Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Zato što nije postavljeno, osim na raskrsnici kod Pere Velimirovića. Staro su skinuli, a novo nisu postavili i ne zna se kada će...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Pisati BG hronici i sl. , pa valjda će nekoga zainteresovati ovaj problem.
 
Danas radovi na drugoj strani na uklanjanju starog kolovoza, otprilike od Opel Servisa do Plavog voza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885169#p885169:12h6w431 je napisao(la):
jovanovm » 30 Sep 2021 04:38 pm[/url]":12h6w431]Danas radovi na drugoj strani na uklanjanju starog kolovoza, otprilike od Opel Servisa do Plavog voza.
Počeli su na tome da rade ubrzo nakon parcijalnog otvaranja prvog septembra. Uklonjen je skoro citav stari put, ostalo je samo par stotina metara u blizini tih servisa. Ima od juče i cela reportaža na jućubu od onog bota pod imenom D J MASTER VLOGZILLA. Ne bih da stavljam link da mu reklamiram video, potraži, pa samo stavi na MUTE.

Inace, stari put je sada super za ljubitelje offroad varijante na bajsu ;).
 
Jes, u pravu si. Trebao sam možda jasnije da napišem, radile su aktivno mašine (bageri) na uklanjanju puta, dok su druge mašine radile na ravnanju terena. Brzo sam prošao tu pa možda nisam precizno odredio gde je.
 
Da li je raspisan tender za deo do mosta? Kada se završava? Zna li se šta o tome?
 
Danas buše blizu okretnice, mislim da ispituju tlo.

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Inače, opet je bila neka saobraćajka pre neko veče kod železničkog nadputnjaka, mislim da je oboren pešak. Moraju što pre da postave osvetljenje...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Ima li nekih izbora naredne godine? Verujem da će da natempiraju spajanje Most na Adi i Bulevara patrijarha Pavla sa nekim izborima.
 
Nema šanse da završe do aprila

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Pa koliko im je trebalo za ovo do sad, da kompletno zavrse sve racunam da je rok negde kad i pustanje prve linije metroa u rad.

Ili mozda druge...
 
Nivo puta je tek kriminalan.
Pa oni su izgleda pomerili ceo bulevar zbog one perionice i par šupa gde su auto servisi!
Na tom delu je bio i krak tramvajskog koloseka koji je vodio do pruge, a kojim su se tramvaji uključivali u saobraćaj nakon pretovara kad dođu u Beograd.
Sad ćemo imati paralelnu servisnu saobraćajnicu koja opslužuje te šupe napravljene u opskurna vremena i time uspešno eliminisati bilo koji eventaulni trotoar na tom mestu.
Evo upravo se radi potporni zid.
Šta je posebno zanimljivo je da se često dešava da ceo potez od samačkog hotela pa do skretanja za Košutnjak zna da bude pod vodom, tako da je spuštanje nivoa za nekih 1,7m stvarno genijalna ideja.
Nivelaciju su isto dobro uradili, već leže bare a odvodi naravno nisu na najnižim mestima.

Inače, ako nekog zanima, te šupe nisu nikakav problem, pored toga što su nelegalne, pravljene ne od nužde nego za posao, napravljene su i na držanom zemljištu tako da ni eksproprijacija nije razlog što put tako vijuga.
Količina bezobrazluka i pokazivanja slabosti države je na istorijskom maksimumu.
 
1944 g.
 

Prilozi

  • 122401265_kosutnjak P.V..jpg
    122401265_kosutnjak P.V..jpg
    64,6 KB · Pregleda: 4.152
Nisam do sad ni jednom snimao ovaj bulevar a ne znam ni kad sam prosao poslednji put ovuda i iz slika sam ocekiva da je mnogo vise odradjeno a sad kad sam snimio ovo je tuzno sta su oni radili dve i kusur godina.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mNXz5X2M8n4[/youtube]
 
Srđane svaka čast na trudu.
Dodao bih da je ovaj urađeni deo toliko neravan da je prosto neverovatno da je to finalni sloj.Inače sve što su radili po gradu poslednjih godina,dal' nove deonice ili samo krpljenja je isto tako talasasto uz par izuzetaka.
Jel je to posledica soficistiranih mašina kojim naši dunđeri ne znaju da upravljaju,lopovluka ili nešto treće?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890509#p890509:2dntjw67 je napisao(la):
srdjanprpa » 17 Oct 2021 05:50 pm[/url]":2dntjw67]Nisam do sad ni jednom snimao ovaj bulevar a ne znam ni kad sam prosao poslednji put ovuda i iz slika sam ocekiva da je mnogo vise odradjeno a sad kad sam snimio ovo je tuzno sta su oni radili dve i kusur godina.
Hvala za snimak :). Sramota, nakon izmestanja Topciderke, za vise od dve godine uradjeno je manje od 50%. Tim tempom bice ovaj deo do 2023.
 
Prošao juče u oba smera od MK do Rakovice, apsolutno je neverovatno da je onako loše iznivelisan završni sloj. Kao da je u pitanju 10 godina stara saobraćajnica a ne nova.
 
Srdjane, snimak je vrhunski.

Na njemu se tačno vidi ono što sam govorio još pre 3,5 godine, a to je da je izmeštanje rečnog korita potpuno
nepotrebna stvar. Umesto toga, bilo je potrebno srušiti jednu kuću u raspadnom stanju i u nastavku srušiti
nelegalno postavljenu autoperionicu i nekoliko nelegalnih garaža. Tada bi bilo prostora za autoput, a ne za pišljivi
ulevar.

Ali, oni su njihovi. Jednog sam imao prilike da upoznam.
 
Сликано данас пре подне; постављен је један број стубова за трамвајску контакт-мрежу, почели су да постављају трамвајске шине од раскрснице с Пере Велимировића према граду, на траси друге траке булевара има више гомила шљунка и по неколико радника ту и тамо.

Нап.: Слике иду обрнутим редом од стварног.

Пред раскрсницом с Пере Велимировића, десно је Жел. станица Кошутњак

IMG-20211116-210549.jpg


IMG-20211116-210610.jpg


IMG-20211116-210757.jpg


IMG-20211116-211055.jpg


Десно се виде трамвајске шине
IMG-20211116-211141.jpg


IMG-20211116-211337.jpg


IMG-20211116-211421.jpg


IMG-20211116-131750.jpg


IMG-20211116-131900.jpg


И овде, пре жел. надвожњака, има трамвајских стубова и шина, а на траси булевара пакета ивичњака.
IMG-20211116-211517.jpg
 
Opa, mozda ipak bude neko otvaranje i za 3. april 2022?
 
Vrh