Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

A tek pakao kod ovih splavova dole, kad krenu majmuni da ulaze kolima. Bukvalno mučenje za vožnju.
Trasa mi je uglavnom zemunski kej, preko ušća, brankov, beograd na vodi, ada, pa nazad preko mosta. Pola ušća zatvoreno od ramštajn koncerta, pola novog beograda raskopano, a ovo po BGH2O da ne pričam.
 
Neverovatna je bahatost novih gazda "Beograd H2O", ponašaju se veoma bahato prem biciklistima, kao da namerno iritiuraju ovu populaciju. U početku su pokazivali obzir i pravili privremene staze samo za bicikle, a sada novoigradjene trajne staze drže blokiranim više godina...užas!
 
20240908_130459.jpg

Pazite na rupetinu je*** im sve neradnicko napredno bg putovsko prijavio sam
Radili most pešačke staze koga briga
Neko naveče nogu da polomi
st*** jedna
 
A кад крене станоградња дуж сајма. Тачно ће бити деценија и више без стазе дуж обале без узурпирања.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Pre desetak dana je zatvoreno, pa su ljudi pomerali da prodju. Onda je u proslu sredu popodne neko popravio da ne moze da se prodje. Pisao sam ovde o necem drugom taj dan, prosto nisam smeo da mislim o ovome, plaseci se da cu da napisem svasta nesto ruzno, sto nije za javni prostor.
Naisli su decko i devojka preko "Pancevca" do Ade, ali u povratku cvrc. Uporno su se provlacili s bajsevima. Predlozio sam im da obidju kroz sajam, ali su zurili da se vrate na Pancevac pre mraka. Dok sam pravio pauzu s druge strane, oni su naisli i ukapirali su da je bilo brze da obidju.
Elem, ako se ide kroz ulaz na parking sajma (okrpljene su rupe betonom), onda se i ne isplati vracati se na setaliste kod Galerije, jer ispred se vozi oko pesaka, a kasnije od kulcine ka Buda baru uzbrdo-nizbrdo, gde kad ima pesaka, jako tesko se vozi. A nije lako ni mimoici se gurajuci, jer je usko. Tako da je bolje obici skroz stazom pored Savskog parka pa na semafor i kod Buda bara na stazu. E sad, suzenje je ponovo kod Starog savskog mosta, tako da se i taj deo isplati zaobici, pa je bolje voziti Hercegovackom i izaci god Geozavoda. U Novembru planiraju uklanjanje mosta, pa ce onda morati i Hercegovacka da se zaobidje Bulevarom Vudoa Vilsona do kruznog toka kod stanice, pa ka Geozavodu. E sad, staza kod gradilista novih zgrada u Bul. VV je kaljava, mokra... svinjac vec sad, a tek ce biti kad zahladni, tako da je bolje zaobici i taj deo. Savska se radi, pa i nju zaobici. Tako da, ko hoce da vozi bajs pored reke, najbolje je da vozi kroz grad "pored reke" ili da uzme taksi da "vozi bajs" 🤪 Drugim recima, ovde se neko dobrano trudi da nas oduci od voznje bicikla. Srecom po njih, u BG se bajs nije ni vozio puno, u odnosu na slicne gradove po evropi. Nas najupornije, koji preteknemo na bajsevima dogodine, mogu da prebiju toljagama ili neko sredstvo za deratizaciju i da nas istrebe, koji cemo im k.
 
Bruka i sramota, ovo sve pre Gazele je isto kao i poslednjih ko zna koliko decenija i sad ce da prodaju pricu da moraju da ruse Sajam da bi se to sredilo.

Kao da ne moze da se sredi deo uz reku, staze, setalista... a onda stavite ogradu pa iza nek se gradi, ako vec nesto i treba da se gradi.

Devet godina od mog snimka imamo par zgrada za neki sitan broj ljudi i nekih par stotina metara setalista i staze. Tad je negde i bio poslednji put da je moglo da se prodje.

Mogu mami svojoj da pustaju price o zmijama, pacovima i narkomanima, ovo sto se vidi na snimku je imalo daleko veci potencijal, a deo uz reku (setalista i staza) je odavno trebao da bude sredjen i gotov i to od 25. maja do Ade. Minimum.

 
Petak 13.09.2024 vreme popodnevnog špica, dečko žuri na dostavu da se ne ohladi hamburger. Slikano na auto putu pardon motoputu.
Ono malo bicistaza preorati ili pretvoriti u pešačke staze.
Pešaci prelaze ulice gde im padne napamet, automobili voze po šinama, žutim trakama itd, vozači javnog saobraćaja prolaze kroz crveno, nepravilno se prestrojavaju itd.
O taksitima ne treba ni trošiti reči, sve u svemu totalna anarhija. U ovom gradu je saobraćajno ludilo i nekultura kakve nema.





 
Mislim, jeste stanje u saobraćaju loše kod nas, ali da je baš toliko katastrofalno, nisam ubeđen. Maltene svaki grad jožnije ili istočnije od nas (a slične veličine) je vidno gori. A isto to važi za neke gradove na jugu Italije.

Drugim rečima, u kakvom smo okruženju, još smo dobri :grand:
 
Bas ima fin trotoarcic iza ove narandzaste ograde, pre dve godine sam redovno isao bajsom od Lekinog do Banovog brda, vrlo polako i oslobodjeno, ne vozeci kolovozom nigde.
 
Mislim, jeste stanje u saobraćaju loše kod nas, ali da je baš toliko katastrofalno, nisam ubeđen. Maltene svaki grad jožnije ili istočnije od nas (a slične veličine) je vidno gori. A isto to važi za neke gradove na jugu Italije.

Drugim rečima, u kakvom smo okruženju, još smo dobri :grand:
Otvori google maps i pogledaj istocnije i juznije, a velicine Beograda i cudices se samom sebi! Bukurest, Sofija, Istambul, Ankara, Tbilisi, Baku, Damask, Bagdad... Ne mislim da si hteo da se sa njima poredimo, nego kad se pogleda...
A sto se stanja saobracaja tice, mi smo katastrofa. To sto je isto katastrofa u okruzenju BiH, CG, Makedonija, Albanija, to nas ne opravdava. Srbin vozi kola, gde god odokativno proceni da moze da ih protera. Nivo bahatosti i vozacke "slobode" diktira gde moze da se parkira.
Kod nas na Banjici, u crkvu na pricest se ide kolima. Parkiras do oltara i samo promolis glavu "pope, sipaj", ono, na leru. Pop ubaci malo tamjana u auspuh, da okadis kad das gas...
 
Otvori google maps i pogledaj istocnije i juznije, a velicine Beograda i cudices se samom sebi! Bukurest, Sofija, Istambul, Ankara, Tbilisi, Baku, Damask, Bagdad... Ne mislim da si hteo da se sa njima poredimo, nego kad se pogleda...
Bio sam u nekom od tih gradova, vozio u njima, i mogu ti reći da je voziti u Beogradu kao da voliš u Kopenhagenu, kad se uporedi sa, recimo, Istanbulom.
Šta je to što mogu videti na Guglu što nisam mogao da vidim uživo?
 
Nisi me razumeo. Mislim na Gugl da pogledas sta je od gradova juznije i istocnije od Beograda, pa sam malo bukvalizovao (inace nisam znao da su Tbilisi i Baku juzniji). Slazem se da je u njima gore nego u Beogradu, ali ka kojim gradovima tezimo?
Bukurest i Sofija su gori bo biciklizmu od Beograda. Istanbul, Ankara, zaboravih i Izmir su gradovi gde je generalno saobracaj gori nego bilo gde u evropi, a biciklisti su mitska bica, culi su da postoje negde, mada vise veruju u jednoroga.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Ja sam mislio da je u Ukrajini haos u saoraćaju dok evo ovde u BG nisam od 2022....
Pa ovde je normalno da ulziš u suprotne smerove. Juče mi udje jedan sa audijem u suprotan smer u usku ulicu ispod Bulevara, i stade na sred i kaže evo ima mesta da prodješ....
U Svetogorskoj, kolona u žutoj traci jednaka sa kolonom u voznoj traci...
O kakvim dobrim vozačima pričamo u Srbiji?
 
Istina ali ovaj jeste značajnije povređen od laganih ogrebotina.
 
Istina ali ovaj jeste značajnije povređen od laganih ogrebotina.
Da ne teoretišem previše, više puta je pisano, ali trotinet je po svojoj konstrukciji kao stvoren za padove povrede, plus što bih mogao garantovati da većina vozača trotineta uglavnom imaju lošu motoriku, nikada nisu ozbiljnije vozili bicikl, bavili se nekim sportom.

Nisam ja neki kaskader, ali padao sam dosta puta i sa rolera i sa bicikla i uganuo sam zglob milion puta pa sam i tada padao, ali nikada se nisam ozbiljnije povredio zbog pada. Imam očigledno neki refleks da padnem kako treba, da koristim ruke dok padam i tako amortizujem udarac i ko zna šta tu još spontano radimo mi koji se dobrovoljno bavimo nekom fizičkom aktivnošću.
 
Vrh