Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Sjajna je mapa, uz vec primecene mane koje se mogu lako ispraviti, ne bi bilo lose napraviti i drugu boju po smerovima (npr plava i zelena), pa je razdovjiti tamo gde prelazi na drugu stranu ulice. Isto tako bilo bi ok prema iskustvu ljudi okaciti kriticne deonice, gde je uzana staza, postoje prepreke i slicno
inace sve ostalo je prema mom misljenju ok.
I dalje ostaje zal sto topciderski park, banjicka suma, kosutnjak nikako da se povezu nekom biciklistickom rutom.
 
Питање за ЈЛакија али и друге...
На теми 3. Београд ме је Џонихсв упутио на тебе као меродавног.


.

Слике су из Борче, насеље центар 3. Око целог насеља као и кроз њега постоји овај дупли тротоар. Мишљења сам да би се један могао обележити и тако постати бициклистичка стаза у дужини од више километара. Сад сам нешто мерио на викимапији, у самом насељу непрекидних 2,5 километара, најмање. Са простором за обележавање додатног километра ка зрењанинском путу трасом 96ице, где поред тротоара постоји и широка бетонска плоча мени непознате намене. И све само са пар знакова и нешто фарбе!!! То не би захтевало нека средства а један тротоар би сигурно опслужио свакодневне потребе житеља. Те површине нису потребне ни за паркирање аутомобила јер цело насеље обилује паркинг просторима.
То би биле прве бициклистичке стазе у овом делу града а да не помињем да би значајан проценат биле и укупних градских стаза.
Ето ја рекох шта имам. А Џони рече да ћеш ти знати шта ваља чинити. Ја слабо возим, па је иницијатива до вас фанатика... :D ја сам ту за додатне инфо
 

Ево да појасним, црвено су деонице на којима осим фарбе и по неког знака не треба улагања никаквих, дужина 2,5 километра. Плаво је улица са довољном ширином, дуга 1 километар да уз мање измене добије стазу и тако повеже све са зр. путем, одакле има везу са два моста од којих један са бициклистичком у најави, а други релативно близу 25 мају. Такође од ових стаза близу је и природа са пространством и каналима, коме је занимљиво.
Нека се јави било ко, ако нема смисла да баталимо...
 
Ada Ciganlija: Poplavljen i deo biciklističke staze
Visok vodostaj Save zaustavio i vozače dvotočkaša, rolera i šetače na Adi Ciganliji. Kod Kule Nebojše, najniže tačke u gradu, organizovana su svakodnevna dežurstva
0%20ADA2_620x0.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... icke-staze
 
direktor":3hirz78o je napisao(la):
Ada Ciganlija: Poplavljen i deo biciklističke staze
Visok vodostaj Save zaustavio i vozače dvotočkaša, rolera i šetače na Adi Ciganliji. Kod Kule Nebojše, najniže tačke u gradu, organizovana su svakodnevna dežurstva

Koji je cilj tih dežurstva? Da jave da je voda nadošla?
 
Борчанац":1nz4yqcs je napisao(la):
Такође од ових стаза близу је и природа са пространством и каналима, коме је занимљиво.

Staza kroz naselje nije baš najsrećnije rešenje za rekreativnu vožnju.

Na kraju je ispalo da je glavna stvrha ovih "staza" (zapravo već postojećih trotoara) na Novom Beogradu da budu koridori do zelenih pojaseva pored reka.

Spomenuo si neku prirodu. Može da bude zanimljivo, o čemu se radi?
 
relja":2m44q1hk je napisao(la):
Борчанац":2m44q1hk je napisao(la):
Такође од ових стаза близу је и природа са пространством и каналима, коме је занимљиво.

Staza kroz naselje nije baš najsrećnije rešenje za rekreativnu vožnju.

Na kraju je ispalo da je glavna stvrha ovih "staza" (zapravo već postojećih trotoara) na Novom Beogradu da budu koridori do zelenih pojaseva pored reka.

Spomenuo si neku prirodu. Može da bude zanimljivo, o čemu se radi?

Ма видим и ја по реакцији да нема све ово пуно смисла, мислио сам без улагања је, заинтересоваће по некога на рекреацију. Идеја ми је била сама популаризација бицикле у насељу.
А сама стаза коју сам предложио је на пар стотина метара од првих канала ( на мапи што сам је исцртао, виде се плаво уз обод насеља, а даље их има још ) касније у том правцу се наилази на будуће трасе ка новом мосту и Дунавско приобаље које је најдаље 5км, а ни нај слабијим рекреативцима то није предалеко. Има доста атрактивних предела а и на форуму је било слика ( рецимо Зума је поставио прелепе слике на теми реке и приобаља )
И ово сам све мислио баш као на нбг што си описао. Стаза по којој се клинци возају па их заинтригира да негде и стигну, возе у круг, сморе се, па се отисну директном везом до природе или неког моста, па даље...
Па се не дрогирају, друже се, постану (ре)креативни...
 
Део бициклистичка стаза код зелене пијаце "Бежанијска коса", претворен је у такси стајалиште !
Сваког јутра је овако на овом делу стазе, а неки пут буде и по десетак такси возила. Док чекају у ред да пређу на другу страну улице Др. Хуго Клајна, где је иначе стајалиште за такси возила (а верујте ми личи као да је дивље), овде се нацртају и чекају у ред да пређу на другу страну, тамо где се види онај црвени стојадин.

снимљено јутрос у 08:04


Наравно, нико им ништа не може !
 
Mogu mogu stubici a tek ovo divljastvo sa stolovima i stolicama strasno
 
Стубићи су били па уклоњени (одсечени) !
Ови столови и столице нису на бициклистичкој стази, али да јесу дивљаштво, то се слажем. Иначе око целе зелене пијаце "Бежанијска коса" је комунални неред.
 
Интересантан чланак у Телеграфу, а везано за бициклизам и све заљубљенике у бицикле, а задње две интересантне реченице сам зацрнио:

Upoznajte Holanđanina zaljubljenog u Beograd (FOTO)

Zijden, koji organizuje biciklistički obilazak Beograda za turiste, svojim klijentima uvek govori da iskoriste boravak ovde da upoznaju Beograđane i pričaju s njima, jer, prema njegovom mišljenju, “ono što Beograd čini posebnim nije ono što vidite, već ono što možete da čujete od ljudi”
Foto: Tanjug
Holanđanin Ralf van der Zijden oseća se u Beogradu kao kod kuće i smatra da je to poseban grad zbog toga što je, kako kaže, normalan, uprkos svemu što je preživeo u ne tako davnoj prošlosti.

Zijden, koji organizuje biciklistički obilazak Beograda za turiste, svojim klijentima uvek govori da iskoriste boravak ovde da upoznaju Beograđane i pričaju s njima jer, prema njegovom mišljenju, “ono što Beograd čini posebnim nije ono što vidite, već ono što možete da čujete od ljudi”.
Beograd je upoznao tako što je, u vreme kada je radio za gradsku Vladu Haga, često dolazio ovde poslom.
- Mnogo mi se dopao grad. Ne umem da objasnim zašto, ali ovde se osećam kao kod kuće. Sviđaju mi se ljudi i sam grad, i kada su se poslovna putovanja proredila, odlučio sam da dam otkaz i preselim se ovde, jer sam shvatio da mi Beograd nedostaje svaki put kad se vratim kući – rekao je Zijden u intervjuu Tanjugu.
Razmišljajući čime bi mogao da se bavi ovde, Zijden je zaključio da Beogradu nedostaje ono što postoji u većini drugih evropskih prestonica – turistički obilazak grada na biciklu, što je, prema njegovom mišljenju, najbolji način da se upozna svaki veliki grad.
Osnovao je agenciju “iBikeBelgrade” i počeo da radi 1. maja 2011. godine, ali početak nije bio obećavajući jer, kako kaže smejući se, nije bio predvideo da će prva dva dana neprestano padati kiša.
Turiste vodi od centra grada, preko Kalemegdana i Brankovog mosta, Novog Beograda i Zemuna, do Ade Ciganlije i natrag. Smatra da tako imaju priliku da steknu sveobuhvatnu sliku o Beogradu – o starim zdanjima, betonskim zgradama, ali i rekama, plažama na Adi, parkovima i zelenilu.

- Primetio sam da im se veoma sviđa obilazak Novog Beograda, koji ne obuhvata nijedna druga tura. Zanimljivo im je i da čuju nešto o nedavnoj prošlosti Beograda, ali i o istoriji nekadašnje Jugoslavije – kazao je Zijden.
-Uvek se zaustavimo kod hotela “Jugoslavija”, koji je dobro mesto da se objasni koliko je bogata i lepa bila Jugoslavija. Ispričamo nešto i o Titu, o tome kako je voleo filmove, o slavnim ličnostima koje su odsedale u tom hotelu – dodao je on.
- Turisti koji dolaze ovde imaju priliku da nauče nešto o istoriji Beograda, posebno o novijoj istoriji jer kad neki stranac dođe, on pomisli: “Gle, kakav lep grad, puno kafića, ljudi su zadovoljni ovde, prijateljski nastrojeni, uživaju u životu. To je prilično lep, normalan grad.” Ali, kada im ispričate za hiperinflaciju, bombardovanje i sve ostalo što se dešavalo 1990-ih godina, ljudi se zamisle i shvate da to što je ovde sve normalno, zapravo jeste veoma posebno– rekao je Zijden.
Na pitanje kakvi su uslovi za biciklizam u Beogradu, Zijden kaže da staze uglavnom dobre, neke bolje čak i od onih u Holandiji, ali da je u centru grada prilično opasno za bicikliste, pre svega zbog vozača koji na njih ne obraćaju pažnju.
Posebno su ugroženi strani biciklisti, i to oni najbolji – Holanđani – jer su oni navikli da im vozila uvek staju, i njih moram posebno da upozoravam, kaže on.
Prema Zijdenovom mišljenju, bilo bi dobro da se vlasti više angažuju na bezbednosti biciklista u saobraćaju, što ne zahteva velika ulaganja – nije nužna izgradnja nove infrastrukture, dovoljno bi bilo, za početak, obeležiti staze u centru i postaviti saobraćajne znake.
- To nije velika investicija, a mislim da bi, dugoročno, bilo veoma profitabilno za grad i za stanovike – rekao je on.
Zijden je, takođe, najavio da će 15. i 16. juna u Beogradu, uz podršku holandske ambasade, biti održan Festival biciklizma, na kojem će se okupiti stručnjaci za biciklizam iz Holandije i zemalja regiona.
U okviru festivala biće organizovana i neka vrsta “modne revije” dvotočkaša i prikazani filmovi o biciklizmu.
(Telegraf.rs / Tanjug)

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/61 ... ograd-foto
 
Гага":25k9wsjs je napisao(la):
Део бициклистичка стаза код зелене пијаце "Бежанијска коса", претворен је у такси стајалиште !
Сваког јутра је овако на овом делу стазе, а неки пут буде и по десетак такси возила. Док чекају у ред да пређу на другу страну улице Др. Хуго Клајна, где је иначе стајалиште за такси возила (а верујте ми личи као да је дивље), овде се нацртају и чекају у ред да пређу на другу страну, тамо где се види онај црвени стојадин.

снимљено јутрос у 08:04


Наравно, нико им ништа не може !

Ovo jeste strašno i bahato ponašanje, ali funkcionalno namena biciklističke staze nije narušena, zato što se tu završava :D
 
Ne znam da li je neko vec pomenuo, rupa (da ne kazem kanal) na stazi kod buvljaka, u koju su mnogi upadali, neki se i ozbiljno povredili, je konacno zakrpljena, juce sam prosao tuda. :)
 
Гага":2qna2gq0 je napisao(la):
На бициклистичкој стази на углу Булевара Милутина Миланковића и Народних хероја (блок 38) већ прилично дуже време ова овећа камена жардињера стоји и омета пролаз. Ко је и када ову жардињеру овде поставио, наравно нико не зна, мало сам се распитивао. Али ето, некоме је из обести ово било "задовољство" да то уради :notok:

Кад је већ реч о сређивању бициклистичких стаза, а скроз сам сметнуо са ума да јавим, склоњена је са стазе ова громада од жардињере. Не знам ко је то урадио, али надам се да су одрадили они којима је то и задатак.
 
Informacija koja može biti od koristi:

Otvorena je nova prodavnica sa servisom u Omladinskih brigada, u zgradi preko puta gradilišta Centra za promociju nauke (lokal pored farbare, ko vozi tim pravcem zna lokaciju).
 
Čudi me da niko ovde nije objavio da je poplavljena deonica od Gazele do BBP-a (stari deo grada), kao i kod Kule Nebojša. Mislim da je prilično korisno znati...
 
Pa, valjda je to opšte poznata činjenica, bar među ljudima koji redovno teraju točak...
 
Борчанац":3v7gfsi4 je napisao(la):

Ево да појасним, црвено су деонице на којима осим фарбе и по неког знака не треба улагања никаквих, дужина 2,5 километра. Плаво је улица са довољном ширином, дуга 1 километар да уз мање измене добије стазу и тако повеже све са зр. путем, одакле има везу са два моста од којих један са бициклистичком у најави, а други релативно близу 25 мају. Такође од ових стаза близу је и природа са пространством и каналима, коме је занимљиво.
Нека се јави било ко, ако нема смисла да баталимо...

To je odlično znati, ali 2.5 km je malo da bi se bilo koji političar pohvalio, a rešavanje biciklističke staze uz Zrenjaninski put, a pogotovu preko Pančevačkog mosta, za koji se još uvek ne zna najjasnije u čijoj je nadležnosti.

Videću šta može da se uradi sa time. Planiram neko vreme da pokrenem glasanje za takve stvari, pa inicijativa koja dobije najviše glasova da bude poslata Sekretarijatu, opštini i kome već. Imaću tvoju ideju u vidu, odlična je. A Palilula nema ni km biciklističke staze, išlo bi im u prilog.
 
Гага":2j57anz2 je napisao(la):
Кад је већ реч о сређивању бициклистичких стаза, а скроз сам сметнуо са ума да јавим, склоњена је са стазе ова громада од жардињере. Не знам ко је то урадио, али надам се да су одрадили они којима је то и задатак.

310297_438991409514712_1683339813_n.jpg


Eto, vidite koliko im je trebalo i koliko su efikasni. Problem je bio šalter fast fuda koji je bio okrenut ka biciklističkoj stazi, koji su sada otvorili sa druge strane da ne bi smetao vozačima bicikla. Kao da pre toga nije mogla da se skloni prokleta žardinjera.
 
@ЈЛаки

To je odlično znati, ali 2.5 km je malo da bi se bilo koji političar pohvalio, a rešavanje biciklističke staze uz Zrenjaninski put, a pogotovu preko Pančevačkog mosta, za koji se još uvek ne zna najjasnije u čijoj je nadležnosti.

Videću šta može da se uradi sa time. Planiram neko vreme da pokrenem glasanje za takve stvari, pa inicijativa koja dobije najviše glasova da bude poslata Sekretarijatu, opštini i kome već. Imaću tvoju ideju u vidu, odlična je. A Palilula nema ni km biciklističke staze, išlo bi im u prilog.

Већ сам одавно помислио да сам промашио тему :D

За политичаре је мало, али ништа не кошта па можда има прођу. Локално за прављење кругова, популаризацију бајса, сигурно је таман. Због тих свега 2,5км сам и спомињао мостове. За Зр. пут ако је проблем, можда није изградити одатле једно 5 км ка Земуну уз нову саобраћајницу? Тиме би сви више добили, па и политичари за фотосешн.
 
Vrh