Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.U međuvremenu, kragujevačka obilaznica će biti sa denivelisanim ukrštanjima.
Kakav spomenik gluposti i imbecilnosti...Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.
Ko će sprečiti nekog xy traktoristu da se preko ove raskrsnice prebaci na drugu stranu atara ako bude četvorokraki kružni tok.Zar nije bilo mesta dase ovaj nadvožnjak inkorporira u postojeće stanje pa makar i sa dva manja kružna toka na krakovima nadvožnjaka a ne ovako posred trase.
Pogledajte prilog 197867
Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.
Ko će sprečiti nekog xy traktoristu da se preko ove raskrsnice prebaci na drugu stranu atara ako bude četvorokraki kružni tok.Zar nije bilo mesta dase ovaj nadvožnjak inkorporira u postojeće stanje pa makar i sa dva manja kružna toka na krakovima nadvožnjaka a ne ovako posred trase.
Pogledajte prilog 197867
Ja smatram a i obzirom na godine teško me je ubediti da ako radimo projekte reda veličina 250+ miliona eura da je teško pronaći još 5 do 10 miliona i naparaviti ceo potez bez ukrštaja u nivou a brzinu tada staviti na 110 i to je onda jedna nova dimenzija kako vlast želi da kaže.
Evo primera mosta od 190 metara koji je koštao 1.5 miliona eura što je već dovoljno za 2 ako ne i sva tri nadvožnjaka nad brzom saobraćajnicom.
Nema mnogo tih objekata. Ṣ̌taviṣ̌e, gornji primer već ima nadvožnjak/nadputnjak.Razumem te medjutim kad praviš te denivelisane raskrsnice to nije povećanje od 5-10 miliona evra već dosta više. Naveo si primer mosta od 190m koji košta 1,5 miliona evra i to je realna cena sad zamisli kompletnu petlju sa ulivnim trakama, detelinama odvodnjavanje rasveta zemljani radovi pomnoženo sa koliko ima takvih objekta na trasi.
Možda je i most imao neku rasvetu,eventualno ozbiljnije stope zbog vode,poplavnog talasa na kraju nije ni bitno.Razumem te medjutim kad praviš te denivelisane raskrsnice to nije povećanje od 5-10 miliona evra već dosta više. Naveo si primer mosta od 190m koji košta 1,5 miliona evra i to je realna cena sad zamisli kompletnu petlju sa ulivnim trakama, detelinama odvodnjavanje rasveta zemljani radovi pomnoženo sa koliko ima takvih objekta na trasi.
Možda je i most imao neku rasvetu,eventualno ozbiljnije stope zbog vode,poplavnog talasa na kraju nije ni bitno.
I ovaj kružni tok ima neku cenu sada što stoji a i on ima prilazne saobraćajnice
Ja sam napisao max 10 miliona za sve (milion nadvožnjak i 2 miliona ostali radovi) ima ih 3 komada i mislim da nisam puno pogrešio obzirom na dobrobit.
Sutra kada budemo čitali i crnoj hronici da je u ledenom maglivitom jutru a obično su takva kraj rečnih tokova došlo do sudara šlepera i lokalnog autobusa svi će se iščudjavati pa kako je do toga došla na brzoj saobraćajnici.
P.S.
I sutra da naknadna pamet kao uvelk kod nas odluči da se pravi denivelacija neće biti ni približno ista cena kao sada kada se radi put od nule i kada bi to ušlo u ukupnu vrednost puta.
Plus maltretiranje vozača.
Prosto nemerljivo
Jasno mi je ,ništa lično veruj.Da se razumemo ja se apsolutno slažem sa tvojim konstatacijama i uvek sam za to da se uradi naprednije rešenje tj ono najefikasnije i ako je to skuplje a to je upravo ono sto si ti pomenuo. I za to da kasnije kad se prepravljaju kruzni tokovi u petlje to košta više si u pravu.
Ne znam koja im je bila računica i zašto su išli na jeftinije rešenje, trenutno se i gradi ili je u planu za gradnju jedan prilično veliki broj deonica svuda u zemlji pa možda nemaju dovoljno novca da denivelišu sve pravce od jednom.
Ne znam koji je razlog samo nagadjam.
Htedoh i ja to da pitam jer nema pristupnih saobraćajnica ni u naznaci. Ili će se nešto napraviti mesec-dva pred otvaranje.Zna li se šta je veza za ovaj kružni tok? Ili će samo biti izgrađen i čekati neka srećnija vremena.
Planirana nova obilaznica oko Šapca. Dakle, samo ći biti izgrađen i čekaće neka srećnija vremena.Zna li se šta je veza za ovaj kružni tok? Ili će samo biti izgrađen i čekati neka srećnija vremena.