Šta je novo?

Garaža - SC Pinki

Taj plan može da se koriguje, jer baš su preterali sa veličinom trga i onog "ostrva", pa onda mora da bude i dosta rušenja kuća. Može da se izgradi samo kružna raskrsnica na uglu gde je sada stovarište, a ne da se ruše kuće u Ivićevoj i pogotovo u Ugrinovačkoj, jer je besmisleno rušiti samo početak te ulice kada se ostalo nikad neće rušiti u nastavku Ugrinovačke.

Ovde sam samo naznačio gde bi mogla da bude ta kružna raskrsnica, a verujem da ima furumaša koji to mogu da detaljno isprojektuju. :)

IMG_20221227_074824.png
 
Ne, planirana verzija trga je ne samo bolja nego i nužna. U varjanti koju spominješ kritična tačka bi se samo premestila na raskrsnicu Prilaza, Tošinog bunara i Ivićeve, a onda je i sama Ivićeva problem. Zato OBE raskrsnice moraju da se integrišu i da postanu jedna. Samo se u takvom slučaju povećava protočnog celog poteza bez potrebe da se (za sada) proširuju Ugrinovačka i Tošin bunar, tj onda bi za sada bilo dovoljno proširiti samo Vrtlarsku. To je zato što povećani dolazni protok saobraćaja iz bulevara Mihajla Pupina po proširenoj Vrtlarskoj onda ima i svoje isto tako brze odlazne veze, tj ima na raspolagnju čak tri odlazne ulice 1+1, međusobno povezane visoko integrisanom, brzom vezom (tj veoma protočnom raskrsnicom). "Brza veza" ovde znači da se od kraja Vrtlarske izgubu malo vremena dok se uđe u bilo koju od mogućih odlaznih ulica. Ona može biti brza samo ako su sve ulice u okolini integrisane u jedinstvenu raskrsnicu - kružni tok - koja objedinjuje sve ulice u blizini, a to se ne bi desilo ako ovde ostanu dve fizički razdvojene raskrsnice. Zbog toga moraju da se ruše svi objekti na južnoj strani Ivićeve, od crkve od Vrtlarske. Zgrade na slici nisu posebno vredne i nema razloga čuvati ih.

street-view-iviceva-jpg.151102


Poenta cele ove priče je kako smisliti nešto što je bar delimično, privremeno i jeftino rešenje haosa u centru Zemuna, pa se zato može uraditi odmah, bez potrebe da se čekaju svi uslovi za ogromni obim eksproprijacije i rušenja u Ugrinovačkoj i Tošinom bunaru. IIi da beskonačno čekamo metro u Zemunu koji zavisi i od toga, i od još čitave gomile drugih, isto tako teških preduslova (tunel ispod Save, itd, itd). Iz ovoga se vidi da to jeste moguće upravo na opisani način: Povezivanjem bulevara Mihajla Pupina sa Vrtlarskom, proširenjem Vrtlarske i pravljenjem tri velike i protočne raskrsnice (tri kružna toka) na toj trasi. Sve to već jeste planirano pa se ne radi puno toga što se kasnije ionako ne bi radilo. Tako da zaista ne vidim mane jedne ovakve ideje.
 
Poslednja izmena:
Па управо и јесте проблем што би била мања па би се стварале гужве.
 
Svakako jedan odavno potreban objekat u Zemunu. Ako je Novi Beograd prvi na listi opstina u kojoj se kuburi sa parking mestima, iako ih toliko ima, Zemun je na jakom drugom mestu.
 
Do sada su odradili samo tri posla i onda stali.
  1. Izmestili su toplovod koji je smetao.
  2. Pobili šipove na ivicama budućeg iskopa kao zaštitu od obušavanja
  3. Izbušli pravilni pravougaoni raster rupa za drenažu, od njih sproveli cevi do kanalizacije, uključili pumpe koje će nivo podzemnih voda držati spuštenim do kraja radova
I inda su došli Novogodišnji praznici. Tada su svi razišli i do sada se nisu vratili.
 
Do sada su odradili samo tri posla i onda stali.
  1. Izmestili su toplovod koji je smetao.
  2. Pobili šipove na ivicama budućeg iskopa kao zaštitu od obušavanja
  3. Izbušli pravilni pravougaoni raster rupa za drenažu, od njih sproveli cevi do kanalizacije, uključili pumpe koje će nivo podzemnih voda držati spuštenim do kraja radova
I inda su došli Novogodišnji praznici. Tada su svi razišli i do sada se nisu vratili.

Lapsus. Ne šipove nego talpe.
 
A jel plan da ovo bude garaza u jednom nivou, nadzemna u nivoima, podzemna u nivoima ili kombinacija boldovanog?
 
Zuma wrote ,,... I onda su došli Novogodišnji praznici. Tada su svi razišli i do sada se nisu vratili.... ,,
Treba i dodati ....sanjajući dolazak princa da jednim poljupcem probudi gradilište ....
Čiča Mića i gotova priča. 😁
 
Овим темпом ће надмашити и динамику коју су имали на реконструкцији суседног објекта, када земуногимназијалци скоро читаве 3 године ниси могли у њихову гимназију.
 
Svakako jedan odavno potreban objekat u Zemunu. Ako je Novi Beograd prvi na listi opstina u kojoj se kuburi sa parking mestima, iako ih toliko ima, Zemun je na jakom drugom mestu.
Da centar opštine sa šestocifrenim brojem stanovnika, bez ljudskog bulevara, bez tramvaja, trolejbusa, železnice, biciklističkih staza će rešiti relativno skupo rešenje za trocifren broj parking mesta.
 
Svako tumači kao hoće, ja podržavam da treba da se radi na svemu sto si naveo i sve to Zemunu fali. I ne kazem da neki drugi projekti možda nisu imali prioritet. Žalosno je to tako kažem, ali bolje i da se uradi nešto, što će da koristi, nego da se ne gradi ništa.
 
Još juce vratili se radnici na plac...
Radili i danas
Posao isti ko pre nove godine....
 
Vrh