Тренутно је актуелан упитник везан за обележавање бициклистичких коридора према периферији. Пројекат финасира УНДП Србија (Јунејтид Нешнс Дивилопмент Програм), а пројектну документацију припрема ЦЕП.
https://docs.google.com/forms/d/1rgNvDr ... Q/viewform
Ја сам испред ЦЕП-а задужен за координацију са грађанским сектором. Имам рок до петка 27.12.2013. да сакупим и обрадим ставове јавности. Суштинско зашта сам задужен су конкретни правци, са полазним и крајњим тачкама и путањама, премда, ја сам за то да грађански сектор одреди и САДРЖАЈ те вертикалне сигнализације. Мислим да управо преко САДРЖАЈА вертикалне сигнализације можемо јако утицати на популарисање бициклизма.
boca-ica":fskjajsr je napisao(la):
Veliki akcenat je dat na stvaranje mreže biciklističkih staza unutar grada
taj akcenat bi morao biti na stvaranje što više biciklističkih staza sa rubnih delova grada ka centru
jer i veci broj gradjana stanuje van centra i .....
Таман сам се спремио да ти дам плус када...
boca-ica":fskjajsr je napisao(la):
Konkretno : Zrenjaninski , Pačevački .Smederevski, Batajnički ,Surčinski put itd. . .
А шта смо ми у Шумадији, Подсахарска Африка без развојних пројеката? Када си прешао на
конкретно, ниси смео да изоштавиш:
1) Авалски правац, по мени најлепши правац, уједно и најбезбеднији за вожњу путем. Може имати осим Авалског пута и прилаз из Раковице.
2) Десна обала Саве, према Обреновцу, који је већ великим делом урађен издвојено до Макиша, а према Умци сваког лепог дана викенда редовно буде преко 100 бициклиста дневно. Повремено неко профура са колима, али је генерално јако мало друмског саобраћаја.
3) Правац Ибарске магистрале, који је далеко безбеднији за бициклизам од, на пример, Дорћола или Душановца са безброј попречних улица и лошом прегледношћу. Чак постоји један слабо коришћен асфалтиран пут кроз шуму од Железника до Рушња.