Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Evo da ti odgovorim na pitanje. Video je nevezan za ovu temu ali možeš videti kako će otprilike izgledati veza tih bočnih puteva sa magistralom. Gde je potrebno gradiće se paralelna servisna saobraćajnica za pristup njivama i objektima.

 
Evo da ti odgovorim na pitanje. Video je nevezan za ovu temu ali možeš videti kako će otprilike izgledati veza tih bočnih puteva sa magistralom. Gde je potrebno gradiće se paralelna servisna saobraćajnica za pristup njivama i objektima.

Hvala!
 
Nije mi jasno zbog čega kružni tok tik ispred adputnjaka (nadvožnjaka), kad su zamalo više para mogli tu da naprave petlju.
Da bi na svakih desetak km kao na Dunavskom koridoru stavljali ograničenja 100/80/60/50 i radar kamere pošto još nisu sigurni dali će stavljati putarinu.
 
Nije mi jasno zbog čega kružni tok tik ispred adputnjaka (nadvožnjaka), kad su zamalo više para mogli tu da naprave petlju.

Da, to sam i ja primetio. Nema nekog prevelikog smisla. Vidim i da su ispred Požarevca stavili kružni tok za odvajanje na severnu i južnu obilaznicu, a dok je bila obična magistrala bila je petlja.
 
Da, to sam i ja primetio. Nema nekog prevelikog smisla. Vidim i da su ispred Požarevca stavili kružni tok za odvajanje na severnu i južnu obilaznicu, a dok je bila obična magistrala bila je petlja.
Na sva zvona se zvoni .Brza saobraćajnica ,brza brzina sat vremena do Loznice i Golupca a onda krk.....radar na 50kmh.

50 kmh na brzoj saobraćajnici....Ko je ovde lud.

 
Kakva bre brza saobraćajnica sa kružnim tokovima??
 
Pa to i nije tako retko, ima ih u Turskoj, i u Grčkoj (severno od Egnatie ka Makedoniji), duge sekcije sa 100-110 km/h, pa kratka usporavanja na 70 pre ukrštanje sa magistralnim putevima na kružnim tokovima. Nije ni tako loše rešenje, vremenom ako se pokaže da saobraćaj raste, onda se kružni tokove preprave u kružne tokove sa nadvožnjacima (kružni tok ostane ispod brzog puta na nadvožnjaku za uključenje/isključenje). A i ne verujem da je par usporavanja baš toliko problematično - ne mora svaki put sad postati auto put i da niko nigde ne skida nogu s gasa.
 
Vožd Karadjordje nema niti jedno ukrštanje u nivou ali svakako shvatam da ako nemamo novca trenutno radi uštede idemo na nekoliko kružnih tokova.

Ako je bezbedonst i ljudski život prioriretet onda tih nekoliko nadvožnjaka ne bi bili problem.

Ponoavljam od E75 do Požarevca imamo isključenje za Železaru pa za Malu Krsnu pa još 3 kružna toka na 10km puta

Ali onda to više nije brza saobraćajnica.

Od Kalitee i početnog kružnog toka pa do Soluna njihova brza saobraćajnica nema ukrštanja u nivou osim prolaska kroz Nea Potideu zbog guste naseljenosti pa im fali parče puta ali i tu ne planiraju kružni tok.
 
Pa to i nije tako retko, ima ih u Turskoj, i u Grčkoj (severno od Egnatie ka Makedoniji), duge sekcije sa 100-110 km/h, pa kratka usporavanja na 70 pre ukrštanje sa magistralnim putevima na kružnim tokovima.

Samo u Turskoj nije klasičan kružni tok kao kod nas što će biti, nego izdužen kružni tok u pravcu kretanja brzog puta, na kojem prvenstvo ima pravac brzog puta sa ograničenjem 70 km/h. Inače je generalno ograničenje na brzim putevima u Turskoj 110 km/h, uglavnom imaju i zaustavnu traku i cela zemlja je umrežena njima (zato imaju i malo pravih autoputeva). To ovako izgleda: https://maps.app.goo.gl/FEjvop5DHCY1q4hi7

I da dodam, po definiciji motoputa, ukrštanje u nivou nije dozvoljeno, te pre svakog kružnog toka ili raskrsnice mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka ili raskrsnice početak motoputa. Ali to je onda besmisleno, jer bi na taj način mogao i na autoput da postaviš kružni tok ili raskrsnicu.
 
Upravo sam ovo hteo da napišem ali me je dveipola pretekao,
kamo lepe srece da je kao u turskoj plus sto oni tamo vec uveliko takve raskrsnice upgraduju tako da glavni put pređe iznad samog izduženog kružnog toka.

Kod nas se glavni brzi put usporava kruznim tokom sa nekim tamo lokalnim i nebitnim putem plus ce panduri kako je i najavljeno tu da pecaju ko ne spusta do 50
 
Na sva zvona se zvoni .Brza saobraćajnica ,brza brzina sat vremena do Loznice i Golupca a onda krk.....radar na 50kmh.

50 kmh na brzoj saobraćajnici....Ko je ovde lud.


Ako bude tako, LO-ŠA ne može ići ispod 40minuta. Pod uslovom da bude ograničenje 110 a ne 100, pošto ima 55km dužine
 
Samo u Turskoj nije klasičan kružni tok kao kod nas što će biti, nego izdužen kružni tok u pravcu kretanja brzog puta, na kojem prvenstvo ima pravac brzog puta sa ograničenjem 70 km/h. Inače je generalno ograničenje na brzim putevima u Turskoj 110 km/h, uglavnom imaju i zaustavnu traku i cela zemlja je umrežena njima (zato imaju i malo pravih autoputeva). To ovako izgleda: https://maps.app.goo.gl/FEjvop5DHCY1q4hi7

I da dodam, po definiciji motoputa, ukrštanje u nivou nije dozvoljeno, te pre svakog kružnog toka ili raskrsnice mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka ili raskrsnice početak motoputa. Ali to je onda besmisleno, jer bi na taj način mogao i na autoput da postaviš kružni tok ili raskrsnicu.
Sviđa mi se ovo rešenje u Turskoj, mada bi trebalo vremena da se mi na to naviknemo.
/izvinite za dupli post/
 
Ja smatram a i obzirom na godine teško me je ubediti da ako radimo projekte reda veličina 250+ miliona eura da je teško pronaći još 5 do 10 miliona i naparaviti ceo potez bez ukrštaja u nivou a brzinu tada staviti na 110 i to je onda jedna nova dimenzija kako vlast želi da kaže.

Evo primera mosta od 190 metara koji je koštao 1.5 miliona eura što je već dovoljno za 2 ako ne i sva tri nadvožnjaka nad brzom saobraćajnicom.

 
Pre 5 dana.
Nema bočnu zaštitnu ogradu !
Aa na bočnu mislis?

Daj onda da na svim otvorenim putevima stavimo 50 posto bocnu ogradu nema ni jedan lol
Nema ni posle zrenajninca pa je tuda 80!

Sve i da je tako do sad su mogli da zasade bocni drvored i vec bi izrastao a kamoli najobicniju ogradu ali ne - stoji 50 a put sa po 3 trake u smeru ravnica i sa njive sa strane - dakle jedino "opravdanje" je težak bol u predelu prepona onog ko je za to nadlezan i nista drugo!
sramota je da ima ljudi koji to opravdavaju i kao to je normalno...

Isto tako i na ovoj "brzoj" saobracajnici, z tu cenu kad je vec tolika su mogli da naprave denivelisane petlje a ne glupe kruzne tokove ali ne, lakse je ovako...
 
Poslednja izmena:
Aa na bočnu mislis?

Daj onda da na svim otvorenim putevima stavimo 50 posto bocnu ogradu nema ni jedan lol
Nema ni posle zrenajninca pa je tuda 80
Moglo bi i na autoputevima, deonica do Šimanovaca na jednom delu ima ogradu bliže pravcu iz Šida a na koju je nakalemljena druga ograda ka Šidu, sigurno je sve po propisu za autoput.Bočno ogradu nemamo na velikom broju kilometara.
Screenshot_2024-05-10-13-02-12-420_com.google.android.apps.maps-edit.jpg
 
Nije meni čudno sto bolidi koji su za to odgovorni ne rade ništa i baš ih briga, maloumnna partijska vojska postavljena tu preko veze realno bolje i da ne dira ništa...
...nego sto se nađe neko da za tako nesto daje "racionalno" objasnjenje i to bez stida i blama iako je toliko nebulozno samo po sebi, čuj problem sto nema bočne ograde lol
 
Vrh