Šta je novo?

Brankov most

Meri Šapić koliko može da navuče širine, da se nagura i ta dodatna traka, pa majku mu, nećemo valjda da se brukamo pred svetom sa tri trake.

Ćapi malo trotoara sa jedne strane, malo sa druge, a realno i one ograde po sredini mosta, umesto dve, metnemo jednu, eto nama komotno 4+4. Da vidite kako će da prodiše saobraćaj.
 
Koliko dugo ovo levo skretanje je bilo "privremeno"? Nekoliko godina?

E pa pre toga nismo imali ovolike gužve zato što smo tada bili na granici pucanja zbog neprilagođene infrastrukture broju vozila.

E pa u međuvremenu se broj vozila povećao i sada smo na pucanju.

Dodajte još ukidanje Tramvajskog mosta koji takav je kakav je ipak bar odnosi barem deo saobraćaja sa Brankovog mosta i sledi nam veselih nekoliko godina.
 
Šta god da bude, ovaj stručni i temeljno osmišljeni i analizirani potez treba da ostane večno urezan u mozak kao podsetnik kome sve poveravamo vođenje grada i njegovih resora
 
Pray for "žuta traka".

Screenshot_20240424_162712_Chrome.jpg
 
Незналице, ипак, тупавци и тутумраци. Не иде им ово у прилог пред изборе. Гангулина екипа ме натера да поразмислим о истинитости стиха КУД Идијота "Али није то још готово; није довољно све пропало..." Можда, ипак, јесте.
 
Пошто је Гангула свакако глуперда неписмена и у оној главуџи нема ништа верујем да ће му на ово неко одозго скренути пажњу због избора.

Биће шоу кад за месец-два поново пусте лево скретање јер су "грађани тако тражили".

Ваљда ће због овога одустати од даљих проширења булевара а већ видим велики помак и на Беобилду где су многи љубитељи денивелисаних саобраћајница, петљи, паркинга и тунела мало променили причу.

Такође, треба прекинути са бацањем народних пара у подземне гараже. Нова паркинг места су заправо последње што треба у граду где су нам комплетне улице и тротоари већ заузети од стране аутомобила и по томе смо вероватно најгори на свету.

Имајући у виду то, отимање наших пара за фенси, скупе подземне гараже је чисто иживљавање.
 
Zasrali su ga sa ovime, da izvinete. Danas oko 15h, znači nije neki špic. Uključenje iz Španskih boraca na Mihajla Pupina, pa levo prema YUBC... Provlačenje na semaforu kroz kolonu vozila zaglavljenih u nepregledmoj koloni prema Ušću i dalje prema Brankovom mostu. Koliko sam čuo, nisam video, oni su postavili ivičnjake na skretanju prema Pop Lukinoj. To im je kao neko "trajno rešenje". Već smo to imali i ukinuto je kao nesvrishodno, ne znam čemu opet.

Čemu im služe sve one kamere, kada ih ne koriste...
 
Пошто је Гангула свакако глуперда неписмена и у оној главуџи нема ништа верујем да ће му на ово неко одозго скренути пажњу због избора.

Биће шоу кад за месец-два поново пусте лево скретање јер су "грађани тако тражили".

Ваљда ће због овога одустати од даљих проширења булевара а већ видим велики помак и на Беобилду где су многи љубитељи денивелисаних саобраћајница, петљи, паркинга и тунела мало променили причу.

Такође, треба прекинути са бацањем народних пара у подземне гараже. Нова паркинг места су заправо последње што треба у граду где су нам комплетне улице и тротоари већ заузети од стране аутомобила и по томе смо вероватно најгори на свету.

Имајући у виду то, отимање наших пара за фенси, скупе подземне гараже је чисто иживљавање.
Ja vidim lako resenje za ove probleme, gradski porez za vozila, vise od 1 vozila po adresi +1000eur godisnje po vozilu, medjutim tu dolazimo do problema prebivalista i birackih spiskova, i tako u krug
 
Ja sam protiv podzemnih garaža ali podržavam nadzemne garaže. Da se uporedo sklanjaju automobili sa ulica i lepe drastične kazne, a da se stimulišu privatnici da grade garaže umesto novih stanova i ponude ih onima koji su izgubili mesto na trotoaru, travnjaku, parku...
 
Без гаража нема склањања паркинг места са улица. Без склањања паркинг места нема ширења бициклистичких стаза по ужим улицама како ужег тако и ширег центра, па и лепог дела периферије.
Без паркинга у близини неће породица да живе у тим крајевима.
 
Vrh