Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

nikola32":34svct60 je napisao(la):
Obilaznica je 13-14 km duži put. Putnički saobraćaj u tranzitu u velikoj meri će nastaviti da ide preko Gazele.

Objasni mi zasto bi neko isao kroz grad ako je samo u tranzitu, izmedju recimo 2 i 7 popodne, ili 6 i 11 ujutru? Jeste, obilaznica je 14 km duza, ali ako duz tih 14 km imas protocni autoput koji ide bar 80-100 km/h na sat, a kracim putem kroz grad imas guzvu koja stoji po par minuta pa onda mili, kuda ces da ides?

Tona redovnih putnickih prolaznika (turski gasterbajteri iz Nemacke, npr.) je toliko puta osetila sta znaci kada stoji autoput u gradu, da ce pohrliti na obilaznicu cim vidi znak i cim im neko objasni da je to autoput sa ogranicenjem 120 km/h. Brzinom 100 km/h se 15 km prelazi za 9 minuta. To je smesno. Naravno da ce ljudi ici obilaznicom, kada se zavrsi u punom profilu.
 
Још ако се тако уради сигнализација да се из путоказа јасно види да се садашњим аутопутем стиже у Београд, а обилазницом у Нови Сад или Шид, нема фрке. :cool:
 
hazard":p9ahd77z je napisao(la):
nikola32":p9ahd77z je napisao(la):
Obilaznica je 13-14 km duži put. Putnički saobraćaj u tranzitu u velikoj meri će nastaviti da ide preko Gazele.

Objasni mi zasto bi neko isao kroz grad ako je samo u tranzitu, izmedju recimo 2 i 7 popodne, ili 6 i 11 ujutru? Jeste, obilaznica je 14 km duza, ali ako duz tih 14 km imas protocni autoput koji ide bar 80-100 km/h na sat, a kracim putem kroz grad imas guzvu koja stoji po par minuta pa onda mili, kuda ces da ides?

Tona redovnih putnickih prolaznika (turski gasterbajteri iz Nemacke, npr.) je toliko puta osetila sta znaci kada stoji autoput u gradu, da ce pohrliti na obilaznicu cim vidi znak i cim im neko objasni da je to autoput sa ogranicenjem 120 km/h. Brzinom 100 km/h se 15 km prelazi za 9 minuta. To je smesno. Naravno da ce ljudi ici obilaznicom, kada se zavrsi u punom profilu.

Kada se završi u punom profilu. Kada će to biti? A u pravu si za ostalo. Pogotovu za buljuke Turaka kojima je cajger zakucan na 90 u petoj. Tada mečka najmanje troši. A njima je svaki evro pet puta bitniji nego tebi. I hvala za razjašnjenje, pogotovu za ovaj deo:

"..a kracim putem kroz grad imas guzvu koja stoji po par minuta pa onda mili, kuda ces da ides? "

To i jeste poenta! Preko Gazele će se i dalje mileti. Bez obzira na metro, na most na Adi (bez tunela) i obilaznicu. Ako se ne bude milelo Turčin će pravo na Gazelu i niko ga neće sprečiti. Sem naplata ulaska u grad. A za nas iz grada, tebi sa Zvezdare, autoput i Gazela su najkraći i najbrži put do NBG i dalje. Na saobraćajnicama ka ostalim mostovima su semafori i isto tako gužve. Ja ZAVIDIM stanovnicima Čukarice, Rakovice Senjaka, Dedinja, jer mi ostali nećemo tek tako lako doći do mosta na Adi.
 
@hazard, nikola32
Ja takodje mislim da ce ljudi ici obilaznicom. Ja obicno kad vozim na duge staze uvek idem obilaznicom jer je manje stresa i manje nervoze. Ici kroz grad podrazumeva svakakve nesigurnosti i gluposti, da ne spominjem vecu verovatnocu guzve.
 
nikola32":1rwrljss je napisao(la):
Pogotovu za buljuke Turaka kojima je cajger zakucan na 90 u petoj. Tada mečka najmanje troši.

Jeл се ти шалиш, пре бих рекао да је њима циљ да се сјуре кроз Србију, по могућности без заистављања, брзине су много веће и онако уморни су праве темпиране бомбе на путу. Због таквих бих увео мерење просечне брзине од једне наплатне рампе до друге.
 
Ko se zeznuo pa prošao kroz centar Soluna, to sigurno više neće ponovo uraditi :D

Kada Turci idu na put od > 2200 km od Nemačke do Turske, 15 km im ne znači ništa kako god okreneš. Ali im zato mnogo znači ako skrate put za sat vremena ili više !

Pa naravno da će koristiti obilaznicu, ko je lood da ide u gužvu :cool:
 
nikola32":2r1okzn1 je napisao(la):
Kada se završi u punom profilu. Kada će to biti? A u pravu si za ostalo. Pogotovu za buljuke Turaka kojima je cajger zakucan na 90 u petoj. Tada mečka najmanje troši. A njima je svaki evro pet puta bitniji nego tebi. I hvala za razjašnjenje, pogotovu za ovaj deo:

"..a kracim putem kroz grad imas guzvu koja stoji po par minuta pa onda mili, kuda ces da ides? "

To i jeste poenta! Preko Gazele će se i dalje mileti. Bez obzira na metro, na most na Adi (bez tunela) i obilaznicu. Ako se ne bude milelo Turčin će pravo na Gazelu i niko ga neće sprečiti. Sem naplata ulaska u grad. A za nas iz grada, tebi sa Zvezdare, autoput i Gazela su najkraći i najbrži put do NBG i dalje. Na saobraćajnicama ka ostalim mostovima su semafori i isto tako gužve. Ja ZAVIDIM stanovnicima Čukarice, Rakovice Senjaka, Dedinja, jer mi ostali nećemo tek tako lako doći do mosta na Adi.

Vidi sta je rekao Njile gore. Ako kada dodjes do B. Potoka, vidis znak "Sid - Zagreb / Novi Sad - Subotica - Horgos - Budimpesta" desno a pravo ti pise "Beograd - centar" ici ce ljudi na obilaznicu.

I naravno govorim kada se zavrsi obilaznica, jer je bio odgovor na to da ce i nakon toga dobar deo putnickog tranzita ici preko Gazele.

Da, Gazela ce mileti kada je guzva, ali sa zavrsetkom obilaznice i mosta preko Ade nece biti kolaps kakav je sad u spicu. Bar necemo gledati one scene koje vidimo pred kraj avgusta npr., kada ti bukvalno treba 45 min. do sat i po vremena da se prevezes od plavog mosta do Tosinog bunara (i to pre nego sto su poceli da rade Gazelu, da se razumemo).
 
Ако Турчин корисни обилазницу да прође МинКен, Беч и Будимпешту, онда ће вероватно тако да уради и у Београду. Тиме неће ни морати '' да спушта брзину са 90''.

Ми из Панчева често користимо правац Ковин - Смедерево - аутопут - Баточина - Крагујевац - Чачак, уместо да идемо Ибарском преко Љига и Г. Милановца, само да не бисмо морали да се гужвамо кроз Београд, иако је 30-так километара дуже а и плаћа се путарина. Удобност, брзина, а и сигурност немају цену.
 
Послао сам оца пре неки дан да скрене на обилазницу и дође преко Остружнице и Сајма до стана када се враћао за Београд. На камери је колона била до Змаја, а он је од наплатне рампе до Кнеза Милоша стигао за 25 минута око 17 часова. Нема семафора и сл. Само идеш право. Јесте гужва, али нико не стаје. Уосталом, ако путоказ показује да идеш лево уместо десно, странац ће ићи лево.
 
Ubedili ste me, argumentovano :)

I dalje mislim da kapacitet mostova neće biti pravilno iskorišćen, do izgradnje tunela autokomanda - petlja kod hipodroma. I da će na prilazima Gazeli biti i dalje velike gužve. Onaj post @MilisaV o proširenju Gazele za još jednu traku po pravcu ne treba tek tako otpisati
 
Sredjene su rampe na Gazeli, ponovo su farbane mislim da je sada i druga nijansa u pitanju.
 
Jel ima svezih novosti kada ce se pustiti saobracaj u svim trakama na Gazeli, vidim preko kamera da je jedan deo vec asfaltiran?
 
Wile E. Coyote":1sup5gdp je napisao(la):
orion":1sup5gdp je napisao(la):
Због таквих бих увео мерење просечне брзине од једне наплатне рампе до друге.
Колико сам чуо, то је већ уведено.

Има ли негде информација о томе? ја колико знам тако нешто постоји у ХР
 
Pa za 3 nedelje po planu. Nema jos puno posla na povrsini, ali verovatno imaju unutar mosta.
Ako bude pre roka to ce biti za nekoliko dana te 3 nedelje treba uzeti kao reper.
Uostalom to je vrlo blizu, najvaznije je da odrade to sto rade korektno.

Gazela je ipak najvazniji beogradki most i tako ce biti jos dugo dugo po svemu sudeci. Meni licno i najlepsi. ;)
 
orion":3jcua7vn je napisao(la):
Wile E. Coyote":3jcua7vn je napisao(la):
orion":3jcua7vn je napisao(la):
Због таквих бих увео мерење просечне брзине од једне наплатне рампе до друге.
Колико сам чуо, то је већ уведено.

Има ли негде информација о томе? ја колико знам тако нешто постоји у ХР
Колико сам информисан, то је у рангу рекла-казала. Колега ми је причао да су другог колегу нахватали на наплатној рампи код Бубањ потока и наплатили му казну. Нисам ништа званично чуо.
 
Ja mislim da ce obnova Gazele (asfaltirani deo) biti gotova do utorka. Danas sam prolazio i zavrsavaju prvi sloj asfalta na metalnom delu mosta (na prilazima metalnom delu su kada se ide iz Nisa vec stavili prvi sloj a kada se predje metalni deo i nastavi ka Genex-u stavljen je i zavrsni sloj asfalta i iscrtane trake). Verovatno ce u ta 3 dana (subota, nedelja i pon) staviti zavrsni sloj i iscrtati trake. Ovaj grad ce moci da prodise sa bar 40% kapaciteta pluca dok se ne zavrsi Most na Adi :gobb:

Relja, slike 21 i 22 su JEZIVE!

2010/2011
http://www.mostprojekt.rs/content/most-gazela-sanacija
 
dovlisa":2g97hpb4 je napisao(la):
Ja mislim da ce obnova Gazele (asfaltirani deo) biti gotova do utorka.

I poslednje veliko zatvaranje će trajati do utorka. Nakon toga, grad ima da prodiše u fazama.

Sredina novembra - Gazela.
Sredina Decembra - Ada.
U međuvremenu - Obrenovac-Surčin.

Iako sam veoma srećan zbog svega ovoga, ipak ne mogu a da ne iskomentarišem koliko ustvari - kasnimo: decenijama.
 
relja":wd4kwwbg je napisao(la):
dovlisa":wd4kwwbg je napisao(la):
Ja mislim da ce obnova Gazele (asfaltirani deo) biti gotova do utorka.

I poslednje veliko zatvaranje će trajati do utorka. Nakon toga, grad ima da prodiše u fazama.

Sredina novembra - Gazela.
Sredina Decembra - Ada.
U međuvremenu - Obrenovac-Surčin.

Iako sam veoma srećan zbog svega ovoga, ipak ne mogu a da ne iskomentarišem koliko ustvari - kasnimo: decenijama.

slazem se sa tobom...ali nazalost bili su druge stvari bitnije tada...bitno da ide korak po korak na bolje..
 
Ček' a šta je sa pešačkim pasarelama,stepenicama,stazama..??? :kafa:
 
Vrh