Ма јасно је све, нигде у ЗОБСу није забрањено да се од Бранковог Моста дође до Вука, али у пракси је то готово неизводљиво. Генерално ми је стало до тога да бициклисти нису глинени голубови јер пре него што сам сео за волан превалио сам хиљаде колометара бајсом, тако да сам прилично добро сагледао све опасности, од лудака који отварају врата после паркирања а да не примете бициклисте (све улице у БГ су и паркинзи) до лудака који бициклисте и не сматрају за учеснике у саобраћају па немају проблем да их стерају у канал приликом обилажења (доста пута сам осетио бес камионџија који су ми се залепили за ауто јер их је нервирало што сам успорио чекајући прилику да обиђем бициклисту).
Значи инфраструктура, одржавање исте, вођење рачуна о безбедности, при томе мислим и на неопходност едукације бициклиста о коришћењу светлосне сигнализације. Тек после тога да причамо о алтернативном транспорту. Да су ти који причају о алтернативном транспорту бар мало искрени побринули би се да се гради инфраструкрура у предграђу јер у предграђу постоји потреба за прелажењем релативно кратких деоница које нису покривене градским превозом.
Проблем чишћења снега зими по тротоарима је огроман, толики да комотно заслужује своју тему. Посебно се односи на ситуације када су возила паркирана на тротоарима. То је више везано за пешаке, тужно је видети затрпан тротоар поред школа док ђаци ходају клизавим коловозом и труде се да одрже равнотежу док возачи дивљају у ситуацији кад готово да и немају контролу над возилом.
Значи инфраструктура, одржавање исте, вођење рачуна о безбедности, при томе мислим и на неопходност едукације бициклиста о коришћењу светлосне сигнализације. Тек после тога да причамо о алтернативном транспорту. Да су ти који причају о алтернативном транспорту бар мало искрени побринули би се да се гради инфраструкрура у предграђу јер у предграђу постоји потреба за прелажењем релативно кратких деоница које нису покривене градским превозом.
Проблем чишћења снега зими по тротоарима је огроман, толики да комотно заслужује своју тему. Посебно се односи на ситуације када су возила паркирана на тротоарима. То је више везано за пешаке, тужно је видети затрпан тротоар поред школа док ђаци ходају клизавим коловозом и труде се да одрже равнотежу док возачи дивљају у ситуацији кад готово да и немају контролу над возилом.