Ne, planirana verzija trga je ne samo bolja nego i nužna. U varjanti koju spominješ kritična tačka bi se samo premestila na raskrsnicu Prilaza, Tošinog bunara i Ivićeve, a onda je i sama Ivićeva problem. Zato OBE raskrsnice moraju da se integrišu i da postanu jedna. Samo se u takvom slučaju povećava protočnog celog poteza bez potrebe da se (za sada) proširuju Ugrinovačka i Tošin bunar, tj onda bi za sada bilo dovoljno proširiti samo Vrtlarsku. To je zato što povećani dolazni protok saobraćaja iz bulevara Mihajla Pupina po
proširenoj Vrtlarskoj onda ima i svoje isto tako brze odlazne veze, tj ima na raspolagnju čak tri odlazne ulice 1+1, međusobno povezane visoko integrisanom, brzom vezom (tj veoma protočnom raskrsnicom). "Brza veza" ovde znači da se od kraja Vrtlarske izgubu malo vremena dok se uđe u
bilo koju od mogućih odlaznih ulica. Ona može biti brza samo ako su sve ulice u okolini integrisane u jedinstvenu raskrsnicu - kružni tok - koja objedinjuje
sve ulice u blizini, a to se ne bi desilo ako ovde ostanu dve fizički razdvojene raskrsnice. Zbog toga moraju da se ruše svi objekti na južnoj strani Ivićeve, od crkve od Vrtlarske. Zgrade na slici nisu posebno vredne i nema razloga čuvati ih.
Poenta cele ove priče je kako smisliti nešto što je bar delimično, privremeno i jeftino rešenje haosa u centru Zemuna, pa se zato može uraditi odmah, bez potrebe da se čekaju svi uslovi za ogromni obim eksproprijacije i rušenja u Ugrinovačkoj i Tošinom bunaru. IIi da beskonačno čekamo metro u Zemunu koji zavisi i od toga, i od još čitave gomile drugih, isto tako teških preduslova (tunel ispod Save, itd, itd). Iz ovoga se vidi da to jeste moguće upravo na opisani način: Povezivanjem bulevara Mihajla Pupina sa Vrtlarskom, proširenjem Vrtlarske i pravljenjem tri velike i protočne raskrsnice (tri kružna toka) na toj trasi. Sve to već jeste planirano pa se ne radi puno toga što se kasnije ionako ne bi radilo. Tako da zaista ne vidim mane jedne ovakve ideje.