Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Ulegnuće na stazi kod spomenika pilotima braniocima iz 1941 kod hotela "Jugoslavija" se pretvorilo u rov preko cele širine šetališta!!!!

Ulegnuće se polako povećavalo poslednjih godina, a u međuvremenu za 4 meseca kliko nisam vozio tuda, asfalt je u potpuno utonuo.
 
Отворени су базени у Старој Пазови, оно што има везе са овом темом је што се тренутно гради пешачко-бициклистичка стаза која ће са постојећим омогућавати да се до ових базена безбедно стигне и из Старе и из Нове Пазове.

ПОЧЕЛА ИЗГРАДЊА СТАЗЕ



понедељак, 18 јун 2012 08:47

У току су интезивни радови на изградњи пешачко бициклистичке стазе између Старе и Нове Пазове, од раскрснице улице Каменареве и Карађорђеве, до новоизрађеног општинског базенског комплекса.

Тренутно се ради на скидању постојећих бетонских површина у делу Карађордјеве улице, радови на изградњи стазе започети су нешто раније али су временске неприлике на кратко отежале рад. Радови на изградњи пешачко бициклистичке стазе дужине од око 3,5 км трајаће 60 радних дана, завршетак се очекује у августу, а вредност инвестиције износи око 80 милиона динара.
http://www.starapazova.eu/sr/Информације/Актуелно/1734-ПОЧЕЛА-ИЗГРАДЊА-СТАЗЕ.html

Прошао сам поред будуће стазе и мислим да ће бити пун погодак с обзиром да је дрворед платана дели од новосадског пута.
 
Deo staze ka Novoj Pazovi je već izgrađen. Za sada je običan beton, ne znam da li će presvlačiti nečim. Širina deluje možda malo nedovoljna i za bicikliste i za pešake, ali realno neće tu biti veliki broj pešaka.
Ipak, pohvale za ovaj potez!
 
relja":3go3mk0u je napisao(la):
Ulegnuće na stazi kod spomenika pilotima braniocima iz 1941 kod hotela "Jugoslavija" se pretvorilo u rov preko cele širine šetališta!!!!

Ulegnuće se polako povećavalo poslednjih godina, a u međuvremenu za 4 meseca kliko nisam vozio tuda, asfalt je u potpuno utonuo.

Ne verujem da će tu išta raditi više, pa čak ni tako sitnu popravku, zato što su najavili biciklističku obilaznicu kod Hotela Jugoslavije, za koju je se čekaju sredstva.

Odgovor iz Sekretarijata za saobraćaj:

"Kod hotela Jugoslavija ne mozemo obecati gradjevinsko resenje jer na ovom potezu je potrebno rekonstruisati pesacku stazu po kojoj je iscrtana biciklisticka staza. Realizacija ce uslediti cim se odobre finansijska sreadstva."

Obećali su tu obilaznicu u maju mesecu, bilo je oglašeno na StB. Tada su obećali, između ostalog i popravljanje horizotnalne signalizacije, da bi počeli to da rade tek nakon što sam ja kontaktirao Sekretarijat, koji su "ponovo" izdali nalog JKP Beograd put da izvodi radove. Ni ovi radovi, međutim, nisu kompletirani. Samo prave linije su iscrtane, a krivudave koje upozoravaju na pešake, strelice, bicikli, stop trake nisu iscrtane, izbegnute su i raskrsnice, a Omladinskih brigada je najupečatljivije izbegnuta (svima nam je jasno zašto, zbog najvećeg broja stajališta javnog prevoza, kioska koji uzurpiraju stazu i, konačno, parkinga kod 18b).
 
Ta rupčaga postaje opasna za bicikliste, ne bi smeli da se tako zezaju.

Ovo je već "kvar", i to ozbiljan.
 
http://europeandcis.undp.org/blog/2...-the-sava-river-and-on-towards-rio/#more-2405

Kad god vidim ovako nešto, ja se uspalim ko malo kuče na goste na vratima.

I’m convinced the city actually could in this case: There are numerous European towns that do provide extra space for bikes and pedestrians. Zurich for instance has closed the “Limmatquai,” the main corridor along the city river, for motorized traffic ten years ago. The discussion before that was heated. Counter-arguments ranged from predictions about a complete traffic-collapse to the fear of shops along the route losing business. Quite the contrary happened.

Belgrade too could close the Branko Bridge and its connection on both sides, as the main transit corridor goes via the other Sava bridges anyway. Branko Bridge connects the historic city center with the banks of the Sava where tourists and citizens alike like to go lunching in one of the dozens of floating restaurants Belgrade is famous for.

Šta Vi mislite o zatvaranju Brankove, vraćanju joj starog, "Gospodskog" sjaja, te stvaranja sjajnog pešačkog koridora između Novog Beograda i Starog grada? Metro, pešaci, biciklisti i ništa drugo.
 
relja":1lb5k2g1 je napisao(la):
Ta rupčaga postaje opasna za bicikliste, ne bi smeli da se tako zezaju.

Ovo je već "kvar", i to ozbiljan.


Stoji "kvar, i to ozbiljan" u vidu isečenog asfalta prilikom izvođenja nekih radova širinom cele biciklističke staze u Jurija Gagarina, gde se puno nesreća dogodilo, i to već 3 godine, i nikom ništa.
 
jlaki":3ahcyy72 je napisao(la):
relja":3ahcyy72 je napisao(la):
Ta rupčaga postaje opasna za bicikliste, ne bi smeli da se tako zezaju.

Ovo je već "kvar", i to ozbiljan.


Stoji "kvar, i to ozbiljan" u vidu isečenog asfalta prilikom izvođenja nekih radova širinom cele biciklističke staze u Jurija Gagarina, gde se puno nesreća dogodilo, i to već 3 godine, i nikom ništa.


Trebalo bi napraviti šablone sa istim oblikom slova kao postojeći natpis "PEŠACI" i ispisati "RUPA".
 
Ta rupčaga postaje opasna za bicikliste, ne bi smeli da se tako zezaju., rupcaga za bicikliste i dalje stoji na biciklistickoj stazi kod buvljaka smer most na adi iz blokova
 
jlaki":25ygtc5w je napisao(la):
Šta Vi mislite o zatvaranju Brankove, vraćanju joj starog, "Gospodskog" sjaja, te stvaranja sjajnog pešačkog koridora između Novog Beograda i Starog grada? Metro, pešaci, biciklisti i ništa drugo.


ja sam razmišljao o tome, o zatvaranju brankove ulice, ali ne i brankovog mosta.

brankova ulica je pod nagibom, i postojala bi mogućnost da se direktno koridor brankove ulice posle brankovog mosta ukopa ispod sadašnje ulice. na površini bi mogle da ostanu samo dve trake za javni prevoz.


onda posaditi drveće u brankovoj. okečiti zgrade. doterati lokale...


brankova bi dobila novi sjaj.


uz izmeštanje okretnice na ušće i ceo taj kraj ima ogroman potencijal.
 
relja":36qjfnpr je napisao(la):
Trebalo bi napraviti šablone sa istim oblikom slova kao postojeći natpis "PEŠACI" i ispisati "RUPA".


Znam jednu ekipu koja je iskusna u toj raboti :D

72_putokazi-savamala-1.jpg

72_putokazi-savamala-7.jpg

72_putokazi-savamala-8.jpg


:gobb:
 
Za rov kod Buvljaka treba napisati RUPA i ispod sitnim slovima: ova rupa je nebrojeno puta prijavljivana nadležnima, ali njih boli #$""$ za bezbednost biciklista.

Da se kladimo da bi rov bio saniran u roku od odmah čim bi se fotografija tog znaka pojavila na društvenim mrežama...
 
kanal prijatelju je to , ja vozio do ade juce , ali mi je lepsa denica do mog dragog ostruznickog mosta
 
Glasam za rutu do Ostružnickog takođe , u ovo doba godine Ada je nepodnošljiva zbog gužve, pogotovo makiška strana biciklističke staze. Treba mi mala pomoć od vas forumaša, kome da prijavim onaj šaht kod beton hale gde pristaju ovi stranjski brodovi?

Vrlo često se dešava da se ljudi skoro sudaraju ili naleću na pešake jer niko neće da prolazi kroz onu baruštinu, pa se svi zbijemo na onom malom parčetu suvog asfalta. To traje od marta, a možda čak i od prošle godine, ispravite me ako grešim.

Pozdrav i hvala unapred,

Zoran
 
jabbu":vt0mo3r6 je napisao(la):
Glasam za rutu do Ostružnickog takođe , u ovo doba godine Ada je nepodnošljiva zbog gužve, pogotovo makiška strana biciklističke staze. Treba mi mala pomoć od vas forumaša, kome da prijavim onaj šaht kod beton hale gde pristaju ovi stranjski brodovi?

Vrlo često se dešava da se ljudi skoro sudaraju ili naleću na pešake jer niko neće da prolazi kroz onu baruštinu, pa se svi zbijemo na onom malom parčetu suvog asfalta. To traje od marta, a možda čak i od prošle godine, ispravite me ako grešim.

Pozdrav i hvala unapred,

Zoran

Opštinskoj Komunalnoj inspekciji u Starom gradu ili Sekretarijatu za inspekcijske poslove - Sektoru komunalne inspekcije u 27. marta. Ja sam već prijavio taj problem.

380696_338665876213933_737627321_n.jpg


21.06.2012. Neispravna razna oprema na biciklističkoj stazi Savskog šetališta

http://www.facebook.com/notes/beoci...ičkoj-stazi-savskog-šetališta/338662872880900

Ovo je prvi put da sam više pro blema naveo u jednoj prijavi i verujem da se zbog toga ni jedan neće rešiti, ali bilo ih je previše da bih svaki prijavio posebno.
 
Дуго је та баруштина на Савском пристаништу, вода из шахта "куља" сигурно више од пола године. Сјајан призор за туристе који по искрцавању са брода крећу у обилазак престонице, а и бициклисти и пешаци могу мало да се освеже. :rolleyes:
 
Danas sam dobio odgovor za jedan problem. Komunalni inspektor smatra da je ovo ispravno. Šta vi milsite o tome?

598467_319243181489536_1450060179_n.jpg
 
jlaki":3u72bb1c je napisao(la):
Danas sam dobio odgovor za jedan problem. Komunalni inspektor smatra da je ovo ispravno. Šta vi milsite o tome?

Znas ti vrlo dobro sta vecina na ovom forumu misli o ovome :)

Svaka cast na borbi protiv vetrenjaca, samo napred...
 
Taj šaht ima poklopac. E sad što viri šraf to ne znam da li je obuhvaćeno nekom gradskom odlukom gde piše da ne sme šrafovi da vire.

Одлука о комуналном реду Члан 25.
Затварачи за отворе из члана 24. ове одлуке морају бити
израђени тако да је онемогућена клизавост нагазне повр-
шине, морају бити обезбеђени (забрављивањем), а ако се
налазе на коловозу морају имати и уложак против буке.
Оштећени и клизави затварачи морају се заменити
О одржавању отвора из члана 24. став 2. тачка 1. ове
одлуке старају се субјекти којима припадају инсталације и
уређаји у отвору.
О одржавању отвора из члана 24. став 2. тачка 2. ове од-
луке старају се лица из члана 6. ове одлуке.
Забрањено је оштећивати и уклањати затвараче са отво-
ра из члана 24. ове одлуке.

E da li je taj šaht oštećen pitanje je jer mu samo viri šraf.
Bojim se da su to te cake.
 
Наравно да није исправно, не треба да вири тако из шахта. Изгледа као некаква импровизована брава serbian style, која има функцију да отежа посао лоповима који краду бакарне каблове из "телефонских" шахтова, као и саме поклопце.
 
Ništa, prijaviću ponovo sa još detaljnijim opisom problema.
 
Podneo sam Zahtev za rešavanje ovog problema:

530093_303961816351006_214037758_n.jpg


Zahtevao sam postavljanje saobraćajne opreme koja bi sprečila ulazak vozila, a za to sam morao da platim 210 dinara Republičke administrativne takse. Ovaj najsvežiji tekst, odnosno ovog Zahteva, možete pročitati na sledećem linku (kao i tekst svih dosadašnjih prijava i prepiski):

http://www.facebook.com/note.php?saved&&note_id=293684820712039&id=292807357466452
 
Vrh