Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Juče je završena prva faza proširenja naplatne Požarevac.

Upravni objekat je po uzoru na Pazovu i Vrčin iznad traka a dodate su dve nove ulazne trake tako da su sada sve stare trake raspoložive za naplatu.

U drugoj fazi će biti dodata još jedna naplatna desno do brda.
IMG-5135ee58dec8961f913434d8e2cd1915-V.jpg
 
Kоји су рокови за овај пројекат ?
Мсм који рок за коју деоницу ?
 
Kоји су рокови за овај пројекат ?
 
Kоји су рокови за овај пројекат ?
Мсм који рок за коју деоSvake godine pomeraju rok za 6 meseci tako da se kod nas to nikad ne zna, mogu samo da kasne.

Kоји су рокови за овај пројекат ?
Мсм који рок за коју деоницу ?
Svake godine pomeraju rok za 6 meseci tako da se kod nas to nikad ne zna, mogu samo da kasne.
 
Pa bolje kod Rama da naprave most, da bude u Srbiji kompletan, ovako jedino ako se neki EU fond odobrovolji.

То би било идеално, брза саобраћајница од петље Уљма преко Рамског моста до спајања са овом саобраћајницом код места Мајиловац.

Screenshot 2023-11-16 145734.png
 
Poslednja izmena:
То би било идеално, брза саобраћајница од петље Уљма преко Рамског моста до спајања са овом саобраћајницом код места Мајиловац.

Pogledajte prilog 180686
Ja bih ipak zaobišao Zagajička brda. Nema potrebe uništavati ih (mada su količinom smeća na obodima dobrano načeta).
 
Baš me interesuje kako će ovo proširenje naplatne rampe da funkcioniše za vlasnike taga kada je gužva za ulazak na auto put. Nove trake su jako desno, proširenje se pojavljuje jako kasno, deluje mi da ću lepo da čekam u gužvi svih onih koji uzimaju kartice - što samo po sebi ubija ideju korišćenja taga. Ni dosad nije bilo bajno, ali mi deluje da će ovo baš pogoršati vreme prolaska.
 
Нажалост иста ситуација се дешава на наплатној рампи Мали Пожаревац.
 
Baš me interesuje kako će ovo proširenje naplatne rampe da funkcioniše za vlasnike taga kada je gužva za ulazak na auto put. Nove trake su jako desno, proširenje se pojavljuje jako kasno, deluje mi da ću lepo da čekam u gužvi svih onih koji uzimaju kartice - što samo po sebi ubija ideju korišćenja taga. Ni dosad nije bilo bajno, ali mi deluje da će ovo baš pogoršati vreme prolaska.
Sada ti je na Požarevcu traka skroz desno za kartice a 2 po redu za tag.
Proširenje je donelo mogućnost da rampa radi i u režimu sa 5 ulaznih traka recimo Nedeljom a čak 6 naplatnih traka recimo Petkom.

To su takozvane reverzibilne trake za koje sada treba samo povući one plastične čunjeve i instant povećati kapacitet.

Da li će tako biti sada samo zavisi od njihove organizacije i procene u kontrolnom centru,gradjevinci su trake napravili i isporučili.

I otkriću ti jednu tajnu,kad prilaziš bilo kojoj većoj rampi pogledaj koliko ima onih pravougaonih semafora i to ti je broj traka koje se iz tog smera mogu koristiti.
Oni kvadratni X manji znače da je traka samo za suprotan smer.
 
Poslednja izmena:
Нажалост иста ситуација се дешава на наплатној рампи Мали Пожаревац.
Rampa koja je trebala biti proširena pre Požarevačke ali je i aposolutni primer naše nesposobnosti u malom.

Prvi i osnovni problem je bila zavrzlama u katastru koš pri izgradnji puta za Mladenovac i petlje Mali Požarevac 1980 godine zemljište,tj delići parcela manjih od 1m2 je ostalo u vlasništvu stotina posednika i njihovih naslednika.
I kad se to sve raščivija ostaje naša poslovna lenjost da se pozabavimo realnim problemima na terenu i uzročno posledični kontinuitet ne sagledavanja problema na samom terenu već projektovanja iz fotelje koje posle povlači dodatne radove i troškove itd a sve već vidjeno po svim topicima ovog gradjevinskog foruma.
 
Rampa koja je trebala biti proširena pre Požarevačke ali je i aposolutni primer naše nesposobnosti u malom.

Prvi i osnovni problem je bila zavrzlama u katastru koš pri izgradnji puta za Mladenovac i petlje Mali Požarevac 1980 godine zemljište,tj delići parcela manjih od 1m2 je ostalo u vlasništvu stotina posednika i njihovih naslednika.
I kad se to sve raščivija ostaje naša poslovna lenjost da se pozabavimo realnim problemima na terenu i uzročno posledični kontinuitet ne sagledavanja problema na samom terenu već projektovanja iz fotelje koje posle povlači dodatne radove i troškove itd a sve već vidjeno po svim topicima ovog gradjevinskog foruma.
Е те мале парцеле и "кусури" су најгори и зато треба увести неки систем предефинисаних парцела где ће се такви кусури аутоматски исплатити и брисати из постојања
 
Е те мале парцеле и "кусури" су најгори и зато треба увести неки систем предефинисаних парцела где ће се такви кусури аутоматски исплатити и брисати из постојања
Evo samo dela izvoda i vlasnika na jednoj od parcela na kojoj se nalazi sadasnja rampa i petlja.
Udeli vlasništva su takodje smešni a ova petlja i rampa tu stoje od 1980 godine....
Baš me interesuje dali ovi vlasnici imaju pravo na deo od putarine.

mp.png
 
Cao drustvo

Jel imamo neke informacije kako izgledaju radovi na delu od sela Sirakovo pa sve do Golubca?
Da li ima neko mogucnost snimanje dronom?

pogotovu deo kod sela Majilovac mislim da nije niko snimao tu su po meni najtezi radovi trenutno.

kolko sam saznao najintenzivniji radovi trenutno od Velikog Gradista do sela Radosevac, gde se zavrsava nasip i gde se priprema polje za betoniranje nosaca itd.
 
Cao drustvo

Jel imamo neke informacije kako izgledaju radovi na delu od sela Sirakovo pa sve do Golubca?
Da li ima neko mogucnost snimanje dronom?

pogotovu deo kod sela Majilovac mislim da nije niko snimao tu su po meni najtezi radovi trenutno.

kolko sam saznao najintenzivniji radovi trenutno od Velikog Gradista do sela Radosevac, gde se zavrsava nasip i gde se priprema polje za betoniranje nosaca itd.
Imam neke prijatelje dole iz Velikog Gradišta, momci imaju studio, dosta opreme (izbacio sam pre nekoliko meseci post sa fotkama iz drona).
Međutim, Inkop i Nukleus koji rade nisu želeli da ih plaćaju, te su oni prekinuli ta fotkanja i snimanja.
Imam informacija, ali nemam snimaka.

Trenutno se radi nadvožnjak kod Male Krsne, nadvožnjak pre mosta na Velikoj Moravi (nedavno su obustavili saobraćaj tim delom i preusmeravali preko Osipaonice za Požarevac).
Radi se most preko Velike Morave, ima malo asfaltiranig delova od naplatne rampe pa do Požarevca.
Radi se na trasiranju oko Požarevca, radi se most na Mlavi.
Trasira se na dalje preko Stiške ravnice pa oko sela Sirakova i Majilovca ka Đurakovu.
Radi se nasipanje močvarnog dela pre Velikog Gradišta, uskoro će početi radovi i na petlji u tom delu...
Sve posle do Braničeva i sela Ponikve nije ništa značajno napredovalo, to je dobrim delom odrađeno.
I kod sela Radoševac tj. pre Golupca ima malo radova na pripremi za nadvožnjak preko magistrale, malo radova na trasiranju... Tako da je to to štp se tiče napretka.

Radi se lagano, ali rade. Ako bude fotkica i slično, ja šaljem.
 
Je l planiraju nekakvo fazno otvaranje ili mora da se čeka završetak kompletne deonice?
 
Vrh