Šta je novo?

Garaža - SC Pinki

Nema veze, ali bukvalno, nikakve.

Nema šanse da bih ti još detaljnije to elaborirao, jer je mnogo banalno, ne zavređuje trošenje ekrana/virtuelne tastature.
 
Ево ја ћу да поновим:

Рекао си да би то подразумевало да руше цело једно насеље, је л тако? Пример Бежаније говори да цело једно насеље, односно село, може да нестане, ако има воље. Плус, код Бежаније мора да дође до експропријације, јер су куће легалне, што подразумева плаћање накнаде власницима. Код нелегалног насеља, држава или град немају шта да плаћају, већ наплаћују и руше.

Дакле, све може да се уклони, осим ако је физички немогуће. Тако могу да се уклоне и објекти у Земуну, само да неко жели.
 
Исто тако могу да се уклоне и објекти у Земуну, само да неко жели.
Да,али ова власт је једноставно неспособна да уради много једноставније ствари од тога.Што се тиче Калуђерице,може по закону и ту маса објеката да се поруши али се претходно мора дати рок станарима да се иселе,не можеш све њих тек тако одједном на улицу да избациш.Свакако би то све могло да се уради да овај град воде људи који су за то способни.
 
U zemunu treba da se uradi ono sto je planirano 70 ih godina a to je :
- sredjivanje raskrsnice ugrinovacka lakat krivina - potrebno otkupiti placeve
- nadvoznjak u nastavku ugrinovacke ka altini nakon prvog koraka
- sirenje jakuba kuburovica ugrinovacke i tosinog bunara , gde je tosin bunar naj realniji jer ima prostora sa desne strane u pravcu Zemuna . za Jakuba kuburovica (racunajte da svaka kuca vredi po 80000 - 150 000 evra ) nema para za ugrinovacku isto , moguce je samo rusenje bisevg skladista na uglu : iviceve vrtlarske tosinog bunara i pravljenje kruznog toka medjutiom plac je potrebno otkupiti . moguce je skratiti trotoar na pojedinim delovima da se uglavi treca traka .
- poredjenje sa Bezanijom nema smisla jer su kuce u bezaniji bile iz 19 veka sitne gradje i od zemlje a kuce u zemunu su od cigle i gradjene u npr Ugrinovackoj 60 ih i 70 isto tako i u Jakuba Kuburovica . samo pogledajte zelenu aveniju kako to kilavo ide jer misle da ce ljude da odsele za smesne pare da isele sa placa koji vredi 300.000 evra uspeli su neko staro skladiste i par starih blatnjavih kuca da sruse .
I glavno saobracajno resenje Pariske komune - Ciganske rupe - Zeleznicka ulica u tom reonu treba probiti tunel / ili otkupiti par servisa pa izgraditi bulevar.
Budite ozbiljni sa idejama a ne kao ovaj jovanovic iz CLS sto namerava da raseli par hiljada ljudi a nemaju pare da zakrpe rupe u tosinom bunaru .
 
У Угриновачкој ни не морају да се руше куће осим на почетку,јер је у остатку улице остављено довољно простора за проширење са обе стране коловоза.
 
Ipak mora i u Ugrinovačkoj, i to podosta.

I dobro kaže pepi90, veza Pariske komune - T6 bi baš fino rasteretila Zemun, a bogme i autoput.
 
Да,али ова власт је једноставно неспособна да уради много једноставније ствари од тога.Што се тиче Калуђерице,може по закону и ту маса објеката да се поруши али се претходно мора дати рок станарима да се иселе,не можеш све њих тек тако одједном на улицу да избациш.Свакако би то све могло да се уради да овај град воде људи који су за то способни.
Није нико неспособан већ не жели јер то ремети гласачко тело. Држава обећа људима да ће да им легализује или да неће да их дира, а они заузврат гласају. Ниједна власт не жели да се бави тиме, не зато што је неспособна, већ јој не одговара.

Нико не каже да ће да се залети багером на кућу, већ да треба да донесе прво решење о рушењу. Има процедура цела.
 
У Угриновачкој ни не морају да се руше куће осим на почетку,јер је у остатку улице остављено довољно простора за проширење са обе стране коловоза.
Ја мислим да је за Земун лек да се поруше прво грађевине које су скоро сазидане, типа стамбене зграде на парцелама малих кућа, а онда да се прави трамвај или метро. Земун није као НБГ да има широке булеваре. Он мора да задржи свој изворни облик, да би био Земун. Друго, мислим да би оно насеље које ниче на месту касарне требало сравнити и то претворити у један парк. Тако и за остала места.
 
@Гага Мислим да приликом проширења дела Тошиног бунара на који мислиш ништа није рушено,исправи ме ако грешим.
 
Није нико неспособан већ не жели јер то ремети гласачко тело. Држава обећа људима да ће да им легализује или да неће да их дира, а они заузврат гласају. Ниједна власт не жели да се бави тиме, не зато што је неспособна, већ јој не одговара.

Нико не каже да ће да се залети багером на кућу, већ да треба да донесе прво решење о рушењу. Има процедура цела.
Који год објекат да рушиш свакако мораш станарима обећати ново место за становање и не видим како то утиче на гласачко тело.Може једино да утиче ако се ради о приватној радњи или ресторану који је на дивље изграђен па неко из власти одлучи да га легализује.
 
Ne utiče to nikako na glasačko telo, u tome i jeste problem. Ovo je Srbija, nema teorije da će da se ljudi organizuju u celoj ulici i dignu neku prašinu, možeš da sve srušiš. Problem je što je to dosta para, koliko god da ih zakinu pri eksproprijaciji, ipak je to mnogo, a nema prostora za ugradnju. Dakle potrošili bi vreme i pare, a niti bi imali finansijske koristi niti bi glasači cenili to ovde. Tek onda može da se krene sa izgradnjom ulice, ali njen efekat na šire glasačko telo je isti kao kad se izreklamira autoput iz njive u njivu, tako da čemu maltretiranje oko eksproprijacije...
 
Да се прикључим дискусији и ако смо се одаљили од теме.
@Zuma, свакако одлична анализа, али уз допуну да саобраћајница коју предлажеш, и ако ће доста помоћи, неће решити проблем споја горњег и доњег Земуна. Капацитет улица, или боље речено сурдука који спајају ова два дела Земуна је сувише мали, а ту ова саобраћајница неће ништа помоћи. Само ће се гужва са овог твог левог кружића прелити на раскрсницу Бежанијске/Ивићеве са Вртларском/Угриновачком и Ивићеве са Прилазом где се већ и сада стварају чепови. Што се тиче Главне из правца НБГ већи проблем од десног кружића на твојој слици је сливање две у једну траку код робне куће које си и сам поменуо, док је онај двоструки пешачки код уливања пешачке зоне из Господске у Главну највећа брана за смер од Земуна ка НБГ.
Дакле слажем се са твојим решењем али мислим да мора бити допуњено и решавањем ових додатних поменутих спорних тачака и проширења "сурдука" са додатним тракама, при чему ту сврставама пењање/спуштање Прилазом, Угриновачком и Мухаром (југоисточни део Цара Душана)

Slažem se da je predložena veza daleko od konačnog rešenja. Problem je u tome što je Zemun stari grad sa uskim ulicama, pa će bilo kakvo kompletnije rešenje zahtevati mnogo para i zaista velike radove. Zbog toga je smisao mog predloga pokušaj da budemo pragmatični budući da jednostavno ne vidim mogućnost za velike investicije ni u ovakvom trenutku, ni u bliskoj budućnosti. 12 milijardi Evra samo za energetiku? Uz trajno povećanje cene energije jer više nema jedinstvenog globalnog tržišta? Uz trajni hladni i topli rat? Obaveznu zelenu tranziciju? Kosovo? I sve ostalo. Znači, ili će biti nešto jeftino, ili neće biti ništa. To je sada jedini izbor. Zato sam pokušao da izdvojim nešto što ne košta puno i što se može brzo uraditi, a da ipak pomogne bar malo. U unutrašnjosti ovog bloka nema ništa vredno, čak je dobrim delom već prazan, što znači da bi bilo jeftino i da se, za razliku od svega drugog, MOŽE uraditi odmah.

A što se tiče pitanja koliko bi to pomoglo, pa, bar bi se deo saobraćaja izmestio iz Glavne ulice, iz Aleksandra Dubčeka, dela 22. Oktobra kod parka i Nikolaja Ostrovskog/Avijatičarskog Trga. Isto tako bi taj deo saobraćaja izbegao ona dva semafora. Tj ima manje ukrštanja (presecanja suprotnog toka vozila, što je bitan izvor gubitka vremena). U pravu si da bi to premestilo gužvu u Vrtlarsku ulicu, ali tamo je ionako makismalno moguća gužva već sada. Bar bi se ukupna dužina uskih ulica na ulazu Zemun nešto smanjila pošto bi ta dijagonalna veza kroz blok mogla biti široka koliko i Mihajla Pupina (2+2). Takođe, moguće je proširiti Vrtlarsku ulicu do dve veoma bliske raskrsnice sa Ugrinovačkom / Tošininim Bunarom / Prilazom. Tako saobraćaj koji dolazi iz Vrlarske ima na raspolaganju TRI odlazne ulice: Ugrinovačku, Tošin Bunar I Prilaz. Znači bilans traka po jednom smeru bi bio ovakav: Iz Mihajla Pupina saobraćaj dolazi sa dve trake po smeru, a kad preko dijagonale kroz blok i proširene Vrtlarske stigne na dve raskrsnice kod Bežanijske i "Sinagoge", ima na raspolaganju TRI odlazne trake (u Ugrinovačku, Tošin Bunar I Prilaz). Pa kad bi se proširila Vrtlarska, imali bi bolji bilans traka - dve trake se ulivaju u tri trake (izbegava se usko grlo sa jednom trakom u 22. Oktobra ili Nikolaja Ostrovskog). Pravljenjem širokog dijagonalnog prolaza kroz blok i proširenjem Vrtlarske se tako dobija STVARNO povećanje maksimalnog protoka na potezu Mihajla Pupina - dve raskrsnice kod Bežanijske i "Sinagoge".

Inače, zvanični plan je da se proširi i Uginovačka (a ne samo Vrtlarska), međutim to je već komplikovano i skupo, pa taj deo ne treba očekivati u iole bliskoj budućnosti. Ako neko može da nađe dokumentaciju za "PDR UGRINOVAČKE ULICE OD SAOBRAĆAJNICE T6 DO BULEVARA MIHAILA PUPINA, GRADSKA OPŠTINA ZEMUN", tamo verovatno ima više detalja o kompletnoj zamisli rekonstrukcije čitavog poteza. Posle je to zamišljno da se izmeni planom za drugu linuju metroa koja prolazi baš tuda, tako da sad niko ne zna šta će biti. Ja iz onog prvog plana imam samo ovu donju mapu. Da dodam da ćemo biti srećni ako vidimo DEO prve linije metroa, jer drugu, ka Zemunu, nećemo videti. Ova prva međutim povećava vrednost zemljišta u Makišu, Beogradu na Vodi i Dunavskoj obali, i TO je pravi razlog zašto bi 1. linija ipak mogla biti izgurana bar u svom delu do Dunava. Nameravaju da otvore za gradnju Makiš, Dunavsku obalu i ostatak BNV-a, dakle da skuplje prodaju vodoizvorište Makiš i sve delove grada iz obalu (kod prve lokacije ima puno praznog zemljišta za prodaju jer su to generacije čuvale da bi imale čistu vodu, a na obali je kvadrat obično najskuplji). TO je pravi razlog za guranje priče o metrou (a ne briga da građani gube SVOJE slobodno vreme u prevozu), pa tako i jedina nada da ćemo ipak videti prvi DEO prve linije (Makiš - Dunav). A Zemun sa metroom može da se pozdravi još X decenija. Tako da ćemo ili napraviti nešto delimično, slično mom predlogu, ili će saobraćaj biti bar isti, a verovatno i gori, još ko zna koliko decenija.

PDR Ugrinovacke ulice.jpeg
 
Poslednja izmena:
10 god vidi se Vrtlarska
NE otklanjenjo usko grlo
da bi postala saobracajnica T6 po PeDeRu
Verovatno su ćekali ovaj zakon o slobodnoj orjentaciji 😂
 
Meni pada na pamet Save Maškovića da se nešto tu rušilo malo kako bi se izgradio kružni tok i proširilo.
 
Poenta mog pitanju o rušenju je da pokažem kako se veoma malo radi kada treba da se reši neko usko grlo, a imamo ih dosta i Grad bi prodisao u tim delovima kada bi se sve planirano izgradilo. Boli što je dobar deo objekata koje treba srušiti nelegalan i to koči baš žestoko.
Izvinjavam se na skretanju sa teme.
 
Kad je u pitanju to što očigledno ne žele da ruše ono što je nelegalno, iako bi negde i manje intervencije značile bitno poboljšanje, to im je opšti princip. U svakom populizmu je tako. Očigledan primer je recimo baš na ovom mestu o kome pričamo. Ne samo da je od Mihajla Pupina predviđena široka ulica koja ide dijagonalno kroz blok, do Vrtlarske, nego je predviđeno i da se sruše sve nelegalno podignute zgrade na trasi bivšeg zemljanog nasipa pruge. Onda bi se ostvarila široka i brza veza Mihajla Pupina i Tošinog Bunara. I plus bi se unutar samog bloka napravilo još nekoliko malih ulica. Naravno da ništa od toga ne nameravaju da rade. Zato sam i pomenuo samo mogućnost da se za sada iskoristi skoro prazan prostor po dijagonali bloka, pa da se bar tu provuče privremena ulica, jer sve drugo možemo čekati decenijama. Evo kako je sve to zamišljeno. Kliknite za veću rezoluciju:

L02-plan-namena.jpg
 
Ниједна власт није рушила. Ни ова садашња ни ова претходна. Ту су исти, као и у већини других ствари. Нема разлике. Не желе да узнемире оне који их заокружују. Ја теби легализацију, ти мени глас.
Prethodna vlast je osim Vojvođanska-Tošin bunar pravca napravila i Mirijevski bulevar, i Pupinov most sa većim obimom eksproprijacije i rušenja.

Pri eksproprijaciji i rušenju čak i nelegalni objekti moraju da dobiju nadoknadu, inače kreditori blokiraju sredstva (makar iz zapadnih investicionih fondova). Uz to, eksproprijacija se po pravilu ne kreditira, već samo gradnja infrastrukture. Činjenica da neko godinama živi u nelegalnom objektu, a da država nije reagovala još u toku gradnje, po logici zapadnih zakona daje velika ekonomska prava vlasniku nelegalnog objekta.

Ako bi o pojasima sa eksproprijacijom kuća za gradnju glavnih saobraćajnica, u Beogradu postoji nekoliko desetina kilometara pravaca gde je to potrebno za minimalnu osnovnu infrastrukturu.
U zemunu treba da se uradi ono sto je planirano 70 ih godina a to je :
- sredjivanje raskrsnice ugrinovacka lakat krivina - potrebno otkupiti placeve
- nadvoznjak u nastavku ugrinovacke ka altini nakon prvog koraka
- sirenje jakuba kuburovica ugrinovacke i tosinog bunara , gde je tosin bunar naj realniji jer ima prostora sa desne strane u pravcu Zemuna . za Jakuba kuburovica (racunajte da svaka kuca vredi po 80000 - 150 000 evra ) nema para za ugrinovacku isto , moguce je samo rusenje bisevg skladista na uglu : iviceve vrtlarske tosinog bunara i pravljenje kruznog toka medjutiom plac je potrebno otkupiti . moguce je skratiti trotoar na pojedinim delovima da se uglavi treca traka .
- poredjenje sa Bezanijom nema smisla jer su kuce u bezaniji bile iz 19 veka sitne gradje i od zemlje a kuce u zemunu su od cigle i gradjene u npr Ugrinovackoj 60 ih i 70 isto tako i u Jakuba Kuburovica . samo pogledajte zelenu aveniju kako to kilavo ide jer misle da ce ljude da odsele za smesne pare da isele sa placa koji vredi 300.000 evra uspeli su neko staro skladiste i par starih blatnjavih kuca da sruse .
I glavno saobracajno resenje Pariske komune - Ciganske rupe - Zeleznicka ulica u tom reonu treba probiti tunel / ili otkupiti par servisa pa izgraditi bulevar.
Budite ozbiljni sa idejama a ne kao ovaj jovanovic iz CLS sto namerava da raseli par hiljada ljudi a nemaju pare da zakrpe rupe u tosinom bunaru .
Čitam post, palac na mišu spreman da dam "lajk" i tada, BAM nešto što nije prosto za minus, već u nekom pravno uređenom društvu za tužbu. Ne bi bilo osnova za to da je ikada bio deo vlasti.

Konkretno, ko je Nikola Jovanović? Po poreklu roditelja Šumadinac, po rođenju i odrastanju Zemunac i Beograđanin, čovek koji je ostavio ličnu karijeru u Francuskoj da se uključi u politiku, i bori protiv naprednih štetočina. Štetočina u smislu da ne samo da skoro ništa nisu dodali na vrednost ključne infrastrukture u Beogradu, nego su deo čak i ukinuli! Javna pobuna Udruženja ljubitelja železnice sa mnom na čelu protiv toga je upravo momenat na kojem smo se upoznali i počeli da sarađujemo. Od 2018. je predsednik najveće opozicione odborničke grupe u Skupštini grada Beograda "Savez za Srbiju". Sa te pozicije je mnogo informacija i aktuelnih planova dobijao pravo u ruke, ozbiljno se konsultovao sa profilisanim stručnjacima različitih profesija uključujući i mene. U Narodnoj stranci, čiji je bio podpresednik je imao nekoliko stotina motivisanih beograđana bez političkog iskustva, većinom sa visokom stručnom spremom, voljnih da učestvuju u kreiranju nove i drugačije gradske politike. U avgustu 2020. mu je Udba napravila podmetačinu, vezano za snimljene kafanske razgovore. Ja sam i tada kao i sada stavio svoje ime na panj za njega, i napisao članak: "Postoji li u Srbiji pravo na privatnost". Situacija je bila takva da se građanskom borbom za Beograd nije mogao više baviti kroz stranke. Tada je osnovan "Centar za lokalnu samoupravu", nevladina organizacija. Naša saradnja je jako smanjenog intenziteta zbog mojih porodičnih obaveza, ali nije prestala. Ipak određeno poštovanje za ljude koji se bore u Srbiji, u odnosu na mene koji sam već skoro 6 godina u dijaspori, prvo u Holandiji, a sada u Belorusiji, dva društva unutra mnogo bliža jedno drugom nego što je Srbija bliska bilo kom od njih. Iz iskustva rada sa ljudima u međunarodnom transportu, stičem utisak da su društva najbliža srpskom nacionalne države turske grupe naroda u Srednjoj Aziji.

Konkretno vezano za "Zemunski bulevar", njega sam predlagao u političkom programu za Beograd "Saveza za promene", u čijem sam kreiranju i sam učestvovao kao vanstranački saradnik. Skraćena verzija predloga je objavljena. Lepo je pisati o razgranatoj bulevarskoj mreži o kojoj pišete, ali realno je napraviti samo dva takva projekta u jednom mandatu. Na moju usvojenu sugestiju ta dva prioritetna projekta su bila Zemunski Bulevar i SMT, uz standard 2+2 za opšti drumski saobraćaj, 1+1 za javni prevoz, prosečno rastojanje među raskrsnicama oko 500 metara, i biciklistički koridor. Ovaj pravac Zemunskog bulevara je odabran kao prioritetan, zato što je najveća gradska celina bez celovitog gradskog bulevara. Čukarica ima par Požeška-Trgovačka, Voždovac ima Ustničku, Bulevar oslobođenja i Vojvode Stepe, Zvezdara Bulevar kralja Aleksandra i Dimitrijala, Palilula Despota Stefana, Višnjička, Mirijevski bulevar. Ja sam sam po narudžbini radio program reforme javnog prevoza na 42 stranice, koji nije došao do drugog kruga amandmana i dorada zato što sam ostao veran Jovanoviću kada su Udbaši napravili uspešnu podmetačinu. Sam sam imao sistem udbaških podmetačina kada sam pokušavao da organizujem veći otpor uništavanju osnovne gradske i nacionalne infrastrukture.

I nikome ne mogu da objasnim da je Belorusija u stvari mnogo slobodnija i demokratskija od Srbije, sa sve slanjem u zatvor stranačkih opozicionera. Kako je to moguće? Postoji sistem obrade žalbi i primedbi, vlast otvoreno govori o promeni planova i zakona na osnovu primedba građana i udruženja građana, aktivan sistem novinarske konstruktivne kritike, jaka tehnokratija u državnom sektoru. I Holandija i Belorusija imaju zakon po kojem se građevinsko zemljište prodaje sa dozvolom gradnje do toliko i toliko kvadrata, i to ograničenje ostaje i nakon preprodaje. Samo država ima monopol na prodaju građevinskog zemljišta, tako da su mesta za gradnju nekih glavnih infrastrukturnih pravaca čuvana čak i decenijama pre same gradnje od bilo koje visokogradnje. Posledica monopola je da kupac građevinskog placa, ili udžerice koju ruši za novogradnju tek malo veće kvadrature, ima ne samo saobraćajnu, već i komunalnu, zdravstvenu, obrazovnu infrastrukturu.
 
Најлогичнији и најразумнији могући план за Земун: продужавамо Булевар Михајла Пупина до краја, са трамвајским шинама целом дужином и преусмеравамо линију 9: Нова Галеника - Бањица, на 5 минута, са новим двосмерним трамвајима од 50 метара и са пуним сигналним приоритетом на раскрсницама.

Земун би продисао.
 
Možda postoji još jedna mogućnost: automobilski tunel. Visinska razlika između nivoa Senskog trga i vrha lesne zaravni je oko 20 metara. Pa treba videti da li je to uopšte realno (les je nestabilan i problematičan pa je pitanje da li je isplativo da se buši uz sve potrebne mere zaštite), a ako jeste, šta je jeftinije i koliko vredi ono što se raznim varjantama dobija. Cena svih eksproprijacija ili tunel?

Doduše, izgleda kao da u najvećem delu Ugrinovačke ima nešto malo mesta za proširenje ulice, mada mora da se žrtvuje bivši travnjak (a sada uglavnom parking), a ponegde i deo trotoara. Kritičan je samo uspon od Senskog trga do vrha lesne zaravni. Tu nema mesta i mora da se ruši.

Mada tu sad treba uzeti u obzir i metro. Trenutno važeći izbor je "cut and cover" metoda iskopa duž Uginovačke. Ako to ostane, kompletna Ugrinovačka ionako mora da se raskopa. Tako da izbor nije baš jednostavan.
 
Prethodna vlast je osim Vojvođanska-Tošin bunar pravca napravila i Mirijevski bulevar, i Pupinov most sa većim obimom eksproprijacije i rušenja.

Pri eksproprijaciji i rušenju čak i nelegalni objekti moraju da dobiju nadoknadu, inače kreditori blokiraju sredstva (makar iz zapadnih investicionih fondova). Uz to, eksproprijacija se po pravilu ne kreditira, već samo gradnja infrastrukture. Činjenica da neko godinama živi u nelegalnom objektu, a da država nije reagovala još u toku gradnje, po logici zapadnih zakona daje velika ekonomska prava vlasniku nelegalnog objekta.

Ako bi o pojasima sa eksproprijacijom kuća za gradnju glavnih saobraćajnica, u Beogradu postoji nekoliko desetina kilometara pravaca gde je to potrebno za minimalnu osnovnu infrastrukturu.
Слабо је то. Знам да су то урадили, али мора још. Такви објекти су највећи проблем у Београду.
 
Jedino što je realno je izgradnja ove veze Vrtlarska - M.Pupina za koju već postoji PDR. Na tome bi trebalo insistirati kako bi se rasteretio saobraćaj na semaforu prema centru. Fantazije o bulevarima i tunelima se neće nikad ostvariti, pa bolje se fokusirati na projekat koji može da se ostvari možda za 3-4god. Opština bi trebalo da pokrene neku inicijativu za izgradnju ove veze od oko 400m i dve kružne raskrsnice.

IMG_20221222_131301.jpg
 
Poslednja izmena:
zutom je otprilike oznaceno kako bi trebalo da bude dodata traka ivicevoj . isarano su prostor stovarista i par niskih kuca i parkici na kom je benzinska pumpa i javni WC .
predlog za neke od vas : mogli bi da razrade plan podzemne garaze na celom ovom prostoru ,jer je ovde planirana metro stanica i pre 50 godina pa i ovaj Vesarin plan je ukljucuje.
Naselja Sava Kovacevic i Marija Bursac su izgradnjena tako sto je SFRJ oduzela nemcima 1945 zemljane kuce pa ih dala kolonistima a onda 60 ih sa firmama i stambenim fondom te kuce i placeve privatne oduzela i podelila svojim radnicima i vlasnicima parcela na kojima je gradjeno stanove i to gradila do 1989 a nekima su ostali i duzni pa su to peglali da ne ulazimo u detalje .Hocu da kazem da nema ni para ni volje u ovoj zemlji da urbanizuje jedan ogroman deo opstine kao sto je Zemun ,nisu u stanju da prosire Vojislava Ilica nekih 500 - 700 metara a mi ovde raspravljamo da odsele par hiljada ljudi i potrose bog zna koliko para da bi napravili nove bulevare .
Ono sto je realno u Zemunu barem jeste da urade makar neke raskrsnice koje za koje su clanovi ovde prilozili skice i planove .
a prioritet bi bio bas ovo sirenje iviceve i pravljenje prostora u kruzni tok jer se guzva stvara ovde , inace Iviceva je prosirena 2008-9 tako nesto i dobila je trake bez eksproprijacije
Screenshot 2022-12-22 183833.png
 
@Гага Мислим да приликом проширења дела Тошиног бунара на који мислиш ништа није рушено,исправи ме ако грешим.
У Тошином бунару од раскрснице са Николе Добровића до Владимира Назора срушено је / експроприсано је једно 7-8 кућа и сервиса. И кућа са ауто-сервисом наше бивше чланице @Бека Бека је отишла под мач, наравно уз прилично добру надокнаду. О свему томе има на подтеми "Тошин бунар: проширење и реконструкција улице". Нажалост слике фоторепортажа које сам постављао су се избрисале због промене формата Беобилда.
 
Vrh