Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

mekbejn":pi3pjvjr je napisao(la):
Nekoliko rampi / stubova / pametno postavljenih žardinjera rešava problem.

Pa i ne baš. Nasip je asfaltiran pre svega zbog održavanja i zbog vatrogasaca.

Nije bio namenjen za ovakav saobraćaj (nije bio namenjen ni za bicikliste, ali mi nismo nikakave štetočine ni uzurpatori).
Ili izmestiti sojenice (nerealno) ili izmestiti saobraćaj (puteljci koji idu kroz njive i livade).
 
jlaki":1iqm4ai3 je napisao(la):
Juče je na biciklističkoj stazi u Milutina MIlankovića jedan tip koji je prolazio jednom trakom staze mlatnuo rukom u gestikulaciji i oborio me sa bicikla, još mi se mrštio što sam ga "povredio", tresnuo sam ga volanom.

A ja odrao lakat na dva mesta, kuk, koleno, pocepao pantalon.

Ovo je drugi put da padam sa bicikla i drugi put na biciklističkoj stazi. Nikad na drumu.

Imao sam i ja takvu epizodu, kod bloka 45. Dok sam obilazio grupu penzionera u formaciji "Čvorović", jedan se razmahao i tras u glavu... nisam pao, mislim da je više njega zabolela ruka, a njegova reakcije je bila "iju, otkud ti?".

Od takvih bu**** nema zaštite, a ti si baš baksuz kada ti se to desilo u Milutina Milankovića.
 
relja":oyfiq8r8 je napisao(la):
Iskoristio sam ovaj lep dan, kada mu vreme nije :D , i provozao se biciklom.

"Biciklistička staza" u Omladinskih brigada, celom dužinom od bloka 70 do opštine je bila raskopana na svakih odprilike 5 metara,

Slika0030.jpg


Slika0031.jpg


a u povratku je dobar deo tih rupa već bio zakrpljem istim crvenim asfaltom - metoda "tabanja lopatom", naravno bez skupljanja viška asfalta koji se raspe sa strane.

Počinjem da sumnjam da oni namerno rade na destimulaciji korišćenja bicikla uništavajući biciklističke staze na ovaj način. Savršeno zdrava biciklistička staza na Savskom keju Novog Beograda, isti sindrom raskopavanja na svakih par metara - ko zna zašto.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.353220408091813.83373.292807357466452&type=3
 
relja":35s6k5bk je napisao(la):
mekbejn":35s6k5bk je napisao(la):
Nekoliko rampi / stubova / pametno postavljenih žardinjera rešava problem.

Pa i ne baš. Nasip je asfaltiran pre svega zbog održavanja i zbog vatrogasaca.

Nije bio namenjen za ovakav saobraćaj (nije bio namenjen ni za bicikliste, ali mi nismo nikakave štetočine ni uzurpatori).
Ili izmestiti sojenice (nerealno) ili izmestiti saobraćaj (puteljci koji idu kroz njive i livade).

Kod Kovina postoji jedno vikend naselje slično ovome na Savi. I na Dunavskom nasipu rampa na svakih nekoliko stotina metara.
Nije nikakav problem da se ključevi daju hitnim službama. Doduše zahteva određen stepen organizacije i određenu odgovornost, ali ipak jeste rešivo.
 
Ovo raskopavanje staza je cisto pranje PARA tako su svojevremeno uradili i u omladinskih brigada kad sam se raspitivao zasto kako po cijem nalogu niko nije znao ili zelio da kaze.Savrsen asfalt su isjecali pa zatim krpili strasno :bash: :bash:
 
@ Mekbejn. Tu si u pravu. Rampe su postojale i na nasipu do Ostružničkog mosta.

Prvo su bile spuštene, onda su podignute, onda sklonjene u stranu, potom su skinuti znaci za zabranjen prolaz, neko vreme kasnije su odnešene, a poslednji su nestali i stubići sa ležištima za rampe.

Mali primer kroz koji se prati hronologija raspada državne uprave.
 
direktor":2yzncdz8 je napisao(la):
Ovo raskopavanje staza je cisto pranje PARA tako su svojevremeno uradili i u omladinskih brigada kad sam se raspitivao zasto kako po cijem nalogu niko nije znao ili zelio da kaze.Savrsen asfalt su isjecali pa zatim krpili strasno :bash: :bash:


Sada kada staze navodno ne mogu da dobiju upotrebnu dozvolu radi redovnog održavanja, postavlja se pitanje da li je uopšte postojao projekat... osim ako se projektom ne podrazumevaju linije na mapi opštine.
 
direktor":jc3rqzvc je napisao(la):
Ovo raskopavanje staza je cisto pranje PARA tako su svojevremeno uradili i u omladinskih brigada kad sam se raspitivao zasto kako po cijem nalogu niko nije znao ili zelio da kaze.Savrsen asfalt su isjecali pa zatim krpili strasno :bash: :bash:

ALI ZAŠTO NE MOGU DA PERU PARE KRPEĆI RUPE KOJE ZAISTA POSTOJE? I zašto baš na biciklističkoj stazi? Gospođa Nada Petrović mi još uvek nije odgovorila, mislim da ću i ja u Beograd put.
 
Da li je moguće da je Beograd put-u određena neka količina novca za održavanje biciklističkih staza na godišnjem nivou, pa da je oni sada eto tako troše? Ako je to istina, meni se ne sviđa da se budžet za biciklističke staze troši tako. Ne znam šta da radim povodom ovoga, ali me jako nervira i definitivno želim nešto da uradim.
 
relja":hi3xirhz je napisao(la):
Iskoristio sam ovaj lep dan, kada mu vreme nije :D , i provozao se biciklom.

"Biciklistička staza" u Omladinskih brigada, celom dužinom od bloka 70 do opštine je bila raskopana na svakih odprilike 5 metara,

a u povratku je dobar deo tih rupa već bio zakrpljem istim crvenim asfaltom - metoda "tabanja lopatom", naravno bez skupljanja viška asfalta koji se raspe sa strane.

direktor":hi3xirhz je napisao(la):
Ovo raskopavanje staza je cisto pranje PARA tako su svojevremeno uradili i u omladinskih brigada kad sam se raspitivao zasto kako po cijem nalogu niko nije znao ili zelio da kaze.Savrsen asfalt su isjecali pa zatim krpili strasno :bash: :bash:

:kk:
 
da li je bezbednije voziti ostruznicki nasip ili obrenovacki put , jeste raskopane deonice biciklistickih staza svugrda strasno a uz to nisu ni obelezene prakticno
 
Misim da je jos uvek bezbednije voziti ostruznicki nasip, obrenovacki put je ipak - put. Mislim da je daleko frekventniji od nasipa, sto se tice motornog saobracaja. Vozaci na ansipu su, koliko god bili bahati, em svesni da su u prekrsaju, em su okruzeni pesacima, biciklistima i rolerasima, pa su iole nesto obazrtiviji.

Nisam cuo za saobracajni incident na nasipu koji ukljucuje vozio i nemotorizovanog ucesnika.
 
Nisam cuo za saobracajni incident na nasipu koji ukljucuje vozio i nemotorizovanog ucesnika.

Bio jedan, da ja znam, trkali se magarci (ne znam samo kako su preticanje zamislili) pokosili i ubili biciklisitu na mestu, stajalo je jedno vreme obelezje, letva i cvece, sa desne strane nasipa.
Onda je jedno vreme stajao policajac na motoru, na izlasku iz blokova, zaustavljao, pisao kazne (mada su dotcini `legnalni siromasi` iz vikendica (skoro isao na obedsku baru tuda, onakav vozni park ni ambasade nemaju)) isli okolo, pa se ukljucivali na nasip kasnije, a onda je i policija digla ruke (obicno je bio predvece na po sat-dva).
Inace odavno sam digao ruke od te trase, em unistise asfalt, em voze ko manijaci (sigurniji sam na bulevaru nego tamo).
A famozna rupa kod buvljaka i dalje zjapi, prosle nedelje se jedan polomio, (bio ispred mene mozda 50-ak metara), srecom samo se ugruvao.
 
Saobraćajci su stajali na rampi kod okretnice u bloku 45 i sačekivali vozače koji su dolazili iz oba smera (od Ostružnice i one koji su se peli na nasip.
U pitanju je bila jako glupa fora: pristup vozilima na nasip je na tom delu (tj duž bloka) bio zabranjen, kao i vožnja nasipom do prve sledeće uzlazne rampe. Postjali su i saobraćajni znaci. Ko je znao za sačekušu, zaobilazio je taj zabranjeni deo, doduše uz malo truckanja, ali nije pravio prekršaj.
 
jlaki":2o8bngiw je napisao(la):

Što se tiče ovog događaja, želim da vas obavestim da sam došao do Zahteva za pristup informacijama od javnog značaja koji ću podneti Sekretarijatu za saobraćaj ne bih li saznao zašto se "sekla" staza.

311711_353843074696213_2115699082_n.jpg


A što se tiče nepropisnog parkiranja u Omladinskih brigada, priča je dobila novi epilog jer su Zahtev za postavljanje opreme odbili iz Sekretarijata za saobraćaj i uputuili me na Zelenilo, jer, bože moj, auta ulaze preko zelen površine koja je u njihovoj nadležnosti. Oni su izašli u susret i bili vrlo ljubazni. Pročitajte: http://www.facebook.com/notes/beoci...kiranja-u-omladinskih-brigada/293684820712039
 
Cisto zdravorazumski komentar.Nemojte mi zameriti :D

“The bureaucracy is expanding to meet the needs of the expanding bureaucracy.”


― Oscar Wilde
 
Odluka o komunalnom redu
Стубови, ограде и друге врсте запрека
Члан 50.
На делу јавне саобраћајне површине могу се поставити
стубови, ограде и друге врсте запрека, ради запречавања
или усмеравања сабраћаја.
Постављање запрека из става 1. овог члана обезбеђује
организациона јединица Градске управе града Београда на-
длежна за послове саобраћаја, на местима и преко лица које
одреди посебним актом.
Запреке из става 1. овог члана могу се поставити на
делу јавне зелене површине ради заштите те површине од
оштећивања или уништавања.
Постављање запрека из става 3. овог члана на подручју
градских општина из тачке 3. става 1. члана 33. ове одлуке,
обезбеђује организациона јединица Градске управе гра-
да Београда надлежна за комуналне послове односно, а на
подручју градске општине из става 2. члана 33. ове одлуке
организациона јединица управе те градске општине на-
длежна за комуналне послове.
Организациона јединица из става 4. овог члана посеб-
ним актом одређује места за постављање и лице које ће зап-
реке поставити.
Изглед, величина и други услови за постављање обје-
ката из ст. 1. и 3. овог члана на територији града Београда
утврђују се посебним актом који доноси Градско веће града
Београда, на предлог организационе јединице Градске упра-
ве града Београда надлежне за послове саобраћаја.
Запреке из ст. 1. и 3. овог члана не могу се постављати
на другим површинама јавне намене и на површинама у
јавном коришћењу, осим ако се у оквиру грађевинске пар-
целе постављају у складу са законом којим се уређује из-
градња објеката.
О уредном стању запрека из ст. 1, 3. и 7. овог члана стара
се субјект који је запреку поставио.

Ili u prevodu, ako stubići treba da stoje na zelenoj površini kako bi se zaštitila zelena površina preko koje se parkiraju onda je nadležno Zelenilo, a ako treba da se postave na trotoaru i kolovozu onda Direkcija za puteve. A ako izbegavaju da ih postave iz razno raznih razloga, onda se svako izjašnjava nenadležnim i prebacuje nadležnost na drugog. I čija je to perionica? I ko su vlasnici objekata ispred kojih se parkiraju vozila?
 
Objekti nastali na divlje devedestih niko nece da ih ukloni jer boze moj pa unistavamo pljeska industriju a daje dobro mito svake godine i plati za prosirenje.Isto kao i gomila nelegalnih objekata na uglu jurija gagarina i cini mi se gandijeve kod one balon sale :bash:
 
hobotnica":3ctfbxrd je napisao(la):
Odluka o komunalnom redu
Стубови, ограде и друге врсте запрека
Члан 50.
На делу јавне саобраћајне површине могу се поставити
стубови, ограде и друге врсте запрека, ради запречавања
или усмеравања сабраћаја.
Постављање запрека из става 1. овог члана обезбеђује
организациона јединица Градске управе града Београда на-
длежна за послове саобраћаја, на местима и преко лица које
одреди посебним актом.
Запреке из става 1. овог члана могу се поставити на
делу јавне зелене површине ради заштите те површине од
оштећивања или уништавања.
Постављање запрека из става 3. овог члана на подручју
градских општина из тачке 3. става 1. члана 33. ове одлуке,
обезбеђује организациона јединица Градске управе гра-
да Београда надлежна за комуналне послове односно, а на
подручју градске општине из става 2. члана 33. ове одлуке
организациона јединица управе те градске општине на-
длежна за комуналне послове.
Организациона јединица из става 4. овог члана посеб-
ним актом одређује места за постављање и лице које ће зап-
реке поставити.
Изглед, величина и други услови за постављање обје-
ката из ст. 1. и 3. овог члана на територији града Београда
утврђују се посебним актом који доноси Градско веће града
Београда, на предлог организационе јединице Градске упра-
ве града Београда надлежне за послове саобраћаја.
Запреке из ст. 1. и 3. овог члана не могу се постављати
на другим површинама јавне намене и на површинама у
јавном коришћењу, осим ако се у оквиру грађевинске пар-
целе постављају у складу са законом којим се уређује из-
градња објеката.
О уредном стању запрека из ст. 1, 3. и 7. овог члана стара
се субјект који је запреку поставио.

Ili u prevodu, ako stubići treba da stoje na zelenoj površini kako bi se zaštitila zelena površina preko koje se parkiraju onda je nadležno Zelenilo, a ako treba da se postave na trotoaru i kolovozu onda Direkcija za puteve. A ako izbegavaju da ih postave iz razno raznih razloga, onda se svako izjašnjava nenadležnim i prebacuje nadležnost na drugog. I čija je to perionica? I ko su vlasnici objekata ispred kojih se parkiraju vozila?


ODLIČNO. Idem danas u Sekretarijat ponovo, jer su mi iz Zelenila tražili napismeno da se ograđuju od nadležnosti. Da vidim da li smeju da mi daju napismeno.
 
Što se tiče ponovnog odlaska u Sekretarijat, ovoga puta sam se sastao sa osobom koja je ustvari radila na slučaju koja mi je celu situaciju lepo objasnila. Preneću Vam pismeni odgovor kada mi stigne poštom.

jlaki":16bc0fmh je napisao(la):
jlaki":16bc0fmh je napisao(la):

Što se tiče ovog događaja, želim da vas obavestim da sam došao do Zahteva za pristup informacijama od javnog značaja koji ću podneti Sekretarijatu za saobraćaj ne bih li saznao zašto se "sekla" staza.

I ovo je odrađeno, podnet je zahtev Direkciji za puteve. Pošto je u pitanju ZAHTEV, a ne PRIJAVA, očekivao sam da ću ponovo morati da platim 210 dinara gradske administrativne takse, ali nisam morao ovom prilikom.
 
Laki care. Pa ne šetkaš se valjda po sekretarijatima i inspekcijama po ovoj vrelini.
 
Vrh