Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

swpb.jpg


Lagan uspon, asfalt je još svež, "miriše".

Izgleda da će ograda na biciklističkom mostu preko Topčiderke biti ista kao na Mostu preko Ade.
 
Ovo je Katasrofa! Da li ste videli naborani asfalt valove prsitupnoj rampi za invalide. :?: ,i opet asfalt umeso kocki,nadam se da ce nove vlasti prvo zabraniti dalje radove :!: , i izvrsiti reviziju ovakvog stetocinskog projektovanja i izvodjenja.Ovo je horor,nema drugih reci da se opise izgled ovog dela obale i pristupa novoj petlji.Ovo kao da radi neko ko mrzi Beograd.. :shok: Pogledajte tu gomilu nabacanog kamenja i neuredjenu obalu...
 
Prođoh tuda večeras. Tobogan, bukvalno. Izgleda veoma loše i nekvalitetno odrađeno. Kao da će taj asfalt kroz par meseci početi da se kida deo po deo.
 
Izvinjavam se zbog duplog.

Fotkano večeras, na stazi pored ''Pirane''/sajma. I ovako je redovno. Uvek se nađe neka bu****, pa nepropisno parkira.



BG 476-TF
 
dzonisv - a možda još nije završeno, možda treba još jedan sloj? Ivičnjak sa strane do reke meni nekako deluje previše izdignut u odnosu na asfalt. A i kada se Sava izlije - ovaj ivičnjak bi zadržavao vodu da se vrati nazad, što je malo glupo. Videćemo...
 
Šta znam. Meni je ono izgledalo kao gotova stvar. Ne znam šta se može više uraditi, a da to izgleda i funkcioniše kako treba.
 
Može ,može kada uskoro dođe stručna inspekcija, da ispita kako se troši novac Beograđana,i koji se to standardi "poštuju" u projektovanju i izvođenju.Posle stepenica,i svega što smo videli,ovoj nestručnosti nema kraja. Onu rampu bi bolje izveli u afričkom selu sa ručnim dodavanjem i tabanjem..strašno,zaista strašno..
 
Данас сам мало обишао бициклом леву обалу Дунава. Оно што ме је крајње изненадило је да Борча има бициклистичку инфраструктуру пројектовану са самим насељем. Друго је проблем са паркирњем на истом.

Од Црвенке до Панчевачког моста сам ишао насипом, и стигао за 25 минута до Омладинског стадиона, а за 40 минута до Аутокоманде. Тих 40 минута Аутокоманда-Црвенка је могуће евентуално хеликоптером и телепортом, али никако колимс и аутобусом у сред радног дана.
 
Борчанац":2mpldj75 je napisao(la):
Питање за ЈЛакија али и друге...
На теми 3. Београд ме је Џонихсв упутио на тебе као меродавног.


.

Слике су из Борче, насеље центар 3. Око целог насеља као и кроз њега постоји овај дупли тротоар. Мишљења сам да би се један могао обележити и тако постати бициклистичка стаза у дужини од више километара. Сад сам нешто мерио на викимапији, у самом насељу непрекидних 2,5 километара, најмање. Са простором за обележавање додатног километра ка зрењанинском путу трасом 96ице, где поред тротоара постоји и широка бетонска плоча мени непознате намене. И све само са пар знакова и нешто фарбе!!! То не би захтевало нека средства а један тротоар би сигурно опслужио свакодневне потребе житеља. Те површине нису потребне ни за паркирање аутомобила јер цело насеље обилује паркинг просторима.
То би биле прве бициклистичке стазе у овом делу града а да не помињем да би значајан проценат биле и укупних градских стаза.
Ето ја рекох шта имам. А Џони рече да ћеш ти знати шта ваља чинити. Ја слабо возим, па је иницијатива до вас фанатика... :D ја сам ту за додатне инфо

borca.jpg


На 41 страници сам писао о томе, ЈЛАКИ је додао и да би то били први километри бициклистичке стазе на Палилули. Додао би да тај још један км ка Зр.путу од ових стаза, сада није могућ јер су постављени паркинзи и не изгледа више захвално за ту, бициклистичку намену.
Да ли си ти мислио на још неке пројектоване стазе или ово?
 
Postavili su deo ograde na ovom usponu za most na adi. Nije tako strašno koliko se ovde kritikuje ali ok, moglo je bolje. Meni više smeta što je prvo napravljena kratka rampa pa sad ide ova dugačka. Garant je mogla odmah ova, plus se ova i sad ne koristi, tek treba da dođe do upotrebe.
 
relja":297ncrx2 je napisao(la):
swpb.jpg


Lagan uspon, asfalt je još svež, "miriše".

Izgleda da će ograda na biciklističkom mostu preko Topčiderke biti ista kao na Mostu preko Ade.
Update:
po semu sudeći, neće biti drugog sloja asfalta. U subotu su postavljali zaštitnu ogradu na ovoj rampi.
Nisam fotografisao, ali onako u prolazu mi je ograda delovala krajnje jeftino, odudara od okruženja.
 
Strašno na šta to liči!naborani asfalt na rampi za invalide,zarđala ograda,i gomila nabacanog kamenja. :notok:
 
На крају улице Народних хероја где се улива у Булевар Милутина Миланковића, на стази још увек стоји ово оштећење. Шта су радили и поправљали не знам, али је само затрпано и тако остављено, по старом обичају (аљкавом). Не знам ко је ово радио, али види се да је рађено и преко оптичких каблова.
Гледаћу да у понедељак ово пријавим Београд путу.

 
^ Gago, ne znam zašto prijavljuješ Beograd putu, nisu oni sigurno došli i namerno razbili asfalt. To je uradilo neko preduzeće koje je asfalt moralo da vrati u pređašnje stanje, a to nije uradilo. To jako često rade JKP BVK ili Beo elektrane, ali ti ne možeš znati koje odgovoran za ovo i zato takve stvari treba da prijavljuješ saobraćajnoj inspekciji pismenim podneskom ili dežurnoj inspekciji telefonskim putem.
 
1476210_555188684561650_1922318657_n.png


A sada nešto JAKO VAŽNO i ovaj baner iznad da vam skrene pažnju na to. U toku je javni uvid za Nacrt plana detaljne regulacije za Novu dunavsku ulicu. Hajde da podnosimo primedbe! Sve nešto planiraju tu biciklističku stazu do Ade Huje, a sada kada nešto treba da se napravi, niko ništa.

Dakle, planovi uopšte ne sadrž biciklističku infrastrukturu, iako prostora ima na pretek. Bio sam na uvidu i ovde su planovi sažeti u neki čitljiviji oblik: http://www.bck.rs/1/post/2013/11/nova-d ... -huje.html

Sastavljena je i primedba sa vrlo grafičkim predlozima koju oni koje mrzi da sastavljaju sopstvene eseje mogu da iskoriste i predaju u svoje ime kao premidbu: http://www.bck.rs/uploads/1/9/3/8/19386 ... 8_0137.pdf

Zato, drugari, sada je vreme da se aktiviramo, jer je ovaj plan na uvidu do 21. novembra, do kad je jedino moguće predati primedbe. Primedbe se predaju na šalteru Sek. za urbanizam u Ul. 27. marta 43-45.
 
jlaki":3lg28ubi je napisao(la):
^ Gago, ne znam zašto prijavljuješ Beograd putu, nisu oni sigurno došli i namerno razbili asfalt. To je uradilo neko preduzeće koje je asfalt moralo da vrati u pređašnje stanje, a to nije uradilo. To jako često rade JKP BVK ili Beo elektrane, ali ti ne možeš znati koje odgovoran za ovo i zato takve stvari treba da prijavljuješ saobraćajnoj inspekciji pismenim podneskom ili dežurnoj inspekciji telefonskim putem.

I sam sam Beograd putu prijavljijvao neke rupe i uvek me je zapanjilo pitanje "Ko je radio pa to ostavio tako?"

Alo bre, pa nije moje da igram detektiva - popravite to, fakturišite, dodajte troškove angažovanja neke inspekcije koja će utvrditi ko je to uradio i dajte im račun.

Jedini je problem što sve to ide iz budžeta, tj presipaju iz šuplje u prazno...
 
Prebacujem sa teme ,,Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča,, par postova na adekvatno mesto

boca-ica":3o6fp8uw je napisao(la):
Polako dobijamo sliku kako ce izgledati i prostor ispod mosta
+1 :)
boca-ica":3o6fp8uw je napisao(la):
Izgleda da je malo ljudi bilo na ,,Širokoj stazi,,
koja se nalazi izmedju kineskog mosta i završetka Zemunskog keja

Ona je daleko ,,pitomija,, i može da podnese i bisiklističku stazu - a deli je samo jedn ,,rt,, od keja
Mereno google earth-om (ukupno oko 2,5 km)
Od keja (marina Radecki ) do početka Široke staze ima oko 350 m
od kraja Široke staze do mosta ima oko 880 m (1 km)
(bilo bi dobro ako neko ima prave mere sa terena)

Ovim merama Izgleda da spoj Kineskog mosta i zemunskog keja i nije baš tako daleko :)

Bila bi velika šteta da se ispune crne slutnje za upropoštavanje takve mogucnosti
praveci potporni zid ispod mosta kao ispod nadvožnjaka na autoputu

Kako cemo se onda opravdati Beogradu i narednim generacijama
ako treba stvarno samo malo dobre volje i truda uložiti :(

boca-ica":3o6fp8uw je napisao(la):
Leković Đorđije":3o6fp8uw je napisao(la):

Ovde se vidi početak izgradnje biciklističko pešačke staze.Staza se gradi sa obe strane puta.Ima finu širinu,kao širi trotoar.....

+ 1 :)

Vau,
ovo i tekako potvrdjuje potrebu da ispod Kineskog mosta bude kaskadno rešenje
kako bi moglo da se jednom poveže preko ,,Široke staze,, sa Zemunskim kejom.
To bi bio prvi biciklisticki Bg prsten :)

Onima koj su već videli ove postove izvinjavam se na ponavljanju ali bar dobijamo mogucnost
da istražimo i damo predloge koj bi doprineli novoj biciklističkoj stazi
kako ne bi propustili priliku dok se još gradi
 
Prvo i osnovno - da bude ravna. Ako bude drugačija, nema tu dalje diskusije. Kol'ko god to sebično zvučalo.
 
Ne može da bude ravna kada asfaltiraju ručno!

Najmanja širina bic staze uslovljena je teh. širinom pegli finišera. Mislim da je to 1,5m.

Primer: solidno urađena bic staza u Jurija Gagrina ulici, bliže Savi, dok je totalno besmislena i bačen novac bic staza u Omladinskih brigada-uska, neravna, nebzbedna..

Ja bih naše projekante poslao u Holandiju na kurs kako se projektuju bic staze da budu praktično upotrebljive i realno poželjne za bicikliste a ne slučaj kod nas gde veći deo mreže napravio da bi se oprale pare.

 
Novobeogradske staze su pre krađa budžeta, ne vidim kao bi tu mogle pare da se peru (iz budžeta se plaća pravnom licu)... ili sam ja nešto propustio.

A o širanama staza je do sada dovoljno rečeno.
 
mekbejn":10v1qs49 je napisao(la):
ne može poštom?

Mislim da može, preporučenom pošiljkom sa povratnicom, kao što oni šalju (možda povratnica i ne mora, verujem da ne postoji način da oni ne prime neku pošiljku). Onda ti je taj papirić iz pošte dokaz da si predao ako ti ne odgovore.
 
astrodule":vhgvyxlq je napisao(la):
jlaki":vhgvyxlq je napisao(la):
^ Gago, ne znam zašto prijavljuješ Beograd putu, nisu oni sigurno došli i namerno razbili asfalt. To je uradilo neko preduzeće koje je asfalt moralo da vrati u pređašnje stanje, a to nije uradilo. To jako često rade JKP BVK ili Beo elektrane, ali ti ne možeš znati koje odgovoran za ovo i zato takve stvari treba da prijavljuješ saobraćajnoj inspekciji pismenim podneskom ili dežurnoj inspekciji telefonskim putem.

I sam sam Beograd putu prijavljijvao neke rupe i uvek me je zapanjilo pitanje "Ko je radio pa to ostavio tako?"

Alo bre, pa nije moje da igram detektiva - popravite to, fakturišite, dodajte troškove angažovanja neke inspekcije koja će utvrditi ko je to uradio i dajte im račun.

Jedini je problem što sve to ide iz budžeta, tj presipaju iz šuplje u prazno...

Slažem se da je to glupo, ali Beograd put je preduzeće i ne može da radi bez nečijeg naloga, ne može da izvodi radove besplatno sa pretpostavkom da će naći onoga kome treba da naplati ili da računa da će inspekcija nakon izvedenih radova uspeti da stigne do izvršenja rešenja. Zato i kažem da je logičnije prijavljivati saobraćajnoj inspekciji, baš da ne bi došlo do toga da te pitaju ko je to tako ostavio (inspekcija je dužna da to utvrdi, beograd put nije). Onda saobraćajna inspekcija utvrdi ko je odgovoran, da nalog za popravku sa određenim rokom i ako se taj rok ne ispoštuje, dolazi do izvršenja kada inspekcija nalaže izvođenje radova, a odgovornom licu dostavlja fakturu.

I slažem se da je prebacivanje iz šupljeg u prazno, jer bilo koje preduzeće koje je odgovorno za te iskope plaća najverovatnije Beograd putu da iskope asfaltira, ali svak ima svoj budžet i svak za svoji budžet brine.
 
Vrh