[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625605#p625605:1yve05pz je napisao(la):
Earthmoving » Uto Maj 28, 2019 2:40 pm[/url]":1yve05pz]Dobro, Tesla je ipak posbna prica jer su oni buldozer koji krci sumu za elektrovozila, tako da je njihova uloga dublja od obicne kompanije, tu su dublji interesi odredjenih dubljih krugova da se predje na elektrovozila, i promeni citava civilizacija zasnovana na gorivu kao bazicnom energentu. Tako da, po mom misljenju, Tesla nije obicna kompanija vec da je neko debelo gura i daje pare pare godinama unazad, moguce americka vojska jer cesto oni vojnu tehnologiju preko izabranih kompanija kasnije komercijalizuju (u ovom slucaju baterija). Zato su oni izuzetak a ne pravilo sa kojim ce se kasnije porediti proizvodjaci elektrovozila. I Tesla je uspesno odradio svoj posao, sto bi rekli - shill, da povuce industriju u tom smeru. Ne bi me cudilo da americka vosjka uksoro pusti u komericajlizaciju u bezicni prenos struje. E sad, zasto mislim da ce dugorocno stari proizvodjaci nestati, pa nije prvi put da neko ko je bio u nekom periodu najpoznatiji, danas za njega niko ni ne zna da je postojao. Zato sto svaka drzava moze praviti elektromotore, a ni sasija, gume, i ostali delovi nisu neki problem sem baterija. I zato svako ko ima tehnologiju baterija moze praviti svoja kola, i to dosta jeftinija od nemackih gde su plate radnika velike, a imaju polutajne finansijske obaveze prema nemackoj drzavi (recimo skoro sam se iznenadio da je Donja Donja Saksonija vlasnik 20% Folkswagena)... Meni je zao sto su se Nemci odlucili da odugovlace sa prelaskom na eletrovozila, iako sam ubedjen da su sigurno pre Korejanaca, Japanaca, Kineza mogli razviti tu tehnologiju, ali eto pohlepa je bila jaca. Ali how you saw, thus you reap, uskoro ce doci vreme za naplatu, kada se omasove eletrovizola, niko nece imati vise razloga da uvozi nemacka kola, i puni njihov budzet izvozom. Evo, voleo bi za 10 godina videti da li ce se u tom pravcu stvari odvijati....