Али овај конкретан случај није до пара...
Риба смрди од главе. Имамо државу коју је приватизовао један жвалави комплексаш. Док се намире он, његови мафијаши и његови шефови из страних сила остану мрвице. Е те мрвице се онда инвестирају у друмску инфраструктуру а зашто?Čovek je ispravno napisao da generalno treba ulagati više u prevoz. Treba, ali mora i da se plaća da bi to bilo moguće i održivo. Svako povećanje broja linija u našem slučaju znači samo povećanje apsolutnih troškova i subvencija.
Svuda u normalnim zemljama, ako prevoz funkcioniše rentabilno, interes je svih da se broj linija povećava itd. Grad nešto zaradi od toga, a putnici imaju bolju uslugu. Kod nas je još uvek taj komunistički sindrom - držaćemo socijalni mir sa besplatnim prevozom, ali onda je usluga takva kakva jeste, jer društvo ne može da to finansira. I ne treba.
Пошто је такво стање ствари, држава мора покајнички прво да постане сервис грађана и кад се то деси онда сервис треба и да се плати. А сада, касу им пуним да би ст*** могла колима на главу да ми се пење.
zamisli nece platis burek jer je masan
Onda bi se deo s Trga prelio na 26 u kom je već gužva. Bolje samo 71, 72 i 75.
67 i 68 bih ostavio na ZV kao kratke i pouzdane veze s blokovima. Lako je presedanje na sve ostale na Brankovom mostu.
Ako je alternativa identična, onda opet nećes biti zadovoljan.Ako nisam zadovoljan uslugom koju pruža gradski prevoz, koja mi je identična alternativa?Jer za masan burek imam alternativu da u drugojh radnji kupim burek koji nije masan.
Nemasni burek nije identična zamena masnom.Znači ako mi ne odgovara mastan burek, ja ne treba da uzem onaj nemasni, nego da uzmem suvu kiflu, jer neću biti zadovoljan ni nemasnim.
Ako nisam zadovoljan uslugom koju pruža gradski prevoz, koja mi je identična alternativa?Jer za masan burek imam alternativu da u drugojh radnji kupim burek koji nije masan.
За градски превоз у Београду је реалније поређење с неким местом које има само једну пекару и само један бурек у понуди. Ако ти се не свиђа тај бурек, онда или мораш у друго место или промениш па узмеш сендвич. Тако је код нас.
Da li postoji više radnji koje se bave uslugom pravljenja i prodaje peciva i drugih proizvoda od testa? Da. Da li postoji više megamarketa koji prodaju robu različite namene? Da. Da li postoji više pružaoca internet i kablovske televizije? Da. Da li postoji više pružaoca usluge mobilne telefonije? Da. Da li postoji više organizatora koji pružaju uslugu linijskog javnog gradskog prevoza kao što je to sa svima koji su pod okriljem grada Beograda? Ne. Zašto? Zato što Taxi usluga, Car: go usluga, trotinet usluga, peške, lična kola i sl. ne pružaju istu vrstu usluge. Dok se privatni prevoznici gradskog linijskog prevoza nisu integrisali u jedinstveni tarifni sistem zajedno sa GSP - om, bili su alternativa, te onaj ko nije bio zadovoljan uslugom GSP - a, mogao je da koristi privatnika, gde su postojale samo karte za jednokratnu vožnju, čijom prodajom su se finansirali. Kada se opet vrati tako nešto, da imamo dva (minimum) operatera, tada možemo da kažemo da imamo identičnu alternativu. Sve drugo je slično, ali ne i isto, uprkos tome što može da me prebaci od tačke A do tačke B.
Taj je verovatno platio nekome da dobije i vozačku dozvolu, a ne samo diplomu neke višoke škole.Taj koji je pravio analizu je trebalo da baci vozačku dozvolu, da mu ne bude ispred nosa, pošto očigledno nije uvek najbolje rešenje ono koje ti je ispred nosa.
Dok se privatni prevoznici gradskog linijskog prevoza nisu integrisali u jedinstveni tarifni sistem zajedno sa GSP - om, bili su alternativa, te onaj ko nije bio zadovoljan uslugom GSP - a, mogao je da koristi privatnika, gde su postojale samo karte za jednokratnu vožnju, čijom prodajom su se finansirali. Kada se opet vrati tako nešto, da imamo dva (minimum) operatera, tada možemo da kažemo da imamo identičnu alternativu. Sve drugo je slično, ali ne i isto, uprkos tome što može da me prebaci od tačke A do tačke B.