Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Prošao juče. Radi se. Ima ljudi ima mašina. Biju se i šipovi za mostiće i trasira se. (Ono što sam mogao da vidim sa puta i bez zaustavljanja).

Dodatak: Narodna Milicija se ušuškava iza parkiranih automobila i kamiona sa kamerom i to u neobeleženim vozilima. Na potezu do Golupca je bilo bar 4-6 "zaseda".
 
Ja sam prošao u ponedeljak, 1.5.
Prvi maj je proslavljen radno na deonici puta ka Požarevcu. Bilo je par kamiona, a bogami imao sam priliku da na trasi vidim i jednog radnika u žutom prsluku.
20230501_092943.jpg

povratak ka BG
20230501_144333.jpg

20230501_144340.jpg

20230501_144908.jpg


nisam video policiju
Požarevačka petlja jeste zagušena, ali smo sa tagom prošli bez čekanja. Koridor X prilično pun, mada baš dosta ljudi skreće ka Mladenovcu i Požarevcu
 
POZDRAV SVIMA. Skoro sam prolazio delom trase, i uoci da se pravi nadvoznjak 2-3 km od Male krsne ili 4-5 km od naplatne rampe Pozarevac. Da li neko zna gde ce voditi taj put ? Inace radi se punom parom , nadam se da ce neko uskoro da objavi slike radova .
 
Prošle godine sam baš u maju prolazio tuda. Sa snimka mi ne deluje da se mnogo šta promenilo u poslednjih godinu dana. Možda grešim, ali vizuelni utisak je vrlo sličan.
 
Juče išao do Golupca,
Na pojedinim sektorima impozantna količina mehanizacije, npr. na jednoj preko 30 kipera.
 
Po meni, takodje prosao pre par dana ovom trasom, radi se na pojedinim deonicama stvarno punom parom.
i kao sto napisa @vlasta dosta dosta mehanizacije.

Valjeko - Lajkovac nebih da komentarisem...
Ova deonica Pozarevac - Golubac ide mnogo brzom dinamikom!
 
Nadam se da nisam u pravu, ali i Lajkovac - Valjevo je u početku bilo ekstremno brzo, možda jedno od bržih trasiranja i radova do jedne tačke u Srbiji ikad*. Onda je stalo jer je država nesposobna da izvrši eksproprijaciju i nema para jer daje svima po 100€.
Hoću reći- ne ložimo se, otprilike svuda ima para ili neka firma ima interesa da se uđe na trasu i određeni zemljani radovi urade, nakon toga je sve nepoznanica.

*Uz Preljina-Pakovraće.
 
Prošao par puta ove nedelje i takođe mogu da potvrdim da je od Požarevca do Golupca baš aktivno i vidi se napredak u odnosu na mart kada sam prethodni put prolazio.

Ne znam da li su predviđeni neki kapitalni elementi (mostovi, tuneli) osim onog na Velikoj Moravi? Odmah posle Požarevca ima jedan solidan prevoj gde svakako neće duplirati postojeći put pošto nema mesta. Tu sve ide nekom drugom trasom ali ne znam da li preko brda ili kroz tunel.
 
Prošao par puta ove nedelje i takođe mogu da potvrdim da je od Požarevca do Golupca baš aktivno i vidi se napredak u odnosu na mart kada sam prethodni put prolazio.

Ne znam da li su predviđeni neki kapitalni elementi (mostovi, tuneli) osim onog na Velikoj Moravi? Odmah posle Požarevca ima jedan solidan prevoj gde svakako neće duplirati postojeći put pošto nema mesta. Tu sve ide nekom drugom trasom ali ne znam da li preko brda ili kroz tunel.
Sve do Sirakova ide postojećom trasom, odnosno širi se levo od postojećeg magistralca.
Na trasi nema tunela.
Od većih mostova, na samom početku trase preko pruge kod železničke stanice M. Krsna, preko V. Morave, Mlave, Peka, i još 3-4 mosta preko loših terena, tresetišta, jaruga i dosta nadvožnjaka, propusta.
 
Мислим да је 80неке или тако некад исто покушано да се споје две државе код Голупца, само се после престало због рата и свега пратећег.
Искр нзм колико би био користан ту мост, много људи из Браничевцког округа и леве обале Дунава често прелази границу, али нзм да ли број оправдава мост.
 
Sa rumunske strane to je najsiromašniji deo zemlje i baš teška provincija. U relativnoj blizini je prelaz kod Bele Crkve, na drugu stranu postoji prelaz u Kladovu.

Mislim da je ovo jedan od mitova za zabavu lokalne sredine, šanse za takvu investiciju na ulazu u klisuru (most mora biti impozantan, visok i dugačak) su u epsilon okolini nule, ako ne i kelvinova nula za rumune :D ...
 
Most ne bi uopšte morao da se gradi na ulazu u klisuru, Rumunija već ima most do rečnog ostrva , dakle uzvodno od Golupca bi mogao da se napravi most s naše strane do same ade i tamo granični prelaz. Idealno i za kontrolu ulaska jer nema bežanja nigde - na sve strane samo Dunav.
 
Poslednja izmena:
Most ne bi uopšte morao da se gradi na ulazu u klisuru, Rumunija već ima most do rečnog ostrva , dakle uzvodno od Golupca bi mogao da se napravi most s naše strane do same ade i tamo granični prelaz. Idealno i za kontrolu ulaska jer nema bežanja nigde - na sve strane samo Dunav.

Da li si slučajno upoznat u kakvom je stanju taj "most", čemu je trebao da služi, kakve je geometrije, kada je građen itd ...
 
To što izgleda kao most, je u stvari samo rešetkasta konstrukcija.
Screenshot_20230802_222648_Earth.jpg

Posle Golubačke tvrđave Dunav se sužava, na samo 400 metara, tako da ne bi morao veliki most da se gradi
 
Ja vam kažem ništa od toga, a bogami i ne treba da bude ništa, nema zašto, a vi mi za 20 god kada shvatite da sam bio u pravu platite pivo :)
 
Most ne bi uopšte morao da se gradi na ulazu u klisuru, Rumunija već ima most do rečnog ostrva , dakle uzvodno od Golupca bi mogao da se napravi most s naše strane do same ade i tamo granični prelaz. Idealno i za kontrolu ulaska jer nema bežanja nigde - na sve strane samo Dunav.

O kakvoj bezaniji pricas? Pa valja cemo svi biti EU jednoga dana? 😄
Recno ostrvo kod Golubca pripada Rumuniji i cesto je preplavljeno kada je vodostaj. To ne znaci da ne moze da posluzi kao olaksavajuca okolnost pri izgradnji mosta.
Sve do brane Djerdap ne postoji nijedan most, nijedna mogucnost da se vozilom predje na drugu starnu.
 
Vrh