Šta je novo?

Brankov most

Без гаража нема склањања паркинг места са улица. Без склањања паркинг места нема ширења бициклистичких стаза по ужим улицама како ужег тако и ширег центра, па и лепог дела периферије.
Без паркинга у близини неће породица да живе у тим крајевима.
Не не и не!

Ове гужве којима сведочимо су између осталог и због подземних гаража у центру. А биће још веће ако изградимо још подземних гаража. А колико год да их буде број паркинга на улици се на жалост неће смањити јер ће нове гараже генерисати нови саобраћај а самим тим и потражњу за додатним паркинг местима! Видим да морам додатно да разложим у основи једну врло једноставну чињеницу:

Улагање у јавни превоз је једино улагање које је у интересу свих а поготово аутомобилиста који ће заправо добити већу проточност саобраћаја једино методом константног и приоритетног улагања у јавни превоз!

То се показало као тачно у свим саобраћајно и урбанистички позитивним примерима и ми не можемо бити изузетак. То добија на тежини поготово имајући у виду да
живимо у најаутомобилскијој престоници европе са најгорим јавним превозом и неиздрживим статусом пешака и бициклиста!

У клинац више са аутомобилима! На 10 евра наших пара уложених у колску инфраструктуру уложи се можда један на јавни превоз и 0,1 на пешачки и бициклистички!
Ми па америчке аутомобилске дистопије. Буквално смо најгори на свету!

Почели су да возе по то мало бициклистичких стаза, насипима, тротоарима, шеталиштима уз реку, трговима... Ово се отима контроли и колективно аутомобилско лудило је захватило све, па и највећи део овог форума.
 
Гараже су ту зато што и у центру живе и раде људи.
Физички није могуће улагати у бициклистичке стазе, тротоаре и траке за јавни превоз пошто су паркинг места појела простор. Замислимо само Дорћол без паркинг места, са бициклистичким стазама. А предуслов за то је склањање паркинг места са улица. А предуслов за то је довољан број паркинг места у гаражама.
То што изградња јавних гаража није пратила укидање паркинг места по оближњим улицама, осим код Обилићевог венца, је последица неукости надлежних и алавости ЈКП Паркинг сервис.
Јавни превоз ма колико у теорији деловао савршено је далеко од идеалног и увек ће бити нужно зло.
Бицикли ће тешко бити избор свакодневмог кретања већини становника осим становницима Новог Београда који и раде на Новом Београду због непостојеће инфраструктуре осим рекреативне уз обале, и мизерних услова да се иста побољша, без укидања паркинг места. А укидање паркинг места без замене у виду гараже доводи до исељења породица, и онда стамнене зграде постају микс хостела и канцеларија по бившим становима, или стан на дан куплераји.
 
Neće te porodice nigde, kao što zabrana pušenja ne bi ispraznila kafane koliko god da se to ponavlja (i isto kao što Oslo, Madrid, Kopenhagen i mnogi drugi nisu propali i postali kupleraji).
 
IMG_1524.jpeg
IMG_1522.jpeg
Pametnome dosta
 
Гараже су ту зато што и у центру живе и раде људи.
Физички није могуће улагати у бициклистичке стазе, тротоаре и траке за јавни превоз пошто су паркинг места појела простор. Замислимо само Дорћол без паркинг места, са бициклистичким стазама. А предуслов за то је склањање паркинг места са улица. А предуслов за то је довољан број паркинг места у гаражама.
То што изградња јавних гаража није пратила укидање паркинг места по оближњим улицама, осим код Обилићевог венца, је последица неукости надлежних и алавости ЈКП Паркинг сервис.
Јавни превоз ма колико у теорији деловао савршено је далеко од идеалног и увек ће бити нужно зло.
Бицикли ће тешко бити избор свакодневмог кретања већини становника осим становницима Новог Београда који и раде на Новом Београду због непостојеће инфраструктуре осим рекреативне уз обале, и мизерних услова да се иста побољша, без укидања паркинг места. А укидање паркинг места без замене у виду гараже доводи до исељења породица, и онда стамнене зграде постају микс хостела и канцеларија по бившим становима, или стан на дан куплераји.
Не знам зашто развој јавног превоза и бициклистичког саобраћаја доводиш на силу у нужну корелацију са уличним паркинг местима? Тиме из нехата доводиш, односно задржаваш у подређеном положају јавни превоз наспрам аутомобила што је продужење тренутног неиздрживог стања. Дакле, да бисмо развили јавни превоз и бициклизам морамо прво још пар стотина милиона евра да улупамо у подземне гараже?! У овом граду све је подређено аутомобилима већ 70 година и то нас је и довело да статуса урбанистички и саобраћајно најзаосталије европске престонице, нерачунајући екстреме типа Тирина или Скопље, мада први је већ кренуо у добром смеру последњих година.

Такође теза ти се заснива на погрешној претпоставци да ће доћи до значајног укидања тих уличних паркинг места ако изградимо подземне гараже а сви знамо да се то неће десити.

Што се тиче центра, онима који ту већ живе подземне гараже не требају а они који ту раде управо због одсуства паркинга и проточности саобраћаја доминантно на посао иду јавним превозом што је отприлике једини позитиван помак у овом граду последњих деценија.

На крају, урбана, социјална и соабраћајна раслојеност града нам је у равни са јужноамеричким фавелама. Центар нам је ипак европски, периферија мешавина фавела и индијских сламова. Хоћете скупе, у Европи поодавно превазиђене подземне гараже а периферија нама ништа. Ни канализацију, ни тротоаре, ни пакринг места, паркове нити цивилизован јавни превоз. Немају ништа а власт и опозиција али и грађани хоће све ресурсе да настављају да троше на погоршање већ трагично лошег стања раслојености града а самим тим и друштва.
 
И тачно имамо власт и алтернативу какви су нам и грађани! У савршеном су складу.

"Круг двојке" највише кука на "национализам", некултуру и заосталост народа а сами су делом одоговорни што га држе у том стању и немају проблем да им периферни суграђани остану у подређеном положају у овом граду.

Наравно да ће нам народ бити такав када народ на периферији од садржаја има само кафану-печењару-коцкарницу где наступа Баја а до кафане може само својим пасатом јер превоз нема а пешке ни не помишља јер уместо тротоара има мешавину блата и шљунка а и сва је прилика да живи у дивљој фавели где је све далеко.

Једни ми нуде неку врсту ауто-фашизма сакривеног иза лажног југо-коми-чедо национализма а други отворени култур-фашизам. И то јесу платформе проистекле из става и стања друштва.
 
Mi smo divljaci u pogledu saobraćaja jer centar NBG-a i centar Beograda nemau ni tramvaj a kamoli metro. Treba stopirati sva ulaganja u sva automobilska ludila dok ne dobijemo nezavistan šinski sistem koji povezuje opštinu NBG-Ušće i Trg Republike i Vukov spomenik. Ta osa istok zapad je osnovna osa Beograda i sramno je da je jedino moguće automobilom stići od opštine NBG do Vuka.
 
А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза Булевар-тунел најпроточнија у центру, никад ту никаквог озбиљног закрчења нема, одатле па до преко моста: и баш та веза служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.

Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.

Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Мора прво скретање да се врати. Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".

Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.
 
Poslednja izmena:
А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза тунел-Булевар најпроточнија у центру: и служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.

Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.

Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".

Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.

Mora da je neko pravio "analizu" pa zaključio da takva linija nije potrebna.... verovatno isti onaj koji je zatvorio skretanje u Pop Lukinu.
 
Mora da je neko pravio "analizu" pa zaključio da takva linija nije potrebna.... verovatno isti onaj koji je zatvorio skretanje u Pop Lukinu.
Taj koji je pravio analizu je trebalo da baci vozačku dozvolu, da mu ne bude ispred nosa, pošto očigledno nije uvek najbolje rešenje ono koje ti je ispred nosa. :D
 
А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза Булевар-тунел најпроточнија у центру, никад ту никаквог озбиљног закрчења нема, одатле па до преко моста: и баш та веза служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.

Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.

Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Мора прво скретање да се врати. Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".

Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.
65 ne, ali 71 ili 75 da. Samo što ih nije briga.
 
75 je pre skraćenja početkom devedesetih godina išla do Vukovog spomenika trasom EKO 1.
 
Au kakav krkljanac u Karadjordjevoj sad dodjoh a tek je 14h. Problem je kao i za tunel sto su to istrazivanja od pre 30 godina,evo bili zivi iako ga ikad naprave nista nece ubrzati saobracaj. Jer istrazivanje koje kaze da je 15% je bilo pre BGH2O a sad je ubrzanje 5% sto je ludilo da pravis tunel.Nego to je pravdanje zbog novog mosta...
 
Не не и не!

Ове гужве којима сведочимо су између осталог и због подземних гаража у центру. А биће још веће ако изградимо још подземних гаража. А колико год да их буде број паркинга на улици се на жалост неће смањити јер ће нове гараже генерисати нови саобраћај а самим тим и потражњу за додатним паркинг местима! Видим да морам додатно да разложим у основи једну врло једноставну чињеницу:

Улагање у јавни превоз је једино улагање које је у интересу свих а поготово аутомобилиста који ће заправо добити већу проточност саобраћаја једино методом константног и приоритетног улагања у јавни превоз!

То се показало као тачно у свим саобраћајно и урбанистички позитивним примерима и ми не можемо бити изузетак. То добија на тежини поготово имајући у виду да
живимо у најаутомобилскијој престоници европе са најгорим јавним превозом и неиздрживим статусом пешака и бициклиста!

У клинац више са аутомобилима! На 10 евра наших пара уложених у колску инфраструктуру уложи се можда један на јавни превоз и 0,1 на пешачки и бициклистички!
Ми па америчке аутомобилске дистопије. Буквално смо најгори на свету!

Почели су да возе по то мало бициклистичких стаза, насипима, тротоарима, шеталиштима уз реку, трговима... Ово се отима контроли и колективно аутомобилско лудило је захватило све, па и највећи део овог форума.

Nema razvoja prevoza dok ga Grad subvencioniše sa 200 miliona EUR godišnje. Prvo moraju da reše naplatu prevoza, pa će onda tih 200+ miliona moći da se uloži. Ovako sve pare idu na tekuće troškove, a ne na razvoj, jer niko ne plaća kartu. Skoro četvrtina gradskog budžeta ide na subvnecije za javni prevoz.
 
Au kakav krkljanac u Karadjordjevoj sad dodjoh a tek je 14h. Problem je kao i za tunel sto su to istrazivanja od pre 30 godina,evo bili zivi iako ga ikad naprave nista nece ubrzati saobracaj. Jer istrazivanje koje kaze da je 15% je bilo pre BGH2O a sad je ubrzanje 5% sto je ludilo da pravis tunel.Nego to je pravdanje zbog novog mosta...

Ne znam kako su zamislili da isključe ceo jedan most na koji se slivao solidan deo saobraćaja sa Brankovog mosta... Mislim, sada je kasno: moći ćemo da ga gledamo u parku prekoputa dok se vozimo u gužvi.
 
Nema razvoja prevoza dok ga Grad subvencioniše sa 200 miliona EUR godišnje. Prvo moraju da reše naplatu prevoza, pa će onda tih 200+ miliona moći da se uloži. Ovako sve pare idu na tekuće troškove, a ne na razvoj, jer niko ne plaća kartu. Skoro četvrtina gradskog budžeta ide na subvnecije za javni prevoz.

Разлози за субвенцију хронолошки по степену кривице:

1. Корупција власти
2. Неефикасан, неодржив јавни превоз на бази аутобуског превоза по аутомобилима закрченој уличној мрежи
3. Картелски дилови са приватним предузећима
4. Лептир махнуо крилима у Амазону
5. Лоша наплата (обзиром на арчење буџета на колски комфор, тачније лоше неисплативе покушаје истог, кежуално отимање највреднијег градског земљишта чија се вредност мери у милијарадама, ново услуге ЈГП-а и висину субвенција, превоз би морао бити бесплатан)
 
Poslednja izmena:
Bez obzira na razloge i leptira sa Amazona tako ti je kako ti je. Nema para za ulaganje, dok ne krene da se plaća. Tako je bilo 90-ih, tako je i danas.
 
А да видиш, могао би прво неки аутобус да се уведе између Општине НБ и Вука - мислим, и да 65 промени трасу - јер је веза Булевар-тунел најпроточнија у центру, никад ту никаквог озбиљног закрчења нема, одатле па до преко моста: и баш та веза служи само за аутомобиле... и једну аутобуску линију која иде на 16 минута.

Мислим, ЕКО 1 иде одлично и сви га радо бирају код мене у шпицу.

Не мора увек 2 милијарде евра, не упадајте у замку да кад неко узјебе једно обично скретање и укења пола града, ви тражите решење у тунелу испод Ламанша и свемирском програму! Мора прво скретање да се врати. Како ће та екипа тек тунел да изгради?! Гледаћемо и ту епизоду под насловом "мали метро" ускоро. А нажалост и француски "мини метро".

Нећете глупост надоместити инвестицијама, то никад није ишло.
За почетак 27Е да скреће у тунелу десно и иде до Миријева трасом 27, а 27 да иде право у Деспота Стефана са окретнице која је на почетку ток булевара. 68, 71 и 72 да се продуже до Вука дуж булевара Краља Александра.
 
Vrh