Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

jlaki":zo62f55f je napisao(la):
Opštinskoj Komunalnoj inspekciji u Starom gradu ili Sekretarijatu za inspekcijske poslove - Sektoru komunalne inspekcije u 27. marta. Ja sam već prijavio taj problem.

380696_338665876213933_737627321_n.jpg


21.06.2012. Neispravna razna oprema na biciklističkoj stazi Savskog šetališta

http://www.facebook.com/notes/beoci...ičkoj-stazi-savskog-šetališta/338662872880900

Ovo je prvi put da sam više pro blema naveo u jednoj prijavi i verujem da se zbog toga ni jedan neće rešiti, ali bilo ih je previše da bih svaki prijavio posebno.

Asfaltirana je ta šahta pre jedno 2-3 dana. Tj. nema je više, već samo asfalt bez šahte. Naravno, više nema ni one bare.

Takođe, juče je jedan lik udario u onaj beli stubić kod stanice 37 (i kojih već buseva) gde se silazi kad idemo na Adu, preleteo nekih 3-4 metra i nije mogao da ustane posle udarca. Čekali smo na hitnu jedno 10-15 minuta, dok je on ležao na stazi. Došla hitna, nabacila ga na nosila i pravac do bolnice.

Nisam video dešavanje, jer sam došao posle 5 minuta i po rečima poznanika bicikliste, kad je pokušao da ga obiđe nije video stubić. Nisam hteo da fotkam lika, jer je policajac pravio zapisnik i nije bilo primereno.

U svakom slučaju, bilo bi dobro da sklone taj metalni stubić i stave jedan od onih plastično gumenih kao na pristaništu kod Save (videti gore na fotki).
 
Pošto si uporan, zanima me, a nisam mogla da ukapiram, šta si to trebao da platiš. Nije valjda prijavu ili kako oni to zovu podnesak. Odmah da ti kažem to se ne plaća.
 
Uputio sam u obliku Zahteva, direktno Sekretarijatu za saobraćaj, gospođica mi je dala papirić na kome piše Gradska administrativna taksa, iznos 210 dinara.
 
U svakom slučaju je urodilo plodom, tj šaht je asfaltiran. Ja sam bio kod komunalne inspekcije Starog Grada dan pre toga da takodje prijavim to, ali su svi bili "na terenu" :). Doduše i ja sam došao nekih desetak minuta pred kraj radnog vremena. Kakogod, mislim da su to uradili zbog tvog podneska tj prijave tako da ima smisla boriti se. Ono što zabrinjava i prisutno je u svim sferama upravljanja i održavanja gradske infrastrukture je da bi to verovatno ostalo tako da nije bilo prijave. Pritom, u pitanju je jedan od najbitnijih turističkih punktova kuda svakodnevo prolaze turisti sa brodova koji krstare Dunavom. Očigledno je da je jedini način da ih što više gradjana zasipa sa prijavama tako da će im pretpostavljam vremenom postati normalno da svoj posao rade bez istih :) A za Lakija :kk:
 
Nisam imao prilike da fotografišem, ali po prijavi gradskoj inspekciji, deo ove travuljine je isečen:

580788_340952629318591_2092101067_n.jpg


Nije mi jasno zašto nisu čitavu okolinu ovog transformatora očistili od travuljine, kao ni zašto ostatak staze nisu oslobodili zelenila koje ka stazi divlja.

Pesak, šljunak, tucanik i ostale gadosti još uvek se i sve više raspiaju po stazama, iako sam i to prijavio.
 
Nema uopšte te travuljine više tu, skroz do trafoa je pokošena. Prošao sam pre sat-dva tuda.

Ali to ostalo što si rekao, stoji.

PS: Onaj koji ti se javio u Progaru pre nedelju-dve sam ja, čisto da znaš. :)
 
Taj sljunak se rasipa jer je par metara pre ovog mesta slici prolaz kuda idu automobili i izlaze par metara posle ove poziciije. to sam zapazio pre par dana i to bi se resilo sa par stubica!
 
Oni su u jednoj vesti na sajtu napomenuli da su rpilikom inspekcijske kontrole videli da je oprema uništena i da će je vratiti, a nigde je nisu vratili! Ja ne znam gde je dozvoljeno autima da ulaze, a gde nije da bih prijavio svaku lokaciju posebno. Na nekim mestima čak i piše "PAZI AUTO" na biciklističkoj stazi.
 
Ovde automobili ulaze/izlaze na deo gde ne bih rekao da je dozvoljen pristup vozilima

http://binged.it/Q6mkG0

ps: nesto me zeza Bing, evo iste lokacije iz drugog ugla (mozda je prvi snimak poplavljen) http://binged.it/MJuvAv

Sledece mesto gde mogu uci/izaci je kod starog zeleznickog mosta.

Izmedju ta dva mesta je ona krivina oko onog zaliva kod transformatora gde uvek ima slljunka i peska. Automobili prolaze iza transformatora.
 
GRADSKA HIGIJENA

555723_342568725823648_176493939_n.jpg


480461_342568745823646_425798914_n.jpg


391272_342568775823643_736943452_n.jpg


552580_342568802490307_970764830_n.jpg


603434_342568839156970_1453169735_n.jpg


426916_342568862490301_1967051371_n.jpg


182130_342568875823633_742254740_n.jpg


251816_342568889156965_1018426354_n.jpg


To je bilo pre 29 dana, danas je nagomilano još više gadosti! Tada sam i prijavio Sek. za insp. poslove, ali još uvek ništa.

Zbog situacije na 5. fotografiji, prosuo sam se ko kruška i ostavio pola face na stazi. Sad me se stvarno i zaista tiče. Jedva čekam da odem u Sekretarijat da vidim šta je sa prijavom.
 
Pretpostavljam da bi u normalnoj zemlji mogao da ih tuzis i da trazis nadoknadu stete zbog pada koji je prouzrokovan neodrzavanjem staze.

Povlacim paralelu sa situacijom sa rupama na putu gde je valjda nadlezni organ duzan da ti nadoknadi svaku stetu koja je prouzrokavan losim putem.

Posto su ovde mnogo manje pare u pitanju...

Kad bi postojao neki advokat koji bi ovo mogao da resi u tvoju korist...
 
Koliko mi se čini negde sam pročitala na forumu da biciklistička staze nisu dobile upotrebnu dozvolu odnosno da je Direkcija za gradjevinsko zemljište bila investitor, ali one još nikome nisu predate na održavanje. Jedva da ih poprave i obeleže i to samo zato što ih je Jlaki urnisao, a da još čiste lišće, zemlju, otpad i slično, bojim se da će teško da ide. Kad je nešto ničije i svačije onda je takvo i održavanje.
 
To sa Direkcijom za građ. zemljište mislim da se odnosi samo na novobeogradske staze i da one nemaju upotrebnu dozvolu, a da su za te u centru nadležni ovi iz Direkcije za puteve, a za one na Adi JP Ada Ciganlija.

Direkcija za građ. zemljište bi trebalo da preda projektnu dokumentaciju Direkciji za puteve kako bi bilo redovnog održavanja, ali to se još uvek ne dešava. Pretpostavljam da se zato može napraviti zakrpa od crnog asfalta na crvenoj biciklističkoj stazi.

Nevertheless, Direkcija za puteve je izdala nalog JKP Beograd put da ponovo označavaju biciklističke staze. Neke na Novom Beogradu su označili (doduše ne potpuno), neke nisu.
 
Prošao sam "obilaznicom" ka Karaburmi juče, preporuka za one koji su se uputili ka 25. maju ili dalje prema Adi. Oni koji idu sa Karaburme ili Višnjice skreću desno u Vuka Vrčevića, imate i tablu koja upućuje na Luku Beograd odnosno Centar. Držite pravo dok ne naiđete na okuku pod pravim uglom ulevo. Pripaziti na mališane iz tzv. Karton sitija jer ih ima dosta po ulici, a oni sa biciklama hteće i da se trkaju sa vama :). Držite dalje levo i prolazi se ispod Pančevačkog mosta i pruge i izlazi na Dunavsku ulicu. Dunavskom nastavite pravo do 25 maja. Jedini problem ovde su kamioni koji prolaze ovom deonicom i prilično je neprijatno kada vas obilaze. Postoji i loš trotoar ali su na njemu takodje često parkirani kamioni. U svakom slučaju je mnogo prijatnije i brže ići ovuda nego nastaviti Višnjičkom i dalje 29 tim (bul. Despota Stefana) ili Poenkareovom pa Vanizelosovom. Oni koji se dolaze od 25 maja kod Renaultovog servisa na raskrnici sa Žorža Klemensoa mogu da skrenu levo, pređu preko pruge i ondak desno i samo pravo Dunavskom, kod Pančevačkog mosta imaju znak koji upućuje ka Karaburimi. Videću da sve ovo i fotografišem čim pre, a evo i linka sa "obilaznicom" : http://www.beograd.rs/beoinfo/1515413_Pancevacki_most_v.jpg
 
To je taman za novi projekat staze Ada-Ada. Jlaki će sad lepo da nacrta. :cool:
 
CRNA HRONIKA

Bok te je*******'o. Da u crnoj hronici objavljuju krađe bicikala i saobraćajne nesreće vezano za lokalne bicikliste, imali bi barem po vest svaki dan. A možda bismo u međuvremenu dobili čak i bezbedne parkinge i infrastrukturu. Boli me, da prostite, dupe za Japanca.
 
Prvi put čujem da panasonik proizvodi bicikle, šta ćeš čovek se uči dok je živ.

P.S. Malo sam guglao i naišao na ovog lepotana iz 1993 godine, mislim da je dostigao cenu od nekih
3000 $ na ebay. :o Ne znam koliko je vredeo ovaj ukradeni, ali pretpostavljam da ga je lopov ukrao možda zbog nespecifičnog naziva proizvođača.

speed_001.jpg
 
Još je u ''bekstvu'', ali ne sumnjam da će posle objavljivanja njegove slike biti pronađen. Čitam danas komentare u vezi ove vesti i jedan mi baš zapao za oko. Lik objašnjava kako su i njemu ukrali biciklu, međutim sreća u nesreći je bila u tome što je on nabavio snimak na kome se jasno vidi lopov, kada je otišao u policiju da im odnese snimak oni su mu se samo nasmejali i iskulirali ga. Slika i prilika našeg MUP-a. BTW. I meni su isto pre nekoliko godina ukrali bajs, nije mi ni palo na pamet da prijavim policiji.
 
Uhvacen, iz Borce, bicikl nadjen, ukljucio se i Premijer!!! :laugh:

"BEOGRAD - Policija je pronašla bicikl Japanca Rija Asadžija kojim je stigao u Srbiju na svom putu oko sveta, i uhapšila Veljka Đ. iz Borče zbog sumnje da ga je ukrao ispred tržnog centra "Ušće" na Novom Beogradu.

Veljku Đ. iz Borče određeno je zadržavanje do 48 sati zbog osnovane sumnje da je izvršio krivično delo teška krađa, izjavio je večeras Tanjugu premijer i ministar unutrašnjih poslova Srbije Ivica Dačić."

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:390514-Nadjen-bicikl-Japanca-uhapsen-osumnjiceni
 
Kiosk u Gandijevoj u bloku 70 je uklonjen.

Čudno - kiosk je tu stajao...više od 32 godine. Ja sam prvi put samostalno išao u kupovinu "Politike" i prelazio "ulicu" (ulaz na parking) baš do tog kioska :D
Onda su na asfaltiranom trotoaru asfaltirali "biciklističku stazu" - odmah uz kiosk :laugh: i na kraju - uklonili kiosk :rolleyes:
(izvinjavam se na preteranoj upotrebi smajlija)
 
Koliko znam Planom postavljanja privremenih objekata na teritoriji Novog Beograda tom mestu više nije predviđeno postavljanje kioska i isti je već davno trebao biti sklonjen.
 
На сајту Секретаријата за саобраћај где су пројекти тј. на „Одељење за динамички режим саобраћаја - Пројекти“ су планирани пројекти и за бициклистичке стазе. Прочитајте тачке 5, 6 и 7.

5. Израда главних пројекта бициклистичких стаза кроз Београд је да се развоју бициклистичког саобраћаја у Београду да већи значај, да би овај вид превоза био адекватно третиран са осталим саобраћајним подсистемима у граду;
6. Главни пројекат изградње бициклистичке стазе Центар града – Коњарник (I предлог: поред цркве Св. Марка – кроз парк Ташмајдан – Светозара Марковића - Пастерова - Небојишина – Устаничка – до Коњарника, II предлог: Пионирски парк - Крунска - Милешевска - Војводе Петка - Кајмакчаланска - Силвије Крањчевић - Барањска - Војислава Илића – Устаничка – до Коњарника);
7. Главни пројекат изградње бициклистичке стазе Раковица – Ада Циганлија (Дом културе – ул. Патријаха Димитрија – ул. Раковички пут – Топчидерски парк – Булевар војводе Мишића – постојећа бициклистичка стаза „Ада Циганлија – Дорћол“).

http://www.bgsaobracaj.rs/index.php...ew=article&id=1554:2009-05-12-12-15-27&catid=
 
Vrh