Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Boco nemoj biti tako strog. Pominjali smo i ranije ali sada je staza da kazemo uredjena ofarbana i sve je kao spremno za otvaranje pa je problem uocljiviji pa je zato opet i postao aktuelan na forumu. Momak koji se vidi na snimku je nas forumas i redovno prati forum i dosta se trudi da isprati vecinu desavanja doduse vise saobracaj i drustveno gradske teme manje gradjevinske.
 
Na stranu novinare,
ovde smo nas nekoliko ukazivali poodavno na tu abnormalnost
ida biciklistička staza ni izčega počine i nigde se ne završava
to naše gradjane košta mnogo....
Imao sam ogromna očekivanja od tog mosta šta smo sve mogli da imamo sa njim
(pravio prve foto reportaže sa lica mesta gde je sada most ) nadao se necemu kao što je
voz, tramvaj, trolebus, biciklistička staza, prilaz ka obalAMA, i još svasta nešto
te sam videvši šta rade i izgubio volju i dugo ni jednu reč ne pišem na toj temi

Našem momku sve najbolje , a dobro je bar što je takva idiotarija ipak ugledala svetlost dana ...
 
Velika ocekivanja imas a znas gde zivimo i ko koilko misli na detalje i dovedes sebe u situaciju da se razocaras i izgubis volju.

Ja se trudim da se ipak obradujem svemu sto se gradi od saobracajne infrastrukture uprkos mnogim nedostatcima.
 
Igor":1lmevewl je napisao(la):
... znas gde zivimo...
Od devedesetih ne znam ,
svaki dan me snečim iznenade , a lepe stvari sve redje i redje...

Bez obzira i dalje gajim nadu da ce jednog dana povezati
Zemunski kej preko Široke staze sa mostom
Borčom, Krnjačom (gde ce biti novi zoo) preko Pančevca nazad na Dunav
i tako ,,zatvoriti,, kružnu biciklističku stazu
 
Igor":3rra91jd je napisao(la):
Ja se trudim da se ipak obradujem svemu sto se gradi od saobracajne infrastrukture uprkos mnogim nedostatcima.

Исправан приступ, треба то посматрати са друге стране, да не постоји стаза на мосту веза Земун-Борча би била изгубљена за бициклисте јер се на мосту стаза не може доградити. Добро је да бар постоји ограда па је јасно да је ту крај стазе, могли су да смакну ограду и напреве "пројекат" вертикалног означавање и прогласе за бициклистичку руту вожњу по путу.

Чињеница да је стаза започета оставља наду да ће бити довршена а ова комична ситуација са стазом је само повећала публицитет целе приче што је такође добро.
 
И на теми Пупинов мост сам поставио овај чланак из Телеграфа

Evo čemu služi biciklistička staza na mostu Zemun - Borča (FOTO) (VIDEO)
Goran Petrović, direktor firme koja je angažovana na izgradnji pristupnih saobraćajnica mostu objasnio: Zapravo, vrlo je jednostavno. Radi se o planskoj gradnji. Biciklistička staza će se produžiti, kada se izgradi raskrsnica. Trenutno se završava na ovakav način, iz bezbednosnih razloga - kako ljudi ne bi mogli da izlaze na sam put, i tako se izlažu opasnosti!

Nakon pisanja mnogih medija o biciklističkoj stazi koja se nalazi na mostuMihajlo Pupin i završava se tačno na auto-putu, udarajući u bankinu, kontaktirali smo Gorana Petrovića, direktora firme “Ratko Mitrović”, koja je angažovana na izgradnji pristupnih saobraćajnica mostu i dobili objašnjenje o tome zašto se biciklistička staza završava baš na tom mestu.

Naime, prema pisanju nekih medija, ova staza je napravljena tako da “čovek nebezbedno izlazi na put”, ali nam je Petrović objasnio da izlazak na put uopšte nije nebezbedan, jer on nije ni omogućen.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... foto-video
 
Cujem da su ukradeni djelovi sa lifta na brakovom mostu i da zbog toga isti nije u funkciji
 
Lift nije u funkciji od jeseni do proleća (ne znam tačno datume).

Ne bi me čudilo ni da ga ukradu (u svetlu pređašnjih događaja sa krađom bakra na mostu na Adi)

Poslato sa telefona
 
Планом детаљне регулације Прегревице који захвата простор око Улице цара Душана, Мухара и новог моста, предвиђена је изградња бициклистичке стазе, која ће бити повезана са оном на самом мосту, нагласио је Рафаиловић.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1642128
 
dsc03667.jpg

ofarbali samo 2 ceslja za 3 nisu nadlezni
 
Hej Beobuildovci, isplanirali su nam stazu kroz Dorćol koja ne da malo krivuda nego će biti potpuno besnislena i neupotrebljiva, sutra je poslednji dan za podnošenje primedbi koje su sažete ovde http://www.bck.rs/bck-blog/stari-dorcol ... medbovanje pa ne morate ni da se trudite da pišete svoju ako se slažete sa ovim predlozima.

Bilo bi super i kada biste malo šerovali po internetu večeras i sutra ujutro, gde god znate da bi moglo doći do zainteresovane publike.

Hvala unapred!

P.S.: Ovo je npr. moj predlog za Dunavsku, a za sve ostale ulice i štavsu planirali pogledajte PDF iz članka na gornjem linku.

96c129ba6273a85655ebc5f9df542138.jpg


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Da li je planirana izgradnja biciklističke staze koja bi povezala Rakovicu i Adu tj most preko Ade? Da li negde može da se vidi plan kuda bi sve trebalo da idu biciklističke staze u Bg-u? Ako uopšte postoji takav plan.
 
Mali offtopic, i izvinjavam se.
Da li je neko išao bajsom za Pančevo? Konkretno ja bih se oprobao na turi do Crepaje ali me zanima koliko je put opasan i neprijatan?
Put do Sremske Mitrovice mi je bilo fantastičan i prijatan, ali put do Velikog Gradišta neću nikada da ponovim biciklom. Hvala :)
 
Mnogo puta.

Samo, ako bi već hteo u taj kraj, bolji izbor ti je Kačarevo i Sportsko-rekreativni centar "Jezero". Zanimljivije je i nešto brže se stigne, jer je put od Pančeva do Crepaje prilično dosadan. Posebno ako ideš sam.

Što se konkretno tvog pitanja tiče, do petlje između novog i starog pančevačkog puta (5km od Panč. mosta), imaš žutu traku i osim buseva koji idu na svakih 10-15 minuta (ATP Pančevo i GSP do MZ Reve), drugog saobraćaja po istom nema. Dešava se doduše, i na to obrati pažnju, da budale kojima se otvara zeleno na semaforu, neće da stanu u svoju traku, nego obilaze sa desne strane žutom trakom, pa prozuje blizu kormana veoma brzo. Doduše, nemoj ovo da te plaši, desi se možda jedanput u 20 vožnji po Panč. putu.
Takođe, sa vremena na vreme bude nekih kerova koji iza bankine jure bicikliste, ali i ovo se desi jednom u 10-20 vožnji. Poprskaj ih vodom iz bidona po faci i smiriće se. Kao drugu opciju imaš i truckanje po nasipu (nije za specijalke). Lepo je i mirno, pa ako ne žuriš nigde, nije loša opcija.

Od petlje novog i starog druma, ide 1+1 tip druma i tu već ima nešto više saobraćaja. Nije strašno, samo voziš desnom stranom i uživaš. Kvalitet asfalta je sasvim okej. Doduše, moguće da se i pogoršao u roku od mesec dana, jer sam do Pančeva poslednji put bio upravo pre mesec dana. Stari most preko Tamiša je rekonstruisan i sad ima manje rupa i ulegnutih šahti, tako da je i on ok.

Kad dođeš u Pančevo, skreni levo na prvom semaforu i samo cepaj pravo. Kad budeš prešao nadvožnjak preko pruge, saobraćaj se pojačava i osim automobilskog, kreću i kamioni. Nije ni to neki problem, osim kolotraga koji su tu godinama, pa ako voziš specijalku, zna da bude truckavo. Posle par km-a skrećeš ka Kovačici/Crepaji/Kačarevu (pravo se ide za Jabuku, itd). Opet put ravan i smoran, pa ako ima vetra, ima ti presedne. Al' zato povratak - mmm, letiš. :) Dolaziš do raskrsnice Crepaja/Kačarevo. Opet, moj predlog ti je Kačarevo. Levo je put za Crapaju/Kovačicu, a pravo Kačaravo. Samo cepaš pravo, dođeš do centra sela (Kačareva) i tu imaš pljeskavdžinicu (ako si gladan), a kod samog parka i odličnu izvornu vodu. Ako produžiš još dalje, što ti jako preporučujem, je i naveden Sportsko-rekreativni centar "Jezero" (baci pogled na link gore da bi video fotke).

Povratak ti preporučujem preko puta za Vršac. Jeste prometniji, ali je širi i prav, pa Pančevo nije daleko. Jbga, dosadno je se vraćati istim putem. Ulazak u Pančevo ćeš primetiti kad budeš prešao nadvožnjak preko pruge. Posle istog, skreni levo, vozi 2km i svrati do parka "Narodna bašta". Posetio sam nekoliko parkova u Srbiji i za taj mogu reći da je jedan od najlepših. Imaš česme unutar, pa taman da dopuniš bidon.

Zatim, vrati se na put (2+2 trake) i vozi nekim vidom obilazinice oko Pančeva samo pravo. Izaći ćeš na novi put do Pančeva i tu samo cepaj i cepaj. Posle par km-a izlaziš na ono raskršće starog i novog puta koje sam pominjao na početku (samo sad u povratku) i onda ti ostaje isto da cepaš do BG-a lagano. Naravno, vodi računa na budale koje obilaze sa desne strane i kerove koji mahom vise gde postoji neko ko ih hrani. Pored poljana i slično... tu ih nema).

Ne znam ih kog si kraja grada, ali od svega ovog je najgori prelazak Panč. mosta. :p

Bez obzira, lepa je ovo tura, oko 70-ak km-a, taman da se provozaš.

Ako te šta dodatno zanima, pitaj slobodno.
 
Пријатељски саветујем ретровозор, ја га увек намонтирам кад планирам да возим отвореним путевима, мада је најбоље магистрале избегавати, потерати бајс колима или возом па возити споредним путевима, ем безбедније ем се не нагуташ издувних гасова
 
Svaki izlazak iz BG-a je gotovo neki vid magistrale - uvek je opterećen. A glupo je ići kolima na lokacije koje su do 50-km od grada. Kola su odlična kad se ide dalje, tipa Rtanj, zapadna Srbija i slično. Dovezeš se sa društvom negde (podelite troškove), provozate se tuda k'o ljudi, prespavate negde, sutra se ponovo navozate i vidite što-šta, pa u auto i zapalite nazad. Srbija je mala država, svugde se stigne za par sati. Tako ljudi rade poslednjih godina, makar oni koji se nisu rodili u automobilu.
 
Na proljece bajs u jutarnji voz za vrsac voznja razgledanje grada i povratak vecernjim vozom
 
Или се не скрене на Брег лево већ продужи право, саобраћаја готово да нема, а Банат је одличан за возити бајс, благо заталасан терен да није монотоно а опет није ни претерано захтевно
 
Da li je neko prosao rutom Zemun-Pupinov most-nasip-Pancevacki most.
Ako jeste bilo bi dobro da se oznace tacke na kojima moze da se spusti sa mosta i najbolji put do nasipa..sa nasipa do Pancevca je vec poznato...
 
Vrh