Не не и не!Без гаража нема склањања паркинг места са улица. Без склањања паркинг места нема ширења бициклистичких стаза по ужим улицама како ужег тако и ширег центра, па и лепог дела периферије.
Без паркинга у близини неће породица да живе у тим крајевима.
Vrtići u centru su takođe slobodni, možeš da se upišeš lagano. Dod u Mirijevu treba veza ko za uknjiženje.Богами хоће, погледајмо само стање са школом Краљ Петар 1.
Не знам зашто развој јавног превоза и бициклистичког саобраћаја доводиш на силу у нужну корелацију са уличним паркинг местима? Тиме из нехата доводиш, односно задржаваш у подређеном положају јавни превоз наспрам аутомобила што је продужење тренутног неиздрживог стања. Дакле, да бисмо развили јавни превоз и бициклизам морамо прво још пар стотина милиона евра да улупамо у подземне гараже?! У овом граду све је подређено аутомобилима већ 70 година и то нас је и довело да статуса урбанистички и саобраћајно најзаосталије европске престонице, нерачунајући екстреме типа Тирина или Скопље, мада први је већ кренуо у добром смеру последњих година.Гараже су ту зато што и у центру живе и раде људи.
Физички није могуће улагати у бициклистичке стазе, тротоаре и траке за јавни превоз пошто су паркинг места појела простор. Замислимо само Дорћол без паркинг места, са бициклистичким стазама. А предуслов за то је склањање паркинг места са улица. А предуслов за то је довољан број паркинг места у гаражама.
То што изградња јавних гаража није пратила укидање паркинг места по оближњим улицама, осим код Обилићевог венца, је последица неукости надлежних и алавости ЈКП Паркинг сервис.
Јавни превоз ма колико у теорији деловао савршено је далеко од идеалног и увек ће бити нужно зло.
Бицикли ће тешко бити избор свакодневмог кретања већини становника осим становницима Новог Београда који и раде на Новом Београду због непостојеће инфраструктуре осим рекреативне уз обале, и мизерних услова да се иста побољша, без укидања паркинг места. А укидање паркинг места без замене у виду гараже доводи до исељења породица, и онда стамнене зграде постају микс хостела и канцеларија по бившим становима, или стан на дан куплераји.
А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза тунел-Булевар најпроточнија у центру: и служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.
Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.
Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".
Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.
Mora da je neko pravio "analizu" pa zaključio da takva linija nije potrebna.... verovatno isti onaj koji je zatvorio skretanje u Pop Lukinu.
Gric po gric
65 ne, ali 71 ili 75 da. Samo što ih nije briga.А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза Булевар-тунел најпроточнија у центру, никад ту никаквог озбиљног закрчења нема, одатле па до преко моста: и баш та веза служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.
Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.
Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Мора прво скретање да се врати. Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".
Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.
Не не и не!
Ове гужве којима сведочимо су између осталог и због подземних гаража у центру. А биће још веће ако изградимо још подземних гаража. А колико год да их буде број паркинга на улици се на жалост неће смањити јер ће нове гараже генерисати нови саобраћај а самим тим и потражњу за додатним паркинг местима! Видим да морам додатно да разложим у основи једну врло једноставну чињеницу:
Улагање у јавни превоз је једино улагање које је у интересу свих а поготово аутомобилиста који ће заправо добити већу проточност саобраћаја једино методом константног и приоритетног улагања у јавни превоз!
То се показало као тачно у свим саобраћајно и урбанистички позитивним примерима и ми не можемо бити изузетак. То добија на тежини поготово имајући у виду да
живимо у најаутомобилскијој престоници европе са најгорим јавним превозом и неиздрживим статусом пешака и бициклиста!
У клинац више са аутомобилима! На 10 евра наших пара уложених у колску инфраструктуру уложи се можда један на јавни превоз и 0,1 на пешачки и бициклистички!
Ми па америчке аутомобилске дистопије. Буквално смо најгори на свету!
Почели су да возе по то мало бициклистичких стаза, насипима, тротоарима, шеталиштима уз реку, трговима... Ово се отима контроли и колективно аутомобилско лудило је захватило све, па и највећи део овог форума.
Au kakav krkljanac u Karadjordjevoj sad dodjoh a tek je 14h. Problem je kao i za tunel sto su to istrazivanja od pre 30 godina,evo bili zivi iako ga ikad naprave nista nece ubrzati saobracaj. Jer istrazivanje koje kaze da je 15% je bilo pre BGH2O a sad je ubrzanje 5% sto je ludilo da pravis tunel.Nego to je pravdanje zbog novog mosta...
Nema razvoja prevoza dok ga Grad subvencioniše sa 200 miliona EUR godišnje. Prvo moraju da reše naplatu prevoza, pa će onda tih 200+ miliona moći da se uloži. Ovako sve pare idu na tekuće troškove, a ne na razvoj, jer niko ne plaća kartu. Skoro četvrtina gradskog budžeta ide na subvnecije za javni prevoz.
За почетак 27Е да скреће у тунелу десно и иде до Миријева трасом 27, а 27 да иде право у Деспота Стефана са окретнице која је на почетку ток булевара. 68, 71 и 72 да се продуже до Вука дуж булевара Краља Александра.А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза Булевар-тунел најпроточнија у центру, никад ту никаквог озбиљног закрчења нема, одатле па до преко моста: и баш та веза служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.
Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.
Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Мора прво скретање да се врати. Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".
Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.