Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Заиста је разлог то што нема бочне ограде, јер је у питању саобраћајница са тротоаром и бици стазом.
 
Kao sto rekoh, moglo je da se reši lako 100 puta do sad da je bilo volje i želje...ali nije pa sad to sluzi kao "izgovor"

Tu uostalom vozi 50 samo onaj ko ne moze vise
 
Tek ta staza je priča za sebe.


Screenshot_2024-05-10-13-16-29-494_com.google.android.apps.maps-edit.jpg
 
Наравно да је у домену бизарности, али је тако. Иначе је ово слика са самог почетка одмах након моста, док већи део тротоара и бици стазе нема ту ограду.
 
U međuvremenu, kragujevačka obilaznica će biti sa denivelisanim ukrštanjima.
Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.

Ko će sprečiti nekog xy traktoristu da se preko ove raskrsnice prebaci na drugu stranu atara ako bude četvorokraki kružni tok.Zar nije bilo mesta dase ovaj nadvožnjak inkorporira u postojeće stanje pa makar i sa dva manja kružna toka na krakovima nadvožnjaka a ne ovako posred trase.

ktok.JPG
 
Napredna radikalna staza
Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.

Ko će sprečiti nekog xy traktoristu da se preko ove raskrsnice prebaci na drugu stranu atara ako bude četvorokraki kružni tok.Zar nije bilo mesta dase ovaj nadvožnjak inkorporira u postojeće stanje pa makar i sa dva manja kružna toka na krakovima nadvožnjaka a ne ovako posred trase.

Pogledajte prilog 197867
Kakav spomenik gluposti i imbecilnosti...
 
Kružni tok će biti samo za uključenje/isključenje sa brze ceste. Znači neće se ukrštati sa lokalnim saobraćajem. Ali da, ovo si odlično primetio. Nadvožnjak je tu. Mogao se iskoristiti i za petlju i za prelazak poljoprivrednih mašina preko brze ceste. Takođe, o tome sam već pisao, bojim se da će biti baš dosta seljaka koji će zalutati na brzu cestu sa traktorima itd. Ovo je nešto novo kod nas, kao prvo brze ceste i kao drugo kružni tokovi na ukrštanjima sa istim. I naravno, mačvanska mladež, koja će koristiti ovu saobraćajnicu za divljanje s obzirom da će biti besplatna. Naročito na kraku prema Pavlovića mostu. S obzirom da cela opština Bogatić ima jednu patrolu saobraćajne policije.
 
Jasno ,evo pogledaj ovu sliku ti bar često prolaziš tu.

Ko će sprečiti nekog xy traktoristu da se preko ove raskrsnice prebaci na drugu stranu atara ako bude četvorokraki kružni tok.Zar nije bilo mesta dase ovaj nadvožnjak inkorporira u postojeće stanje pa makar i sa dva manja kružna toka na krakovima nadvožnjaka a ne ovako posred trase.

Pogledajte prilog 197867

Taj traktorista čak ni ne pravi prekršaj, jer će pre kružnog toka biti znak završetak motoputa, a posle kružnog toka znak početak motoputa.

Rešenje sa dva manja kružna toka (mada jedan izlaz je zbudžen). Pogodite lokaciju (u Srbiji je). :cool:

Screenshot (102).png
 
Ja smatram a i obzirom na godine teško me je ubediti da ako radimo projekte reda veličina 250+ miliona eura da je teško pronaći još 5 do 10 miliona i naparaviti ceo potez bez ukrštaja u nivou a brzinu tada staviti na 110 i to je onda jedna nova dimenzija kako vlast želi da kaže.

Evo primera mosta od 190 metara koji je koštao 1.5 miliona eura što je već dovoljno za 2 ako ne i sva tri nadvožnjaka nad brzom saobraćajnicom.


Razumem te medjutim kad praviš te denivelisane raskrsnice to nije povećanje od 5-10 miliona evra već dosta više. Naveo si primer mosta od 190m koji košta 1,5 miliona evra i to je realna cena sad zamisli kompletnu petlju sa ulivnim trakama, detelinama odvodnjavanje rasveta zemljani radovi pomnoženo sa koliko ima takvih objekta na trasi.
 
Razumem te medjutim kad praviš te denivelisane raskrsnice to nije povećanje od 5-10 miliona evra već dosta više. Naveo si primer mosta od 190m koji košta 1,5 miliona evra i to je realna cena sad zamisli kompletnu petlju sa ulivnim trakama, detelinama odvodnjavanje rasveta zemljani radovi pomnoženo sa koliko ima takvih objekta na trasi.
Nema mnogo tih objekata. Ṣ̌taviṣ̌e, gornji primer već ima nadvožnjak/nadputnjak.
 
Razumem te medjutim kad praviš te denivelisane raskrsnice to nije povećanje od 5-10 miliona evra već dosta više. Naveo si primer mosta od 190m koji košta 1,5 miliona evra i to je realna cena sad zamisli kompletnu petlju sa ulivnim trakama, detelinama odvodnjavanje rasveta zemljani radovi pomnoženo sa koliko ima takvih objekta na trasi.
Možda je i most imao neku rasvetu,eventualno ozbiljnije stope zbog vode,poplavnog talasa na kraju nije ni bitno.

I ovaj kružni tok ima neku cenu sada što stoji a i on ima prilazne saobraćajnice

Ja sam napisao max 10 miliona za sve (milion nadvožnjak i 2 miliona ostali radovi) ima ih 3 komada i mislim da nisam puno pogrešio obzirom na dobrobit.

Sutra kada budemo čitali i crnoj hronici da je u ledenom maglivitom jutru a obično su takva kraj rečnih tokova došlo do sudara šlepera i lokalnog autobusa svi će se iščudjavati pa kako je do toga došla na brzoj saobraćajnici.

P.S.

I sutra da naknadna pamet kao uvelk kod nas odluči da se pravi denivelacija neće biti ni približno ista cena kao sada kada se radi put od nule i kada bi to ušlo u ukupnu vrednost puta.

Plus maltretiranje vozača.

Prosto nemerljivo
 
Poslednja izmena:
Možda je i most imao neku rasvetu,eventualno ozbiljnije stope zbog vode,poplavnog talasa na kraju nije ni bitno.

I ovaj kružni tok ima neku cenu sada što stoji a i on ima prilazne saobraćajnice

Ja sam napisao max 10 miliona za sve (milion nadvožnjak i 2 miliona ostali radovi) ima ih 3 komada i mislim da nisam puno pogrešio obzirom na dobrobit.

Sutra kada budemo čitali i crnoj hronici da je u ledenom maglivitom jutru a obično su takva kraj rečnih tokova došlo do sudara šlepera i lokalnog autobusa svi će se iščudjavati pa kako je do toga došla na brzoj saobraćajnici.

P.S.

I sutra da naknadna pamet kao uvelk kod nas odluči da se pravi denivelacija neće biti ni približno ista cena kao sada kada se radi put od nule i kada bi to ušlo u ukupnu vrednost puta.

Plus maltretiranje vozača.

Prosto nemerljivo

Da se razumemo ja se apsolutno slažem sa tvojim konstatacijama i uvek sam za to da se uradi naprednije rešenje tj ono najefikasnije i ako je to skuplje a to je upravo ono sto si ti pomenuo. I za to da kasnije kad se prepravljaju kruzni tokovi u petlje to košta više si u pravu.

Ne znam koja im je bila računica i zašto su išli na jeftinije rešenje, trenutno se i gradi ili je u planu za gradnju jedan prilično veliki broj deonica svuda u zemlji pa možda nemaju dovoljno novca da denivelišu sve pravce od jednom.

Ne znam koji je razlog samo nagadjam.
 
Da se razumemo ja se apsolutno slažem sa tvojim konstatacijama i uvek sam za to da se uradi naprednije rešenje tj ono najefikasnije i ako je to skuplje a to je upravo ono sto si ti pomenuo. I za to da kasnije kad se prepravljaju kruzni tokovi u petlje to košta više si u pravu.

Ne znam koja im je bila računica i zašto su išli na jeftinije rešenje, trenutno se i gradi ili je u planu za gradnju jedan prilično veliki broj deonica svuda u zemlji pa možda nemaju dovoljno novca da denivelišu sve pravce od jednom.

Ne znam koji je razlog samo nagadjam.
Jasno mi je ,ništa lično veruj.

I meni deluje da su krenuli opreznije sa troškovima a sada na primeru Kragujevačke obilaznice i Vožda su se korigovali.
 
Zna li se šta je veza za ovaj kružni tok? Ili će samo biti izgrađen i čekati neka srećnija vremena.
 
Juče prolazio ŠA-LO. Video sam da su transportovane neke konstrukcije za nadvožnjak kod dela gde se od lozničke obilaznice odvaja brzi put za ŠA (tamo kod dela koji je prvi asfaltiran). Takođe su počeli da postavljaju ivičnjake i rasvetu iz pravca LO i oko petlje Drenovac.

Zna li se šta je veza za ovaj kružni tok? Ili će samo biti izgrađen i čekati neka srećnija vremena.
Htedoh i ja to da pitam jer nema pristupnih saobraćajnica ni u naznaci. Ili će se nešto napraviti mesec-dva pred otvaranje.

Rešenje koje je predloženo od strane @StaraMo je super, nek makar ta dva od 4 kružna toka (od toga čak 3 u LO) na ovoj brzoj cesti reše na ovaj način. Ali, hajde da vidimo kako će to u praksi funkcionisati. Nisam optimista jer mi ovi kružni tokovi ne deluju izduženiji u odnosu na obične kružne tokove, tako da će se kočnice debelo trošiti na ovom delu. Takođe, mislim da je jedan kružni tok u LO svakako suvišan, jer će se otvaranjem BP postići rasterećenje trenutne magistrale pa se može relativno brzo stići do svakog mesta koja su trenutno na 10-15 minuta jedna od drugog, te se novim petljama neće nešto puno postići. Po mom (laičkom) mišljenju, bolje da su petlje bile Majur, Slepčević, Prnjavor, Lešnica, Loznica.
 
Zna li se šta je veza za ovaj kružni tok? Ili će samo biti izgrađen i čekati neka srećnija vremena.
Planirana nova obilaznica oko Šapca. Dakle, samo ći biti izgrađen i čekaće neka srećnija vremena.

Jedina tragikomičnija stvar od ove je dodati kružni tok kod Iriga na ukrštanju sa planiranim opštinskim putem za Vrdnik, kao da već ne postoji put za Vrdnik koji može eventualno malo da se sredi.
 
Čekaj, čekaj, dakle u planu je dodatni kružni tok? Možeš li označiti na mapi gde će biti? A šta je planirano na sadašnjem skretanju za Vrdnik? Kružni tok ili petlja?
 
Vrh