Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Zanima me da li je neko čuo informaciju ili samo ja haluciniram da će staviti onaj plesiglas sa leve i desne strane mosta da ga zaštite od vetra,a u ustom paketu sam čuo da će biti dekorativno osvetljen.... :pob:
 
nikola32":2804dvvn je napisao(la):
Završeno je asfaltiranje dela Gazele, pravac ka Šidu

6257403627_4defa7f4f4_b.jpg

Au, kolika je ova ulazna rampa desno... ala se tad siroko gradilo :D
 
Та рампа је жешћи промашај, ко зна колико је било удеса приликом укључења на аутопут на том месту
 
Promašaj je jer Gazela tu ne dobija još jednu traku više (na tu rampu za uključenje bi trebala da se nadovezuje 4. traka), kao što je to slučaj na prethodnom uključenju kod Sava centra (gde se onim dvema trakama pridodaje i treća, pa tu saobraćaj mnogo tečnije funkcioniše).
6257403627_4defa7f4f4_b.jpg
 
Promasaj je zbog ugla tj stepena nagiba kad se ukljucujes na most, ovaj gore jedva vidi ovog dole sto se ukljucuje i obrnuto.
 
Felix55":ld4i6k6z je napisao(la):
Promašaj je jer Gazela tu ne dobija još jednu traku više (na tu rampu za uključenje bi trebala da se nadovezuje 4. traka), kao što je to slučaj na prethodnom uključenju kod Sava centra (gde se onim dvema trakama pridodaje i treća, pa tu saobraćaj mnogo tečnije funkcioniše).


Pa i pre uključenja kod Sava centra su tri trake, samo što je horizontalna signalizacija iscrtana tako da se krajnja desna ne koristi, što Wile predlaže i kod sledećeg uključenja.

gazelal.jpg
 
чим погледам ово слику прво што ми падне на памет је ово


на овај начин уз исту површину прикључне саобраћајнице се добије прихватљиво решење.
 
Mislim da je to i previse komplikovano u ovom trenutku. Most bi morao opsezno da se modifikuje i pitanje je da li je tako nesto uopste i isplativo.

Resenje koje predlaze Wille je jeftino, a u mnogome bi povecalo protovnost. Kao sto Blagoje pokazuje na primeru kod Sava centra gde sada sem horizontalne postoji i vertikalna barijera.


Takodje ove uzlazne i silazne rampe velike sirine znaju da prave probleme. Cesto se desi da se automobili tu pozicioniraju tako da formiraju dve kolone pa kod ukljucenja u glavni pravac nastaju i dodatni problemi. To se cesto desavalo kod ukljucenja na autoput sa patelje kod Arene. Skoro su to shvatili i oni koji odlucuju o tome te su rampu suzili na jednu traku vertikalnim preprekama. Vrlo dobro resenje.
 
Овде се не ради само о проточности, опасније је када нема гужве па се мостом вози пуном брзином, посебно сада када је мост реконструисан.
Наравно није ово једноставна модификација, потребни су нови стубови и свашта нешто (али са друге стране кад видим шта се све ради оваква измена не да би била оправдана већ би се могла сматрати и приоритетом) али није ми јасно како се приликом изградње поткрала оваква грешка.
Хоризонтална сигнализација би повећала проточност али не би потпуно решила проблем безбедности. Али слажем се да бар прилагоде хоризонталну сигнализацију.
 
Nikakva greska se nije potkrala u izgradnji posto je ovo most u profilu autoputa a ne sa tri trake bulevarske mada uze ;)
 
ma samo da se trake još malo suze i izbace pešačke staze i mesto njih kolovoz i eto četiri trake. nije mi jasno zašto to odmah nisu uradili

mada mislim da u nekoj daljoj budućnost treba da se gleda da se most modifikuje i proširi na pet voznih traka.
 
Igor":2oi3oum9 je napisao(la):
Nikakva greska se nije potkrala u izgradnji posto je ovo most u profilu autoputa a ne sa tri trake bulevarske mada uze ;)
kao sto vam rece Igor, nikakve tu greske nema. Most je prvobitno i imao 2+1 trake u svakom smeru. svako prikljucak je imao svoj `zaletni` deo za ukljucenje u desnu (danas srednju) traku.
Kasnije je neko procenio da je korisnije imati 3 trake preko mosta, pa makar bila zagusenja na tim ulazima (iz pravca J.Gagarina i i iz pravca Savske i sajma) jer je cinjenica da je most najoptereceniji deo ovog pravca.
 
MilisaV":3ieeqyc0 je napisao(la):
mada mislim da u nekoj daljoj budućnost treba da se gleda da se most modifikuje i proširi na pet voznih traka.

5?

Uz obilaznicu i novi most preko Ade, sta ce ti 5 traka na Gazeli?

E da, i kineski most, koji ce verovatno pokupiti deo tranzitnog saobracaja koji ide preko Gazele trenutno.
 
Nikako.Dobicemo metro most koji ce imati i drumski saobracaj,a onda treba na gazeli odraditi kako valja pesack-biciklisticku stazu jer most nece imati toliko opterecenje,kao sto rece hazard izgradnjom obilaznice i.t.d.
 
5 iz razloga što u nekoj daljoj budoćnosti kad se završi obilaznica oko beograda auto put kroz grad od zmaja do laste treba pretvoriti u bulevar sa tri trake. a najveće opterećenje je upravo na mostu. ako danas kad ima dve trake kroz grad mostu treba 4 onda sutra kad budemo imali 3 trake mostu će trebati 5.


a gazela će uvek biti opterećena zato što preko nje uglavnom ide gradski saobraćaj. a kako beograd raste i kako će se u budućnosti povećavati privredna aktivnost i standard opterećenje će biti sve veće. bez obzira i na obilaznicu i na most na adi.

a što se tiče pešačkih staza tu će biti most na adi, brankov, tramvajski....
 
Tрећа трака би евентуално требало да буде жута али и то би стварало проблеме приликом укључења тако да би ова ситуација са Газеле била пресликана на остала укључења. Сада је велики проблем чињеница градски аутобус спором траком вози 60 а брзом се вози преко 120 тако да ко на време не обиђе градски аутобус остаје заробљен иза њега ако нема снажнији аутомобил.

У праву сте за Газелу, нисам узео у обзир 2 траке, водио сам се логиком да могу у одређеним случајевима уместо 2+1 да буду три траке, на пример на успонима где се зауставна трака претвара у траку резервисану за спорија возила али на тим деоницама наравно нема укључења.
 
MilisaV":k838ukcu je napisao(la):
5 iz razloga što u nekoj daljoj budoćnosti kad se završi obilaznica oko beograda auto put kroz grad od zmaja do laste treba pretvoriti u bulevar sa tri trake. a najveće opterećenje je upravo na mostu. ako danas kad ima dve trake kroz grad mostu treba 4 onda sutra kad budemo imali 3 trake mostu će trebati 5.


a gazela će uvek biti opterećena zato što preko nje uglavnom ide gradski saobraćaj. a kako beograd raste i kako će se u budućnosti povećavati privredna aktivnost i standard opterećenje će biti sve veće. bez obzira i na obilaznicu i na most na adi.

a što se tiče pešačkih staza tu će biti most na adi, brankov, tramvajski....

Gazela je sada opterecena zbog tranzita i zato sto joj ne postoji alternativa. Ako imas blizu Gazele jos jedan most 3+3 sa ogranicenjem 80 km/h (valjda ce toliko da bude, jer je to UMP) zasto bi pravio jos traka na Gazeli? Pretvaranja autoputa u bulevar (sto mislim da ne treba raditi - to treba da ostane autoput) nece povecati guzvu na istom, jer se danas i onako koristi kao bulevar sa 3 trake kada je guzva. Danas svi kojima je brankov most daleko, preko reke idu Gazelom, sa pustanjem mosta na Adi to ce se smanjiti dosta (npr. ceo juzni deo grada, ako hoce na NBG, nece morati vise na Gazelu - sad mora), jos i kada se resi pitanje tranzita...a ako dobijemo ikad novi metro-drumski most, onda jos bolje.

U svakom slucaju mislim da je uvek bolje resenje praviti jos mostova, nego prosirivati postojece. Time samo odrzavas postiojeci saobracajni cep. Bolje praviti u blizini novi most 2+2 nego prosirivati za toliko Gazelu.
 
Газелу треба средити неким зеленилом у средини, и то после изградње система масовног превоза (ГСП једноставно не могу да назовем тим именом, иако спада у ту категорију).

Мислим да би то било много лепше и примереније граду, посебно после изградње Моста на Ади и обилазнице. Распоред је јасан, само треба неко и да има јајнике да спроведе ствар у дело.
 
A novi most će se sigurno graditi. samo on neće biti alternativa gazeli nego brankovom, i taj most će biti umesto ovog sadašnjeg privremenog.

moramo gledati u budućnost. budimpešta ima metro pa se broj auta ipak povećava. znači i kod nas će se sigurno povećavati, i obilaznica neće rešiti taj problem. 100.000 ljudi se povećao broj stanovnika za 10 godina. plus ljudi nemaju para za aute i benzin. kad auto i benzin ne budu problem biće mnogo više i auta i ljudi i svega i metro to neće moći sam da iznese. zato je neophodno na svim frontovima da radimo na povećanju protočnosti kako ne bi stalno imali pred kolapsno stanje nego da imamo komforno stanje.
 
budimpešta ima metro preko 100 godina, ali oni nisu rekli - eto napravili smo nešto, to više nećemo održavati, a nećemo ni ništa novo graditi - ne, oni trenutno rade 4. liniju metroa i to punom parom (dok se planira i 5.). Hoću da kažem da je bitno da postoji plan i da se ne odstupa i ne menja kako se kome ćefne i kako se smenjuju vlasti već da se radi i izgradi i da se na saobraćaj gleda kao na sistem, a ne da svako vodi svoju (nezavisnu) politiku, pa šta bog da.
 
Obilaznica je 13-14 km duži put. Putnički saobraćaj u tranzitu u velikoj meri će nastaviti da ide preko Gazele. Most na Adi bez nastavka UMP ka Pančevačkom mostu ili bar tunela do autokomande neće biti neka alternativa Gazeli. Metro, kakav je sada zamišljen je smešan. Jbg. grad se već 20 godina ne završava kod Galenike, na NBG ili u MML. Sada počinje u Grockoj a završava se u Pazovi. Industrijske zone, pogoni i skladišta nisu više u gradu nego na delekoj periferiji. I biće sve više. Indjija, Dobanovaci, Ugrinovci, Šimanovci, Pećinci, Krnješevci, Surčin, Vrčin, Zuce, Leštane su nove destinacije za posao ya gradjane Beograda. Sve ih spaja E75 a preko Gazele je najkraće
 
@MilisaV, Gargoyle

Plus, sto je Budimpesta pre sto godina imala milion stanovnika, a Beograd jedva 100.000.
 
Vrh