Evo da ti odgovorim na pitanje. Video je nevezan za ovu temu ali možeš videti kako će otprilike izgledati veza tih bočnih puteva sa magistralom. Gde je potrebno gradiće se paralelna servisna saobraćajnica za pristup njivama i objektima.
Hvala!Evo da ti odgovorim na pitanje. Video je nevezan za ovu temu ali možeš videti kako će otprilike izgledati veza tih bočnih puteva sa magistralom. Gde je potrebno gradiće se paralelna servisna saobraćajnica za pristup njivama i objektima.
Da bi na svakih desetak km kao na Dunavskom koridoru stavljali ograničenja 100/80/60/50 i radar kamere pošto još nisu sigurni dali će stavljati putarinu.Nije mi jasno zbog čega kružni tok tik ispred adputnjaka (nadvožnjaka), kad su zamalo više para mogli tu da naprave petlju.
Nije mi jasno zbog čega kružni tok tik ispred adputnjaka (nadvožnjaka), kad su zamalo više para mogli tu da naprave petlju.
Na sva zvona se zvoni .Brza saobraćajnica ,brza brzina sat vremena do Loznice i Golupca a onda krk.....radar na 50kmh.Da, to sam i ja primetio. Nema nekog prevelikog smisla. Vidim i da su ispred Požarevca stavili kružni tok za odvajanje na severnu i južnu obilaznicu, a dok je bila obična magistrala bila je petlja.
Osmeh Vojvodine ima denivelisana ukrstanja od madjarske granice do A1, a dalje do Srpske Crnje su kruzni tokovi.Kakva bre brza saobraćajnica sa kružnim tokovima??
Pa to i nije tako retko, ima ih u Turskoj, i u Grčkoj (severno od Egnatie ka Makedoniji), duge sekcije sa 100-110 km/h, pa kratka usporavanja na 70 pre ukrštanje sa magistralnim putevima na kružnim tokovima.
Na sva zvona se zvoni .Brza saobraćajnica ,brza brzina sat vremena do Loznice i Golupca a onda krk.....radar na 50kmh.
50 kmh na brzoj saobraćajnici....Ko je ovde lud.
Брза саобраћајница Крагујевац ↔ Баточина │ Brzа saobraćajnica Kragujevac ↔ Batočina
Možda se ponavljam ali ne vidim alternativu prolaska puta pored Batočine osim ovim pravcem. Ne smeta vam kružni tok kod Badnjevca a smeta vam ovaj. Inače, na tom mestu, nikada nije bio semafor, uvek je bila magistrala. I objasnite, kako je mogla da se reši ta raskrsnica na drugi način, ne vidim...forum.beobuild.rs
Sviđa mi se ovo rešenje u Turskoj, mada bi trebalo vremena da se mi na to naviknemo.Samo u Turskoj nije klasičan kružni tok kao kod nas što će biti, nego izdužen kružni tok u pravcu kretanja brzog puta, na kojem prvenstvo ima pravac brzog puta sa ograničenjem 70 km/h. Inače je generalno ograničenje na brzim putevima u Turskoj 110 km/h, uglavnom imaju i zaustavnu traku i cela zemlja je umrežena njima (zato imaju i malo pravih autoputeva). To ovako izgleda: https://maps.app.goo.gl/FEjvop5DHCY1q4hi7
I da dodam, po definiciji motoputa, ukrštanje u nivou nije dozvoljeno, te pre svakog kružnog toka ili raskrsnice mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka ili raskrsnice početak motoputa. Ali to je onda besmisleno, jer bi na taj način mogao i na autoput da postaviš kružni tok ili raskrsnicu.
Šta im teško kad na smt-u posle pupina jos uvek stoji ogranicenje 50 iako ima 3 jbne trake u smeru pa cak i ograda na razdelnom ostrvu
Kad si zadnji put prošao tamo?Nema zaštitnu ogradu, To smo više puta konstatovali.
Kad si zadnji put prošao tamo?
Ja juče i zastitne ograde itekako ima..
Ista je situacija kao posle petlje sa zrenjanincem gde je 80 ogranicenje
Aa na bočnu mislis?Pre 5 dana.
Nema bočnu zaštitnu ogradu !
Moglo bi i na autoputevima, deonica do Šimanovaca na jednom delu ima ogradu bliže pravcu iz Šida a na koju je nakalemljena druga ograda ka Šidu, sigurno je sve po propisu za autoput.Bočno ogradu nemamo na velikom broju kilometara.Aa na bočnu mislis?
Daj onda da na svim otvorenim putevima stavimo 50 posto bocnu ogradu nema ni jedan lol
Nema ni posle zrenajninca pa je tuda 80