Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Tako je. Osim tog na početku/kraj puta, kružni tokovi su kod Lešnice i Šora (LO), i kod Majura u ŠA.
Iskreno se nadam da će u Lešnici i Majuru denivelisati raskrsnice budući da već imaju nadvožnjak, a u Šoru iskreno ne vidim potrebu za kružnim tokom. Doduše, pisao sam u temi o putu IB27 Loznica-Valjevo-Lazarevac gde se planira izgradnja nove deonice L.Šor-Slatina koja bi povezala BP sa ovom magistralom (to bi bila neka vrsta severoistočne obilaznice oko LO). U tom svetlu bi petlja u Šoru imala smisla.
Ja i dalje ne kapiram gde se nalazi taj famozni kružni tok u L.Šoru?

Da li zapravo govorimo o kružnom toku između L.Šora i Jelava, kod "Žiće Tapetara" ?
 
Мост код Петроварадина одлично напредује, практично је завршено постављање греда за прве четири распонске конструкције са петроварадинске стране. Такође, још само два стуба за рампу за скретање ка Петроварадину из смера Каћа нису бетонирана, поставља се арматура, трећи стуб је под оплатама. Трасирање је започело уз насип ка прузи на два места, на оба места је у дужини од око 80 метара скинут слој земље са насипа, а на локацији ближој мосту су започели и насипање песка, али изгледа да нису имали веће активности, активно спремају песак за насипање, а на неким местима у песак стављају неке металне, или пластичне дугуљасте плоче. Припремају још око 20 греда у радничком кампу, што значи да ће скоро све, или чак све распонске конструкције са петроварадинске стране бити завршене. Нисам баш добро обратио пажњу на главни распон и на радове са бачке стране, али и то добро напредује.
Испразнила ми се батерија па нисам могао да сликам, али видим сада да су политичари ишли данас тамо, што значи да ће бити слика и снимака.
Још није јасно зашто не започну интензивније радове на деоници од тунела до моста, која није баш најједноставнија, јер ће тунел и моста изгледа бити веома брзо завршени у поређењу са отвореном трасом и деоници око Каменице.
 
Bojim se da će ovde prvo biti završen i pušten most sa obilaznicom oko Petrovaradina i tunel i obilaznica oko Iriga. Eventualno i deo od Rume do Iriga koji nije preterano zahtevan i skoro da i nema objekata za rušenje.
 
Bojim se da će ovde prvo biti završen i pušten most sa obilaznicom oko Petrovaradina i tunel i obilaznica oko Iriga. Eventualno i deo od Rume do Iriga koji nije preterano zahtevan i skoro da i nema objekata za rušenje.
Може и тако. Петроварадину и Иригу је обилазница и више него потребна.
 
Ja i dalje ne kapiram gde se nalazi taj famozni kružni tok u L.Šoru?

Da li zapravo govorimo o kružnom toku između L.Šora i Jelava, kod "Žiće Tapetara" ?
Evo ovi se vide sa satelita a ti vidi ima li toga kod Žiće tapetara.

1kt.JPG


2kt.JPG


3kt.JPG

Dopunski kod odvojka

4kt.JPG
 
Poslednja izmena:
Може и тако. Петроварадину и Иригу је обилазница и више него потребна.

Trebaće možda do 10 meseci da se napravi petlja sa NS - BG (E75) ka novom mostu. Na mostu Bačka strana napreduje dosta bolje, ali ima ovde posla bar još 15 meseci. Tunel nije probijen, dakle još min 6 meseci + min 15 meseci asfaltiranje i opremanje. Sve u svemu nije loše, mada probiće se rok za kompletiranje cele deonice bar godinu il dve.

U tajnosti, bez javne rasprave su zakinuli deo od E75 do NS - ZR. Šteta, jer ko dolazi iz Banata mora kroz industrijsku zonu Kaća pa okolo do mosta. Možda će Kinezi da vrate pare za taj deo?
 
Bojim se da će ovde prvo biti završen i pušten most sa obilaznicom oko Petrovaradina i tunel i obilaznica oko Iriga. Eventualno i deo od Rume do Iriga koji nije preterano zahtevan i skoro da i nema objekata za rušenje.
Sta mislis okvirno kada bi mogla biti gotova obilaznica oko Iriga ako nastasve ovim tempom?
 
Ja i dalje ne kapiram gde se nalazi taj famozni kružni tok u L.Šoru?

Da li zapravo govorimo o kružnom toku između L.Šora i Jelava, kod "Žiće Tapetara" ?
Dobro pitanje.

Ja sam za sada video dva istrasirana kružna toka na teritoriji LO: jedan je blizu zaobilaznog u LO (u nivou OMV pumpe, možda je to petlja ŠOR jer je blizu znak za L.Šor); a drugi je u Lešnici blizu nadvožnjaka kod restorana Bašta.
Ovde se vide samo ta dva. Jedino ako neće biti još jedan tamo kod granice.
 
Dobro pitanje.

Ja sam za sada video dva istrasirana kružna toka na teritoriji LO: jedan je blizu zaobilaznog u LO (u nivou OMV pumpe, možda je to petlja ŠOR jer je blizu znak za L.Šor); a drugi je u Lešnici blizu nadvožnjaka kod restorana Bašta.

Ovde se vide samo ta dva. Jedino ako neće biti još jedan tamo kod granice.
Kružni tok kod Lešnice je oko 7 km od Lipničkog Šora a oko 3,5 km od priključka kod OMV pumpe. sasvim blizu i za Lipnički šor, posebno imajući u vidu projektovanu obilaznicu od Šora preko Lipnice do Brezjaka. Isključenje u Lipničkom Šoru bi značajno povećalo promet kroz celo mesto i veoma uzane ulice.
 
Bilo bi zapravo dobro kada bi se, ako tunel još ne bude gotov, a obilaznica Iriga bude gotova, mogao napraviti neki privremeni spoj sadašnje magistrale po spuštanju sa Venca na novi brzi put negde iza tunela prema Irigu.
 
Ja gledam i ne verujem. Pored svakog kružnog toka nadvožnjak...🫣
 
Bilo bi zapravo dobro kada bi se, ako tunel još ne bude gotov, a obilaznica Iriga bude gotova, mogao napraviti neki privremeni spoj sadašnje magistrale po spuštanju sa Venca na novi brzi put negde iza tunela prema Irigu.
Za to bi bio potreban jedan dobar most da premosti udolinu koja se vidi na snimku. A ne dobija se bukvalno ništa. Za sam prolazak kroz Irig ne treba više od 5 minuta.
 
Kružni tok kod Lešnice je oko 7 km od Lipničkog Šora a oko 3,5 km od priključka kod OMV pumpe. sasvim blizu i za Lipnički šor, posebno imajući u vidu projektovanu obilaznicu od Šora preko Lipnice do Brezjaka. Isključenje u Lipničkom Šoru bi značajno povećalo promet kroz celo mesto i veoma uzane ulice.
Slažem se. Nego vidim na snimcima taj što je kod OMV i još jedan u Lešnici; gde je onda treći u LO?
 
Za to bi bio potreban jedan dobar most da premosti udolinu koja se vidi na snimku. A ne dobija se bukvalno ništa. Za sam prolazak kroz Irig ne treba više od 5 minuta.
da konfiguracija terena je zapravo nezahvalna. A dobilo bi se dosta, jer na potezu Irig - početak uspona vrlo često znaju da budu kolone, pogotovo ako se nesretno posloži par kamiona. Sam prolazak kroz Irig je relativno kratak, ali tamo je već bilo zabijanja vozila, pa i kamiona u kuće. Ali da, bilo bi potrebno praviti most (preskupo i ekonomski nema nikakve logike) ili vijugati od dna sadašnje magistrale (kraj silaska sa Venca) do dna doline i onda ponovo na breg brzog puta - nepraktično. Irižani nek se strpe.
 
Slažem se. Nego vidim na snimcima taj što je kod OMV i još jedan u Lešnici; gde je onda treći u LO?
1000035713.jpg
Meni na satelitskom snimku deluje da je i ovo kružni tok, i zato sve vreme pitam da li je nekom poznato da li postoji kružni tok u Jelavu koji se nalazi između kružnog toka u Lešnici i kružnog toka gde se brzi put spaja sa zaobilaznim putem?!

Čuo sam i od ljudi iz kraja da se govori o tom isključenju, mada mi je nerealno da su tako blizu stavili tri isključenja tj. 3 kružna toka, praktično na par kilometara?!
 
Vrh