Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

nmilic":2oj3pi80 je napisao(la):
Da li je neko prosao rutom Zemun-Pupinov most-nasip-Pancevacki most.
Ako jeste bilo bi dobro da se oznace tacke na kojima moze da se spusti sa mosta i najbolji put do nasipa..sa nasipa do Pancevca je vec poznato...

Pređeš ga, spustiš se stepenicama dole i cepaš do nasipa kroz blato. Blato je prilično zayebano, tako da valja čekati suvlje vreme. Zatim nasipom skroz do Pančevca.
 
Koliko su stepenice udaljene od nasipa ?
Da li su te stepenice najbliza tacka "spusta" ka nasipu ?
Ako moze Pin na mapi stepenica, bio bih zahvalan.
 
plus 1 :)

bilo bi dobro da kada stigne prolece (a pre komaraca)
da budu ovde mapirani svi okolni putevi Kineskog mosta
a za bajs ture :)
 
@boca Evo uploadovao sam ja mojih par tura od prosle godine kada sam isao da slikam radove na mostu. Ne znam kako da odvojim samo mapu pa imas i ove podatke o vremenu, brzini i slicno, a posto sam u ocajnoj formi bolje ne gledaj :)

Slika 1. ti otprilike pokazuje kako da ides od mosta nasipom do Panceva. Ja nisam otisao do tamo nego sam skrenuo da slikam radove na pruzi pa sam skrenuo sa nasipa na pola puta.

1.png


Slika 2. Od Skretanja za Kotez zrenjanincem do mosta pa nasipom do Kovilova i zrenjanincem nazad.

2.png


Slika 3. Slicno kao 2. samo skretanje za Ovcu pa kroz Borcu do zrenjaninca.

3.png


Slika 4. Ovo je nasipom skoro do Panceva

4.png


Slika 5. Ovo sam nasao negde na ride gps sajtu odvozao je "Milan Boric" username i to mi je zelja da izvedem ove godine :) A postavljam ga jer spaja ceo taj krug nasipa.

trasa-21.png
 
Hvala i na brzini i preciznosti ,
plus 1 :D
verujem da su mnogi čl. koima je Savska tura dojadila, jako zahvalni
jer ovo je nesto novo u Bgdu.

Vredelo bi nekim manjim gradjevisnskim valjkom
(od strane grada) preci preko oznacenih staza (sto nije skupo)
kako bi stvarno postale upotrebljive letnje (safari) biciklističke staze :)
 
Ja sam prosle godine prvi put seo na bajs posle 15ak godina tako da nemam nekog iskustva i ne mogu da poredim staze i nasipe ali meni je ovaj bio skroz Ok iako sam na jednom drugom forumu o biciklizmu video da se ljudi zale kako je los put. Uglavnom je dovoljno utabana zemlja (bar po mojim standardima) i jedini deo koji je bio "los" je bio od Crvenke (bar mislim da je to Crvenka, malo posle Ovce iz pravca grada) do mosta jer su rampe bile spustene i trava je narasla, al sve ostalo je OK. Naravno Zrenjaninac je katastrofa pa sam vozio onim malim pesackim stazama sa strane.


A evo nasao sam jos jednu slicnu onoj 5oj iz proslog posta al kracoj, na istom sajtu od "salerokada":

trasa-17.png
 
Komisija za planove Skupštine grada Beograda, na sednici održanoj 9. decembra 2014. godine utvrdila je Nacrt plana detaljne regulacije naselja Savska i Jezerska terasa, Gradska opština Čukarica sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu, i na osnovu člana 50. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik RS”, br. 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12, 42/13, 50/13, 98/13 i 132/14) oglašava JAVNI UVID U NACRT PLANA DETALjNE REGULACIJE NASELjA SAVSKA I JEZERSKA TERASA, GRADSKA OPŠTINA ČUKARICA.

Moji predlozi za ovaj plan:

  • Vezano za pogavlje 3.1.1, detaljnije razraditi uslove za "umirenje saobraćaja" i ovaj princip definisati kao obavezu. Jasno odrediti koje će ulice biti klasifikovane kao Zone 30, koje kao Zone usporenog saobraćaja (10km/h), a koje kao isključivo pešačke. Popisati infrastrukturne elemente koji će biti korišćeni sa ciljem "umirenja saobraćaja", odnosno usporavanja automobila na predviđene brzine i ne prepuštati izgled ulica slučaju;
  • Vezano za poglavlje 3.1.4, ne koristiti termin "oboreni ivičnjak" i čitavu rečenicu u kojoj se ovaj nejasan termin koristi brisati. Umesto nje, prevideti izgradnju pešačkih prelaza takvih da ne menjaju visinu u odnosu na pešačko-biciklističku komunikaciju i da nemaju nikakve ivičnjake, a umesto njih primeniti savršeno utopljene taktilne ploče za slabovide i slepe. Izgradnjom pešačkih prelaza na taj način, dobili bismo sredstva "umirenja saobraćaja", budući da bi visina automobilske komunikacije morala da se izdigne na mestima pešačkih prelaza, kako bi visina pešačko-biciklističke komunikacije ostala nepromenjena.
  • Vezano za poglavlje 5.3, kao jedno od sredstava za smanjenje zagađenja vazduha i smanjenja nivoa buke, spomenuti upravo prethodno spominjano "umirenje saobraćaja" kao dobru meru za to, koja bi destimulisala korišćenje automobila, a stimulisala pešačenje i bicikliranje. Predviđanjem izgradnje biciklističke infrastrukture i udobnih i bezbednih pešačkih prelaza pospešiti ove ekološki održive modalitete saobraćaja, sa ciljem dostizanja prethodno spomenutih ciljeva zaštite životne sredine.
  • Poslednje i najvažnije, profile svih ulica u kojima nije umiren saobraćaj planirati u skladu sa prilogom.

Više detalja i grafički prilozi: http://www.bck.rs/beociklizacija/nova-n ... z-bicikala

Pozdrav!
 
Izvini, ali moram bbiti iskten i reci da mi je izuzetno drago sto gotovo sa sigurnoscu smatram da se ovaj predlog nece uvaziti.
I ako bi bio ljubazan da mi objasnis, cemu toliki prezir i mrznja prema automobilskom saobracaju koje se jasno vidi u predlogu ''zone usporenog saobracaja 10km/h" ???
 
laki72, ja znam da šta god ti odgovorim, ti nećeš uvažiti. Ali, ipak ću ti odgovoriti na ovo drugo pitanje, samo jednom i neću se upuštati u dalju diskusiju.

Zato što popularizacija individualnog automobilskog prevoza jednostavno nije od javnog interesa, a u Beogradu se upravo to radi - svim mogućim merama se popularizuje i podržava individualni automobilski prevoz i to se radi na štetu pešaka, biciklista i, najvažnije na štetu javnog prevoza. Javni prevoz jeste od javnog interesa poboljšavati, individualni automobilski nije. Zašto? Jednostavno, zato što su automobili u gusto naseljenim mestima neefikasni koliko jesu. To pokazuju podaci: Javnim prevozom se na dnevnom nivu preveze oko 70% ljudi (uključujući taksije), automobilima ovaj mali ostatak. A pogledajte kako nam izgledaju ulice - preplavljene su automobilima i javni prevoz je zaglavljen u tom neefikasnom moru automobila. Dakle, oko 70% preveženih na dnevnom nivou u Beogradu ispašta zbog automobilske manjine, a sistem je na strani te automobilske manjine koja uzurpira javni prostor na štetu svih ostalih.

Zamislite Beograd u kome se 70% ulaganja u saobraćaj ulaže u unapređenje javnog prevoza, pa do sad bismo imali metro. Umesto toga, imamo automobilski Most na Adi, a tramvaj/metro preko tog mosta je poslednji prioritet i to je samo jedan od primera. A onda zamislite utopiju baziranu na sasvim fer konceptu, a to je da se 70% javnog prostora koristi za potrebe javnog prevoza. Bilo bi tu prostora i za višestruko veće pešačke površine i za biciklističku infrastrukturu kojom se građani i građanke voze javnim biciklima koji su podsistem javnog prevoza koji koristi deo tih fer dodeljenih 70% površina.

Ali, laki72, znam da ovo pišem u prazno, jer takođe znam da si ti za mene već pripremio (iako možda toga nisi svestan) jedan kiseo i neprijatan odgovor koji uopšte ne uzima u obzir informacije sadržane u poruci na koju odgovaraš. Znam, jer tako komuniciraš sa svima ovde i uopšte mi nije jasan takav koncept dijaloga, kakav ti gajiš. Lep pozdrav.
 
Sjajno.
Eto, posto si me prozreo i nalepio (zasluzenu ili ne) etiketu, meni ne preostaje nista drugo vec da ti se zahvalim na odgovoru i 'zavezem'.
Hvala
 
Лаки, Лаки, за толике године ниси схватио да је бели хетеросексуални мушкарац који једе месо, пуши, вози аутомобил и пристојно је грађански обучен постао непријатељ број 1 савремене Европе.
 
И мени је помало нејасано који је мотив иза ове тензије која се ствара између бициклиста, возача, пешака...
Не постоји тип човека који је бициклиста већ је углавном комбинација свега. Дакле ко је бахат, бахат је у свакој улози било да је пешак било да је возач и то је карактерна црта личности а не превозног средства ког користи.
 
orion":8iu7clyk je napisao(la):
Дакле ко је бахат, бахат је у свакој улози било да је пешак било да је возач и то је карактерна црта личности а не превозног средства ког користи.
Uloge uloge .... jest sve isto . al
nikako da se setim gde je bahati biiciklista oborio neko vozilo sa puta
il svojm bahatošću naneo ikome neku povredu ili štetu
Dokazano da se kod vecine ponašanje u ulozi vozača menja- što nije slučaj kod biciklsta... itd

Staze fale i fale, te priče ,,kiselo grozdje ,, ne menjaju stvar fale
jednostavno one samo oplemenjuju i grad i ljude :D
 
Dobanovci su poznati po velikoj petlji za obilaznicu, ali na tom mestu postoji i naselje, gde se lokalci već prevoze biciklima. Napravljen je novi plan generalne regulacije za ovo naselje, kojim su planirane oskudne biciklističke staze na trotoarima.

Cilj je urbanizacija, a spominje se neka zona stanovanja, ali princip umirivanja saobraćaja označavanjem Zone usporenog saobraćaja, nekad zvanomi upravo Zonom stanovanja, uopšte se ne spominje.

Jedan od predloga:



Pogledajte više o tom planu i o predlozima ovde: http://www.bck.rs/beociklizacija/biciklisti-ponovo-na-trotoaru-dobanovci

Lep pozdrav!
 
Овде је проблематичан надвожњак код Добановаца, да нема њега постојали би услови да буде стаза од Добановаца до Батајнице. Већ постоји стаза дуга пар километара од надвожњака према Батајници а тамо где не постоји има простора да се направи.
 
Plan o kome je moj post ne obuhvata područje o kome ti pričaš, slažem se, naravno, da bi bilo sjajno duž cele EuroVelo 6 rute kroz Srbiju da postoji biciklistička staza i ako budu menjali planove tog puta, barem nekog malog područja koje obuhvata taj put, to ću predložiti. Ipak, ovaj plan se odnosi samo na ulice u samom naselju Dobanovci, čije je jezgro uglavnom odvojeno od ovih velikih puteva, posebno od obilaznice. Govorim o lokalnom bicikliranju, koje je u samom naselju veoma praktično i racionalno i radi se, kao u Batajnici, kao u Ugrinovcima, Surčinu... Surčin, pak, dobija kvalitetno planirane biciklističke staze, a Dobanovci očajne, na trotoaru. Zašto, moje je pitanje planerima. :)
 
Problem je u planskom zadatku i u planskoj kuci koja dobije izradu plana neko se ozbiljno pozabavi stazana a neko to smandrlja bjelom linijom na trotaru i ispuni trazeno .Nema jedinstvenog cjelovitog pristupa.Plus na osnovu tvojih silnih primjed do sad su mogli formirati cjelovito misljenje stav.
 
Практично би могао да се направо бициклистички прстен по равничарском делу бг који би имао везу и са Адом. Дакле од Аде до Сурчина, па Добановци па Угриновци, Батајница, Земун...
 
Ja mislim da je logično da se krene od centra i delova grada koji su najgušće naseljeni, pa da se mreža širi ka tom poslednjem prstenu, koji bi bio to što ti govoriš, a što bi bilo nešto nalik na obilaznicu. JA sam to nešto promišljao ovako: http://www.bck.rs/mre382a-biciklisti269kih-staza.html Ne uzimajte to za ozbiljno, to je draft i nije dovršeno, ne bih sa tako nekom velikom idejom nastupao sam.
 
Ускоро поправка бициклистичког лифта на Бранковом мосту

Дирекција за путеве која се бави одржавањем Бранковог моста оспособиће лифт за бициклисте у наредних неколико дана, саопштено је из Беоком сервиса.

Како се навоиди, по хитној процедури је наручен део од произвођача из Италије, чија се испорука очекује у наредних неколико дана. Лифт ће бити поправљен у року од једог дана од момента када се преузме нов део, наводи се у саопштењу.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1656081
 
Vrh