Šta je novo?

Brankov most

Šta ti znaš o metrou, pa naš metro je bolji, uhvatiš ga na Makiškom polju i za 2min si na Banovom brdu 😂
 
Ukidanje levog skretanje je moralo da bude ispraćeno maksimalnom prioritizacijom desnog sretanja i Karađorđeve.

Naravno, psotoji i neki ljudi koji bi trebalo time da se bave (Sekretarijat za saobraćaj), a i imamo i neke fakultete koji školuju ljude za te stvari.

Bilo bi lepo čuti bilo kojeg saobraćajnog inžinjera šta ima da kaže na ovu temu.
 
Џаба саобраћајни инжењери; попут Савског трга, и реконструкција Карађорђеве је била у духу уметничког обликовања простора, а не поспешивања аутомобилског саобраћаја (трамвај сад има приоритет над колима, што је правилно, али се онда ту не гурају кола). И што је Карађорђева могла, више не може, вози се око стуба, цик-цак итд. И то је то, дрвена фуруна не може.

Све су то неки стручњаци, али олако се овде деле дипломе за бубање и имитирање, то је највећи проблем Србије.
 
Poslednja izmena:
Саобраћајни инжењери....Струка која у већем делу света свесно и често из интереса прати аутомобилски лоби знајући да ће новим саобраћајницама генерисати још већи саобраћај који ће онда њима генерисати нови посао.

У западној Европи се стало на пут томе. Кад ће доћи до нас та промена и да ли ће икада, питање је.
 
То је у ствари стандардно решење кад нема левих скретања, и за трамвај, а у свету и за аутобус (БРТ или нешто слично). али проблем је још пре рата био на Зелењаку са трамвајским колосецима по средини, због силаска из трамваја право на коловоз...

Нема довољно простора. А и не може се досегнути окретница Зелени венац из средње траке.
 
Може и пешачка стаза да се укине, па да се догради нова, само са једне стране, јер са друге смета лифт.
 
Trenutno je protočno.

videoframe_194843.png


ps: ko ne zna, desni klik na snimak, pa "save video frame as" pa okači ovde ;)
 
Mali off od Gangulinih budalaština.

Čisto radi sagledavanja štete nakon rušenja Mosta kralja Aleksandra i posleratne odluke da se sačuvaju postojeći stubovi i u njih ugradi novi most.
I betonski temelji su popucali nakon odvaljivanja čelične konstrukcije. Novi most je uklopljen na isto ovo mesto, a kamena fasada stubova je sačuvana, pa čak je deo skinut i ponovo postavljen na drugu poziciju prilikom proširenja mosta....

s-l1600 (84).jpg


s-l1600 (81).jpg
 
Mali off od Gangulinih budalaština.

Čisto radi sagledavanja štete nakon rušenja Mosta kralja Aleksandra i posleratne odluke da se sačuvaju postojeći stubovi i u njih ugradi novi most.
I betonski temelji su popucali nakon odvaljivanja čelične konstrukcije. Novi most je uklopljen na isto ovo mesto, a kamena fasada stubova je sačuvana, pa čak je deo skinut i ponovo postavljen na drugu poziciju prilikom proširenja mosta....

Pogledajte prilog 196200

Pogledajte prilog 196201
Očekivali Nemce sa severa, pa minirali most. A oni ušetali s juga.
Rat trajao nekoliko dana, a mosta nije bilo godinama.
Ista pamet kao i sad.
 
Овакве ствари се дешавају кад пред амебу поставиш избор где се нешто губи свакако. Имали су опцију да одраде Карађорђеву крштено, што захтева или да се уништи стуб, или зграде са десне стране, али буђ увек бира пут најмањег отпора.
 
Očekivali Nemce sa severa, pa minirali most. A oni ušetali s juga.
Rat trajao nekoliko dana, a mosta nije bilo godinama.
Ista pamet kao i sad.


Haos i dezorganizacija koji vide u brzi slom - to je baš ono što je i bio nemački plan.
Ali, naša vojska je srušila ne samo ovaj, već i druga dva mosta, uostalom kako je i bilo po tada važećim ratnim planovima.
Čak i da to nisu uradili, ovaj most bi sasvim sigurno bio srušen tokom bombardovanja 1944, a i ko zna koliko bi do tada nemačkih vojnika tuda prošlo kraće i brže ka drugim frontovima i koliko bi još hiljada logoraša otišlo na Sajmište....
 
Očekivali Nemce sa severa, pa minirali most. A oni ušetali s juga.
Rat trajao nekoliko dana, a mosta nije bilo godinama.
Ista pamet kao i sad.
Допловили чамцем са банатске стране, њих шесторица. У другом чамцу су се подавили, иначе би их било 12.
 
Допловили чамцем са банатске стране, њих шесторица. У другом чамцу су се подавили, иначе би их било 12.
Tačno, mada su šestorica/dvanaestorica Nemaca mogli, sa manjim gubicima, da išetaju i iz svojih stanova, jednak bi efekat bio. Prve ozbiljne nemačke trupe koje su ušle u Beograd došle su iz pravca Topole (XI oklopna divizija).
 
Vrh