Šta je novo?

Cene nekretnina

20k stanova? posebna linija nepostojećeg metroa? Lako ostvarivo? Pa ceo BNV koji ima duplo manje stanova prezentuje se kao najveći građevinski projekat u jugositočnoj Evropi i nešto na čemu se radi već više od 10 godina, a tek je možda malo više od polovine planiranog urađeno! Daj primer da je neka država izvela takav poduhvat u ovom veku bilo gde- Sofija, Bukurešt, bilo koji grad sa kojim se ovde merimo.
Sa druge strane, ne znam šta ti znači "državna gradnja". Projekti koje je radila GDS poput Zemunskih kapija su skupi kao otrov, to što država gradi ne znači da je za pruištivo.
Ja ne znam primer u Evropi da drzava subvencionira banku sa 73k evra, da bi banka 'gradjanima' dala kredit od 100k evra? Gde to ima Ako znas, obavesti nas slobodno. Sa 400M mozes da uradis mnogo toga. Al kao sto rekoh, on bi pre poklonili banci nego dali svojim gradjanima na zajam.
 
Ja ne znam primer u Evropi da drzava subvencionira banku sa 73k evra, da bi banka 'gradjanima' dala kredit od 100k evra? Gde to ima Ako znas, obavesti nas slobodno. Sa 400M mozes da uradis mnogo toga. Al kao sto rekoh, on bi pre poklonili banci nego dali svojim gradjanima na zajam.
Ček ček. Možeš li to malo detaljnije?
Kako to subvencioniše?
 

Sherovali smo pre neki dan, kazu da spremaju 400M 'navodno', kazu da krediti za mlade iznose 100k, kazu da ce se podeliti 5500 ovakvih kredita. Podeli pomnozi, nesto nema logike :) Mozda se omakla nula viska, umesto 400 treba da stoji 40, al bilo kako bilo, potpuno dubiozna mera.
 
Sada tek gledam malo izgradnju stanova u Surčinu to jest oko Expa, mislim da će tu sada biti dosta stanova po subvencionisanim kreditima za mlade za uzimanje. Od 1800eur idu stanovi bez PDV-a, znači mladima ide odbitak PDV-a i onda još subvencionisani kredit. Taj deo bi sada trebalo da doživi ekspanziju gradnje.
Pošto se planira dosta fabrika i razvoj industrije izmedju BG-a i NS-a, Indjija Pazove, Dobanovci i ostalo, po meni će ovo biti dobra pozicija za mlade/zaposlene koji hoće da budu blizu Beograda a i da im posao nije daleko i da uzmu svoj stan.
Pri tome sam čuo da se dosta Investitora tamo fokusiralo na gradnju.
Evo par primera, očekujem ih dosta više.
 
IMG_0153.jpeg


Kad se spusti ispod 1% a da je plata preko 3000 prosek tada postaje “isplativo” da se putuje na posao sat sat ipo. Sto znaci sve sto vise gruva prosecna zarada a da paralelno manje ima uticaj goriva (ili mozda el vozila u buducnosti) to ce se iz vece daljine putovati do Beograda na posao.
 
 
Pogledajte prilog 226685

Kad se spusti ispod 1% a da je plata preko 3000 prosek tada postaje “isplativo” da se putuje na posao sat sat ipo. Sto znaci sve sto vise gruva prosecna zarada a da paralelno manje ima uticaj goriva (ili mozda el vozila u buducnosti) to ce se iz vece daljine putovati do Beograda na posao.

Za ovo bi država morala da smanji akcize mnogo, što je misaona imenica.
 
Pogledajte prilog 226685

Kad se spusti ispod 1% a da je plata preko 3000 prosek tada postaje “isplativo” da se putuje na posao sat sat ipo. Sto znaci sve sto vise gruva prosecna zarada a da paralelno manje ima uticaj goriva (ili mozda el vozila u buducnosti) to ce se iz vece daljine putovati do Beograda na posao.
Problem je opet infrastruktura nažalost. Iako živiš u Beogradu tebi je neretko potrebno dosta do posla.
Mirijevo 5K do hotela Moskva 45minuta prevozom.....tugica.
Ako ideš kolima iz Mladenovca npr brzo stigneš do BG-a. Zbog užasnih gužvi tebi je potrebno 45+ minuta od ulaska u grad do centra.
Realno, kvalitet života je baš na niskom nivou što se tiče toga. To je jedna od najgorih stvari.
Ne znam jesi li putovao skoro? Ako jesi, video si da to rade ljudi i danas. Tu smo već na nekom maksimumu što se tiče putnog saobraćaja. Jedino ako se aktivira železnica.
 
Slažem se sa tim donekle. U USA gradovima kad živiš 90 minuta od posla, možeš mnogo dalje da živiš jer su im gradovi prilagođeniji za automobilski saobraćaj.

U BG npr. ako živiš u Barajevu, treba ti otprilike 45 minuta do Banovog brda, i onda još dodatnih 30min do centra. I opet moraš da imaš rešeno parking mesto.

Automobili u BG nisu rešenje, već flaster za mnogo dublji problem lošeg javnog prevoza...
 
Svaki dalji izlazak iz grada podrazumeva voznju (ponekad nedeljama) po velikoj magli ili teskom nevremenu. Stavljanje glave u torbu svaki put kad idem sa posla i na posao mi ne treba u zivotu, tako da sam sebi licno postavio granice koje ne ukljucuju Mladenovac, Barajevo, Surcin itd...
 
U Mladenovcu 900e/m2 - navali narode!
P. S. Šalu na stranu, Mladenovac funkcioniše kao grad za sebe, svi sadržaji su na pešačkoj dostupnosti od glavne stanice (centra). Jedini izuzetak je odlazak na posao ako se ne radi u Mladenovcu

Sa čuvenim 493 treba cca 50 min od BAS (NBG) do centra Mladenovca pa i nije toliko loša opcija za one koji rade u blizini novog BAS-a, a to je biznis distrikt
 

Vas je 7, a nas 1300 🤏
Kaže RGZ, ne ja 🐘
 
Zove me cale danas, kaze na par mesta cuje kako ljudi povlace EUR iz banke, iznose devize iz zemlje u kesu itd.
Savetuje mi da podignem EUR iz banke u slamaricu kod mene jer vidimo kakva nam je drzava, ja mislim da verovatno preteruje i da je strah od 90ih ali eto, rekoh da vidim da li je jos neko cuo slicne price ovih dana.
 
Ja cuo price da ljudi masovno kupuju evre, to za podizanje nisam cuo. Da li radi u banci, ili je samo cuo negde?
 

"ГРАД НОВИ САД НИЈЕ У БЛОКАДИ, НА РАЧУНУ ИМАМО 10,3 МИЛИЈАРДИ" Градоначелник Милан Ђурић изричит: Буџет је стабилан, све остало је ЧИСТА ЛАЖ​


 
Zove me cale danas, kaze na par mesta cuje kako ljudi povlace EUR iz banke, iznose devize iz zemlje u kesu itd.
Savetuje mi da podignem EUR iz banke u slamaricu kod mene jer vidimo kakva nam je drzava, ja mislim da verovatno preteruje i da je strah od 90ih ali eto, rekoh da vidim da li je jos neko cuo slicne price ovih dana.

ista je prica bila i na kraju korone
 
Vrh