Šta je novo?

Blok 18 Novi Beograd

Искрено мени ту није битна естетика. Провуче се мост право на ону саобраћајницу која иде око куле и то је то. Може да буде са пилоном на НБГ страни али није неопходно, ја сам увек за јефтинија а практичнија решења.
Пешачки мост у БГ има смисла само између Бетон хале и Ушћа и нигде више, због самих пешачких токова.
 
По мени постоје решења која су и са естетске стране прихватљива. На пример:
1683711384954.png
 
Искрено мени ту није битна естетика. Провуче се мост право на ону саобраћајницу која иде око куле и то је то. Може да буде са пилоном на НБГ страни али није неопходно, ја сам увек за јефтинија а практичнија решења.
Пешачки мост у БГ има смисла само између Бетон хале и Ушћа и нигде више, због самих пешачких токова.

O, pa na duze staze pesacki most ce imati svakako smisla, pogotovu nakon gradnje u bloku 18. To moze da se izvede u sklopu tog novog saobracajnog mosta, ali samo pesacki most alone moze da se izvede na mnogo vise zanimljivih, kreativnih nacina. Ja sam uvek za estetiku, pogotovu u ovom slucaju na reci Savi. Nikakve saobracajno-petljarske vratolomije meni ne dolaze u obzir.
 
И да се изгради блок 18, опет је ван главних пешачких токова, а посебно са друге стране. У Савском амфитеатру смисла имају само друмски и метро мостови.
 
Najbolje je "pojacati" stari Savski (ili sagraditi novi, stagod), a na Gazteli ce se smanjti promet kada se zavrsi obilaznica (nadamo se).
Tu su jos Brankov i most na Adi za nedaj boze, i to bi bilo to.
Ono sto bi mozda moglo da se izvede u sklopu onog "selfi mosta" je nekakav pesacki produzetak do bloka 18.
Ovde sam se odmah setio onoga što je arh. Jovin pričao i pisao o drumsko-metro mostu, gde god sam čitao o njegovom projektu metroa uvek je stajalo "most na poziciji Nemanjine". I prihvatao bi saobraćaj iz Nemanjine.

Ovde nam džaba Gazela i Stari savski na steroidima kad prihvataju saobraćaj iz tri bulevara. Ono što @Дошљак hoće da kaže da nam treba most na poziciji Z. Đinđića, zar ne?
 
Ovde sam se odmah setio onoga što je arh. Jovin pričao i pisao o drumsko-metro mostu, gde god sam čitao o njegovom projektu metroa uvek je stajalo "most na poziciji Nemanjine". I prihvatao bi saobraćaj iz Nemanjine.

Ovde nam džaba Gazela i Stari savski na steroidima kad prihvataju saobraćaj iz tri bulevara. Ono što @Дошљак hoće da kaže da nam treba most na poziciji Z. Đinđića, zar ne?
Тачно то. Проблем преласка Саве је највише у позицији прелаза. Бранков и Газела су погодили токове преко ресе, Стари Савски као ратна импровизација удара у зид са обе стране.
 
У свету није страно да саобраћајнице на стубовима скрећу око вишеспратница.
Pogledajte prilog 161259
.... или да саобраћајнице, и путеви и пруге, пролазе кроз стамбене зграде

Осака, Јапан
ауто-пут кроз зграду у јапану_осака.jpg


Чункинг, Кина
воз кроз зграду_кина.jpg
 
Могло је и тако да се планира, али сумњам да би то дозволили сада по исељењу.
 
Ова решења су ипак изнуђена код држава које имају пренасељене градове. А ми, који смо успели да од ливаде у секунди направимо џумбус, како се то зове?
 
Лоше планирање. Али може да се поправи ситуација како-тако провлачењем моста уз кулу. Не би то ни било нешто претерано накарадно, били би у односу као Бранков мост и зграда АПР на почетку Бранкове улице.
 
Ево мало о мостовима, како би то могло да изгледа. И блок 18 не би био слепо црево већ пролазан део града, и експропријације би се лакше одрадиле са изградњом моста или два моста.
Eво три опције за нове мостове у БнВ. Могу се изградити чак два моста у опцији 3.

Pogledajte prilog 161312Pogledajte prilog 161313Pogledajte prilog 161311
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
А која је предност моста поред куле?
 
Jeдино што је то једно од пар места где саобраћајнице излазе до обале.
 
Искрено, Београд има веће саобраћајне приоритете од мостова за аутомобиле на сваких 500 метара

Не постоји успешнији начин да се уништи приобаље од гурања силних мостова и путева а корист би била маргинална. Када изградимо све за метро и повежемо обале где је много потребније можемо да размишљамо о неком подземном тунелу на том месту, изградња још једног аутомобилског моста би био промашај
 
Искрено, Београд има веће саобраћајне приоритете од мостова за аутомобиле на сваких 500 метара

Не постоји успешнији начин да се уништи приобаље од гурања силних мостова и путева а корист би била маргинална. Када изградимо све за метро и повежемо обале где је много потребније можемо да размишљамо о неком подземном тунелу на том месту, изградња још једног аутомобилског моста би био промашај
Prag je dakle upropašten?
 
Београдски саобраћај највише гуши ефекат левка, посебно при преласку реке. Нови мост узводно од старог нема шта да наружи, може само да подстакне рашчишћавање насеља старо сајмиште.
Тунел испод Саве би морао да има баш дугачке рампе пре портала тунела са обе стране, за шта места нема.
 
Manje prostora uz obalu zauzima tunel od mosta, tako svi govore. Zato su ih pravili u Njujorku još pre 100 godina, to je osnovni razlog. U Šangaju su npr. skoro sve tuneli.
 
Ускоро лепе вести за блок 18, после толико година... Не могу више да кажем
 
Vrh