Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877176#p877176:3rmdfded je napisao(la):
johnny_s » Pet Sep 03, 2021 4:11 pm[/url]":3rmdfded]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876960#p876960:3rmdfded je napisao(la):
beobike » 02 Sep 2021 11:57 pm[/url]":3rmdfded]Naravno da je rok probijen i to ne za malo. Vidim da se svi fokusiraju na pravac od Mosta na Adi prema Banjici a malo ima reci o pravcu dalje prema Rakovici, vezano za rok. Ovo direktno utice na vracanje tramvaja.

Ne utiče na tramvaj, nego oni nisu uradili uklapanje po projektu. Predviđeno je da pre raskrsnice sa Pere Velimirovića, smer ka Adi prelazi preko šina, kao i da se šine spoje sa postojećim ka Rakovici. Oni su samo nabacali asfalt, tako da nisu čak ni tu jednu stranu završili kako treba, moraće naknadno.
Produžetak ka Rakovici teško da će biti skoro, ali kad završe ovo trenutno i onaj deo do Ade, moći će da puste tramvaj.

Ako sam dobro razumeo projekat, tramvaj u jednom delu do okretnice u Knezevcu treba da promeni trasu. Plus ceo potez treba da dobije 2 trake po pravcu tako da nas i tu cekaju izmestnja. Put traba da se spoji sa kriznim putem, Ibarskom i obilaznicom. Osim naravno ako plan nije totalno promenjen.
Kada stignem slikacu i stanje postojecih sina, posebno kod livnice, ne znam kako su tramvaji uopste isli tu.
 
Naravno, što se projekta tiče, postoji i za nastavak ka Rakovici, ali kad je rađen projekat trenutne deonice, rađeno je uklapanje u postojeće stanje. Tako da, ako se šine pored IMRa ne dezintegrišu dok završe onaj deo kroz Topčider, biće moguće pustiti tramvaj. Ovo kažem jer čisto sumnjam da će nastavljati radove ka Rakovici dok ne krenu da se grade zgrade na prostoru IMRa. U ostalom, moraće da uzmu zemljište IMRa za drugu traku, a to jedino mogu izvesti kad bude počela neka gradnja. Još jedna stvar koja mi ne uliva nadu je što u katastru nema ni naznaka preparcelacije za to buduće proširenje, dok za većinu ulica postoji godinama pre izgradnje.
 
Prošao danas i to u oba smera.

Prva stvar što se oseća pod točkovima jeste ono što su ljudi naveli pre mene: neravan asfalt.

ALI: taj neravan asflat je uglavnom oko šahotova kojih ima, pazite sada: PREKO 50+ šahtova!!!
Dotle sam brojao dalje nisam pa onda ne čudi što je asfalt neravan.
Nisam skoro video da su igde postavili toliko šahtova

Većina šahtova je pozicionirana u desnoj traci od PV ka Miloševom Konaku.

Evo dva snimka sa dash kamere:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wGjt12jEfdQ[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w-H_RnidSpE[/youtube]
 
Cuo sam da idu i izbori sledece godine u aprilu. Eto onda nama i logicnog novog roka da se zavrsi sve iz faze II. To jos deluje i postizljivo, ako se bar malo uozbilje. Realno je da mogu da otvore do tada i drugi smer, a tramvaj i ostale "detalje" ce verovatno laganica da razvlace tamo negde do sredine 2023.
 
Sudeći koliko je nezavršeno sve i koliko se sporo radi ovaj ceo projekat ima da se razvlači minimum 5+ godina ako ne i više
 
Одуговлачи се само ово мање парче, замислите тек колико ће трајати радови око ИМР и дуж пруге која се укида.
 
Ovim tempom, jos jedno 15 godina, pred svake izbore otvaranje po jednog dela jedne od faza.
 
Katastrofa. Kod raskrsnice sa PV u pravcu grada šahtovi nisu nivelisani sa podlogom.
 
Ovo je recept za nesreće.
Nema onih flourescentnih tabli da se put pruža u desno a nema ni ograde.
Znači ako neko ispravi krivinu ima da se zabije u dupli stub nadvožnjaka.

A i ovde nije mnogo bolje.
Nema horizontalnog obeležja i ako se ne prestroji na vreme može da se zakuca u stub od kamera.
Jedino što se tu relativno vozi malom brzinom mada ako je zeleno i neko brzo smota iz bulevara levo u PV može da završi na banderi.
Ima da opravda tekst muzike s radija koja ide na tom skretanju.

Ne znam ali valjda ne sme da voze ovi polubulevarom više od 40 do 50 km/h.
Ali neko može već da zamota neki bmw, audi isl. oko stubića ladno ako bude divljao ovuda što kod nas nije tako retak slučaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877717#p877717:lwxooev1 je napisao(la):
edgeman » 05 Sep 2021 05:04 pm[/url]":lwxooev1]Ovo je recept za nesreće.
Ne znam ali valjda ne sme da voze ovi polubulevarom više od 40 do 50 km/h.
Ali neko može već da zamota neki bmw, audi isl. oko stubića ladno ako bude divljao ovuda što kod nas nije tako retak slučaj.
Prosao sam vec nekoliko puta tuda, i primecujem da se vozi tako 40 do 50 km/h, sto je naravno propisna brzina za grad. Valjda zbog svih tih krivina i sahtova, bio bi problem ici brze. Medjutim, na staroj deonici se uvek, kad nije guzva, vozilo barem 70-80 km/h, sporije od toga bi napravilo kolonu. Znam da je to preko ogranicenja, ali stara trasa je to omogucavala, bez problema.
 
Eto, neko će sa starom praksom da nagazi a tamo gde je nekad bio pravac sad su krivine. Nije problem toliko dan koliko noć ali to je na vozačima. Samo lagano gradski i nema problema.
 
Noć je problem veliki jer nema rasvete uopšte na novom delu bulevara
 
Prolazio jutros, jedino sto mogu da kazem jeste da neko mora da odgovara za ovo. Maye su pravile put a mi jos uvek ne mozemo da dodjemo do resenja.
 
Prosao par puta "novom" deonicom.. stari put ravniji od ovog glanc novog, horor :).

Za ovo neko zaista treba da odgovara.. pogotovo sto je za par godina uradjena .. 1/6 posla.
 
Stari put je avionska pista u odnosu na novi, ali kao po pobičaju, biće nikom ništa.
 
Prošao sam danas i meni nije toliko loše kao što pišete.
Pored toga da ovo još uvek nije ni do pola gotovo, imam drugu zamerku.
Zbog čega nisu radili po tri trake?
Kad bude sve gotovo od mosta do Konjarnika preko Banjice ovaj pravac će biti vrlo popularan.
Definitivno dobra alternativa prvcu Trošarina-Autokomanda ili onom preko Dedinja.
Biće tu ozbiljna gužva.
 
O da, jeste loše. Posebno kada se uporedi sa starim putem, a ovo je potpuno novi, nije loše već je kriminalno.

Pitanje, ako je Most na Adi - Banjica glavni pravac, zašto onda na raskrsnici sa PV postoji samo jedna traka za skretanje po pravcu Banjica - Most a dve trake za smer Banjica - Rakovica? Nema malo mesta u gradu gde postoje dve trake za skretanje.
Ili je ipak ostala ideja da primarna funkcija Bulevara bude povezivanje Mosta na Adi sa Kružnim putem, Ibarskom i obilaznicom (unutrašnji prsten). Ovo se pak kosi jer su se radovi preselili na Banjicu.

I još da primetim da crveno svetlo na novim semaforima na raskrsnici sa PV, iz pravca Rakovice ka gradu na desnoj strani skoro da se ne vidi da je upanjeno, ne znam da li je sijalica, plastika ili nešto treće. Na stubu sa leve strane se jasnije vidi.
 
Znači ipak se nisam prevario kad napisah da ih ima više od 50+
 
Krivine i nekako, talasasti asfalt isto tako, ali koliko sahte strce u odnosu na nivo puta to je zapanjujuce.
 
Krivina nikako ne može biti "i nekako"!
Odličan indikator totalnog nedostatka mozga, nedostatka plana i nedostatka strategije.
I da se razumemo, to nije odlika samo ove sadašnje aktuelne vlasti...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878377#p878377:2lv1h5bq je napisao(la):
astrodule » Tue Sep 07, 2021 8:57 pm[/url]":2lv1h5bq]Naš forumaš Saobraćajna kamera, na Tviteru izbrojao 72 poklopca na novoj trasi.

Moram da te ispravim: 72 poklopca se nalaze samo u jednoj traci i to na deonici od Pere Velimirovića do blizu parka, dokle su radili. U drugoj traci, ka Pere Velimirovića, je mirnije. Tu je asfalt još i dobar:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gOT81EE8ryU[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5GfWY-JYSvg[/youtube]

Ono što mi nije jasno, osim broja i pozicije ovih šahtova, jeste isprekidana linija čitavom deonicom. To je nečuveno.
Primetio sam da se neki zbunjuju pa voze uporedo, veruju da su obe trake za isti smer.
 
Evo malo bolji snimak, sa zvukom, lepo se čuju šahtovi i vide neravnine:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RCw0PCL0WBY[/youtube]
 
Vrh