Što ovaj u gornjem klipu reče,jJUŽNI SVET će slediti Kinu a ne USA i Eu.Norveška dostigla tačku na kojoj je 93,4 % kupljenih novih automobila električno. Takođe, pošto nije u EU, odbila je da uvede carine Kineskim električnim vozilima.
Delta Auto grupa postala je zvanični uvoznik, distributer i ovlašćeni serviser potpuno električnih lakih komercijalnih vozila brenda Farizon koji posluje u okviru kineske Geely grupacije.
Ovaj lik je pomalo preoptimističan, više ga ne pratim tako često, ali baš voli da previđa (pre)svetlu budućnost. Koja će doći ali ne verujem baš tako brzo. KIna pravi giganske korake, ali drugi ne prate. Oni mogu da subvencionišu njihove EV, ostali ne mogu ili su odlučili da to ne rade.
Afrika stvarno ima obilje obnovljivih izvora, ali teško će EV postati razvojna šansa. Zemlje Afrike nemaju dovoljno kapitala da isprate elektrifikaciju saobraćaja. Primer dda su preskočili fiksnu telefniju nije relevanan ovde, pošto mobilni telefoni su značajno jeftinijie, a EV još uvek nisu jeftini. Kineski bum se temelji na velikoim subvencijama, skoro 50% cene pokriva država. Nisam siguran da će Africi da poklone tako jeftina vozila.EV mogu postati razvojna šansa Afrike s obzirom na njen generalni potencijal proizvodnje obnovljivih izvora energije (mnogo veći nego u Evropi). Solarna, hidro i vetro energija u Africi je još neiskorišćen potencijal u većini zemalja, i za njih ima generalno smisla da se okrenu ovim vozilima mnogo više nego za nas (trenutno).