Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Bezveze ti onda koa kupi nesto u rodi idei iskoristi parking ,ma da sad trotore slabo koriste dok ne zazivi west
 
Naravno, tu parkiramo dok može, i kada ima mesta. Kada budu nastavili da grade West, snaćićemo se.
I parking kog Zeptera (PINK studio) bi mogao malo da se uredi, ima desetak mesta koja su potpuno neupotrebljiva.
 
relja":20jxb8y8 je napisao(la):
Gago, ne da ne mislim, nego znam da ako stoci ostaviš mogućnost da napravi svinjariju, st*** će tu mogućnost da iskoristi.


(PS - nemoj da slikaš parkiranje na trotoarima oko APC-a - tim trotoarima zaista nema ko da prolazi, a i ja parkiram tamo, ali bar vodim računa o hidrantima i šahtovima :) )
Реља, ма сигурно ће ст*** да искористити ту прилику, кад им се то сад нуди на тацни, а тацна необезбеђена :evil:

П.С.:
Е сад ћу намерно да дођем до АПЦ-а и сликам на троторату паркиран твој аутомобил :laugh: . Још само да ми кажеш које сокоћало возиш, да га "оверим" и поставим на теми "Бахато паркирани" :D . Иначе никад нисам био у АПЦ-у и ето разлога, само сам пролазио поред.

Да, знам да ви запослени у овом центру имате тај проблем око паркирања. Пријатељ ради у индијској фирми и имали су простор у АПЦ, али су отишли одатле, а један од разлога је био и немање паркинга.
 
Moj auto ćeš lako prepoznati, poslednji put je pošteno opran 31. avgusta :)
Nismo bahati, snalazimo se...u životu se nisam parkirao tako da nekome smeta, ali već oko 8:55 se mesto teže nalazi...
Tamo iza ugla kod Zepter-ove zgrade su mi jednom u mraku probušili zimsku gumu, valjda misleći da sam neki službenik sakat u ruke koji ne ume da zameni točak i da ću da ostavim auto preko noći ... važi. Od tada izbegavam taj parking kada znam da ću da zaglavim na poslu.
 
Овде се дебело меша непрописно са бахатим паркирањем (паркирање на пешачком прелазу, зеленој површини...), не постоји возач који бар некад није непрописно паркирао. Ако није возач онда је сигурно као пешак или бициклиста урадио нешто непрописно.
 
Овде се дебело меша непрописно са бахатим паркирањем (паркирање на пешачком прелазу, зеленој површини...), не постоји возач који бар некад није непрописно паркирао. Ако није возач онда је сигурно као пешак или бициклиста урадио нешто непрописно.
 
dsc03610.jpg

id*** sa motorom prosao je sigurno 40 kmh jos vice sto mu se niko nesklanja
 
direktor":2njpnizc je napisao(la):
dsc03610.jpg

id*** sa motorom prosao je sigurno 40 kmh jos vice sto mu se niko nesklanja

Jednog dana ili pre će nečiji motor/skuter da završi u Savi ili u Dunavu, pa neka se taj žali tati koji mu ga je kupio...
 
Koliko sam cuo, a nisam proverio, skuter do 50 cc moze tuda, ostalo nikako i treba neko to malo da kontrolise. Na dosta staza sam video motorcikliste! O epsacima da ne govorim!
 
Ja sam na brzinu prošao kroz ZOBS:

Član 7

Izrazi upotrebljeni u ovom zakonu imaju sledeće značenje:
...
10) kolovoz je deo puta namenjen prvenstveno za kretanje vozila,
11) kolovozna traka je uzdužni deo kolovoza namenjen za saobraćaj vozila u jednom smeru,
12) saobraćajna traka je obeleženi uzdužni deo kolovozne trake namenjen za saobraćaj jedne kolone vozila,
13) biciklistička traka je saobraćajna traka namenjena isključivo za saobraćaj bicikala, mopeda i lakih tricikala,
...
26) biciklistička staza je put namenjen isključivo za kretanje bicikala,

Nisam pravnik, niti bih ulazio u raspravu sa pravnicima o tumačenju zakona, ali ovo o čemu mi pričamo su biciklističke staze, a ne biciklističke trake.
 
Biciklistička traka je na kolovozu (mislim da mi to u Beogradu nemamo, a Zagreb ima)

Možda je ona staza na Adi bila pre bici traka, sada ima odvojena staza od kolovoza.

Naravno, tu ne smeju da idu ni roleraši, ali dok rolerašice nose šorciće biće im oprošteno.
 
Nije problem ni sto usporavaju saobracaj iza njih, ipak treba imati stpljenja i malo tolerancije :mrgreen:
 
Prosecna brzina pešaka 5 km/h
Invalidska kolica sa motorom imaju brzinu je oko 6 km/h
Maksimalna dozvoljena brzina bicikla na stazi je oko 35 km/h
Prikazan izvod iz zakona kaže da invalidska kolica,
smeju da se krecu po kolovozu
ne smeju po biciklističkoj traci
ne smeju po biciklističkoj stazi

Upravo zbog zakonoklepca dolazi do nesporazuma
ako je za izuzetno ozbiljno mesto kretanja ,,kolovoz,,
upotrebio termin ,, ...namenjeno prvenstveno za ... ,, i time omogucio i ostalim kategorijama
da se u odredjenim situacijama krecu po istom
onda nema razloga da se po površina za kretanje niže kategorije
odredjuje terminom (brani) sa ,,namenjena isključivo,,

Konkretan životni primer je sa našeg Ušće
Postupajuci po tom zakonu treba li vikendom da dete na rolerima uputim da se vozika
na kolovozu sa redovnim saobracajem
ili na pešačku stazu sa dosta pešaka :rant:
a pored postojece površine namenjene za kretanje bicikla

Srecom po nas biciklisti su dobri ljudi (bez obzira na krutost zakonoklepca)
decurliju , ivalidide i dr. sa nj. skalamerijama koji se krecu brže od 5 km/h
istrpe na biciklističkoj stazi
mada bi trebalo svaki taj prekršaj da plati zakonoklepac
za napisane nebuloze a za koju je bio placen a i uzeo novac :lool:
 
Градске бициклистичке стазе су доста позната ствар, мислим да би и неке приградске или још боље међуградске, биле пун погодак.
Батајничким друмом се већ креће велики број странаца али и наших рекреативаца. Осим њихове безбедности, изградња стазе дуж Дунава или бар до Бановаца, сигурно би активирала неку врсту бициклистичког туризма. Приближила прелепе крајеве самом граду. Тако нешто се већ помињало и сигурно је пун погодак.
Има сигурно још кандидата. Спајање Београда са Панчевом, чак и пре са Зрењанином било би исто сјајно. Има дивних предела и места за љубитеље пецања. Сигуран сам да је занимљив и правац ка Смедереву а сетићете се и ви по неког смера.
Не знам колика је то инвестиција, ни да ли мислите да то има смисла у опште, али неки локални туризам и подстрек за здравље и истраживање градске околине, сигурно би заживели у већој мери.
 
Браво дишо. То је то о чему сам писао, сви се они гурају са камионима на тесном простору. Само ја још кажем да се ти услови створе, јер сада не постоје! И бројка ће се тада, вероватно множити са 100!
Ако кажеш некоме, хајде да возимо 40км, рећи ће ок. А ако му кажеш преко Батајничког, Панчевца и безброј других црних рупа, рећи ће ти да си луд у 99% случајева.
 
Борчанац wrote:. . . Батајничким друмом се већ креће велики број странаца али и наших рекреативаца. . . Не знам колика је то инвестиција, ни да ли мислите да то има смисла у општe. . .
Uporedo sa Batajničkim putem iza drvoreda Platana sporadično postoje pešačke staze mestimično zarasle u travu
spajanje tih staza ne bi trebao da bude veliki trošak

Biciklistička staza-ili bar jedna traka omogucila bi trenutno
da ljudi koj rade u inuistriskoj zoni Batajnice i idu na posao biciklom
da to čine bezbedno nasuprot svakodnevnoj nj. muci i riziku dok voze kolovozom

Mnogima ne postojanje te biciklističke staze je velika prepreka
zbog opravdanog straha od ,,ludačkog,, saoobracaja na Batajničkom putu

Sigurno bi bilo opšte koristi od biciklističke staze sa više aspekata
samo da nadležni iz opštine Zemun i grada nisu toliko sebični i ne osecajni
za takvu potrebe ljudi iz naselja (čitaj gradjane drugog reda)
 
Nadam se da su ove odvratne stepenice privremene
dsc03887.jpg

dsc03890.jpg

cuvena glupa daska
dsc03892.jpg

dsc03893.jpg

dsc03894.jpg

dsc03896.jpg
 
На ново изграђеном делу тротоара и још не обележене бициклистичке стазе у Јурија Гагарина већ су померене и изломљене металне ограде на два места, није им требало дуго времена. Мислим да су ово ипак урадили сами грађевински радници да би могли да "пролазе" својим грађевинским машинама и камионима !!! На првој слици се виде и трагови од гусеница булдожера !!! На жалост ту је асфалт већ оштећен:

 
E, svašta.
A kada sam ja prolazio, jedan radnik je metlom čistio stazu od zemlje koju su nabacali točkovi mašina.
Ne zna leva šta radi desna.
 
direktor":1z71pzda je napisao(la):
Nadam se da su ove odvratne stepenice privremene
dsc03887.jpg

Pa na skici na savabridge.com je ucrtana nova trasa staze koja ide preko novog nadvožnjaka u smeru ka Obrenovcu koji se upravo gradi...
 
Vrh