Mislim da bi tesko bilo izvesti levo skretanje iz Kralja Milana (iz pravca Slavije) u Kneza Milosa (u pravcu Mostara). Tu se ulice ne seku pod pravim uglom i taj ugao je ostar. Tramvaji 3 i 12 su svojevremeno skretali na toj raskrsnici iz pravca Terazija ka Mostaru, gde je ugao tup (to se vidi na mapi koju je postavio JohnnyLee).Siniša":1j88wfb6 je napisao(la):Nekad isao tramvaj 3 i 12. Mislim da bi za ova poduhvate trebalo prvo pricekati izgradnju novog mosta preko Dunava. Na zalost, Kneza Milosa je tranzit za Pancevo. Inace podrzavam ideje.Glas prirode":1j88wfb6 je napisao(la):Trolejbusi bi trebalo iz Kralja Milana da skrecu u Kneza Milosa, time bi se oslobodila prva deonica ove ulice i Terazija od sveg saobracaja kao i okretnica Studentski trg.
Stara trolejbuska mreza se ne poklapa s trasom metroa, jer koliko znam metro bi trebalo da dodje do pocetka Tvornicke. Cak i da nije tako, metro mora da ima komplementarnu mrezu autobusa, tramvaja i trolejbusa, koja ce omogucavati prevoz izmedju stanica metroa. Postavljanje metro stanica na suvise maloj razdaljini je besmisleno, jer se u tom slucaju dobija podzemni tramvaj.Glas prirode":1j88wfb6 je napisao(la):Predlozi za obnovu trolejbusa za Zemun su dobri, ali mreza ne bi sledila onu staru jer ce taj deo biti pokriven metro trasom, ali je moguce buduce trole 14, 15, 16, 17, 18 i 19 povezati od Konjarnika i Medakovica, Mirjeva i Karaburme sa Novim gradom i Novom galenikom putem Bulevara Stefana Prvovencanog , Bulevara Arsenija Carnojevica i ul. Kneza Milosa.
Odakle vam pomisao da bi 23 mogla da bude trola, jer nema osnova da se duz tramvajske trase na Banovom brdu povlaci jos i trolejbuska i to cak do Vidikovca.
Ja ne vidim razloga da trolejbuska linija ne treba da ide paralelno s tramvajskom, a autobuska moze da ide paralelno. Ukoliko karakteristike autobuske linije opravdavaju prebacivanje na trolejbus, onda je postojanje tramvajskih linija u blizini samo olaksavajuca okolnost, jer postoje podstanice. Jedina "opasnost" kod prebacivanja 23 da bude trolejbuska je sto na se na odredjenim delovima krece ulicama s jakim tranzitnim kamionskim saobracajem, pa kod prolaska kamiona s vecim teretom moze da dodje do kacenja i kidanja kontaktne mreze, ukoliko ona ne moze dovoljno visoko da se postavi (recimo, Mostarska petlja).
@ JohnnyLee
Dopada mi se mapica, mada nisam bas uspeo da razaznam sve na njoj.