nikola32":2804dvvn je napisao(la):Završeno je asfaltiranje dela Gazele, pravac ka Šidu
Felix55":ld4i6k6z je napisao(la):Promašaj je jer Gazela tu ne dobija još jednu traku više (na tu rampu za uključenje bi trebala da se nadovezuje 4. traka), kao što je to slučaj na prethodnom uključenju kod Sava centra (gde se onim dvema trakama pridodaje i treća, pa tu saobraćaj mnogo tečnije funkcioniše).
kao sto vam rece Igor, nikakve tu greske nema. Most je prvobitno i imao 2+1 trake u svakom smeru. svako prikljucak je imao svoj `zaletni` deo za ukljucenje u desnu (danas srednju) traku.Igor":2oi3oum9 je napisao(la):Nikakva greska se nije potkrala u izgradnji posto je ovo most u profilu autoputa a ne sa tri trake bulevarske mada uze
MilisaV":3ieeqyc0 je napisao(la):mada mislim da u nekoj daljoj budućnost treba da se gleda da se most modifikuje i proširi na pet voznih traka.
MilisaV":k838ukcu je napisao(la):5 iz razloga što u nekoj daljoj budoćnosti kad se završi obilaznica oko beograda auto put kroz grad od zmaja do laste treba pretvoriti u bulevar sa tri trake. a najveće opterećenje je upravo na mostu. ako danas kad ima dve trake kroz grad mostu treba 4 onda sutra kad budemo imali 3 trake mostu će trebati 5.
a gazela će uvek biti opterećena zato što preko nje uglavnom ide gradski saobraćaj. a kako beograd raste i kako će se u budućnosti povećavati privredna aktivnost i standard opterećenje će biti sve veće. bez obzira i na obilaznicu i na most na adi.
a što se tiče pešačkih staza tu će biti most na adi, brankov, tramvajski....