nekianonimnilik
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.08.2017.
- Poruke
- 1.049
- Pohvaljen
- 1.536
pa ono, zavisi sta smatras brdovitim, cenim da mu voznja po vracaru nije neki problem, al ako bi od kanarevog do vma, tu ti nije dosta baterija za e-golf
zanima me kako si matematičko-logički izveo zaključak da ne sme da se vozi po kolovozu ako postoji staza?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622467#p622467:2soxtluy je napisao(la):Михаило » 14 May 2019 05:39 pm[/url]":2soxtluy]Ma vidiš da ljudi ne umeju ni prosto proširenu rečenicu da razumeju kako treba.
Dakle, evo matematički[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622000#p622000:2soxtluy je napisao(la):Dart » 12 Мај 2019 04:27 pm[/url]":2soxtluy]Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima
Član 7
21) trotoar je posebno uređen deo puta pored kolovoza namenjen prvenstveno za kretanje pešaka
prvenstvneno = pre svega za pešake
prvenstvneno <> isključivo
Sledi: Može svašta, ali pešaci imaju prednost.
Ajde i ovde:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622000#p622000:2soxtluy je napisao(la):Dart » 12 Мај 2019 04:27 pm[/url]":2soxtluy]
Član 40
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od
najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.
sme = dozvoljeno je da koristi kolovoz u slučaju da ne postoji staza
sme <> mora
Sledi: Ako ne postoji staza, biciklista sme da koristi kolovoz ali ne mora. Ako postoji staza - ne sme da koristi kolovoz.
Kako ljudi odavde izvedu zaključak da ne sme po trotoaru...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627975#p627975:34furg9d je napisao(la):operic » Čet Jun 06, 2019 11:30 am[/url]":34furg9d]da li na šaomiju mogu da se menjaju baterije? pitam se šta se desi kad im se za godinu dana prepolovi kapacitet (kao što je slučaj sa mobilnim telefonima)
kakav je na nizbrdicama? da li se i tu aktivira ograničenje od 25kmh? šta se npr dešava ako hoćeš da se spustiš niz drajzerovu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628334#p628334:lm3p0aho je napisao(la):Zuma » 07 Jun 2019, 13:05[/url]":lm3p0aho]
Bitno proširenje prostora dodeljenog bici stazama je nažalost moguće tek kad proradi metro i kad se napravi osnovna mreža uličnih transverzala kroz grad, što znači tunela i obilaznica.
Potrebe za transportom u okviru nekog ograničenog vremena i eventualno sa prtljagom se nažalost ne može ukinuti, pa su ova mala lična transportna sredstva moguća tek uz postojanje kvalitetnih alternativa takvom saobraćaju.