Šta je novo?

Cene nekretnina

20k stanova? posebna linija nepostojećeg metroa? Lako ostvarivo? Pa ceo BNV koji ima duplo manje stanova prezentuje se kao najveći građevinski projekat u jugositočnoj Evropi i nešto na čemu se radi već više od 10 godina, a tek je možda malo više od polovine planiranog urađeno! Daj primer da je neka država izvela takav poduhvat u ovom veku bilo gde- Sofija, Bukurešt, bilo koji grad sa kojim se ovde merimo.
Sa druge strane, ne znam šta ti znači "državna gradnja". Projekti koje je radila GDS poput Zemunskih kapija su skupi kao otrov, to što država gradi ne znači da je za pruištivo.
Ja ne znam primer u Evropi da drzava subvencionira banku sa 73k evra, da bi banka 'gradjanima' dala kredit od 100k evra? Gde to ima Ako znas, obavesti nas slobodno. Sa 400M mozes da uradis mnogo toga. Al kao sto rekoh, on bi pre poklonili banci nego dali svojim gradjanima na zajam.
 
Ja ne znam primer u Evropi da drzava subvencionira banku sa 73k evra, da bi banka 'gradjanima' dala kredit od 100k evra? Gde to ima Ako znas, obavesti nas slobodno. Sa 400M mozes da uradis mnogo toga. Al kao sto rekoh, on bi pre poklonili banci nego dali svojim gradjanima na zajam.
Ček ček. Možeš li to malo detaljnije?
Kako to subvencioniše?
 

Sherovali smo pre neki dan, kazu da spremaju 400M 'navodno', kazu da krediti za mlade iznose 100k, kazu da ce se podeliti 5500 ovakvih kredita. Podeli pomnozi, nesto nema logike :) Mozda se omakla nula viska, umesto 400 treba da stoji 40, al bilo kako bilo, potpuno dubiozna mera.
 
Sada tek gledam malo izgradnju stanova u Surčinu to jest oko Expa, mislim da će tu sada biti dosta stanova po subvencionisanim kreditima za mlade za uzimanje. Od 1800eur idu stanovi bez PDV-a, znači mladima ide odbitak PDV-a i onda još subvencionisani kredit. Taj deo bi sada trebalo da doživi ekspanziju gradnje.
Pošto se planira dosta fabrika i razvoj industrije izmedju BG-a i NS-a, Indjija Pazove, Dobanovci i ostalo, po meni će ovo biti dobra pozicija za mlade/zaposlene koji hoće da budu blizu Beograda a i da im posao nije daleko i da uzmu svoj stan.
Pri tome sam čuo da se dosta Investitora tamo fokusiralo na gradnju.
Evo par primera, očekujem ih dosta više.
 
IMG_0153.jpeg


Kad se spusti ispod 1% a da je plata preko 3000 prosek tada postaje “isplativo” da se putuje na posao sat sat ipo. Sto znaci sve sto vise gruva prosecna zarada a da paralelno manje ima uticaj goriva (ili mozda el vozila u buducnosti) to ce se iz vece daljine putovati do Beograda na posao.
 
Vrh