Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Bravo Relja, to je to. Za grad ove veličine trivijalan posao.
Za ono crveno, tu su betonirali kada se rekonstruisala Gazela, ali odavno nisam prošao tuda pa ne znam da li može da se ide biciklom.
A i ako ne može, doraditi kroz park stazice i ivičnjake valjda ne bi bio problem
 
Trivijalan, ali na žalost neizvodljiv trenutno zbog aktuelne situacije. Takođe ta lokacija nije atraktivna, kao što biciklisti nisu ciljana kategorija.

Oni verovatno već sada misle da su biciklisti dobili mnogo postojećim stazama. Mojoj kevi ja ne mogu da objasnim da su staze loše iako joj stalno skrećem pažnju na nenivelisane ivičnjake, neravnine i ostalo, a verujem da je tako i sa ostalim nebiciklistima.
 
Ako je problem da ovo urade, možda u prelaznom periodu mogu malo da olakšaju prolaz biciklistima ulicom Savski nasip i da ga recimo povežu sa Savskim kejom pored starog železničkog mosta (označeno crvenim):

gly4.jpg


Ova trasa bi postala atraktivnija izmeštanjem građevinskih firmi sa te trase i korišćenjem ovog prostora u neke interesantnije svrhe. Uostalom, kada bi se ovo ostvarilo, optimalno bi bilo da se produži kej do mosta na Adi, a odatle već postoji opcija za nastavak preko mosta ili Bulevarom Jurija Gagarina:

3p1w.jpg
 
@Blagoje - upravo si ponovio našu težnju i čežnju koju ponavljamo na ovoj temi... :)

Prenamena zemljišta bi podrazumevala i putnu infrastrukturu, pa i staze, i to bi bilo odlično. Meni i dalje nije jasno kako se, u ovom opštem grabežu za izgradnju na slobodnim zelenim površinama, niko nije setio ovog prostora. U Milutina Milankovića su izgradili poslovne zgrade tik uz prugu, a ovo je mnogo bolja lokacija....
No dobro, to nije tema.

Na prvoj slici si ucrtao plavom prolaz kroz onaj tunelčić i stazu. Ne mora ni kroz tunelčić (što je i dosta rizično, slaba je preglednost), već od postojećeg isključenja iz Jurija Gagarina. Sam put i nije baš za bicikliste (prolazio mnogo puta), bar za sada.

Ovo povezivanje duž starog mosta je bila i moja ideja. I veoma lako ju je sprovesti.
Mesta za stazu, rampu, stepenište ima, treba samo prvo raskrčiti i očistiti teren - par radnih sati za bager, i posle asfaltirati. Jedino što je tu malo nezgodno je što bi ta stazica vodila direktno na donji nivo šetališta koji je uz reku, a ne do biciklističke staze koja se završava sa suprotne strane Gazele. Donji nivo Sava zna da poplavi...Prepreka za spajanje sa gornom stazom - još jedna fabrika betona.

g5i2.jpg
 
relja":3ddsdcfj je napisao(la):
Na prvoj slici si ucrtao plavom prolaz kroz onaj tunelčić i stazu. Ne mora ni kroz tunelčić (što je i dosta rizično, slaba je preglednost), već od postojećeg isključenja iz Jurija Gagarina. Sam put i nije baš za bicikliste (prolazio mnogo puta), bar za sada.

Tunelčić jeste problematičan, ali mi je cilj bio da što više skratim put kroz ulicu Savski nasip koja je i za mene, a posebno za dete prilično traumatična, što zbog pasa lutalica, sumanutih miksera i neosvetljenosti u sumrak. Ali kada bi postavili trotoar duž železničkog nasipa i osvetljenje, verujem da bi bilo pristojnije.
 
Otvorite četvore očiju, uveče se ovaj deo veoma slabo vidi... nemoj neko da upadne.



Fotke napravljene od kolege bicikliste - Zorana.
 
Ovako kako je ovo obeleženo - ovo je kriminalni nemar.

Da li ti ljudi uopšte razmišljaju šta rade?

P aovaj stubić je okrenut onima koji dolaze preko ovog šljunka - velika brzina bicikla je isključena.
Onaj ko se spšta niz rampu vidi samo šljunak u podnožju, ne može da vidi rupu ... da ne spominjem da ne može ni da pretpostavlja je neko genijalno "predvideo" da treba da "nišani" fosnu.

Kakvi teletabisi.

Hval Džoni i hvala Zoranu!
 
blagoje":2vf5adml je napisao(la):
Tunelčić jeste problematičan, ali mi je cilj bio da što više skratim put kroz ulicu Savski nasip koja je i za mene, a posebno za dete prilično traumatična, što zbog pasa lutalica, sumanutih miksera i neosvetljenosti u sumrak. Ali kada bi postavili trotoar duž železničkog nasipa i osvetljenje, verujem da bi bilo pristojnije.

Ovo je još jedna prilika da se bude ciničan, umesto konstruktivan.
Kod nas je "privreno" dosta dugačak period... dok bi oni to napravili dete će već stasati da može da izdrži vožnju i do ušća.

Ali, stvarno je greota, okolini blokovi su tako blizu šetališta, a opet su fizički odsečeni zbog šljunkara, fabrika betona i sl.
Kao da smo i dalje u 1970-toj, kao da se NBG nije izgradilo, u srcu grada pored reke imamo ovake stvari...
 
Novo parče staze u Jurija Gagrina.
Radnici još uvek čiste stazu i uređuju prostor oko nje.





















 
Uzurpirani trotoar u Vladimira Popovića, raskrsnica koju bi smo voleli da vidimo kao kružni tok, i vanredno obezbeđenje ambasade Australije zbog beogradskog "prvog smrtnog greha" :)




















 
Karton Siti,mesto na kojem bi smo voleli da vidimo stazu kojom bi se stizalo do Savskog šetališta - famozni "silazak Beograda na reke"

Teren je potpuno zapušten od kako je raseljeno "nehigijensko naselje".
Sama Gazela je ograđena (hvala bogu!) i može se videti kuda bi prolazila staza - sa spoljašnje strane ove ograde.










Na ovoj se vidi uličica u naselju Staro Sajmište. Zaboravio sam gde tačno izbija, ali ovaj put nisam išao u "izviđanje".
U toku je bila svadba - romska svadba. Sve vreme se u široj okolini Gazele čula muzika, čudna kombinacija romske i indijske muzike :) uz najave "šefa ceremonije" ko će sledeći da igra u pauzi između dve pesme :)
Mladenci, puno sreće i sve najbolje u braku!



 
Pitali smo se za ovo: posle rekonstrukcije Gazele ostala je ova utabana staza.
Ostavili su betonske barijere da motorna vozila ne mogu da uđuu park.








 
Prostor ispod Starog železničkog mosta gde svakako nedostaje staza







 
Relja hvala na slikama nedostaju stepenice do trotora na gazeli .U kojoj rezoluciji stavljas slike jako sporo ih ucitava
 
U satelitskoj :)

Ispravio sam, valjda je sada bolje.
 
Реља, плусићћћи за сваки серијал слика.
Надам се да ће почупати и онај коров са тротоара који се види на презадње три слике из првог серијала (у Јурија Гагарина, а пре техничког прегледа и вулканизера).
Неке од слика нисам могао да отворим (јако мали број) ни са десним кликом на мишу, па на "отвори слику у новој картици", тј. отвори се (као) али се не види слика(е). Није страшно, са осталих слика се све види лепо.
Жао ми је што је простор код старог железничког моста мало запуштен. Пре неким месец дана сам исто туда возио бицикл па ми је то упало у очи.
 
Relja, hvala na odličnoj reportaži. 5 x plus!

Nego, zar je teško bilo zaobliti ovu krivinu? :bash:

shdb.jpg
 
Verovatno je poslovođa otišao na pauzu...

Ima još jedna stvar: stazu bi trebalo ograditi stubićima.
Ovi automobili su parkirani na kraju jedne dugačke a slepe ulice.



Pošto nema stubića ni prepreka, niti povišenog ivičnjaka, staza prosto mami da se ovuda



Dođe i izađe ovde





Znam, ja sam juče pao u iskušenje.
Išao sam na Buvljak i parkirao sam se u ovoj uličici koja prolazi pored Comtrade-a i koja je paralelna sa Jurija Gagarina, i to baš negde ovde.
'Ladno sam mogao da pređem automobilom na stazu i da se uključim na ovoj malo raskrsnici. Narvno - nisam.
Da ne spominjem da je prostor ispod nadvožnjaka i rampi kao poručeno za divlji parking.
 
Nadaj mo se stubicima ili onim ogradam da se biciklisti pridrze jez da izgledaju odvratno ali rade posao
 
Па мислиш Реља да то неки неће да раде ! На жалост хоће, кад провале да је ова стаза урађена и "добра" пречица ! Стубићи под хитно.
 
Gago, ne da ne mislim, nego znam da ako stoci ostaviš mogućnost da napravi svinjariju, st*** će tu mogućnost da iskoristi.


(PS - nemoj da slikaš parkiranje na trotoarima oko APC-a - tim trotoarima zaista nema ko da prolazi, a i ja parkiram tamo, ali bar vodim računa o hidrantima i šahtovima :) )
 
Ne za obične smrtnike :)
Samo za službena kola i za posetioce-poslovne partnere, i to određeni broj. Svaka firma ima prema kvadraturi iznamljenog prostora i određeni broj mesta (tj. nalepnica za šofrešajbnu) koje ulaze u cenu zakupa, a preko toga se plaća.
 
Vrh