Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Siniša":1j88wfb6 je napisao(la):
Glas prirode":1j88wfb6 je napisao(la):
Trolejbusi bi trebalo iz Kralja Milana da skrecu u Kneza Milosa, time bi se oslobodila prva deonica ove ulice i Terazija od sveg saobracaja kao i okretnica Studentski trg.
Nekad isao tramvaj 3 i 12. Mislim da bi za ova poduhvate trebalo prvo pricekati izgradnju novog mosta preko Dunava. Na zalost, Kneza Milosa je tranzit za Pancevo. Inace podrzavam ideje.
Mislim da bi tesko bilo izvesti levo skretanje iz Kralja Milana (iz pravca Slavije) u Kneza Milosa (u pravcu Mostara). Tu se ulice ne seku pod pravim uglom i taj ugao je ostar. Tramvaji 3 i 12 su svojevremeno skretali na toj raskrsnici iz pravca Terazija ka Mostaru, gde je ugao tup (to se vidi na mapi koju je postavio JohnnyLee).

Glas prirode":1j88wfb6 je napisao(la):
Predlozi za obnovu trolejbusa za Zemun su dobri, ali mreza ne bi sledila onu staru jer ce taj deo biti pokriven metro trasom, ali je moguce buduce trole 14, 15, 16, 17, 18 i 19 povezati od Konjarnika i Medakovica, Mirjeva i Karaburme sa Novim gradom i Novom galenikom putem Bulevara Stefana Prvovencanog , Bulevara Arsenija Carnojevica i ul. Kneza Milosa.

Odakle vam pomisao da bi 23 mogla da bude trola, jer nema osnova da se duz tramvajske trase na Banovom brdu povlaci jos i trolejbuska i to cak do Vidikovca.
Stara trolejbuska mreza se ne poklapa s trasom metroa, jer koliko znam metro bi trebalo da dodje do pocetka Tvornicke. Cak i da nije tako, metro mora da ima komplementarnu mrezu autobusa, tramvaja i trolejbusa, koja ce omogucavati prevoz izmedju stanica metroa. Postavljanje metro stanica na suvise maloj razdaljini je besmisleno, jer se u tom slucaju dobija podzemni tramvaj.

Ja ne vidim razloga da trolejbuska linija ne treba da ide paralelno s tramvajskom, a autobuska moze da ide paralelno. Ukoliko karakteristike autobuske linije opravdavaju prebacivanje na trolejbus, onda je postojanje tramvajskih linija u blizini samo olaksavajuca okolnost, jer postoje podstanice. Jedina "opasnost" kod prebacivanja 23 da bude trolejbuska je sto na se na odredjenim delovima krece ulicama s jakim tranzitnim kamionskim saobracajem, pa kod prolaska kamiona s vecim teretom moze da dodje do kacenja i kidanja kontaktne mreze, ukoliko ona ne moze dovoljno visoko da se postavi (recimo, Mostarska petlja).

@ JohnnyLee
Dopada mi se mapica, mada nisam bas uspeo da razaznam sve na njoj. :)
 
Nekada sam i ja smatrao da kralja Milana i Terazije treba da budu pešačke, ali, iskreno, vremenom sam promenio mišljenje.
Zapravo, šta se time dobija? Trotoari su dosta široki i pešacima nisu problem. Možda bi trebalo zabraniti saobraćaj za sve, sem za javni prevoz, i to iz razloga, da se javni prevoz ubrza.
 
lento":2svnzk6y je napisao(la):
@ JohnnyLee
Dopada mi se mapica, mada nisam bas uspeo da razaznam sve na njoj. :)

29 са Славије скреће у Немањину, па онда у Кнеза Милоша и даље прати 41, секу Трг, спуштају се Француском до Цара Душана и даље до 25. маја
31 са славије у Немањину, Кнеза Милоша, па онда код скупштине скреће у Булевар и даље са 26 и 27 иде до Дунавске. онај сквер код Дома војске се направи у неки кружни ток, тако да возила могу из Француске да скрену лево у уличицу где се сада окрећу бусеви. 31 од окретнице продужава Дунавском, онда у Жоржа Клеменсоа и даље Француском итд...
27Е иде Деспота Стефана, Француска, Цара Душана, Дунавска, Жоржа Клеменсоа, Цара Душана, Џорџа Вашингтона и даље старом трасом. 35 иде из Деспота Стефана у Џорџа Вашингтона и даље до 25. маја, 32Е иде преко Трга до 25. маја
 
stf":gxpiz7cp je napisao(la):
Nekada sam i ja smatrao da kralja Milana i Terazije treba da budu pešačke, ali, iskreno, vremenom sam promenio mišljenje.
Zapravo, šta se time dobija? Trotoari su dosta široki i pešacima nisu problem. Možda bi trebalo zabraniti saobraćaj za sve, sem za javni prevoz, i to iz razloga, da se javni prevoz ubrza.


Iznenadjuje me takva promena stava, ali nije prvi put da se sa tim suocavam na forumu, bice da to ima veze sa uzrastom, ali mi je u svakom slucaju zao posle svih stvari o kojima sam pisao na temu mogucnosti da ulice vratimo prirodi i ljudima sto smo izgleda zaista veoma daleko od budjenja svesti o stvarnom stanju u kome svakodnevno zivimo, bez obzira na pokolenja koja pristizu.

I ti si sam pisao o potrebi da se ulice vrate deci i ljdima i da se na njima cuju ptice i smeh umesto buke.
Svaki put kada me put nanese na Slaviju i dalje ovom ulicom do Terazija, ne mogu da verujem da je ljudima normalno da postoje zagadjene ulice, a ova je jedna od najzagadjenijih, mada je bilo i gore kada su njome pre 10 godina tutnjali i propali privatni i gradski busevi.

Zagadjenje je i fizicko, u smislu vozila kao predmeta i mesta koje zaposedaju i buke , a i hemijsko.
Izostajanjem vozila ne prestaje samo zagadjenje u oba smisla nego se i mesto oslobadja da umesto asfalta imamo travnjak ili cvetnu leju poput one nedavno postavljene na Tasu sto cist vazduh pretvara u mirisan, to je napredak, to je modernost i to je usavrsavanje nase zivotne sredine.

Ali upravo takav nacin razmisljanja koji uspostavljeno neprirodno stanje smatra za prirodno, sirok je trotoar i to je dovoljno da bude udobno, je doveo do toga da ova i druge lepe, graditeljski i istorijski znacajne ulice, na koje se oslanjaju i vrtne celine, ne budu vracenje ljudima i prirodnim sadrzajima. Tako da ispada da je i Knez Mihajlova mogla da bude udobna i sa automobilima, jer i njeni trotoari nisu bili bas tako mali.

Ne treba ocekivati da sutra cela ulica Kralja Milana bude bez vozila, ali je sasvim ostvarivo i to zavisi samo od volje da deo od Kneza Milosa do Terazija i dalje ka Kalemegdanu ostane bez vozila i postane jedna lepa gratiteljsko vrtna celina.
 
Trolejbuske linije za Zemun se ne poklapaju sa trasom metroa, ali bi pokrivale isti deo Novog Beograda, sem toga to je onaj krajnji deo Pupinovim bulevarem na koji se oslanja samo nekoliko blokova.

Trasa metroa nekadasnjim 2. bulevarom kako je i planirano i trole auto putem bi pokrili najveci deo Novog Beograda i Zemuna.

29 bi isla do Svetogorske preko Kneza Milosa naravno i jedino bi ona ulazila u najuze gradsko jezgro, jer bi sluzila samo starijim i nemocnim ljudima koji ne mogu da predju pesice od Skupstine do Terazija i malo dalje.

Ugao skretanja u Kneza Milosa iz K.Milana nije ostriji od onog na okretnici Studentski trg pa trole ipak tu skrecu neprestano.

Nije nemoguce da i 23 bude trola, ali ima daleko vise trasa u blizini postojecih gde bi bilo ostvarivije sirenje mreze, pre svega u delu grada oko Juznog bulevara i Kumodraske ulice, ka Mirjevu i Karaburmi.
 
Glas prirode":2ghlc3zm je napisao(la):
stf":2ghlc3zm je napisao(la):
Nekada sam i ja smatrao da kralja Milana i Terazije treba da budu pešačke, ali, iskreno, vremenom sam promenio mišljenje.
Zapravo, šta se time dobija? Trotoari su dosta široki i pešacima nisu problem. Možda bi trebalo zabraniti saobraćaj za sve, sem za javni prevoz, i to iz razloga, da se javni prevoz ubrza.


Iznenadjuje me takva promena stava, ali nije prvi put da se sa tim suocavam na forumu, bice da to ima veze sa uzrastom, ali mi je u svakom slucaju zao posle svih stvari o kojima sam pisao na temu mogucnosti da ulice vratimo prirodi i ljudima sto smo izgleda zaista veoma daleko od budjenja svesti o stvarnom stanju u kome svakodnevno zivimo, bez obzira na pokolenja koja pristizu.
Само сам реалнији. Има толико места и улица у граду где су пешаци угрожена врста, или улице које секу пешачке токове, или улице које служе само за паркинг, а пешаци се провлаче......Заправо, толико места, које вапе за вртним уређењем, а који би изискивали много мање трошкове, без великог реорганизовања целокупног централног језгра. Поред свих далеко реалнијих локација, једноставно, није нимало озбиљно пратварати једну битну сабраћајну артерију у пешачку, а самим пешацима, је она данас, комотна, и има шмек, јер је нон стоп пуна пешака.
У теми о БХ сам писао о ратварању Париске и прављењу каскадних фонтана. То је далеко потребније, јер садашња париска сече саобраћајне токове Кнез-Калиш и Кнез-Велике степенице.
А саобраћај, уз преусмеравање, неће трпети ништа.
Па онда претварање Војводе Степе у пешачку+трамваји. Садашња В.Степе је седми круг пакла ѕа пешаке, а од саобраћаја ни трамваји ни саобраћај не функционише. Улица је пуна радњи и има потенцијал да постане вртна. Такође, опет, саобраћај неће трпети, јер постоје две паралелне улице вишег капацитета.
Па онда, претварање Дорћолске падине у улице успреног саобраћаја.
Претварање целог Косанчићевог венца у пешачку, чак и без паркинга.
Претварање Краља Милана и Теразија у вртну улицу изискује енормна средства, реорганизацију саобраћаја до фазе пуцања, и сакаћење јавног превоза. Чак ни метро неће дати услове за такав подухват. Још један од разлога је и гаража код Скупштине града којој је једини улаз из Краља Милана.
и поврх свега, тротоари су комотни, и пешацима сасвим довољни.
 
Ja bih posle prve linije metroa stavio da je pesacka zona od trga do kolarceve pa onda do trga nikole pasica,i to bi bilo to.Eventualno jednog lepog dana da bude do Londona to jest kneza milosa ali dalje ni milimetar+naravno pretvaranje resavske u ulicu samo za tramvaje.
 
Vucko a zasto ne do slavije to je i onako predvidjeno valjda :vops:
 
Pogledaj stfov post gore a i to je planirano tek posle 3 linije metroa,a to cemo cekati bar 50 godina. :)
 
stf":3bqwb2sh je napisao(la):
Glas prirode":3bqwb2sh je napisao(la):
stf":3bqwb2sh je napisao(la):
Nekada sam i ja smatrao da kralja Milana i Terazije treba da budu pešačke, ali, iskreno, vremenom sam promenio mišljenje.
Zapravo, šta se time dobija? Trotoari su dosta široki i pešacima nisu problem. Možda bi trebalo zabraniti saobraćaj za sve, sem za javni prevoz, i to iz razloga, da se javni prevoz ubrza.


Iznenadjuje me takva promena stava, ali nije prvi put da se sa tim suocavam na forumu, bice da to ima veze sa uzrastom, ali mi je u svakom slucaju zao posle svih stvari o kojima sam pisao na temu mogucnosti da ulice vratimo prirodi i ljudima sto smo izgleda zaista veoma daleko od budjenja svesti o stvarnom stanju u kome svakodnevno zivimo, bez obzira na pokolenja koja pristizu.
Само сам реалнији. Има толико места и улица у граду где су пешаци угрожена врста, или улице које секу пешачке токове, или улице које служе само за паркинг, а пешаци се провлаче......Заправо, толико места, које вапе за вртним уређењем, а који би изискивали много мање трошкове, без великог реорганизовања целокупног централног језгра. Поред свих далеко реалнијих локација, једноставно, није нимало озбиљно пратварати једну битну сабраћајну артерију у пешачку, а самим пешацима, је она данас, комотна, и има шмек, јер је нон стоп пуна пешака.
У теми о БХ сам писао о ратварању Париске и прављењу каскадних фонтана. То је далеко потребније, јер садашња париска сече саобраћајне токове Кнез-Калиш и Кнез-Велике степенице.
А саобраћај, уз преусмеравање, неће трпети ништа.
Па онда претварање Војводе Степе у пешачку+трамваји. Садашња В.Степе је седми круг пакла ѕа пешаке, а од саобраћаја ни трамваји ни саобраћај не функционише. Улица је пуна радњи и има потенцијал да постане вртна. Такође, опет, саобраћај неће трпети, јер постоје две паралелне улице вишег капацитета.
Па онда, претварање Дорћолске падине у улице успреног саобраћаја.
Претварање целог Косанчићевог венца у пешачку, чак и без паркинга.
Претварање Краља Милана и Теразија у вртну улицу изискује енормна средства, реорганизацију саобраћаја до фазе пуцања, и сакаћење јавног превоза. Чак ни метро неће дати услове за такав подухват. Још један од разлога је и гаража код Скупштине града којој је једини улаз из Краља Милана.
и поврх свега, тротоари су комотни, и пешацима сасвим довољни.
konacnoj os neko da se slozi da V.STEPE treba pretvoriti u pesacku_tramvajsku zonu...;P
 
stf, sve sto si napisao je sasvim u redu, sem za ul. K. Milana, jer nemaju sve ulice isti istorijski, graditeljski, usluzni i znacaj u povezivanju vrtnih ili prirodnih celina, a ova nasa glavna beogradska ulica ima sve te vrednosti.

Troskovi za pretvaranje ulice u vrtnu i pesacku su ravni ceni saobracajnih znakova koji zabranjuju prolaz motornim vozilima, a daleko veci su troskovi odrzavanja i obnove kolovoza, obnove zgrada koje se prljaju, a da li tek zdravlje stanovnika u blizini prometnih ulica i njihovih prolaznika ima cenu !

Resenja za javni saobracaj su sasvim jednostavna i nemaju nikakve veze sa metroom bar sto se ovog pravca tice, mada je sa metroom uvek bolje sto se pretvaranja ulica u vrtno pesacke, tice.

31 moze da se poveze sa 24 od Dusanovca, moze da ide ulicom Kr.Natalije, moze da se zaustavi na Slaviji kao 47,

Trolejbusi mogu da skrenu u Kneza Milosa, mada bi jos bolje resenje zahtevalo jedan mrezni most koji bi povezao ulicu V. Ilica i Batutovu i umesto preko Vracara povezao Konjarnik i Medakovic i Stari grad trasom preko Zvezdare, a Mekenzijeva i ulica Cara Nikolaja bi bile rasterecenije i protocnije za vozila.

Sto se tice V. Stepe ja se nadam da ces moci da zasviras pod jednim prozorom te ulice u tisini jedne letnje noci, bez buke vozila, ali ne znam koliko ce vremena jos morati da prodje da bi se necija pamet setila i to stvorila, mada ako se potrudimo mozda to moze da se dogodi i ranije. Pogledaj temu Ul. V. Stepe i podseti se ko je predlozio to resenje i najvise o tome pisao.

Drago mi je da pojam vrtne ulice ,koji i ti stf koristis, pocinje da postaje stvarnost, jer i deo Knez Mihajlove je pesacki ali nije vrtni, bez rastinja, vazduh je suv i tezak, a izgled nema svezinu i lepotu kao drugi deo iste te ulice, zato su nam potrebne vrtne, a ne samo pesacke ulice i zato sam na forumu Saobracajna infrastruktura i postavio u vreme Zelene debate, temu Vrtne ulice, trgovi i vrtno uredjeni delovi grada.
 
Glas prirode":1pc97456 je napisao(la):
stf, sve sto si napisao je sasvim u redu, sem za ul. K. Milana, jer nemaju sve ulice isti istorijski, graditeljski, usluzni i znacaj u povezivanju vrtnih ili prirodnih celina, a ova nasa glavna beogradska ulica ima sve te vrednosti.

Troskovi za pretvaranje ulice u vrtnu i pesacku su ravni ceni saobracajnih znakova koji zabranjuju prolaz motornim vozilima, a daleko veci su troskovi odrzavanja i obnove kolovoza, obnove zgrada koje se prljaju, a da li tek zdravlje stanovnika u blizini prometnih ulica i njihovih prolaznika ima cenu !

Resenja za javni saobracaj su sasvim jednostavna i nemaju nikakve veze sa metroom bar sto se ovog pravca tice, mada je sa metroom uvek bolje sto se pretvaranja ulica u vrtno pesacke, tice.

31 moze da se poveze sa 24 od Dusanovca, moze da ide ulicom Kr.Natalije, moze da se zaustavi na Slaviji kao 47,

Trolejbusi mogu da skrenu u Kneza Milosa, mada bi jos bolje resenje zahtevalo jedan mrezni most koji bi povezao ulicu V. Ilica i Batutovu i umesto preko Vracara povezao Konjarnik i Medakovic i Stari grad trasom preko Zvezdare, a Mekenzijeva i ulica Cara Nikolaja bi bile rasterecenije i protocnije za vozila.

Sto se tice V. Stepe ja se nadam da ces moci da zasviras pod jednim prozorom te ulice u tisini jedne letnje noci, bez buke vozila, ali ne znam koliko ce vremena jos morati da prodje da bi se necija pamet setila i to stvorila, mada ako se potrudimo mozda to moze da se dogodi i ranije. Pogledaj temu Ul. V. Stepe i podseti se ko je predlozio to resenje i najvise o tome pisao.

Drago mi je da pojam vrtne ulice ,koji i ti stf koristis, pocinje da postaje stvarnost, jer i deo Knez Mihajlove je pesacki ali nije vrtni, bez rastinja, vazduh je suv i tezak, a izgled nema svezinu i lepotu kao drugi deo iste te ulice, zato su nam potrebne vrtne, a ne samo pesacke ulice i zato sam na forumu Saobracajna infrastruktura i postavio u vreme Zelene debate, temu Vrtne ulice, trgovi i vrtno uredjeni delovi grada.
brt ...kako bi to lepo izgledalo..znc sad je v.stepe ruglo vozdovca,pored marinkove bare itd...:p a sto se tice te teme ul.v stepe...zao mi je sto vise nije aktivna...
 
Матеја Бељан":3ah15r0t je napisao(la):
Ne, ipak je to ulica... van centra grada, dugačka i značajna
I ima dve paralelne ulice većeg kapaciteta dovoljno blizu njoj. Takodje, njenim zatvaranjem rešava se haos na Autokomandi.
 
Mozemo za pocetak da prebacimo sine tramvaja na sredinu a da automobili imaju po jednu traku po smeru.Kako vam to zvuci?
 
brt...jedno resenje..ko u amsterdamu,,,po sredini tramvaji sa strane setaliste...stv bi v.stepe ko pesacka zona izgledala bolje..:p a jos je poprilicno duga..znc da to neko sredi garantujem najlepsa ulica u bg-u...naravno ako neko ponudi dobar projekat...
p.s. da mi malo ovo prebacimo na temu ul, V,stepe...da je konacno aktiviramo
 
Vojvode Stepe je primer kako je nesto neprirodno postalo prirodno ljudima, a nesto sto je sasvim prirodno poput oslobadjanja jedne duge ulice u kojoj zivi puno ljudi koji bi culi cvrkut ptica umesto tandrkanja tramvaja i buke raznoraznih vozila, izgleda mnogima neprirodno, nemoguce, nestvarno i neostvarivo.

Samo 50 do 150 metara je ta ulica udaljena od Bulevara oslobodjenja celom svojom duzinom, to rastojanje moze da se prepljune, a kamo li da je tesko da se prepesaci, a Bulevar Stefana Prvovencanog ili ti auto put je udaljen citavih nekoliko stotina metara, malo napornije za pesake, ne i za vozace, ali opet sasvim dovoljno blizu su dve izuzetno prostrane saobracajnice za potrebe broja stanovnika i vozila dela grada u kojima su jos uvek pretezno kuce i kucice !

Tramvaj koji bi nezavisnom basticom mogao da se pruzi duz oboda Banjicke sume do Bul. Oslobodjenja, dobio bi znacajno na ubrzanju i brzini puta tako da bi nasi sugradjani sa Banjice i Vozdovca morali da budu mnogo zadovoljniji i zahvalniji, a i pomenute guzve na Autokomandi bi zatvaranjem Stepine ul. bile smanjene, a dovrsavanjem UMPa bi trebalo da bude jos rasterecenije.

Prolazim ovom ulicom tek par puta u svakoj deceniji, ali mi je draga zbog vremena kada sam jos kao dete isao u posete mojim rodjacima koji su ziveli u jednoj vozdovackoj kuci i zato i danas kada ta ulica sasvim menja izgled dok stare prizemne kucice i radnje nestaju ubrzano, osecam nesto posebno kada prolazim, a narocito zbog tramvaja.

Inace tramvaj je dosao do Vozdovca pre vise od sto godina, a do tada su djaci pesaci iz tog dalekog predgradja Beograda prevaljivali dugi put do skole Sveti Sava na Vracaru.

Zato je vreme da se nesto menja. Da ulice postanu dvoriste zajednicko svim stanarima te ulice, a da novi tramvaji 21. vekom klize pored sume dok njihovi putnici u ovakve tople letnje dane, osvezeni unutar tramvaja, mogu da uzivaju i u pogledu na sacuvani predeo prirode Banjicke sume.
 
Довољно би било да В. Степе постане пешачко-трамвајска, као Булевар Витоша у Софији. Са новим трамвајима, који не стварају буку, било би неупоредиво подношљивије и брже.
 
Glas prirode":1pbkjt1x je napisao(la):
Vojvode Stepe je primer kako je nesto neprirodno postalo prirodno ljudima, a nesto sto je sasvim prirodno poput oslobadjanja jedne duge ulice u kojoj zivi puno ljudi koji bi culi cvrkut ptica umesto tandrkanja tramvaja i buke raznoraznih vozila, izgleda mnogima neprirodno, nemoguce, nestvarno i neostvarivo.

Samo 50 do 150 metara je ta ulica udaljena od Bulevara oslobodjenja celom svojom duzinom, to rastojanje moze da se prepljune, a kamo li da je tesko da se prepesaci, a Bulevar Stefana Prvovencanog ili ti auto put je udaljen citavih nekoliko stotina metara, malo napornije za pesake, ne i za vozace, ali opet sasvim dovoljno blizu su dve izuzetno prostrane saobracajnice za potrebe broja stanovnika i vozila dela grada u kojima su jos uvek pretezno kuce i kucice !

Tramvaj koji bi nezavisnom basticom mogao da se pruzi duz oboda Banjicke sume do Bul. Oslobodjenja, dobio bi znacajno na ubrzanju i brzini puta tako da bi nasi sugradjani sa Banjice i Vozdovca morali da budu mnogo zadovoljniji i zahvalniji, a i pomenute guzve na Autokomandi bi zatvaranjem Stepine ul. bile smanjene, a dovrsavanjem UMPa bi trebalo da bude jos rasterecenije.

Prolazim ovom ulicom tek par puta u svakoj deceniji, ali mi je draga zbog vremena kada sam jos kao dete isao u posete mojim rodjacima koji su ziveli u jednoj vozdovackoj kuci i zato i danas kada ta ulica sasvim menja izgled dok stare prizemne kucice i radnje nestaju ubrzano, osecam nesto posebno kada prolazim, a narocito zbog tramvaja.

Inace tramvaj je dosao do Vozdovca pre vise od sto godina, a do tada su djaci pesaci iz tog dalekog predgradja Beograda prevaljivali dugi put do skole Sveti Sava na Vracaru.

Zato je vreme da se nesto menja. Da ulice postanu dvoriste zajednicko svim stanarima te ulice, a da novi tramvaji 21. vekom klize pored sume dok njihovi putnici u ovakve tople letnje dane, osvezeni unutar tramvaja, mogu da uzivaju i u pogledu na sacuvani predeo prirode Banjicke sume.
au brt znc +1 znci mnogo mi se svidja tvoja vizija i kako gledas na ul v.stepe,u potunosti se slazem sa tvojom idejom i nadam se da ce se jednog dana to ostvariti...;) pozzz
 
а који је план за 47К? слажем се да од В. Степе треба направити пешачку улицу, Булевар ЈНА је довољно велик и пуст да може да издржи сав саобраћај. само треба побољшати попречне везе Кумодрашка-В. Степе-Булевар ЈНА
 
Vrh