Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Nemam ništa protiv onih koji žele da nose kacige, ali neka ostane stvar slobodnog izbora. To je stav i ECF-a koji bi trebalo da je relevantna i ozbiljna institucija, a stav je oformljen na osnovu puno istraživanja.

http://www.ecf.com/advocary/road-safety ... ive-vests/

Što se tiče Đerdapske klisure i sve, da, to se sve slažem što si rekao, od kad je uspostavljena signalizacija EuroVelo 6 rute ništa nije urađeno da se unapredi infrastruktura za bicikliste duž cele trase kroz Srbiju (sami nešto malo u NS i BG)... Pisao sam detaljnije o tome ovde: http://www.bck.rs/bck-blog/eurovelo-vesti-bez-vesti

Jugo cikling kampanja radi i na projektu označavanja nacionalnih biciklističkih ruta, ali bez infrastrukturnih unapređenja sama vertikalna signalizacija i nekakve mape malo će značiti.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Nemam ništa protiv onih koji žele da nose kacige, ali neka ostane stvar slobodnog izbora. To je stav i ECF-a koji bi trebalo da je relevantna i ozbiljna institucija, a stav je oformljen na osnovu puno istraživanja.

http://www.ecf.com/advocary/road-safety ... ive-vests/

Što se tiče Đerdapske klisure i sve, da, to se sve slažem što si rekao, od kad je uspostavljena signalizacija EuroVelo 6 rute ništa nije urađeno da se unapredi infrastruktura za bicikliste duž cele trase kroz Srbiju (sami nešto malo u NS i BG)... Pisao sam detaljnije o tome ovde: http://www.bck.rs/bck-blog/eurovelo-vesti-bez-vesti

Jugo cikling kampanja radi i na projektu označavanja nacionalnih biciklističkih ruta, ali bez infrastrukturnih unapređenja sama vertikalna signalizacija i nekakve mape malo će značiti.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Prijavljujem od 2011. godine i konačno su izgradili stajalište da se sklone taksiji sa biciklističke staze u Gandijevoj, ali poslu nikad kraja, jer postojineka rupčaga koju su mogli da saniraju u isto vreme, ali bolelo ih baš. Osim što sam to prijavio, nadam se da će Zelenilo obnoviti zelene površine, jer nove baštice nisu popunjene zemljom sasvim.

2ea481aa44ef72cd0655ab293f209988.jpg


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
A gdje su ovo sad stvili taksiste na ulicu ili na novu stanicu , jeli onemoguceno penjanje kola na trotoar
 
U profilu ulice je napravljeno stajalište zarubljeno, fino mi deluje i ostale su trake prema starom layoutu, malo uže doduše sa izmenjenim i ostrvcem na sredini. Evo neke fotke sa Tvitera:

9b5eb05eed20a7ebee26c786e98491e1.jpg


Barijera koje bi sprečile penjanje na trotoar nema.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Bez barjera nista nece psotici jer kad popune ovaj prostor , prelaze na trotar kao kod vuka
 
Barijere fale na puuuuuno mesta, jbg. Evo još jednog primera gde su nekoliko puta dograđivali ivičnjak i premeštali žardinjere, ali nikako da uspeju da reše problem.

95dbdcd53a7edc262b9f5adee93d770a.jpg


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
A armriano betonski zid visinne pola metra da naprave
 
A da komunalci napisu nekoliko desetina kazni za parkiranje na zelenoj povrsini???
Aj, olabavite malo sa stubicima, zidicima i raznim drugim barijerama.
Ceo grad da pretvorimo u 'ograde' i 'zabrane', umestu da bahate udarimo 'po usima'...
 
Naše nadležne službe ne rade svoj posao, pa zato svi žele visoke ivičnjake i stubiće. Jeftinije, lepše i isplativije je da te službe rade svoj posao, a ne da okreću glavu.
 
Infrastrukturna rešenja su ok i poželjna kao održiva rešenja pojedinih problema. Biciklisti i pešaci ne treba da budu mamci u odnosu na koje će se kršiti zakon, čime bi se po potrebi phnila kasa, već pešacima i biciklistima treba infrastrukturno omogućiti najbolje moguće uslove za saobraćanje, a to podrazumeva i barijere bilo da su u pitanju stubići, visoki ivičnjaci, ograde, žardinjere...

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
A da vas (biccikliste) ograde u zicane ograde? Tako definitivno necete biti mamci?
;-)
Salu na stranu zaista ne vidim kako i zasto smatras da je bolje da se dizu ograde, zidovi i slicno nego da se kaznama naucimo da postujemo odredjena pravila.
 
Zato što u milionskim gradovima nikada nećeš imati dovoljno policije za tako nešto, uostalom cilj svake normalne države jeste da potreba za policijom bude što manja. Kao što rekoh, infrastrukturna rešenja su finansijski održivija od stalnog angažovanja policije i ne zavise od političke volje čelnih ljudi policije za rešavanje određenih problema. Infrastruktura nije sklona mitu i korupciji.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Jlaki, nikakvo stalno angazovanje policije niti komunalne policije nije potrebno. Vecini kada jednom ili dva puta stigne da plati 100evrica za kaznu, nece vise parkirati na mestima koja za to nisu predvidjena. Pojedinaca ce uvek biti, ali sa njima ce se lako izaci na kraj.
Coveka posle zdravlja, najvise 'boli' novcanik.
Zato je 'udar' na novcanik bahatih najbolje resenje. Provereno je to vec u svetu. Zasto bi mi bili izuzetak i ogradjivali se svim i svacim?
Uostalom zar pored toga sto estetski ruzno izgleda ne smatras da bi bilo bolje da taj novac potrosimo na nesto pametnije od betonskih barijera i metalnih zapreka?
 
Ne mislim. Infrastrukturne mere su jednostavno bolje od angažmana policije, već sam naveo dovoljno razloga.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Svaki dan da par policajaca šeta svakom opštine i neselektivno piše kazne bi rešilo problem. Posle par meseci prorediti, ali i dalje biti neselektivan.

I bez okretanja glave. Svaki policajac koji usput primeti prekršaj treba da kazni.

Problem rešen za godinu dana.
 
Apsolutno!!!
Ma kako bahat bio, kada za mesec nakupis 4-5 kazni, dovesces se u red!!!
 
Лепе вести стижу са теме о кинеском мосту. Сада бициклистичка стаза батајничким друмом постаје још потребнија. Посебно би ова стаза била примамљива лети када би због дрвореда платана овуда било пријатно возити бајс.
 
Lepe vesti? Ono je kriminalno kakvo su sranje napravili!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Јежим се од вертикалног означавања, опет се бициклистима промовише да се гурају са камионџијама.
Иначе бициклисти си пионири у коришћењу навигације, делили су трекове и пре него што је навигација постала само једна од апликација на смартфону.

За овакве ствари довољан је трек а новац треба улагати у бициклистичку инфраструктуру и унапређење безбедности бициклиста.
 
E ništa gore kad ideš putem gde svi voze preko 80. Ja sam jednom išao rutom od Požarevca do Velikog Gradišta i nikad više. Taj doživljaj koji imaš kada dugačka cisterna sa 80-90 prođe tik uz tebe a da ti i ne svirne je neopisiv i neprenosiv.

Što se tiče parkiranja tu je problem jedino rešiv tako što bi se povećao procenat naplate. Engleska na stadionima nije problem rešila još jednom ogradom nego uklanjanjem ograda. Srbiji fali nekoliko hiljada policajaca i daleko bolja disciplina u radu. Naravno, fali im i oprema, odela, obuća i ostalo.
 
Ako ste se ponadali da će vas nova biciklistička i pešačka staza preko mosta Mihajla Pupina odvesti do Borče, razočaraćete se jer ova staza na svega dva do tri kilometara naprasno prestaje, a pešaci i biciklisti usmeravaju se pravo na auto-put.

547757_biciklisticka-staza091214ras-foto-goran-srdanov-009_ff.jpg


Da biste nastavili put morate da prekoračite preko visoke elastične ograde i pretrčite šest traka kako bi se šetali bezbednom stranom ogromne saobraćajnice. Biciklistima je malo lakše jer mogu da se uključe u prvu slobodnu traku čim uspeju da prebace bicikl.

Staza je uredno usmerena tako da izbija pravo na ogradu, a nije postavljen nikakav znak koji bi vozače upozorio na pešake tamo gde ih najmanjne očekuju.

Ovaj put prolazi kroz njive i močvare, daleko od naselja, pa će vozači moći da razviju velike brzine ne očekujući da će biciklista ili pešak sa trotoara skrenuti pravo na put.

Oni koji se odluče da ipak pređu mosta biciklom, mogu na ovoj tački da naprave „nalevo krug" i vrate se u Zemun, jer bi dalja avantura na dva točka mogla da ih košta života.

http://www.youtube.com/watch?v=9-OU8EP5pLc

Izvor: Blic
 
Koliko bi novinarima Blica bilo lakše i blagovremenije da dolaze do takvih informacija kada bi samo pratili Beobuild
o ovome smo raspravljali i ukazivali još pre par meseci
ovako ispade da reaguju kao retardi sa zakasnelom (e)reakcijom :lool: :laugh: :lool:
 
Vrh