Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Odlične ideje, valjda će nešto biti od toga...

ali "Небојишина" - nisam znao da je taj posao poveren Dverima :cool:
 
Nikako da zakrpe ,,Pazi rupu'' u J. Gagarina... :kafa:
 
Nikako, je*******o te...

Došao danas sa mora. Zveram kroz prozor autobusa i ne mogu da verujem da još uvek postoji.
 
relja":3ccakdb7 je napisao(la):
Kiosk u Gandijevoj u bloku 70 je uklonjen.

Čudno - kiosk je tu stajao...više od 32 godine. Ja sam prvi put samostalno išao u kupovinu "Politike" i prelazio "ulicu" (ulaz na parking) baš do tog kioska :D
Onda su na asfaltiranom trotoaru asfaltirali "biciklističku stazu" - odmah uz kiosk :laugh: i na kraju - uklonili kiosk :rolleyes:
(izvinjavam se na preteranoj upotrebi smajlija)


hobotnica":3ccakdb7 je napisao(la):
Koliko znam Planom postavljanja privremenih objekata na teritoriji Novog Beograda tom mestu više nije predviđeno postavljanje kioska i isti je već davno trebao biti sklonjen.


Da li bi bio uklonjen da ih nisam podsetio?

Obavestili su me tom prilikom da se kiosci Future Plus uklanjaju u zavinosti od dinamike tog preduzeća, odnosno njihove finansijske potpore u tom trenutku. Nisam shvatio da li postoji određeni rok kada moraju da je uklone. Zanimljivo je to da neke od njih još uvek rade. I ova je radila, do trenutka kada sam je prijavio.

Prijava: http://www.facebook.com/notes/beoci...klističkoj-stazi-u-gandijevoj/293509534062901
 
Ja sma biciklista sa svaskoj keja.Da treba vratiti taj kiosk pod hitno , jer na svakoj stanici okretnice ima kiosk i zasto ne bi bilo na ovoj okretnici ? Drugo kad idem na voznju nije lose da kupim nekad sok ili maramice ili nesto trece ,postaviti na savskom keju cesmu u 45 da kad docem sa ostruznice napunim vodu i ako se smiluju gradske vlasti da se ponovo asfaltira svaski nasip makar u blokovima, pozdrav svim biciklistaima
 
Ja sam pisao o kiosku preko puta "male" Piramide, ispred solitera.

Jedna česma već postoji (kod "Teatra na Savi"). Ne bi bilo loše da se postavi još koja (u bloku 70, npr), ali pre zbog pešaka, roditelja sa decom, džogera... nama na biciliklima je svejedno gde se česma nalazi na potezu od 2 km.
 
ja sam mislio na drugi kiosk ali ok , moze i 70 da se postavi cesma mislim da i treba da na svakom ulazu na kej sa okretnica i bude jedna cesma, samo treba videti sta da uradimo sa nasipom od 45 do ostruznickog mosta previse ima kola
 
Jedino što može je da se motorna vozila izmeste sa nasipa - napraviti im prilaz sa bežanijske strane tako da mogu da dođu do rampi "preseku" stazu na nasipu i spuste se rampom do vikendica.

U onim njivama već postoje asfaltirani putevi, a na nekim mestima postoje rampe koje se spuštaju na obe strane - i ka reci i ka njivama.

Ja ne gajim iluziju da će vikendice biti srušene. Noramalna država bi to sve porušila za nedelju dana, a mi nismo normalna država - da jesmo, te vikendice nikada ne bi ni bile sagrađene.
 
da da i ja sma nesto tako razmisljao znas da je surcinski put prikacen za nasip ......
 
Postoji ta kaciga više godina i očigledno se nije primila.
 
Zanimljivo rešenje. Vidim da se naduva i oko vrata i povrede su manje nego kod obične kacige, ako se ne varam.
Postoji i jakna za motocikliste koja radi na istom principu. Prilikom pada se naduva i motociklista ostaje zaštićen.
 
Ako želite da ne doživite nezgodu na biciklu nemojte da sedate na njega.

Razumem ja zabrinutost za bezbednost i slično, ali kad je verovatnoća za pad sa smrtnim posledicama manja 0.0000001 posto, a ovakve naprave nam taj procenat smanjuju na 0.0000002 posto onda ne vidim poentu da svaki put kad vozim bajs stavljam ovo oko vrata (ili kacigu na glavu)

Ako ste profi biciklista, volite da vozite po mostovima ili prometnim ulicama, ili raznosite poštu po centru grada, onda nosite zaštitu.

Za rekreativne bicikliste, koji ZNAJU da voze, ovakve stvari su nepotrebne i ograničavaju slobodu koja vožnja bicikla njima (tj nama) pričinjava.
 
Moraš da shvatiš da postoji i treća kategorija biciklista, odnosno "bicycle commuters", koji su po ove dve tvoje definicije koje su naveo više uklapaju u profi bicikliste.

Što se tiče kaciga:

But I do believe that they are irrelevant to road safety. They are not designed to protect against car v. bike impacts, and it’s these which cause the majority of serious injuries. Helmet promoters seem intent on holding up these serious injuries and proposing helmets as a solution – this is very bad. Not only is it dishonest, it is potentially dangerous since people who think they are better protected than they are may take risks.

Worst of all, the helmet issue has come to dominate the cycle safety agenda to such an extent that all other issues have all but vanished from the public consciousness. Cycle safety has been hijacked by extremists: helmet monomaniacs and the Daily Mail brigade who can’t understand that cyclists riding through red lights in the gridlocked traffic they are supposed to prevent is no risk to anyone.

Kacige čine da biciklizam izgleda opasno u gradu, što nije, ili barem ne bi trebalo da bude. Dopada mi se sadašnji zakon koji kaže da deca do određenih godina moraju nositi kacigu, odrasli ne moraju. Tako treba i da ostane.
 
Ja sam "commuter", ali uvek biram trotoar kad je kolovoz pun.

Ako neko nema mozga, kaciga ga nece spasiti :(

Samo se plasim da neko ne udje u "dil" za nekim uvoznikom kaciga i onda progura obavezu nosenja kaciga...
 
astrodule":2lma4scj je napisao(la):
Samo se plasim da neko ne udje u "dil" za nekim uvoznikom kaciga i onda progura obavezu nosenja kaciga...

Iskreno, ja sam ovo očekivao kada se usvajao novi zakon o bezbednosti u saobraćaju, i iznenadio sam se što se niko toga nije setio. Zato - psssst! :)

Ovaj airbag je dobra ideja, samo mislim da je treba još malo razraditi.

Doživeo sam razne padove sa bicikla, ali, da kucnem u drvo, ni jedan put glava nije bila u opasnosti.

Ponašanje, ispravnost bicikla, uočljivost za druge, logično rezonovanje mnogo više znače za bezbednost nego - šlem.
 
ja nosim kacigu tj slem , to je moj detalj i svidja mi se ........................... ajmo d apisemo vise o bezbednosti na savskom nasipu od bloka 45 do ostruznice
 
Nema bezbednosti.
Nema više šta da se kaže.
 
RELJA TO ZNAM , COVECE A TEK KAKO JURCAJU KOLIMA OD TENISKOG TERENA DO ULASKA U 45 I JOS KAD NEUPALE ONA SVETLA NA NASIPU STO SI SKORO POSTVILI , ZATO JA VOZIM IPAK DANJU TJ PREDVECE IPAK BIRAM OSTRUZNICU ALI SKORO NA OSTRUZNICI BAS IMA MALO LJUDI D AVOZE BICIKLE OSTRUZNICA MISLIM NA CEO TAJ DEO NASIPA KA OSTRUZNICKOM MOSTU...........
 
Moj ti je savet - promeni trasu.

Ja sam odavno prešao na turu blokovi - hotel Jugoslavija, Brankov most, lift, 25 maj do kraja, pa do Ade, koji krug po Adi i čamcem do savskog nasipa.
 
Juče je na biciklističkoj stazi u Milutina MIlankovića jedan tip koji je prolazio jednom trakom staze mlatnuo rukom u gestikulaciji i oborio me sa bicikla, još mi se mrštio što sam ga "povredio", tresnuo sam ga volanom.

A ja odrao lakat na dva mesta, kuk, koleno, pocepao pantalon.

Ovo je drugi put da padam sa bicikla i drugi put na biciklističkoj stazi. Nikad na drumu.
 
I meni se nesto slicno dogodilo skoro. Odrah sebe i bajs. Na drumu ispade bezbednije ma koliko kudili automobile.
 
Što se tiče puta od blokova ka ostružnici, idealan je za rekreativnu vožnju ali je frekvencija saobraćaja mnogo veća nego na recimo starom obrenovačkom putu, tako da bi bilo ok da se poradi na pitanju proširenja ili alternative za automobile. Što se tiče priče o kacigama, vrlo bitna stavka je da takodje štite od vručine i ponašaju se kako neka vrsta "ventilatora". A po pitanju bezbednosti, ako će se neko osećati bezbednije sa kacigom kad se spušta niz Avalu, pa neće držati ruke na kočnicama, onda takvim osobama niko ne može da pomogne. Jednostavno, sa kacigom se ponašaš u saobraćaju isto i kao da je nemaš, i tu je da te zaštiti prilikom pada kod nepredvidjenih okolnosti, naglih kočenja...
 
jabbu":wn3u7us1 je napisao(la):
Što se tiče puta od blokova ka ostružnici, idealan je za rekreativnu vožnju ali je frekvencija saobraćaja mnogo veća nego na recimo starom obrenovačkom putu, tako da bi bilo ok da se poradi na pitanju proširenja ili alternative za automobile. Što se tiče priče o kacigama, vrlo bitna stavka je da takodje štite od vručine i ponašaju se kako neka vrsta "ventilatora". A po pitanju bezbednosti, ako će se neko osećati bezbednije sa kacigom kad se spušta niz Avalu, pa neće držati ruke na kočnicama, onda takvim osobama niko ne može da pomogne. Jednostavno, sa kacigom se ponašaš u saobraćaju isto i kao da je nemaš, i tu je da te zaštiti prilikom pada kod nepredvidjenih okolnosti, naglih kočenja...


Nema alternative za automobile!
Motornim vozilima jednostavno tamo nije mesto! To sto je dolma asfaltirana ne znaci da njome treba da idu automobili. Treba proveriti, ali sam priicno siguran da taj put nema status ulice, niti bilo kakve saobracajnice! To sto je okupiran voziima je posledica ovoga http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1394&p=8, a to je cist bezobrazluk i bahaćenje beogradksih skorojevića! Takođe, mnogim stanovnicima Jakova, Dobanovaca i okolnim mestra je mnogo krace i brže da se dovezu do NBG blokova nasipom, nego putem kpreko Surčina i Ledina.
 
Vrh