Гага":2ajzd2d9 je napisao(la):
А тамо негде у неке Америке
Zbog ovoga vozači mrze bicikliste na ulici!
Ali i dalje po zakonu oni imaju pravo da voze putem gde i automobili! Tako da samo mogu da ih mrze..
http://www.telegraf.rs/video/1198791-zb ... e-na-ulici
orion":2ajzd2d9 je napisao(la):
Овај бициклиста или тера неки свој инат или се свети свима онима који су га обилазили на непрописан начин. Једино решење је инсистирање на поштовању саобраћајних прописа свих учесника у саобраћају.
Vi ste ljudi slepi koliko i novinari Telegrafa, ovo je očigledno TRKA, a automobili i skuteri iza su PRATNJA na toj trci, verovatno je tip dosta zaostao od ostatka ekipe iz nekog razloga.
orion":2ajzd2d9 je napisao(la):
И прича о еколошком превозу по граду пада у воду јер успорење саобраћаја које може да изазове само један бициклиста доводи до огромног загађења, односно једини еколошки презоз у БГ је градски превоз.
Kako objašnjavaš to da se vrlo često dešava da automobili i javni prevoz stoje zaglavljeni u kolonama, a ja ih biciklom pretičem i prolazim do svoje destinacije bez problema i najverovatnije stižem pre svih tih zaglavljenih ljudi? Je li možda zato što oni mene moraju da čekaju da stignem, pa da se odglave?
Prema tvojoj logici, ako bih ja koji koristim bicikl kao prevozno sredstvo postao vozač automobila, ja bih onda dovodio do manjeg zagađenja i manje bih usporavao saobraćaj, tada kada bih zauzimao 3 puta više prostora na kolovozu, kada bih time sagorevao sopstveni benzin i kada bih time zauzimao parking mesto zbog čega bi neki drugi vozač morao više da kruži da nađe svoje parking mesto.
Kada si i gde u životu video, da odem da se nagledam i ja tog čuda, da neki biciklista u urbanoj sredini izazove toliko usporenje koje ti spominješ? To ne postoji nigde na svetu, da duže od nekoliko sekundi ne postoje uslovi da automobili preteknu biciklistu, sve i da biciklista konstantno vozi samom sredinom trake.
Evo tebi jedan lepi tekst da pročitaš:
http://www.bck.rs/bck-blog/ubie-nekoga Izdvojiću jedan citat:
„Moram da stignem na razna mesta! Previše si spor!“
U redu, odlično, cenim tvoju žrtvu. Pogledajmo matematiku. Matematika ne podleže različitim mišljenjima. Biću skroman i pretpostaviti da si na putu na kome je ograničenje 70km/h (bicikliranje se uglavnom odvija na putevima sa većim ograničenjem, ali sam lepo raspoložen i stalo mi je do tebe). Kada ja vozim, krećem se brzinom od oko 30km/h. Znači da se ti krećeš oko 35km/h brže od mene ili oko 55% brže. Opet, pošto sam velikodušan, ti možeš biti zaglavljen iza bicikliste oko 8 sekundi. Obično mnogo, mnogo manje. Znam da to zvuči kao puno vremena, ali nije. To je 8 sekundi. I to u slučaju velike gužve u saobraćaju iz suprotnog smera. U svakom slučaju, za to vreme ti nisi zaustavljen, već putuješ brzinom od oko 30km/h. To znači da usporavanje i čekanje da se stvore uslovi za bezbedno preticanje bicikliste tebi oduzima oko 4 sekunde... najviše. Da li zaista želiš da rizikuješ moj život i da postaneš ubica zbog 4 sekunde? Zaista?
Ostale tvoje kretenizme sam ignorisao pošto se vidi da ne znaš o čemu pričaš, ali ova rečenica je toliko nebulozna da mi se prevrnuo želudac. :laugh: Ali evo, ustvari ne mogu da se iskontrolišem i da ne reagujem ni na sledeću:
orion":2ajzd2d9 je napisao(la):
Имајући у виду да бициклиста нема много, проценат несрећа у којима страдају бициклисти јасно говори колико је то једна опасна активност и да је под хитно потребно предузети нешто у циљу смањивања те црне статистике.
Vožnja bicikla NIJE opasna aktivnost, već su opasni AUTOMOBILI koji ne ugrožavaju samo bicikliste, već i pešake. Nametanje obaveze kacige može samo da umanji popularnost vožnje bicikla, a statistike nam upravo govore da su mesta sa većim udelom biciklista u saobraćaju generalno saobraćajno bezbednija, ne samo za bicikliste već i za sve druge učesnike, jer su na takvim mestima automobili OBUZDANI. To treba da počne da se radi i ovde, a ne da se neprestano svaljuje krivica na žrtve.
dzonihsv":2ajzd2d9 je napisao(la):
Zatim prelasci bici. staze preko ulica tj. na semaforima. Naši ljudi misle da ne moraju da uspore kad je uslovno zeleno, rekao bih.
Mogu oni da misle šta hoće, ali ono što uče u auto-školi jeste da moraju da STANU, a ne da uspore. A kako nema efikasnog načina da se ovakvi prekršaji detektuju i sankcionišu (ili nema volje, svejedno), treba zaključiti da je infrastrukturna mera USLOVNE STRELICE kretenska i istu ukinuti na mestima na kojima pravi problem. A nije da se nije dešavalo da biciklista bude oboren, jer vozač nije ispoštovao njegovo prvenstvo prolaza iza uslovne strelice.
kopte3":2ajzd2d9 je napisao(la):
Samo pogledaj sliku i zapitaj se da su kod nas sirine staza u ovoj razmeri gde bi se 90% pesaka kretalo. Pesaci kod nas nemaju kulturu da postuju bicikliste. Ja bih sa gornje slike preuzeo ovu zemljanu povrsinu koja razdvaja dve staze, barem blatom da se nauce bahati i uporni.
Bilo je i još uvek ima po Novom Beogradu sasvim dovoljno prostora da se naprave ovako široke biciklističke staze, razdvojene od pešačkih zelenim površinama, ali niko o tome nije razmišljao. To što među pešacima nema kulture za poštovanje biciklista kako ti kažeš je samo iz dva razloga, a to su:
1. biciklista NEMA, realno;
2. loša infrastruktura, koja navodi na konflikte.
Da ima biciklista i da je infrastruktura kvalitetnija, taj nedostatak kulture koji ti spominješ bi bio manje izražen.