Šta je novo?

Dragan Djilas

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zato svaki Srbin treba da ima spy-cam 24 casa da belezi sa mu se desava u zivotu, i kaci na you tube najzanimljivije detalje. Bilo bi tu uloga za oskara, siguran sam.
 
od ovakvih tracarija nema nista.
Da se radi pod Djilasom - radi se. Da li se radi vishe no ranije - radi se. Da li se radi dovoljno - ne radi se. Da li se radi kako treba ( a ne principu drzi vodu dok majstori ne odu) - pa bash ne. Da li su sve opstine ovoga grada podjednako tretirane za vreme njegovog mandata - nikako, Zemun je najbolji primer za to. Da li je uveo transparentnost u funkcionisanju gradske vlasti, narocito sto se tiche finansiranja kapitalnih projekata - nije, sto mu najvishe zameram. Mi i dalje se igramo asocijacija sa tachnom cenom mosta preko Ade... da ne pominjem ostale projekte ili to sto je Beograd pretvoren u lichni vilajet gde morash da znash i podmazesh nekog u fotelji da bi ista uradio.To su barem moji, lichni stavoi

njegov nastup u Pescaniku mi je delovao dosta drchno i arogantno...
 
Bulevarac":pytrcong je napisao(la):
Zato svaki Srbin treba da ima spy-cam 24 casa da belezi sa mu se desava u zivotu, i kaci na you tube najzanimljivije detalje. Bilo bi tu uloga za oskara, siguran sam.
Upravo, koliko je meni puta palo to na pamet. ne samo zbog ovakvih primera, negu uopsteno u zivotu od strane priajtelja, poznanika.
 
mradulovic":2o7ca87p je napisao(la):
od ovakvih tracarija nema nista.
Da se radi pod Djilasom - radi se. Da li se radi vishe no ranije - radi se. Da li se radi dovoljno - ne radi se. Da li se radi kako treba ( a ne principu drzi vodu dok majstori ne odu) - pa bash ne. Da li su sve opstine ovoga grada podjednako tretirane za vreme njegovog mandata - nikako, Zemun je najbolji primer za to. Da li je uveo transparentnost u funkcionisanju gradske vlasti, narocito sto se tiche finansiranja kapitalnih projekata - nije, sto mu najvishe zameram. Mi i dalje se igramo asocijacija sa tachnom cenom mosta preko Ade... da ne pominjem ostale projekte ili to sto je Beograd pretvoren u lichni vilajet gde morash da znash i podmazesh nekog u fotelji da bi ista uradio.To su barem moji, lichni stavoi

njegov nastup u Pescaniku mi je delovao dosta drchno i arogantno...
slazem se za sve receno, ali bih samo dodao tu arogantnost, odnosno nenadje*******ivost (to mu vise pristaje).
uocili smo to odmah na seci platana, kasnije se to samo nastavilo, negde manje negde vise.
 
БЕОГРАД

Сагласност свих власника станова – услов за надградњу
Уставни суд прогласио неуставним одредбе Закона о одржавању стамбених зграда који се примењује 16 година. – Од дана ступања на снагу одлуке власници станова имају шест месеци да реагују ако сматрају да су повређена њихова права

nadzidjivanje.jpg

И акција „Кровови Београда” јавног предузећа „Градско стамбено” сада је доведена у питање
За надградњу зграде и припајање заједничких просторија, тавана или вешернице стану, инвеститорима ће убудуће бити потребна сагласност свих власника. Јер, Уставни суд је прогласио неуставним одредбе Закона о одржавању стамбених зграда, према којима је за промену намене заједничког простора био довољан пристанак власника више од половине укупне стамбене површине објекта.

Како објашњава Александра Дамњановић Петровић, помоћница министра животне средине, рударства и просторног планирања, оспорене су све одредбе закона које се односе на надоградњу, претварање заједничких просторија у стамбену јединицу или пословни простор као и припајање заједничких простора суседном стану или пословној просторији.

„Када одлука Уставног суда ступи на снагу, инвеститори који су започели пренамену заједничких просторија или надзиђивање биће спречени да наставе радове, јер ће орган који издаје дозволе бити у обавези да им тражи уговор са скупштином зграде у коме су сагласност дали сви власници а не само као до тада њих 51 одсто. Пристанак мањинских власника је потребан зато што Уставни суд полази од тога да је реч о заједничкој недељивој својини на коју сви имају право без обзира на величину стана”, објашњава Дамњановић Петровић.

Она сматра да одлука Уставног суда, када буде ступила на снагу, не би требало да се примењује на бројне примере надградње или адаптације који су правоснажно окончани, односно тамо где су инвеститори добили употребне дозволе и укњижили непокретност. Тај број сигурно није мали ако се има у виду да се Закон о одржавању зграда примењује од 1995. године.

„Још нисмо добили образложење те одлуке, али ћемо као ресорно министарство задужено за измене и допуне Закона о одржавању стамбених зграда поштовати одлуку Уставног суда што је обавеза и свих органа који издају грађевинске дозволе. У нашем програму је да до краја године донесемо и нови закон”, каже помоћница министра.

Међутим, оваква одлука могла би да има и далекосежније последице. власници станова који нису дали сагласност за адаптацију и надзиђивање и сматрају да су њихова права на тај начин повређена могу у року од шест месеци да реагују и оспоре коначне и правоснажне појединачне акте донете на основу закона чије су одредбе проглашене неуставним. То је у складу са Законом о Уставном суду. Које дозволе би могле да падну у воду још није јасно зато што одлука није објављена у „Службеном гласнику”.

И акција „Кровови Београда”, јавног предузећа „Градско стамбено” сада је доведена у питање. Од октобра прошле године око 60 скупштина зграда пријавило се да у замену за поправке фасаде, лифта, таванице на њиховом равном крову буду сазидани нови станови. Две скупштине, које су приложиле сагласност власника 51 одсто површине зграде, прошле среде у суду нису могле да овере уговор са нашим предузећем, каже Слободан Миљковић, директор „Стамбеног”.

„Наша акција је осуђена на пропаст јер ће у пракси бити практично немогуће добити сагласност свих власника станова који често не могу да се договоре да у згради замене сијалицу или прекидач. Изненађен сам одлуком и није ми јасно да се одредбе закона проглашавају неуставним после 16 година примене ”, негодује Миљковић.

Д. М.

--------------------------------------------

Проблем су лоши пројекти

Иван Рашковић, председник Друштва архитеката Београда, сматра да ће надградња убудуће бити заустављена, јер је и до сада било тешко прикупити потписе власника већине квадрата у стамбеној згради.

„Проблеми са надзиђивањем нису у бројности него у чињеници да су пројекти лоши. То је најуочљивије на Врачару или Старом граду, јер су то делови престонице са највреднијом архитектуром. Међутим мноштво је и примера успешних надградњи које саме по себи нису лоше, зато што Београд треба да се развија”, истиче Рашковић.

објављено: 19.04.2011.

info sa - http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Saglasnost-svih-vlasnika-stanova-uslov-za-nadgradnju.sr.html
 
Pre 20 godina

Student Đilas vs. predsednik

Jedan od učesnika razgovora sa predsednikom Srbije bio je i Dragan Đilas, današnji gradonačelnik Beograda, a tada student Mašinskog fakulteta. Zbog toga što se taj susret, kao i onaj koji se desio naredne godine, u javnosti pominje vrlo često od kada je Đilas zauzeo visoke pozicije u Beogradu i DS-u, transkript razgovora između njih dvojice prenosimo u integralnoj verziji.

DRAGAN ĐILAS, student: Ja ne govorim u ime studenata nego u svoje lično ime. Ja ću postaviti konkretna pitanja i želim konkretne odgovore. Imam četiri pitanja. Prvo pitanje: ovde se dosta govorilo o tome da je Hrvatska nelegalno uvezla one 'kalašnjikove' što smo svi videli zahvaljujući onom filmu. Pitanje je vrlo jasno i glasno: zašto Jugoslovenska narodna armija, ako je snimala sve to, snimala granične prelaze, nije to oružje zaplenila. Kada bilo ko putuje u inostranstvo i pokuša nešto da prošvercuje, čim stigne njemu se to oduzme. Zašto Hrvatskoj to nije oduzeto odmah, zašto je pušteno da se naoruža, a tek posle toga se traži da ona to oružje vrati.

SLOBODAN MILOŠEVIĆ: Evo odmah ću odgovoriti. Armija je odmah obavestila i nije joj data naredba da to učini, a Armija u pravnoj državi može raditi samo po naredbi. Armija je tražila takvu naredbu ali je nije dobila u Vrhovnoj komandi. A što se tiče kontrole granica, ja želim da vas upoznam, pošto vidim i iz ovog pitanja da se možda o tome ne znaju prave činjenice - Armija ne kontroliše granične prelaze, Armija brani granice Jugoslavije izvan graničnih prelaza. A granične prelaze kontroliše lokalna policija, a tovare koji prelaze granične prelaze kontroliše Savezna uprava carina koja je jedinstvena organizacija za celu Jugoslaviju i pod direktnom ingerencijom Saveznog izvršnog veća. Kao što znate, svi koji ste putovali, nigde vam vojska nije pregledala ni pasoše, niti prtljag. To radi carina i to radi policija. Oni su ovlašćeni da kontrolišu prelaz granice.

DRAGAN ĐILAS: Drugo pitanje: Apsolutno se slažem sa gospodinom predsednikom, ali ja kad sam putovao nisam nosio oružje tako da nema zašto vojska da me pretrese. Druga stvar, zašto niste došli na Terazije i obratili se tamo studentima kad su oni to tražili. Jer uz sve dužno poštovanje kolegama koji su ovde došli, ovde nas možda ima 100-150. Beogradski univerzitet ima negde oko 50-60 hiljada studenata, i pitanje je koliko će ti studenti znati šta se sve ovde priča. To je drugo pitanje. U isto vreme apelujem na Vas, pošto postoji objektivan radio, to je Radio B92, koji je istina bio zabranjen, postoji i studentski program, da se u tom programu obratite i studentima Univerziteta, a ne samo nama 150 koji smo zahvaljujući nekom svom radu ili sreći došli da razgovaramo s Vama. Treće pitanje je: ko je na mostu naredio da se baci suzavac na studente, na srpsku mladost i srpsku budućnost. (aplauz) Ja znam da je oformljena objektivna komisija koja će to doneti, ali tamo onom dečku koji je ostao bez oka, koga je patrona pogodila u glavu, dok bude čekao da odbor podnese svoje mišljenje biće mu sve teže i teže. Ja mislim da je to trebalo odmah, istog trena da se ustanovi ko je dao takvu naredbu i da za to snosi punu odgovornost. I posledne pitanje, četvrto, govorite o upotrebi vojske u zaštiti demokratije, to je i predsednik Predsedništva SFRJ dr Borisav Jović rekao da je on želeo da vojska štiti demokratiju. Ja sam još mlad, ne znam baš najbolje, ali ne znam nijednu zemlju na svetu u kojoj je vojska štitila demokratiju i uspela da je zaštiti. Pođimo od Idi Amina, velikog prijatelja Jugoslavije do pre nekoliko godina, preko Aljendea, preko generala u Čileu, itd. itd. U trenutku kada Evropski parlament poziva Jugoslaviju da spreči upotrebu sile, delegati, odnosno predstavnici Srbije u Predsedništvu SFRJ, traže da vojska izađe na ulice. Ne znam, ali smatram da taj poziv angažovanja vojske u zaštiti demokratije je krajnje apsurdan i da nema nikakvog smisla.
...

http://webcache.googleusercontent.c...1&hl=en&ct=clnk&gl=uk&source=www.google.co.uk
 
"Drugim rečima, biznismene, koliko ste zaradili? Zašto tu zaradu nije ostvario RTS? Koje je to vreme koje ste kupili? Da nije možda taj frtalj ona najatraktivnija četvrtina? Pre i posle dnevnika, u toku serija, na poluvremenima utakmica? Ili su to možda, posleponoćni termini? Vi ste, biznismene, ovde trebali Televiziji baš kao peti točak na kolima", rekao je Kovačević.

Nekako mi se cini da Djiki nece jos dugo, sto mozda uopste i nije lose :roll:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/356334/Sinisa-Kovacevic-trazi-izvinjenje-od-Djilasa
 
Za mene najbolji gradonacelnik u poslednjih 30 godina.

Covek koji je pokrenuo ipak neke stvari u ovom gradu i ako verujem da je uradio i neke lose posteze ali globalno sagledano promenio je ovaj grad na bolje sta god ljudi mislili.
 
spatiotecte":2mgdjm1l je napisao(la):
Za mene najbolji gradonacelnik u poslednjih 30 godina.

Covek koji je pokrenuo ipak neke stvari u ovom gradu i ako verujem da je uradio i neke lose posteze ali globalno sagledano promenio je ovaj grad na bolje sta god ljudi mislili.

Ok, to ne znaci da nije lopov , tajkun, arogantan naduvenko, i lazov. A sto je bolji od prethodnih gradonacelnika u prethodnih 30 godina, govori vise o tim prethodnim nego o samom Djikiju, ili ipak mislis drugacije ?
 
spatiotecte":1khprce2 je napisao(la):
Za mene najbolji gradonacelnik u poslednjih 30 godina.

Covek koji je pokrenuo ipak neke stvari u ovom gradu i ako verujem da je uradio i neke lose posteze ali globalno sagledano promenio je ovaj grad na bolje sta god ljudi mislili.


To nije tacno, samo je pokrenuo odlican marketing i ogromne kredite ulazuci u nesto sto ne donosi profit.
Dakle, besmisleno.
Svako u ovoj zemlji moze da stavi svoju kucu pod hipoteku i podigne kredit iako nema prihode a zatim kupi nov frizider ili sporet koji mu opet nece doneti nikakve prihode, vec samo dug.

Ja stvarno ne razumem sta je on po tebi pokrenuo?
Zaduzivanje i potrosnju grada definitivno jeste.
 
Vidi , moguce da se spartiotecte ogrebao za nesto, pa mu se djiki dopada bas, obicno tako zapocnu najvece ljubavi :)
 
Da je doveo stalno pominjani toplovod iz Obrenovca, da je napravio bilo kakvu industrijsku zonu, da je zavrsio prokop da se proda ono zemljiste uz Savu i zatim od tih para gradi metro, most, sta god, briga me sto krade, nego on nije uradio nista pametno u ovom Beogradu, samo je mazao oci i pravio reklame. Svi ce da kradu, ali ovaj direktno krade ne ostavljajuci nista korisno Beogradu.
 
Bulevarac":nj9h82f8 je napisao(la):
Vidi , moguce da se spartiotecte ogrebao za nesto, pa mu se djiki dopada bas, obicno tako zapocnu najvece ljubavi :)

pa budi dobar sa njim i dobices i ti od njega poslove...
 
spatiotecte":vzbvi217 je napisao(la):
Bulevarac":vzbvi217 je napisao(la):
Vidi , moguce da se spartiotecte ogrebao za nesto, pa mu se djiki dopada bas, obicno tako zapocnu najvece ljubavi :)

pa budi dobar sa njim i dobices i ti od njega poslove...

naglasak na dobar. ma jok, poslove iskljucivo dobijam preko preporuke.
 
salu na stranu, odgovoricu na pitanje zasto mislim da je pokrenuo neke stvari i da je globalno ono sto je uradio dobro za grad.

Pod tim pokrenuo nesto u gradu mislio sam na sledece stvari:
- obnovio je skoro sve mostove u gradu (da li je neki obnovljen u poslednjih 30 godina?)
- zapoceo izgradnju 2 nova mosta (da li je neki izgradjen u posldnjih 30 godina?)
- pokrenuo je visokotaktnu gradsku zeleznicu (to nismo imali ranije osim Beovoza koji je bio jako nepopularan)
- kupio je napokon nove tramvaje posle 30 godina (ne racunam onih 20 katica nabavljenih 1997 koje su tada bile tehnoloski skroz prevazidjene)
- Autobusi, trolejbusi, dobro, to se obnavljalo i pre njega.
- Vrtici, skole drzavne ustanove
- renovirao je bazene (to takodje niko nije radio u poslednjih 30 godina)
-sredio je parkove u centru grada

Za jedan mandat, meni to nisu male stvari.

Odgovoricu Nikoli011 u vezi uzimanja kredita:
Ja se svakako slazem da ih je on uzimao i to ne poricem, ali bar se vide rezultati od tih kredita! nesto je izgradjeno. i ne mogu da razumem da kazes da to ne donosi profit, ne mozes gledati profit kroz investicionu opravku nekoliko mostova, to je jednostavno moralo da se popravi da se ti isti ne bi srusili. takodje izgradnja novih mostova je nuzna stvar kad ti grad lzei na 2 reke.

Tramvaji trolejbusi i autobusi moraju da se obnove redovno i oni donose pare tim se kredit dugorocno isplati, isto vazi i za remont Ruskih vozova koji ce isplatiti ulaganje kroz porast korisnika.
Bazeni koji su obnovljeni ce donositi vise para jer ce biti vise poseceni.

Takodje svuda u evropi se finansiraju takve investicije putem kredita, sta je tu cudno?

Naravno ne ulazim u razne afere koje je on mogao da ima i koje povezuju sa njim, mene interesuju rezultati, a oni su vidljivi.
Ne razumem toliki gnev prema njegovom radu?
Sta je znacajno uradjeno pre 2008 u Beogradu? nek neko obrazlozi ovo pitanje pa da uporedimo razne gradske vlasti.
 
Bazeni ne donose pare, oni se subvencionisu iz budzeta, cena karte nikada nece moci da pokrije troskove i to je normalna stvar. Autobusi ne donose pare, prevoz se subvencionise i dodatno placas koriscenje autobusa uzetih na kredit. Isto i za zeleznicu.
Ja ne kazem da nije trebalo da kupi autobus, renovira bazen, bilo sta. Ali mora da se ide od prioriteta. Prioritet je stvoriti nesto sto ce obrnuti kapital poput industrijske zone ili tog toplovoda. Tu je samo problem sto gradjani to kratkorocno ne vide kao uspeh pa bi on sa tim izgubio izbore, a druga je stvar sto bi to za Beograd bila genijalna investicija.
Samo ti o tome pricam. Radio je stvari za slikanje.
Naravno da treba most, ali kad se grad podigne na noge i zaradi novac.
Naravno da treba prevoz, ali ulaganje u supalj dzep ne vodi nicemu.
Dok se ti javni sistemi ne rekonstruisu u smislu zaposlenih i troskova, tamo nijedan dinar ne bi smeo da ulazi zbog korupcije.
Koliko se povecava broj nezaposlenih, uskoro ce taj most na Adi biti frekventan iskljucivo na pesackom delu za blejanje.

Pusti covece vrtice, ionako je sve manje dece,bolje da je davao grad subvenciju da privatan isto kosta kao drzavni, pa kad vremenom opadne broj dece da ne dodje u situaciju da ima visak objekata koje treba da odrzava.
Preterao je u marketingu.
 
Evo da i ja sklonim salu na stranu...

Da i meni se dopada kako Bulevar danas izgleda(posle 30 godina), super sto je popravljen most, ali sta bi gradonacelnik trebalo da radi po defaultu ? Da li mislis da je on presao taj default ? Ja ne mislim, mislim da je cak birao samo projekte koji su popularisticki, te da je to bio prioritet,.
Smeta mi sto je sada kada je predsednik DS, osim izvinjenja nista vise, a ja od toga ne da nemam nista nego imam stetu. Nije u stanju da pokaze na lopove, pa time otvara put sledecim da isto tako kradu.

Meni je sramotno da pisem prijavu za nesto, i da evo danas dobijam odgovor posle 20+ dana cekanja u kome pise sledece, da ce se organ obratiti drugom organu da mu kazu da li zgrada ima 800 ili 1000m2. Mi sada zajedno cekamo taj odgovor i strepimo narednih 30 dana ...
Ejj 2013 je sutra, a mi se dopisujemo i cekamo odgovore 30 dana, njegov ortak Dulic barata svim tim naprednim programskim jezicima savrseno , pravi sajtove od 40k eura, i nista, mucak. Djiki ga je opet pohvalio, da je dobro radio, i Malovicka u paketu.
Ali kako da na sajtu koji stedi ljudima vreme i novac da dobijes politicke poene i ugradis se par miliona eura ? Nikako, zato daj most. Ne palim se ne te fore, ma koliko most lep bio, mi cemo ga placati, ne Djiki.
Morao je da reklamira stednju na svim nivoima, a ne trosenje.
Grad je mali , lako se ovde sve sazna, ne znam odakle njemu pare da ljude isplacuje u kesu u kovertama, plata je mala, ali dobijes u kesu, naravno zaposlen si jos preko veze.
Seca drvoreda i ta neka bahatost su me jos vise udaljile od njega kao coveka koji iskreno zeli da pomogne gradjanima, vise to vidim kao neku njegovu licnu borbu za pare, status, ego.
Siguran sam da ti i ja, nemamo ni delic te lose slike, a nazalost verovatno ce sledeca prica da bude jos gora, ali to me nece spreciti da kritikujem i ovu a i sledecu garnituru odnosno gradonacelnika, i nadam se da ce doci neko ko je iskreniji i sposobniji od Djikija.
Ima mnogo takvih samo se ne vide od ovih.
 
@nikola011
Naravno da treba da se grade industrijske zone i toplovod, to ne sporim.
Ali sada ne znam da li je to veci prioritet od ovog sto sam naveo vezano za mostove i vozila.

U pravu si kad kazes da se gradski prevoz subvensionise ali zamisli da se cekalo da se grad digne na noge kao sto si rekao da bi mogao da investira u nove autobuse i nove mostove, pa danas bi se vozili i dalje u konzervama iz 90tih, mostovi bi se bukvalno raspali. Ovo sto je uradjeno je bilo nuzno. pogledaj samo koliko se forumasi bune sto u prigradskim naseljima idu raspadnute kante, pa da se nije ulagalo u nova vozila ti razvaljeni autobusi bi vozili po celom gradu. (ne kazem da ne treba prigradskim naseljima nova vozila)

Za mene obnova mostova je stvarno bila prioritet, radi se o bezbednosti ljudi, stvarno su dotrajali kao i vozila u gradu, to ne moze da ceka da situacija bude bolja u gradu, mora redovno da se obnavlja i moraju redovno da se kupuju nova vozila.

Svako vodi svoju politiku, on je mozda bio pristrasan prema onome sto se vidi, vrlo je moguce ali i to sto se vidi je uspeo da vrati na koliko toliko normalni nivo i to se dopalo beogradjanima koji su mu dali i drugi mandat.
 
Ahh da zaboravio sam i prevaru zvanu parking servis, koja mi uzme godisnje preko 50eura! To mi je on uveo kao dozivotni namet iako ne stanujem u strogom centru , niti imam ikakve bolje uslove u odnosu na ranije parkiranje, naprotiv, borim se kao lav da bi se parkirao.
 
Bulevarac, sta te cudi da moras da placas parking u centru grada i za to da izdvojis 50 evra godisnje?
Jel mislis da je parking dzabe u Parizu, Londonu, Milanu?
To je valjda normalna stvar?
 
Ne kazem da je dao previse novca za autobuse, prevoz se i onako odrzava na nekom minimumu, 1.300 vozila je bilo i za vreme Milosevica kad se vozilo mnogo komotnije.

Ali nije uradio sustinu. Reci zasto se nije reformisao sistem prevoza, naplate, odrzavanja vozila, zaposlenih, to bi na godisnjem nivou donelo jos desetine autobusa na ulice od novca koji se baca. Ali ne, on nista nije uradio po tom pitanju, nego samo uzima kredite i krpi rupu bez dna.
U Beogradu je zbog sve manjeg broja dece u skolama ogroman visak uciteljica. Umesto da se to otpusti, grad poceo da placa neke boravke koji jesu korisni, ali ti ne znas koliko se to zloupotrebljava i koliko se tu ljudi opet nepotrebno placa.

Samo cuva neki mir i uzima kredite. Nije reformisao sistem prevoza, nije napravio nijednu zonu, prokop koji je mozda najbitniji za dolazak investicija nije se ni pomerio. Most na Adi zaista nije toliko hitan, ajde onaj u Borci i da kazem da je OK.

Pricas o obnovama mostova kao da ih je 50. Pa samo se rekonstruisala Gazela i to je OK, ostali se redovno odrzavaju, pa i pre njega koji su u nadleznosti grada. Ali opet je tu u pitanju kredit, nista on tu pametno nije uradio sem sto je rekao hajde da obnavljamo Gazelu, uzecemo kredit. Pa to je mogao svako, ali se nije lako usuditi da se zaduzis.
Ti pricas kao da oni prethodni nisu mogli da uzmu milijardu evra kredita i da se gadjaju po Beogradu sa parama. To je lako, to moze svako.
Reci mi sta je pametno uradio osim zaduzivanja?
Nikako to da mi kazes?
 
nikola011":g99b7pix je napisao(la):
Ti pricas kao da oni prethodni nisu mogli da uzmu milijardu evra kredita i da se gadjaju po Beogradu sa parama. To je lako, to moze svako.
Reci mi sta je pametno uradio osim zaduzivanja?
Nikako to da mi kazes?

Ako je lako uzeti miliardu evra kredita, zasto to onda nisu uradili gradonacelnici pre njega?

A ako grad dobija kredit, znaci da ima pokrice da to vrati.
Evo ti prostog primera nasih suseda, crnogorci, oni danas ne mogu da dobiju kredit da urade autoput bar-boljare jer njihova drzava nema pokrica za to i pizde na skyscrapercity-u kako se u srbiji uveliko gradi autoput ka jadranu a oni jos ni km autoputa da naprave.

Ne moze danas ko hoce da uzme kredite, treba ipak imati to u vidu. Nije mogao Milosevic da dobije kredite ako je drzao drzavu izolovanu 10 godina. Zasto neces da razumes da neke stvari ne mogu da se finansiraju drugacije? Hajde ti skupi pare od gradskog budzeta za jedan most, neces nikad uspeti to da uradis jer je jednostavno nemoguce, podji od sebe, auto kupujes na kredit, stan na kredit, itd. Kompjuter, telefon ces mozda kupiti u kesu.
Isto to vazi i za grad.


Da trebaju reforme, trebaju ja to ne sporim, ali za jedan prvi mandat ovo je dobar pocetak, nek sada utvrdi gradivo i nek se baci na reforme, nek pokrene druga pitanja.

Spomenuo si Prokop, to je u resoru zeleznice, Djilas nema nikakve veze sa tim, cak je grad platio 20 miliona evra (ipak ne mala suma za nas) da bi osposobio 2 nova koloseka kako bi grad mogao da ima gradsku zeleznicu i za to je zasluzan Djilas. Znaci covek je investirao gradske pare u drzavnu imovinu da bi Beogradjanima obezbedio brz prevoz a to je trebala drzava i zeleznice Srbije da plate. Ovo je bio vrlo pametan a i hrabar potez po mom ali to niko nece da prizna nazalost.
 
spatiotecte":1bx8qtrn je napisao(la):
Bulevarac, sta te cudi da moras da placas parking u centru grada i za to da izdvojis 50 evra godisnje?
Jel mislis da je parking dzabe u Parizu, Londonu, Milanu?
To je valjda normalna stvar?

Ne nije normalno i nije trebalo da bude tako organizovano. Niti zivim u centru grada, pripadam 3 zoni, niti smatram da treba da placam parkiranje ukoliko autro parkiram ispred kuce gde zivim. Da, treba da platim parkiranje ako zelim da se parkiram po drugim delovima grada gde ne stanujem, ali ne i tamo gde stanujem, Nije trebalo da postoji pretplaata od 50e godisnje, jer se time nije smanjio broj ljudi koji se parkiraju ispred kuce. Tako se ne pomaze stanovnistvu koje jedva sastavlja kraj sa krajem , nego mu nametnes jos 50e godisnje nameta, zauvek. a mnogi voze automobile koji vrede ispod 1000 eura.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh