krace, da treba da se preseda vise, da je to normalno...
Izgleda da ti je ovo promaklo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461011#p461011:2tsr99yu je napisao(la):solecar » June 23rd, 2017, 8:22 pm[/url]":2tsr99yu]Mogu na nekoliko mesta da naprave stajalište , u smeru ka IKEI , barem do plavog mosta. Što se tiče same trase , slažem se da je mogla da bude kraća linija. Recimo GŽS - IKEA. Time bi i dalje veliki deo grada bio pokriven , a ne bi se zapostavio ni BG: voz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461009#p461009:2tsr99yu je napisao(la):marrecar » June 23rd, 2017, 8:10 pm[/url]":2tsr99yu]Realno posle Franša nema nijedno mesto na autoputu gde može da bude iskorišćeno stajalište, barem u smeru ka Ikei, niti ima izlaz sa autoputa da se iskoristi kako treba. Linija po meni ne treba da bude toliko dugačka, trebalo je da bude početna na nekoj okretnici koja je u blizini mnogih linija koje povezuju veći deo novobeogradske strane, a ne ovako. Ovo će biti više presedačka linija nego što će je ljudi zaista koristiti do Ikee, osim u početku naravno.
A vidim da su iz nekog nepoznatog razloga na mapi označili i 306 gde se okreće kada ide do "Bubanj potoka".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460985#p460985:1wy05p8n je napisao(la):Norexan » Pet Jun 23, 2017 5:15 pm[/url]":1wy05p8n]http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460921#p460921:fyy6naqv je napisao(la):solecar » Pet Jun 23, 2017 1:41 pm[/url]":fyy6naqv]Šta mislite o ovom predlogu? Na liniji 612 bi se smanjilo vreme poluobrta za 5 minuta a na 708 za 10 minuta. Na liniji 708 se ne bi izgubila veza sa Opštinom NBG , što je najbitnije korisnicima linije , kako kažu , radi presedanja na druge linije. Linija 708 bi išla preko nove saobracajnice kod Tošinog bunara.
To nije nikakva garancija. Pogledaj recimo , samo koliko se poklapaju 25P i 74 od Vuka do Mirijeva ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461787#p461787:20uhq8xx je napisao(la):Wuchina » June 27th, 2017, 9:07 am[/url]":20uhq8xx][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460985#p460985:20uhq8xx je napisao(la):Norexan » Pet Jun 23, 2017 5:15 pm[/url]":20uhq8xx]http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
Ovo mi deluje kao da će promeniti i trasu 74 od Gazele do Bežanijske Kose, pošto je, koliko vidim, skoro identična sa 70.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461801#p461801:3fdhyox9 je napisao(la):solecar » Uto Jun 27, 2017 10:15 am[/url]":3fdhyox9]To nije nikakva garancija. Pogledaj recimo , samo koliko se poklapaju 25P i 74 od Vuka do Mirijeva ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461787#p461787:3fdhyox9 je napisao(la):Wuchina » June 27th, 2017, 9:07 am[/url]":3fdhyox9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460985#p460985:3fdhyox9 je napisao(la):Norexan » Pet Jun 23, 2017 5:15 pm[/url]":3fdhyox9]http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
Ovo mi deluje kao da će promeniti i trasu 74 od Gazele do Bežanijske Kose, pošto je, koliko vidim, skoro identična sa 70.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461925#p461925:205lj76t je napisao(la):solecar » Uto Jun 27, 2017 7:38 pm[/url]":205lj76t]Ali je zato linija 74 uz 17 i retku 68 jedina linija u Bulevaru Zorana Đinđića , tako da i na tom delu ima smisla. Jedino što bi imalo rezona je da se 74 preusmerinegde drugde od Studentkog grada , umesto da ide na Bežanijsku kosu.
Која ће ићи на 20 минута и опет ће 17 бити најфреквентнији.Wuchina":3vpaerhb je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461925#p461925 je napisao(la):solecar » Uto Jun 27, 2017 7:38 pm[/url]":3vpaerhb]Ali je zato linija 74 uz 17 i retku 68 jedina linija u Bulevaru Zorana Đinđića , tako da i na tom delu ima smisla. Jedino što bi imalo rezona je da se 74 preusmerinegde drugde od Studentkog grada , umesto da ide na Bežanijsku kosu.
Pa tuda će ići ta nova linija 70.
Ovo sa 612 je super i konačno bi se spojio Zemun sa Ledinama, Bežanijskom kosom i linijama ka Surčinu a time i skratilo putovanje i iskoristila bolje poluprazna linija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460921#p460921:rpxu13t2 je napisao(la):solecar » Fri Jun 23, 2017 1:41 pm[/url]":rpxu13t2]Šta mislite o ovom predlogu? Na liniji 612 bi se smanjilo vreme poluobrta za 5 minuta a na 708 za 10 minuta. Na liniji 708 se ne bi izgubila veza sa Opštinom NBG , što je najbitnije korisnicima linije , kako kažu , radi presedanja na druge linije. Linija 708 bi išla preko nove saobracajnice kod Tošinog bunara.
Čovek je aktivan i konstruktivan na temama u vezi prevoza od kada znam za ovaj forum, a i još neka mesta na internetu. Možda nije uvek u pravu, ali svakako ne daje predloge iz mržnje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462122#p462122:19zrfaji je napisao(la):Bumbarevo brdo » Wed Jun 28, 2017 4:34 pm[/url]":19zrfaji]Ovaj clan foruma ima neverovatnu moc da pravi jos besmislenije predloge od vec poprilicno besmislenih linija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461504#p461504:19zrfaji je napisao(la):solecar » Pon Jun 26, 2017 12:29 am[/url]":19zrfaji]Evo predloga koji uključuje novi bulevar kod Tošinog bunara.
708 Novi Beograd /Paviljoni/ - Zemun polje
709 + 612 Nova Galenika - Zemun polje
76 Novi Beograd /Blok 70A/ - Zemun /Bačka/
Takođe, od kompleksa i mrznje prema bez kosi, mu redovno izlazi para na usi.
Jel se ovo odnosi na predloženu trasu ili na redovnu trasu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462287#p462287:pzdu005c je napisao(la):11030 » June 29th, 2017, 11:25 am[/url]"zdu005c]Cemu ova 612 poklapa se sa Bg Vozom skroz. Zar ne bi bilo bolje da bus opsluzuje do stanice voza, a ne da se pravi paralelna linija?