I ovako niko osim ljudi ne može tu da priđe. Uzano je za bilo kakvu mašineriju ili vatrogasni kamion/auto. Svaka intervencija, ako do nje dođe će biti obavljena sa strane nasipa sa druge strane pruge, jer je mnogo komotnije za rad. Ujedno je i brzina intervencije mnogo veća sa strane nasipa (drum je odma' pored). Ti na onaj deo staze ne mož' proterati ništa veće od motocikla. Svaka dodatna crpna pumpa i slično je pola metra do 80cm u širinu.
Osim približenosti ograde iritira me što stvari vezane za biciklističku infrastrukturu očigledno rade neki ljudi koji su bicikl videli kod komšije u podrumu. Evo, sigurnost ograde, kad smo kod nje. Ona služi svrsi, to da. ALI, pametnjakovići koji su tu ogradu postavljali, nisu se zapitali da li može korman da zapne veoma lako za nju. Nikome to ne bi' poželeo, ali takav scenario će biciklistu i pri samo 20km/h izbaciti sa bicikla direktno licem na asfalt. Ako imaš i rogove koji su zapeli, računaj da ćeš poleteti sa bicikla.
Rešenje je prosto - dodatni plastični, skroz neprovidan (mož' i providan ako imaju) deo koji ide u visini kormana i koji ne dozvoljava ručkama kormana da se zakače za ogradu.
Naravno, svestan sam situacije u kojoj je bici. infrastruktura i da automobilski saobraćaj ima prioritet, al' bre, mogli ste bre makar posao da odradite kako valja (ti koji su radili). O ravnoći tog asfaltiranog dela, ali i ostalih bici. staza, mogu esej da napišem. K'o lopatama da utabavaju. Retko gde potrefe da staza ne bude k'o utaban offroad (deo pored Savamale npr). O onome na NBG-u što zovu ''bici. stazama'', neću ni da počinjem. Uskoro bi' da legnem, pa da se ne nerviram baš mnogo.