Valjda u 2024. ide otvaranje od naplatne rampe do PozarevcaJe l planiraju nekakvo fazno otvaranje ili mora da se čeka završetak kompletne deonice?
Valjda u 2024. ide otvaranje od naplatne rampe do PozarevcaJe l planiraju nekakvo fazno otvaranje ili mora da se čeka završetak kompletne deonice?
Zato i kažem da je for fun. To ne opravdava ovo ulaganje u put koji će tokom vikenda tokom leta da poseti 20.000 30.000 ljudi. Da ne pričam da nikad neće da se nastavi jer ostatak prolazi kroz nacionalni park tako da će uslovi za zaštitu sredine da budu bilionski (pasarele i tuneli za različitu divljač, posebni uslovi za izvođenje, odvođenje kišnice koja mora verovatno da bude tretirana pre ispuštanja jer će da bude pomešana sa motornim uljima, propisi o buci, itd) da ne pričam da je teren izuzetno komplikovan). Bio bi to najskuplji put i istoriji Srbije.Виминацијум, Голубац, Тумане, Ђердапска клисура, Лепенски Вир, некако и Рам преко Затоња, Фетислам.... због наведеног мислим да је и више него оправдано. Оно што је по мени лоше - Shandong
Može, ali to košta.Jel može neko da pusti drona od Požarevca do Golupca ?
Do sada ni jedan snimak kompletne trase.
Ima jedan nekompletan od prošlog Juna ali od tada se dosta uradilo.
To je bila jedna od dve lokacije koja je bila u priči, druga bliže Kostolcu. Mada slažem se da je ekonomski isplativo, ali koliko se sećam zbog velikih depozita lignita istočno od Kovina, trebalo je da bude drumsko-železnički most(ovo je sad prošlost, jer na srednji rok, gasiće se sve termoelektrane na ugalj).Most kod Rama je malo verovatan i, ovako na prvu loptu, čak upitno opravdan. Saobraćaja na skelama ima, ali to je za jedan most izuzetno malo, pri tome na mestu gde je Dunav jako širok (zbog ulaska u klisuru ubrzo iza "krivine").